home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2023
| | | | |-+  Westermann jr. - Part II
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Westermann jr. - Part II  (Læst 6108 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Westermann jr. - Part II
« : 01 Apr 2023, 23:17 »


#0 - Intro

Sidste års vinder af blogkonkurrence var Wester, som er min far, han skal vippes af pinden og en ny konge skal til, lidt som Alfie Haaland og Erling Haaland, hvor sønnen overtager og er meget bedre  Wink

   

Bloggen jeg skriver, er en efterfølgelse på min fars blog, som han lavede tilbage til blogkonkurrencen i 2017. Bloggen handlede om Westermann jr’s fremtidig fodboldkarriere. Westermann Jr startede sin karriere i Lillebaelt Football Akademi. Han startede ud på ungdomsholdet, imens hans far var træner for førsteholdet. Hans far stopper så som træner og der kommer en ny træner ind, og han skulle derfra kæmpe sig op på første holdet. Det gør han så og efter det kører karrieren bare derud af, han kommer på landsholdet og ender i Manchester United hans favorit klub. Det blev til en rigtig flot karriere.

Den her blog er en opfølgning på karrieren, en såkaldt “Part 2” Den handler om hans trænerkarriere efter han er stoppet som fodboldspiller i en alder af 39. Man kan stadig gå ind og finde bloggen som handler om hans spiller karriere her: Westermann jr.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #1: 02 Apr 2023, 11:39 »

Ahh vores forhold er vel mere som George og Timothy Weah, Michael og Mads Laudrup, Zinedine og Enzo Zidane, Gheorghe og Ianis Hagi, Paolo og Daniel Maldini, Alex og Darren Ferguson.

Godt men ikke helt det samme  Hævet Øjenbryn
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #2: 02 Apr 2023, 20:24 »


#1 - Et tilbud der ikke kan afslås

5 år efter spiller karrieren: 

Westermann jr sad ved spisebordet hjemme ved hans far og mor den 26. april til hans fars fødselsdag, da telefonen ringer. Et nummer han ikke kendte, men han gik alligevel udenfor og tog telefonen. Han var i næsten i chok da han tog telefonen, det var Rob McElhenney der ringede. Han tilbød Westermann jr. jobbet som ny Wrexham AFC træner. Westermann var helt overvældet, det var en klub han havde elsket siden han havde set serien “Welcome to Wrexham” Sammen med sin far.

De havde også været over at se Wrexham spille på The Racecourse Ground. Wrexham er en historisk fodboldklub. Det er en af de største walisiske klubber nogensinde, med et Sky Bet League one trophæ. 1 papa John trophy. En FA cup som de vandt i 2013 og er deres seneste trophæ. Udover engelske trophæer har de også vundet en masse walisiske cups. Heriblandt 23 JD Welsh Cups.

Klubben blev købt af Rob McElhenney og Ryan Reynolds i slutningen af 2020, og ambitionen er hurtigst muligt få Wrexham op i det engelske ligasystem igen. Det de kalder det sværeste job i verden, og det er Westermann blevet betroet. En stor mulighed der hurtigt blev takket ja til. 3 dage efter opkaldet, stod Westermann jr i det nordøstlige Wales og skrev der på kontrakten. Det var helt klart Et tilbud der ikke kunne afslås.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2023, 21:09 af Wester Jr. » Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #3: 03 Apr 2023, 22:58 »


#2 - Drømmen 


2 dage efter ansættelsen som Wrexham træner, sidder Westermann derhjemme, han sidder og dagdrømmer sig væk, han drømmer om at han står på et fyldt Old Trafford, som træner af Manchester United. Det er ingen hemmelighed at Westermann jr. er kæmpe Manchester United fan og hans store drøm en dag er at blive Man United træner en dag, men han ved også godt at man ikke bare kommer sovende til jobbet som Manchester United, og han synes det er perfekt at starte i Wrexham AFC.

