home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den Østrigske drøm
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Den Østrigske drøm  (Læst 57439 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #15: 30 Jun 2023, 12:15 »



Forlængelser


I forhandlingsrummet er der hektisk aktivitet i Strøm Graz. Vi arbejder hårdt på at sikre forlængelse med vores unge talenter. Timerne på kontoret strækker sig langt ind i de sene nattetimer, hvor vi forhandler med spillernes agenter og diskuterer detaljer med bestyrelsen.

I baglokalerne knokler vores stab hårdt for at sikre de bedste vilkår for klubben. Der er mange samtaler, mange diskussioner og en intens stræben efter at sikre, at vores spillere trives og udvikler sig i klubben.

Det er en tid med store forventninger og spænding. Vi er opsatte på at bygge et stærkt hold og skabe en solid fremtid for Strøm Graz. Trods udfordringerne er vi dedikerede og vil ikke hvile, før vi har opnået de bedste aftaler og sikret klubbens fremtidige succes.


Hvem er der forlænget med


Jonas Löcker, 17 år, defensiv midt
Noah Eyawo, 21 år, venstre back
Peter Kiedl, 18 år, angriber
Moritz Wels, 18 år, venstre midt

Som det ses er vi startet med vores 2.holds spillere som har potentiale til at skal indgå i vores 1.holds trup efter sommerferien.
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #16: 30 Jun 2023, 12:23 »

442




Vores taktik i Sturm Graz er baseret på en 4-4-2 formation. Vi lægger vægt på et højt pres på modstanderne, hvor vi forsøger at erobre bolden tidligt og skabe ubalance i deres opbygningsspil. Vi benytter os også af mange direkte bolde for at udnytte vores angribere og skabe hurtige omstillinger.

En central del af vores strategi er at have mange spillere i boksen, så vi har flere muligheder for afslutninger og scoring. Vi arbejder også på at lave presfælder, hvor vi sætter modstanderne under pres og forsøger at erobre bolden tæt på deres mål.

Et vigtigt element i vores spil er at lave mange indlæg til vores to angribere, som er afgørende i vores angrebsopbygning. Vi træner på præcise indlæg og positionering i boksen for at maksimere vores chancer for scoringer.

Denne taktik kræver disciplin, samarbejde og hurtige beslutninger fra vores spillere. Vi arbejder hårdt på træningsbanen for at finjustere vores taktiske tilgang og sikre, at alle spillere er klar til at udføre deres rolle effektivt.
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #17: 30 Jun 2023, 13:38 »

Det er en meget fint blog.

Og du får godt nok smidt nogle indlæg afsted Smiley
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #18: 30 Jun 2023, 13:57 »

Det er en meget fint blog.

Og du får godt nok smidt nogle indlæg afsted Smiley

Ja, har gerne ville prøve at give et indblik i min først halvsæson i klubben, planen er nu at lave lidt større opdateringer. Med en del længere i mellem opslagene Smiley
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #19: 30 Jun 2023, 19:36 »




VM


VM blev vundet af Portugal, som igennem turneringen havde spillet en omgang flot fodbold, var der noget man kunne bruge i sit eget system, eller var det hele så langt fra ens egen fodboldmetodik?

Østrig var ikke engang med til denne slutrunde, hvilket har skabt en del ballade i landet og pressen begynder så småt at betvivle Ralf Rangnick og hans filosofi, som har været grundstenen i Red Bulls fodbolddynasti i og i min egen metodik

Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #20: 03 Jul 2023, 13:58 »





Pokalen






Red Bull Salzburg stod over for Sturm Graz i den eftertragtede pokalfinale i 2023. Håb og forventning fyldte luften, men desværre blev vi overmatchet af en stærk modstander. Red Bull Salzburg var fortjente vindere og måtte se pokalen blive i Salzburg.

Spørgsmålet var, om vi kunne levere, når det virkelig gjaldt. Ville vores drøm om tre pokaler briste så tæt på målstregen? Svaret var uvis, og kun tiden ville afsløre, om vi kunne rejse os og bevise vores styrke eller falde i en skæbnesvanger skuffelse.


Slutspurten 22-23 sæsonen sidste halvdel



Det var den sidste spilledag i den Østrigske Bundesliga, og spændingen var intens. Vi, Sturm Graz, var placeret som nummer ét i tabellen og skulle møde vores nærmeste rivaler, Red Bull Salzburg, der lå på andenpladsen. En uafgjort var nok for os til at sikre mesterskabet, men vi var fast besluttede på at vise Salzburg, hvad de havde mistet ved ikke at udnævne mig til cheftræner.

