home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Danglish - KIN Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Danglish - KIN Challenge  (Læst 64314 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Danglish - KIN Challenge
« : 15 Maj 2023, 23:08 »


#1 – KIN Challenge

Til året blogkonkurrencen var min målsætning at finde lysten og energien til FM igennem blogskriverier og nye taktiske tiltag. Det er lykkes og derfor har jeg fået lyst til at lave endnu en blog. Jeg tager mit taktiske udgangspunkt i taktikken, som jeg beskrev i min blog til konkurrencen: Libero.

Jeg har sat nogle benspænd, som skal være med at udfordre mig og fasthold min lyst til savegamet. Jeg har valgt at begynde en klassisk KIN challenge. Altså Keep It National. Som bloggens navn afslører, så går jeg efter en kombination af danske og engelske spillere. Alle andre nationer er forbudt!!!!

Målet er at skabe et hold der kan vinde Premier League og som udelukkende består af danske og engelske spillere. Og det skal være fordelt 50/50. Altså en dansker og en englænder på hver position. Så min 22 mand store førsteholdstrup skal bestå af 11 danskere og 11 englændere den sæson jeg vinder Premier League.

Kontrakt og transferreglerne:

•   Der må ikke købes spillere fra andre nationer end Danmark og England.
•   De udenlandske spillere som allerede er i truppen, må ikke forlænge deres kontrakter.
•   Jeg må kun skrive kontrakt med akademispillere som er danske eller engelske.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #1: 16 Maj 2023, 08:49 »

Lyder spændende Wester Smiley Glæder mig til at følge din historie  Grin
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #2: 16 Maj 2023, 08:55 »

Spændende - jeg glæder mig (lige nu) mest til at høre hvilken klub der skal have en overhaling af den store Wester! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #3: 16 Maj 2023, 09:55 »

Spændende - jeg glæder mig (lige nu) mest til at høre hvilken klub der skal have en overhaling af den store Wester! Opstemt

Jeg gætter på Brentford  Hævet Øjenbryn
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #4: 16 Maj 2023, 19:08 »

Ja banneret afslører lidt holdvalget  funny
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #5: 16 Maj 2023, 19:10 »

Din vedholdenhed er inspirerende, Wester Thumbs Up

Jeg ser frem til at følge med i rejsen Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #6: 16 Maj 2023, 19:41 »

Din vedholdenhed er inspirerende, Wester Thumbs Up

Jeg ser frem til at følge med i rejsen Smiley

Tak  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #7: 16 Maj 2023, 19:42 »


#2 – Brentford

Som banneret afslører, så har jeg valgt Brentford, som jeg også testede min Libero taktik på i blogkonkurrencen. Der spillede jeg en enkel sæson og fik et flot resultat med en 5.plads i Premier League. Det er ikke et resultat jeg forventer at matche men jeg forventer, at undgå nedrykning uden de store problemer og tage et placering midt i tabellen.

Jeg har selvfølgelig valgt Brentford fordi de i forvejen har godt gang i deres egen Danglish projekt. Med hele 7 danskere og 8 engelske spillere i førsteholdstruppen, så jeg godt på vej til at leve op til kravene for trup sammensætningen allerede fra start. Problemet er selvfølgelig, at kvaliteten jo ikke er til at kæmpe med om mesterskabet men fundamentet er på plads. Nu skal der bare bygges videre.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #8: 16 Maj 2023, 19:48 »

Jeg gætter på Brentford  Hævet Øjenbryn

Haha! Opstemt Jeg læste det på en telefon, og af en eller anden årsag så jeg det ikke (mon Wester ændrede det liiiiige efter jeg læste det?!). Ej fedt - jeg læser, som altid med! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #9: 16 Maj 2023, 23:39 »


#3 – Udsalg!!!

Brentford truppen passer perfekt til min Libero taktik. Det var nemt at samle en 22 mands stor førsteholdstrup ud fra de spillere jeg i forvejen rådede over. Samtidig kunne jeg holde udsalg af et stort overskudslager. Hovedsageligt udenlandske spillere som jeg alligevel ikke kan bruge i fremtiden. Hele 20 solgte spillere blev det til. Blandt dem Vitaly Janelt, Frank Onyeka og Pontus Jansson.

Sidstnævnte solgte jeg mest fordi hans kontrakt ville udløbe næste sommer, så hvis jeg skulle have lidt penge i kassen, så skulle det være nu. Så Jansson måtte sælges og jeg måtte på jagt efter en ny midterforsvar. Valget faldt på danske Victor Nelsson, som træder ind i min A-kæde.

Nelsson bliver den 8. dansker i min trup. Han blev også den eneste forstærkning, som jeg hentede, selvom der var nok af penge at handle for. Jeg vil kun hente de helt rigtige forstærkninger og afventer lige inden jeg går på indkøb. For jeg har som sagt en ganske fin trup både med A og B-kæden. og min store drøm er at have penge nok til at hente Rasmus Højlund næste sommer men spørgsmålet er, om den danske Wonderkid angriber vil en tur til Brentford.
« Seneste Redigering: 16 Maj 2023, 23:42 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #10: 17 Maj 2023, 08:47 »

Haha! Opstemt Jeg læste det på en telefon, og af en eller anden årsag så jeg det ikke (mon Wester ændrede det liiiiige efter jeg læste det?!). Ej fedt - jeg læser, som altid med! Opstemt
Haha måske Smiley Jeg så det heller ikke før jeg postede, men nåede at rette mit oplæg  Peace
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #11: 17 Maj 2023, 09:42 »

Det er da spændende med endnu en blog fra dig Wester.

Følger spændt med Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #12: 17 Maj 2023, 20:36 »

Det er da spændende med endnu en blog fra dig Wester.

Følger spændt med Smiley

 Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #13: 17 Maj 2023, 20:37 »


#4 – Fornuftig start

Det er gået helt som håbet og forventet I den første ¼ af sæsonen. Det er blevet til 4 sejre og en uafgjort. Hvis den form forsætter, så opnå når jeg nemt målsætningen med en midterplacering i Premier League.

Og jeg er optimistisk, for jeg har fået en fornuftig start på trods af store udfordringer med skader især i defensiven. Så når holdet først har taktikken under huden, og de alle er fit for fight, så forventer jeg, at formen bliver endnu bedre.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Danglish - KIN Challenge
« Svar #14: 17 Maj 2023, 22:24 »


#5 – Damsinho

Efter to gigantiske resultater indtager jeg pt. en 3. plads i Premier League. Jeg har lige vundet 3-0 over Man Utd og efterfølgende 2-0 over Arsenal. To kampe hvor Mikkel Damsgaard var helt forrygende. Det blev til to assist og et mål i de to kampe af Damsinho.


Mikkel Damsgaard bliver uden tvivl en af de spillere, som kommer til at spille en stor rolle i mit projekt. Hvis jeg altså får lov at beholde ham. For det bliver nok den største forhindring på vejen. Mine bedste spillere bliver på et tidspunkt jagtet af større klubber, og det bliver nok den største udfordring i projektet, at fastholde dem i klubben.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010