Selvom Wrexham ligger i National League, er der stadig et kæmpe pres. Det siges at være en af de sværeste træner opgaver i fodbold at fører et hold op til det engelske pyramidesystem igen. Målet er 100% at rykke op allerede i første sæson og det har de 2 ejer også gjort klart får Westermann jr. De har givet ham tiltroen, nu skal han så også levere resultaterne. Han har en af de bedste trupper i ligaen og et af de højeste budgetter. Medierne forudser dem også til at ende som nummer 1 i ligaen. Så der ligger et enormt pres på ham. Målet i den her sæson er selvfølgelig oprykning ingen tvivl der og man skal tage den step by step – men fremtidens drøm for klubben er Premier League. Verdens bedste liga, som vil tage mange år for at komme op i, men han går da og drømmer lidt om at det er ham der kan fører klubben op på øverste hylde. 

De første dage af jobbet er gået med at tage billeder og snakke med pressen, møde truppen og alt det der hører til de første par dage. Westermann ved godt det er en del af jobbet, men han ved også godt at tiden efter det her bliver presset. Det er nemlig transfervinduet. Transfervinduet er noget af det vigtigste, der skal hentes forstrækninger ind til truppen for at kunne rykke op. Start 11’eren er rigtig god, men Westermann er forsikret om der mangler lidt bredde for at kunne følge med i en hel sæson.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #4: 04 Apr 2023, 14:31 »


#3 - Et helt igennem genialt transfervindue

Transfervinduet er vigtigt og det er Westermann klar over. Han har lagt taktikken han vil spille med i sæsonen og efter kigget på spillere der kan styrke truppen og spille godt i det system holdet skal spille. 

Næsten alle de spillere Westermann har kigget på, får han ind til truppen, han får både styrket truppens bredde, hentet spillere til klubbens fremtid og styrket rent kvalitets mæssigt. Med rutineret stjerner ind som den tidligere Leicester spiller Danny Simpson på en fri transfer, John Bockston, Jordan Spence og rivalernes Notts Countrys tidligere stjerne angriber Hector-Ingram. Transferen med Hector kom som et chok for medierne, den tidligere stjerne skifter til klubben de ligger og kæmper med om oprykning. Efter transferen kommer video frem hvor Notts Country fans står og brænder Trøjer med Hector på ryggen – Sikke et pres der er på hans skulder. Det minder næsten om Wilczeks skifte til FCK. 

Oveni det får de hentet Stuart Sinclar, Pierrick, Hoti og Danny Rowe ind som styrker truppens bredde og som skaber hårdere konkurrence om startpladserne. Udover spillerne til årets førsteholdstrup som Westermann har hentet ind, har han også tænkt på fremtiden, hvor han har hentet – Amissah, Micheal Collins og Asante, 3 spillere han vil satse på i fremtiden.

Det må sige at være Et helt igennem genialt transfervindue. Mange nye ansigter og personligheder at se i omklædningsrummet, det er noget man skal vænne sig til, især kaptajnen Ben Tozer, som tager en snak med Westermann, fordi han er bange for hvad den tilvænningsperiode de skal igennem, vil gøre ved deres sæson. Det viser sig allerede i første kamp hvor de spiller 1-1 mod Eastleigh, en kamp der gerne skulle have været blevet til en sejr. Dog har Westermann stadig fansene i ryggen og stemning fejlede ingenting fra det fyldte hjemmebanestadion.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #5: 07 Apr 2023, 18:44 »


#4 - 4-4-4-4-0


Wrexham kommentator, Danny Higginbotham: 
“The Racehourst gynger, stemning er elektrisk på den her solrige sommerdag. En dag Wrexham fansene har ventet på, første dag under den nye manager, hvor spillet bare kører derud af og stemningen bag Mark Howards mål kan næsten ikke beskrives. 4-0 til Wrexham. Ubeskriveligt og en god dag for Westermann. En vild oplevelse, som man ikke får hver dag. Er det her starten på en eventyrshistorie? En træner med hele verden foran sine fødder!”

efter dagens sejr, var det næsten umuligt for Westermann at komme hjem, hele hans bil var omringet af fans. Videoer florerer over hele internettet, med Westermann som forlader stadionet med glædestårer i øjnene, med bilen omringet af omkring 200 Wrexham.

Da Westermann kom hjem, lagde han sig direkte i seng, det havde været en hel vild dag. Det tog ham flere timer at falde i søvn, hans smil kunne ikke fjernes og hans hjerte bankede derud af med 120 i timen. 