Stemningen på stadion var elektrisk, og vores fans var samlet i tusindvis for at støtte os. Fra starten af kampen viste vi vores vilje til at kæmpe. Vi var hurtige, taktisk dygtige og havde en utrolig tro på vores evner. Vi angreb med stor beslutsomhed og satte Salzburg under massivt pres.

Det tog ikke lang tid, før vi fik det første mål. Publikum eksploderede af jubel, og vi fortsatte med at dominere kampen. Vores forsvar var urokkeligt og holdt Salzburgs angreb i skak. Og hver gang vi gik fremad, var vi farlige. Vores angrebsspil var præcist og veltimet, og det resulterede i yderligere to mål.

Kampen endte med en overbevisende sejr på 3-0 til os. Vi var i ekstase, og vores fans fejrede med flag og sange. Det var en historisk dag for vores klub, hvor vi nåede toppen af den østrigske fodboldverden.

Efter kampen udtalte jeg stolt: "At nå toppen kræver meget, men at blive der kræver endnu mere. Vores sejr i dag er et bevis på vores dedikation, hårdt arbejde og samarbejde. Vi har vist, at vi fortjener denne titel og at Red Bull Salzburg har begået en fejl ved ikke at udpege mig som deres træner. Vi vil nyde denne sejr, men vores fokus vil straks vende mod næste sæson, hvor vi vil kæmpe for at bevare vores position."

Vores triumf var en historie om vedholdenhed, tro på os selv og evnen til at overvinde modgang. Vi viste verden, at intet er umuligt, når man har dedikerede spillere og en passioneret fanbase i ryggen. Vores sejr blev en milepæl i vores klubhistorie og et minde om, at ved at fortsætte med at kæmpe og stræbe efter det bedste kan vi nå og bevare toppen.















Markedet






I Sturm Graz har vi oplevet lange nætter og mange telefonopkald til agenter, mens vi arbejdede hårdt på kontoret. Vi brugte en masse tid på at forhandle med spillere og deres repræsentanter for at styrke vores trup. På vores hjemmeside og SoMe-kanaler præsenterede vi stolt vores nye spillere for fansene.

Kuglepennen var varm, mens vi underskrev kontrakter og sikrede os, at vores hold blev endnu stærkere. Desværre lykkedes det os ikke at sælge nogen af vores spillere i denne omgang. Vi accepterede dette som en del af processen og fokuserede på at forbedre holdet med de ressourcer, vi havde til rådighed.

Selvom det var en udfordrende tid, lod vi os ikke slå ud. Vi fortsatte med at arbejde hårdt og bevarede optimismen. Vores mål er at opbygge et konkurrencedygtigt hold og fortsætte med at stræbe efter succes på banen.

Det er en påmindelse om, at ikke alle forhandlinger fører til et salg, men vi vil blive ved med at arbejde målrettet for at styrke vores klub og skabe resultater på den sportslige front.




I Sturm Graz er vores store gruppe af talentspejdere igen blevet sendt ud i verden for at finde den næste stjerne. Vi søger efter spillere med fart, beslutningsevne og hurtighed.

Vores talentspejdere har mange møder med vores chefspejder og deltager i intensive diskussioner for at identificere de rigtige typer af spillere, der kan styrke vores hold. Vi er på jagt efter talentfulde individer, der kan tilføre vores spil ekstra dimensioner.






Hold 2




Hold 2 leverede langt over evne og bragte endnu en pokal til vores pokalskab





EL Finale






Spillerne sad i flyet på vej til Puskás Aréna i Ungarn, og mod alle odds var vi kommet så langt. Vi var bare en flok unge drenge, men den østrigske drøm levede i os. Vi havde stadig tømmermænd efter vores triumf i ligaen, men nu var det Europa League-finalen, og vores nervøsitet var til at tage og føle på.

Jeg forsøgte at skjule min nervøsitet, spillerne skulle ikke se mig sådan. Det var nu, det gjaldt. Vi var Maradonas hold, og pludselig skete det - scoring! 1-0 til vores fordel. Jublen brød ud, og omklædningsrummet blev smurt ind i champagne. Det var en fest i Graz, da vi kom hjem. Der var ingen søvn den nat.

Kunne det virkelig passe? Lever vi den drøm, vi alle håbede på, da vi startede sæsonen i august? Nu var det tid til lidt ferie, og så var vi klar til at starte igen. Vi ønskede ikke at være en døgnflue. Drømmen var der stadig, men den skulle fastholdes. Nu gælder det 23-24 sæsonen, og vi vil kæmpe for at fortsætte vores rejse og leve op til den drøm, vi alle deler.


Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #21: 03 Jul 2023, 21:12 »

Sæson 23-24





Her byder sæsonen på direkte kvalifikation til CHL, efter vores store triumf vi fik i europa lauge, hvilket betød mere aktivitet på det globale transfermarked og flere penge at spændere




Indkøb








Pokalen



20 minutter fra the triple, en følelse vi ikke lige glemmer i klubben eller især i bestyrelseslokalet, truppen var blevet bredere så vi nu kunne være med i alle turneringer, målet at vinde den F...ing finale. Vi starter med at møde Union Sportverein Allerheiligen/W. et simi-professionet hold
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #22: 07 Jul 2023, 18:04 »




23-24 sæsonen første halvdel



Jeg står på sidelinjen og betragter mine spillere med stolthed. Som træneren for Sturm Graz er det min opgave at guide dem mod succes. Den første del af 23-24 sæsonen er nu overstået, og vi har klaret os godt under min ledelse.

Vi har ingen indkøb i januar, og det er en beslutning, jeg står ved. Jeg har tillid til de spillere, der er i truppen, og jeg ved, at de har potentialet til at nå vores mål. Vi behøver ikke yderligere forstærkninger for at vinde pokalen.

Vi har oplevet en skuffelse i pokalen, hvor vi blev slået ud af Red Bull Salzburg. Det var en hård lektion, men jeg har brugt det som en mulighed for at motivere mine spillere. Vi har lært af vores fejl, og det har kun gjort os stærkere og mere fast besluttede på at vinde.

Vores drøm om at blive østrigske mestre lever stadig i vores hjerter. Vi har arbejdet hårdt for at nå toppen af ligaen, og vi er nu nummer ét. Men det er ikke nok. Vi skal bevare vores fokus og drive for at sikre, at pokalen endnu en gang kommer hjem til Graz.

Mine spillere og jeg er forenet af en fælles vision. Vi tror på vores evner og i vores spillestil. Vi spiller med hjertet og kæmper for hinanden på hver eneste kampdag. Sammen er vi uovervindelige, og vi vil ikke lade noget komme i vejen for vores mål.

Jeg kigger ud over stadion og ser vores fans, der står bag os. Deres støtte giver os ekstra motivation og styrke. Vi vil ikke skuffe dem. Vi vil give dem noget at fejre, noget at være stolte af.

Sæsonen er ikke slut endnu, og der venter os flere udfordringer. Men jeg har fuld tillid til mine spillere og deres evne til at levere på banen. Vi vil tage en kamp ad gangen, opretholde vores fokus og spille med lidenskab.

Sturm Graz er mit hold, og jeg er stolt af at være deres træner. Vi er på vej mod noget stort, og intet kan stoppe os. Vores østrigske drøm er ved at blive en realitet, og jeg er fast besluttet på at føre os hele vejen til triumf. Vi vil skrive vores navn i historiebøgerne og vise verden, at Sturm Graz er en kraft at regne med.

Jeg er taknemmelig for at være en del af denne rejse. Jeg er taknemmelig for mine spillere, mine fans og den lidenskab, der driver os fremad. Vi er klar til at erobre vores mål og fejre vores succes sammen. Sturm Graz er mere end bare et hold. Det er en familie, der står sammen og aldrig giver op.


Som træner for Sturm Graz oplever jeg øjeblikke af ren glæde og stolthed. Vi er netop gået videre i CHL, og det er utroligt. Nu står vi over for en udfordring, da vi skal møde et dansk hold, FC København.

Vi ved, at FC København er en stærk modstander, men vi er ikke bange. Vi er klar til at kæmpe og vise vores værd. Den eroupæriske drøm lurer i horisonten, og vi er fast besluttede på at se, hvor langt vi kan komme.

Måske er der ikke mange, der har troen på os, men det betyder intet. Vi har troen på os selv og på vores evner. Vi vil bevise vores værd og overraske alle, der ikke tror på os.

Vi ved, at vejen fremad vil være fyldt med udfordringer, men vi er parate til at tage dem op. Vi vil blive ved med at arbejde hårdt, træne intenst og give alt på banen. Vi har intet at tabe og alt at vinde.


Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #23: 08 Jul 2023, 14:06 »




23-24 sæsonen slut



Det var en solrig dag på Sturm Graz-træningsanlægget, og for træneren, som jeg, var det en tid til at reflektere over den netop afsluttede sæson. Vi havde opnået noget spektakulært - at gå ubesejret gennem hele sæsonen i den østrigske liga var intet mindre end en bedrift. Vores spillere havde kæmpet med en passion og dedikation, der havde imponeret alle.