Da han dagen efter møder op på træningsanlæg bliver han mødt af Rob og Ryan, de havde været på stadionet til kampen dagen før, Westermann blev mødt af 2 rigtig glade ejere og med det var træner karrieren for Westermann Jr rigtig gået i gang!
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #6: 07 Apr 2023, 21:20 »


#5 - Super Paul Mullin

Efter de første 10 kampe af sæsonen lå Wreham i toppen af National League, helt lige i point med Torquay, men stadig en genial start. Især Wrexhams spillende legende Paul Mullin var flyvende, med 9 mål i de første 10 kampe. Den varme duo med Paul Mullin og Ollie Palmer må siges at være svær at lukke ned. Westermann havde stadig ikke fået sit første nederlag i Wrexham. 

Næste kamp skulle de møde rivalerne fra Notts Country, et hold der ikke har kunne få tingene til at kører på skinner i denne sæson, en kamp der helst gerne skulle vindes. Da spillerne er på vej ind på banen, kan man hører hele stadionet råbe af Hector, han ligner en der er total ligeglad, men det er noget der gør Westermann nervøs. Det viser sig også at presset blev for stort på ham, hans spil hænger slet ikke sammen og han har ikke sat en fod rigtig i kampen, tilråbene hylder ham helt uden af den, de bliver helt udspillet. En 1-0 scoring fra notts country i starten af anden halvleg dræber total Wrexham, efter scoring har de ikke en chance resten af halvlegen og kampen ender kedeligt 1-0. Det blev en kamp som gav Westermann sit første nederlag i trænerkarrieren, men også punkteret et ellers godt kørende Wrexham hold. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #7: 08 Apr 2023, 23:32 »


#6 - Messi!


Westermann træner karriere startede som lyn og torden, men et skidt resultat mod Notts Country satte et bump på vejen, efter kampen er det gået skidt, efter lidt over en halv sæson ligger Wrexham kun 4, en presset Westermann skal ud at vise hans værd og få ført et nedadgående Wrexham hold tilbage på rette kurs igen. Westermann sidder på kontoret, da han modtager en besked på hans telefon, det er hans far der har sendt en besked. Westermannn Jr tjekker det og ser det er en besked hvor der står “sign ham her, NU!” også en video, det er en halv ung spiller ved som hedder Izzy Brown, en helt genial, kreativ 10’er som passer ind i systemet, men skal han tage chancen og hente ham ind? Svaret blev ja, en Youtube video og et håb. Noget skal i hvert fald ske, og han skulle siges at være non Leagues svar på Messi. 

Det viste sig også at være den rigtige beslutning, efter købet af non leagues Messi, vendte spillet, Wrexham kom back on track takket være den tidligere Lillebealt FC træner og Westermann jrs far. Wrexham er nemlig tilbage på toppen og det er noget som kan mærke på The Racehourst ground, hvor stemningen er i top. Det er også med et kæmpe smil Izzy Brown går ned i tunnelen, efter endnu en toppræstation, hvor han har været med til at sikre en 2-1 sejr, tilskurende råber ned imod ham “Messi, Messi, Messi” 

En magisk dag for ham og en dejlig dag at være træner for Westermann, som bare nyder opbakningen fra fansene.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #8: 09 Apr 2023, 13:16 »


#7 - En start på noget stort

Westermann går uroligt rundt på kontoret, han har lige snakket med Ryan Reynolds, som har sagt de øger transferbudgettet til slutningen af januar, så der kan hentes de forstærkninger der skal bruges for at sikre oprykning, men også blive ekstra klar til næste sæson, som forhåbentligt skal spilles i League Two. Westermann var urolig, fordi han var bange for at udskifte hele truppen, og han faktisk synes det kører rigtig godt, men det kan også være godt at få nye gode spiller ind som kan spille sig ind på holdet inden næste sæson.

Wrexhams scouts har også været godt i gang og Westermann har en lang liste af spillere og kigge på. Forstrækninger er også noget der i sidste ende ender med at komme ind til klubben, Ryan Mclaughlin, Harry Arter og Jake Forster-Caskey, spillere der bringer en god rutine ind til truppen, og kan være med til at gå forrest i kampen om mesterskabet. Planen var lagt, og den blev også ført ud i livet, Westermanns mandskab hev sejr på sejr og derefter var mesterskabet hjemme, en Paul Mullin i hopla, en youtube video fra sin far og den vildeste opbakning var med til at sikre Westermanns første milepæl i karrieren.

Helt igennem genialt og det er en meget stolt Westermann jr som løfter tophæet, og en meget stolt far som står inde på banen og klapper med. Hele familien er mødt op på den store dag. Westermann jrs mål er at erobrer hele fodboldverdenen og det her kan være en start på noget stort. 

Oveni den flotte præstation, vandt Wrexham også papa john trophy
En sæson man kan være tilfreds med.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2023, 08:50 af Wester Jr. » Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #9: 10 Apr 2023, 21:29 »


#8 - En ny og større udfordring

Westermanns første sæson var en kæmpe succes, oprykning, pokal til klubben, en vanvittig opbakning og en helt igennem god sæson. Nu står den på League Two. Målet er helt klart at blive oppe, og undgå nedrykningen. 

Et mål der skal opfyldes. Det er en stor opgave for Westermann, men han har fansene og ledelsen i ryggen, så nu skal han bare levere. 

Men for at få opfyldt målet, skal truppen styrkes lidt. Rob og Ryan gav sidste sæson Westermann et stort budget at arbejde med og derfor skal der ikke hentes det helt store ind. Truppen ser fin ud, men Westermann fik stadig hentet 4 spillere ind: 

Den 24-årig danske målmand Lukas Jensen, som skal overtage målet halvvejs inde i sæson på grund af den nuværende første målmand Henderson har kontrakt udløb og gerne vil ud og få nye udfordringer i karrieren.

Alex Gilbey og Xavi Simons som er hentet ind til at styrke midtbanen. 

Nathan Smith som er en rotineret, stærk og god forsvarsspiller. 

Det er et transfervindue som Westermann er rigtig tilfreds med. 

Medierne har forudset Wrexham til at slutte nummer 23, men det er fint for Westermann, det gør at presset ikke er lige så stort, og som Rob og Ryan sagde da de købte klubben “We love an underdog story” 

Efter et møde med bestyrelsen var målsætningerne sat: Undgå nedrykning første sæson. Næste sæson, etablerer sig og bliver et top-mid hold i ligae. Tredje sæson få oprykning til League One. Westermann tror 100 procent på projektet, det bliver En ny og større udfordring som bliver svær, at få ført ud i livet, men Westermann tror på egne evner og hans spilleres. En masse af spillerne har niveau til at kunne spille i klubben længe, og Westermann kan virkelig se potentialet.

Han har fra start haft et mål om at fører Wrexham til Premier League, og det er også noget han har sagt til presset. Det er noget han ikke lægger skjul på. 
Han fik faktisk et bud efter sin gode første sæson som assistent i PSV. Et rimeligt godt job, som Westermann var meget glad for at have fået tilbudt, men det var ikke noget han tog imod, han var slet ikke færdig i Wrexham endnu.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2023, 08:50 af Wester Jr. » Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #10: 11 Apr 2023, 15:59 »


#9 - PALMEEEEEER!

20 kampe spillet – 9 sejr – 3 uafgjort – 8 nederlag – 30 point – 9 pladsen – 1 point fra kvalifikation til oprykning. En helt vanvittig start, målsætningen før sæson var at undgå nedrykning og nu ligger Westermanns tropper med ved de sjove pladser, og troen på at gøre det umulige og skaffe oprykning allerede i første sæson stiger.

Humøret er helt i top da spillerne kommer ind efter en 6-2 sejr, hvor de spillede helt magisk. Sammenholdet i holdet kan slet ikke beskrives, en holdpræstation, blandet med spillere der rammer deres absolutte topniveau.

Årets overraskelse må Wrexhams præstationer siges at være. Et flyvende hold med total medvind. 