Selvom vi var stolte over vores præstationer i ligaen, havde semifinalen i Champions League været vores stop. Vi havde mødt stærke modstandere i Real Madrid og havde kæmpet hårdt på banen, men vi måtte desværre indse, at de var en smule for stærke for os. Ikke desto mindre havde det været en fantastisk oplevelse for klubben og vores fans.

Nu var vores fokus rettet mod den kommende sæson. Vi ønskede at bevare vores position som et af de bedste hold i Østrig og samtidig stræbe efter succes på internationalt plan. Vi vidste, at det krævede fornyelse og udvikling af vores trup. Vi havde brug for friskt blod og unge talenter for at supplere vores erfarne spillere.

Derfor begyndte vi at lede efter unge spillere med potentiale til at styrke vores hold. Vi var fast besluttede på at udvikle disse talenter og give dem mulighed for at blomstre under vores vinger. Klubben var også åben for at se på muligheden for at sælge nogle af vores spillere, der havde tiltrukket interesse fra større europæiske klubber. Det ville give os økonomiske midler til at investere i nye spillere og forbedre vores faciliteter.

Mens jagten på unge talenter og mulige salg pågik, satte vi os også et klart mål for den kommende sæson - at vinde den østrigske pokal. Vi ønskede at sikre os det prestigefyldte trofæ for førstegang og fortsætte vores dominans i den indenlandske konkurrence.

Da sæsonen nærmede sig, blev det tid til at give spillerne en velfortjent pause og lad dem genoplade deres batterier. De havde gjort det fantastisk hele året, og de havde brug for tid til at hvile og genopbygge deres styrke til den kommende træningslejr.

Som træner vidste jeg, at ferie var en vigtig tid for spillerne at nyde og slappe af, men jeg vidste også, at vi snart skulle være klar til at starte træningen igen. Vores mål var klart, og vores passion brændte stærkere end nogensinde før.

Så snart ferien var slut, var spillerne tilbage på træningsbanen, klar til at tage fat på den nye sæson. Der var en spænding i luften, og motivationen var høj. Vi vidste, at vi stod over for nye udfordringer, men vi var også overbeviste om, at vi havde evnerne til at tackle dem og fortsætte vores succes.

Og så begyndte vi vores rejse igen - en rejse fyldt med hårde træninger, intense kampe og utallige øjeblikke af glæde og jubel. Vi var fast besluttede på at skrive historie endnu engang, og som træner for Sturm Graz ville jeg være der for at guide og inspirere mine spillere på vejen.

Historien om Sturm Graz fortsætter, og jeg er begejstret for at se, hvad fremtiden bringer for os. Én ting er sikkert - vores passion og tro vil aldrig blive svækket. Vi vil blive ved med at kæmpe og stræbe efter nye højder, for det er det, der gør os til et hold, der aldrig giver op.






Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #24: 15 Jul 2023, 17:36 »




Sæson 24-25


I sæsonen 24-25 oplevede Sturm Graz en forrygende rutsjebane af begivenheder, der ville få selv den mest hærdede fan til at knibe sig i armen. Det var en sæson fyldt med intense kampe, skader der truede drømmene og øjeblikke, hvor drømme blev opfyldt eller knust på sekunder.

Fra start til slut var det klart, at denne sæson ville være noget helt særligt for Sturm Graz. Holdet blev udfordret på alle fronter og stod over for en endeløs række af kampe, hvor hver eneste sejr og nederlag kunne afgøre deres skæbne.

Skader hærgede holdet, og flere vigtige spillere blev tvunget til at se fra sidelinjen. Det var som om skæbnen selv forsøgte at sætte en stopper for deres fremmarch. Men Sturm Graz nægtede at give op. De gav alt, hvad de havde i hver eneste kamp og overvandt selv de mest udfordrende modstandere.

Midt i denne kaotiske rejse fandt Sturm Graz motivationen til at gå efter de største drømme. De stormede frem i Champions League og kvalificerede sig til finalen, hvor de skulle stå over for Europas bedste hold. Det var en kamp om ære og hæder, og Sturm Graz stod skulder ved skulder for at vinde trofæet og gøre deres fans stolte.

Men det var ikke alt. Holdet formåede også at hæve det østrigske cup-trofæ over hovedet i triumf. De havde forvandlet drømmene til virkelighed og opnåede mere, end nogen kunne have håbet på.

Denne sæson var den ultimative test for Sturm Graz. En rejse, der kun lige var begyndt, men som allerede havde efterladt et uudsletteligt indtryk på fodboldverdenen. Fra de skæbnesvangre kampe til de dyrebare øjeblikke med triumf var denne sæson en sand rutsjebane af følelser. Og for Sturm Graz var det en sæson, der aldrig vil blive glemt, en sæson, hvor drømme blev opfyldt og grænser blev overskredet.

















Nu var sæsonen næsten slut, og jeg havde allerede begyndt at reflektere over mine præstationer som træner for Sturm Graz. Pludselig ringede min telefon, og jeg kunne genkende nummeret. Var det virkelig sandt, det jeg havde læst i pressen? Var jeg en mulighed for Red Bull Salzburg?

Tanken om at forlade Sturm Graz, hvor jeg havde haft den bedste trænerstab og et fantastisk hold, og tage til Salzburg for at diskutere et muligt skifte, var overvældende. Men drømmen om at komme tilbage til det øverste niveau og vise, hvad jeg kunne, havde fanget Red Bull Salzburgs opmærksomhed.

Jeg satte mig i bilen og kørte mod Salzburg, spændt på at se, hvad fremtiden ville bringe. Tanken om at arbejde med en så stor og succesfuld klub som Salzburg gav mig sommerfugle i maven.

Efter intense forhandlinger blev aftalen underskrevet. Men før det blev offentliggjort for pressen og spillertruppen, skulle jeg gøre sæsonen færdig med Sturm Graz. Det var vigtigt for mig at afslutte på en respektfuld måde og sikre, at holdet ville være i gode hænder efter min afgang.

Endelig var dagen kommet. Jeg kunne nu stå stolt og proklamere, at jeg var blevet træner for Red Bull Salzburg. Jeg følte mig fyldt med stolthed og taknemmelighed over, hvad jeg havde opnået med Sturm Graz. Jeg havde forladt klubben på et bedre sted, end jeg havde fundet den.

Nu begyndte et nyt kapitel i mit liv. Jeg var klar til at tage udfordringen op og lede Salzburg mod nye triumfer. Med en god samvittighed og en følelse af at have efterladt et varigt aftryk i Sturm Graz, var jeg parat til at bevise mig selv i min nye rolle som træner for Red Bull Salzburg. Denne dag var startskuddet til det, jeg havde stræbt efter i tre år, og jeg var mere motiveret end nogensinde før.




Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Østrigske drøm
« Svar #25: 18 Jul 2023, 20:47 »




Da jeg blev ansat som træner for Red Bull Salzburg, var jeg fast besluttet på at føre holdet til nye højder. Jeg havde en personlig mission om at overvinde mine gamle dæmoner og bevise, at jeg var i stand til at lede et vindende hold.

Sæsonen startede hårdt. Vores første store udfordring var at møde Sturm Graz, mit tidligere hold, i en spændende kamp. Det var en kamp fyldt med følelser og intensitet. Jeg vidste, at mine gamle holdkammerater ville give alt for at slå os. Men vi var sultne efter sejr og formåede at overvinde dem med en knusende sejr.

Men vores glæde blev kortvarig, da vi senere stod over for dem igen i semifinalen i den østrigske pokalturnering. Denne gang var det som om, historien gentog sig. Vi tabte, og det var en enorm nedtur for os alle. Men jeg nægtede at lade det slå os ud.

Vi fortsatte vores kamp i ligaen og arbejdede hårdt for at indhente det tabte. Kamp efter kamp viste vi vores styrke og beslutsomhed. Vi kæmpede os op gennem ranglisten og skabte et momentum, der var svært at stoppe.

De havde vundet mesterskabet de sidste tre år i træk og havde været en konstant kilde til frustration for os. Men vi var fast besluttede på at ændre historien.

Men vores eventyr var ikke slut der. Vi kvalificerede os til Champions League og stod over for nogle af Europas mest elitehold. Mod alle odds, og med en utrættelig kampånd, formåede vi at besejre dem en efter en. Og da vi nåede finalen, stod vi over for en af fodboldverdenens giganter, Paris.

I en uforglemmelig finale kæmpede vi med alt, hvad vi havde. Vores spillere viste en utrolig evne til at samarbejde og en ukuelig vilje til at vinde. Og til sidst, til alles overraskelse, stod vi som sejrherrerne. Vi havde vundet Champions League mod alle forventninger.

Nu ser vi fremad mod fremtiden. Efter sommerferien vil vi evaluere vores trup og fortsætte med at udvikle os. Vi har vist, at vi er et hold, der er i stand til at gå hele vejen. Og vi vil blive ved med at kæmpe og stræbe efter at opnå endnu større ting.

Red Bull Salzburg er blevet drømmenes land for os alle. Vi har vendt nedture til triumfer og skabt historie på vores vej. Og vi vil fortsætte med at udfordre vores grænser og bevise, at vi er et hold, der aldrig giver op.








Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010