Oveni de flotte resultater i ligaen, kan de også sende sig videre i Papa John Trophy. En sejr mod Leicester City u21 også er de videre, for nogen er det bare pokalturneringen, men for Westermann betyder det meget at være med fremme i de forskellige cups, trophæer er det han er kommet for at få hjem, så der bliver stillet med de stærkeste 11. 
The Racecourse Ground var udsolgt, og stemningen var høj. Efter 56 min af kampen bringer Leicester sig foran 1-0. Kun 10 minutter efter står den 2.0 efter et langskud fra Evans - Westermann tror ikke sine ejne øjne, de bliver kørt ud, de har knap nok haft 3 sammenhængene afleveringer. Men det er som om der sker noget ved scoringen, hele stadionet rejser sig op “Wrexham, Wrexham, Wrexham!” bliver skrålet ud på stadionet, spillerne virker lige pludselig helt tændte. De presser på som gale, der mangler bare den sidste afgørende aflevering. Men efter 80 min får Wrexham scoret til 2-1, en scoring de har presset på for at få siden Leicesters 2-0 scoring. Efter scoring dør tempoet lidt, Leicester trækker tiden og laver frispark på frispark. 

I 86 min får Wrexham reduceret til 2-2, hvem andre end Paul Mullin. Wrexham i gang med at lave et helt vanvittigt comeback, men der mangler stadig en scoring for at de går videre.

Kun 1 min efter 2-2 scoring får Evans bolden i dybden i en 1v1

Kommentator, Peter Dury:

“Evans shoot – Jensen saves - Braybrooke follows in, Jensen saves again! Absolutely astonating! Now here comes Wrexham. Paul Mullin – heres Hector – PALMEEEEER!! do not scratch your eyes, you are really seeing the most extraordinary finish here!” 

Stadionet går fuldstændig amok og med det er Westermann og Wrexham videre i pokalturneringen!
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #11: 11 Apr 2023, 19:14 »


#10 - Sejr eller fyring


En magisk start på sæson for Wrexham, med i toppen af ligaen videre i pokalen og alt kører bare derudaf. Det skulle selvfølgelig ikke varer ved. En hård periode kan man kalde det, efter det helt magiske Ollie Palmer mål i pokalturnering, havde Wrexham ramt muren. De fik ikke hentet nogen gode resultater ind. 11 kampe i streg uden sejr. Et Wreham hold som næsten er i ruiner. Det bliver ikke bedre er at de står overfor nogen svære kampe, og som frygtet blev det ikke til en sejr i en eneste af dem. 14 kampe i streg uden sejr. Westermann er godt presset, stemningen i omklædningsrummet er helt nede. Medierne og pressen er efter Westermann. Han sidder derhjemme i sofaen, da han modtager et opkald fra Shaun Harvey, han bliver indkaldt til et møde med bestyrelsen, en meget nervøs Westermann møder op. Han får en måned mere til at bevise sit værd i klubben, hvis resultaterne ikke kommer, er han færdig som Wrexham træner. En meget hård besked fra Westermann at modtage. 

Heldigvis er det ikke det sværeste program den næste måned. 
Den første kamp er imod Colchester, Westermann er på vej ud på banen, han er bange for at det kan være en af de sidste gange han står på det her stadion som træner. Men kampen kører heldigvis fint og Wrexham får hentet et enkelt point i en fin 1-1 kamp. 

Næste kamp er en kamp Wrexham er favoritter og det er heller ikke noget Westermann ligger skjul på, han går ud i pressen og fortæller de vinder, og endda stort siger han. Ikke noget Westermann siger tit, men den her gang føler han virkelig at det nok skal gå deres vej. Det gør det også, et flyvende Wrexham mandskab henter en 5-0 sejr, meget overbevisende. Noget af den bedste fodbold de har spillet i sæsonen.

Resten af måneden går også fint, med 2 sejr og 1 nederlag. Westermann frygter ikke helt for jobbet mere, det havde været en god måned og Wrexham var back on track. De havde også sikret sig at undgå nedrykning. Westermann gik dog stadig lige og tjekkede sin telefon hele dagen får at se om der kom et skriv fra Shaun, Ryan eller Rob. Da han står og laver mad, modtager han endelig en besked fra Rob, der står: “Forsæt det gode arbejde” Westermann er rigtig glad.

Resten af sæsonen kører helt fint og Wrexham slutter på en flot 15 plads. En god sæson, som alle omkring Wrexham er tilfredse med. 

Nu skal der bare arbejdes mod næste sæson.   
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #12: 12 Apr 2023, 14:28 »


#11 – Sæson 3 / Vejen til Premier League

En flot oprykning i første sæson + en sejr i FA trophy

En god præstation i første sæson i League one hvor de fik hentet en 15 plads hjem

Nu står den på 3 sæson. Målet er at komme med på de sjovere pladser, og nærme sig kampen om oprykning. Det endelige mål er som det var fra start, Premier League. 

Transfervinduet:

Westermann fik hentet 2 store profiler og en bredde spiller ind i transfervinduet. 

Jamal Blackman som blev hentet efter kontrakt udløb i Exeter. Han er hentet ind som første målmand, en rutineret god målmand og en transfer Westermann er rigtig tilfreds med. 

Han fik også Tyreece John-Jules hentet ind på en fri transfer. En 23-årig, hurtig, målfarlig angriber. 

Udover det fik de bredde spilleren Charlie Regan ind. 

Truppen ser rigtig stabil ud efter det fine transfervindue. 

Sæsonstart:

Troen på at få en rigtig god sæson er der. Der var et stort bump på vejen i sidste sæson, men fjerner man de kampe havde Wrexham lagt godt i top-10. Det er også målet i den her sæson. Starten på sæson kan blive rigtig vigtig. 

Efter de 5 første kampe lå Wrexham på en flot 2 plads med 13 ud af 15 mulige. En god start som de kan være rigtig tilfredse med. Med en målscore på +11. Og efter en 1-6 sejr på udebane mod Hartlepool er Westermann meget tilfreds med starten på sæsonen.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #13: 14 Apr 2023, 14:05 »


#12 – Oprykning?

Det en solrig onsdag formiddag, Wrexham skal spille kl 21, stemning i byen er ved at være god, der er rigtig kamp dags stemning og Westermann, han har sat sig ind på den lokale pub – The Turf Pub, som ligger lige ved siden af stadionet. Han sidder og har en snak med de fans der sidder der, lidt blandet med fodboldsnak og alt muligt andet. Wrexham ligger efter de første 23 kampe nummer 1 i ligaen. En god start på sæsonen.   

Wrexham har en vigtig kamp i dag, det er en kamp der skal vindes, spillerne virker rolige og det kan vel bare siges at være en god ting. 

Problemerne var heller ikke store under kampen. 5-0 sejr. Endnu engang føles The racecourse ground elektrisk, med nu plads til 16.000 tilskure. Der er udsolgt hver gang og Wrexham begynder lige så stille at bygge sig op til at være en større klub. 

At ligge nummer 1 efter 24 spillerunder skaber også en stor tro på oprykning. Ingen ville sige det og heller ikke Westermann, men de er efterhånden favoritter til at rykke op til League one. 

De var oveni købet gået videre i Papa John Trophy Cup, som også er en ting Westermann ville gå efter at vinde. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Westermann jr. - Part II
« Svar #14: 15 Apr 2023, 20:17 »


#13 – Kampen om oprykning

Wrexham har gang i en virkelig god sæson. De ligger 1 i ligaen og har fået skarpt et hold ned. De er favoritter til titlen og oprykning er meget sandsynlig. De har dog et svært program. De er dybt inde i sæsonen og truppen er ved at være træt. Det kan også ses på banen, de har spillet på det niveau, som de plejer at gøre.

Kommende ind til spillerunde 35 har Westermann en trup bestående af 8 spillere, som er skadet op til kampen. Sværer betingelser, især når man møder Notts Country på udebane. 

En hård kamp blev det også. 4-3 til Notts Country. Det er en skuffede Westermann, som forlader stadionet. De har trodsalt 11 point ned til ikke direkte oprykning, så bekymringerne er ikke helt store. 

Selv efter en række helt skidte resultater, så har Wrexham sikret sig oprykning. En forløsning for holdet, og glæden er stor. Den sidste spillerunde afgør om de også skal have titlen med sig. Men efter en dårlig præstation for at sige det ligeud, så får de “kun” en anden plads. Selvfølgelig er Westermann træt af det, men en oprykning er der ingen, som brokker sig over. Det var en god sæson. Nu står den på League One næste sæson. Kun 2 rækker fra Premier League.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010