home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2023
| | | | |-+  Matteo e K.B
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Matteo e K.B  (Læst 5442 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Matteo e K.B
« : 01 Apr 2023, 15:04 »




”DE HAR VUNDET IGEN! TITLEN ER DERES - FOR ANDET ÅR I TRÆK OG FOR SYVENDE GANG PÅ 14 ÅR! EUFORIEN PÅ DET LILLE INTIME STADION VIL INGEN ENDE TAGE!”

Glade tilskuere oversvømmede banen straks efter slutfløjtet – nogle omfavnede hinanden, nogle samlede deres helte op og bar dem i kongestol, og nogen rendte blot rundt og jublede for sig selv – endnu engang kunne holdet løfte ligatrofæet over deres hoveder og blive fejret som nationens bedste klubhold!

Hvis nogen dengang var klar over at det var sidste gang i over 100 år at de skulle mærke denne form for glæde, ville de nok sørge for at nyde dette øjeblik endnu mere end de allerede gjorde…

… men professionel fodbold var blevet indført, og klubben var ikke klar til at følge med klubberne i store byer rundt omkring i landet, hvorfor den næstbedste og tredjebedste række hurtigt blev hverdag for den lille klub.

Ville de nogensinde vende tilbage til toppen af landets fodboldrække igen?...
« Seneste Redigering: 02 Apr 2023, 10:54 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#2 - Matteo e K.B
« Svar #1: 02 Apr 2023, 10:53 »




Matteo var ved at gøre sig klar til at tage til træning. Det var nye tider på holdet, og der var netop ankommet en eller anden uprøvet manager fra Danmark af alle steder. Han havde vidst nok fået jobbet fordi han havde imponeret klubbens præsident på en eller anden konference om datateknologi og robotter og den slags halløj – Matteo vidste ikke helt hvad det var for noget, og hvorfor netop denne manager skulle have bedre evner til jobbet end den forrige manager…

… Udmattelsen var stor da Matteo kom hjem og fik sig anbragt i sin yndlingslænestol. Den nye manager (KB kaldte han sig) kunne ikke et ord italiensk, så alt foregik på engelsk, hvilket for de fleste var helt nye tider, og ikke noget man praktiserede i denne lille klub. Matteo havde heller ikke hørt så godt efter i skolen, så han havde lidt svært ved at forstå.

Derudover så var det meste bare løb, løb, løb, for nu skulle holdet i form og KB skulle se hvad han kunne forvente fra spillerne – det var ikke lige det Matteo havde håbet på.


Han faldt hurtigt i søvn den aften – træt og øm i hele kroppen…
« Seneste Redigering: 02 Apr 2023, 10:55 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#3 - Matteo e K.B
« Svar #2: 04 Apr 2023, 07:49 »




”Det er godt nok en stor bruttotrup” tænkte Matteo ved sig selv… 45 spillere der alle skulle med på træningslejr, og som alle skulle kæmpe om de samme 11 pladser på banen. Igennem hele pre-season havde KB insisteret på at have nærmest amerikanske forhold, hvad angår mængden af spillere, i en sådan grad, at det var nødvendigt at ansætte endnu mere personale til at håndtere hele truppen. ”Var der mon penge nok til det? Det var jo som sådan ikke så længe siden at klubben sidst var i en konkurssag tilbage i starten af det seneste årti. Godt nok var der mange prøvespillere som ikke fik løn, men hvis der blot skulle ansættes et par stykker mere, ville det jo have indflydelse på holdet.

Om ikke andet blev spillerne da ikke slidt op, selvom der var kampe mere eller mindre hver anden dag, både mod større hold, og også mod de noget mindre hold, der bare skulle køres over! Mest af alt handlede det vist om følgende:


1.   generere indtægter til klubkassen
2.   få kørt taktikken ordentligt ind
3.   rydde op i truppen
4.   få holdmoral og form op

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#4 - Matteo e K.B
« Svar #3: 06 Apr 2023, 10:18 »




Om man ville kalde taktikken en 4-5-1 eller en 3-4-3 kunne der være delte meninger omkring, alt efter hvordan det blev stillet op på tavlen, men Matteo var rigtig godt tilfreds med hans rolle på holdet – en offensiv kant med tilladelse til at vandre rundt på banen og søge i boksen når det passede ham. Den frihed havde han ikke haft under den tidligere manager, og det var egentlig først nu hvor han så småt var begyndt at forstå lidt mere af KB’s engelske, at han rigtig havde forstået, hvad hans rolle på holdet egentlig skulle være.

To fremstormende backs skulle sørge for bredden på holdet, mens en halfback på midtbanen søgte så dybt med bolden, at han nærmest var midterforsvarer. To centrale forsvarere sørgede for at rydde op og spille simple bolde ud af forsvaret, mens de to centrale midtbanespillere, skulle sørge for at være her, der og alle vegne inklusiv i feltet til afslutninger.

En omvendt kantspiller samt Matteo som indvendig angriber supplerede den fremskudte angriber, og sammen skulle de tre sørge for det kreative på holdet, herunder sørge for at finde de fremstormende midtbanespillere, og backs.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#5 - Matteo e K.B
« Svar #4: 07 Apr 2023, 10:07 »




KB havde indkaldt til holdmøde. Flere havde allerede gættet på at det nok omhandlede spillere der var på vej ind og ud af klubben, og ganske rigtigt – den nye manager havde rigtig sat gang i svingdøren, og var klar til at satse stort på de unge spillere i truppen. Flere af Matteos rigtig gode kammerater havde fået beskedne om at de ikke længere var ønsket i klubben, og nogle af dem var allerede fortid fra og med den dag.

Til gengæld var der så signet med et par unge uprøvede spillere, samt et par lejeaftaler som erstatninger. Det var da sikkert gode spillere, men de kom jo og tog pladserne fra vennerne, hvilket helt sikkert ikke passede Matteo.

På plussiden, havde KB udtalt at Matteo skulle være en af de bærende kræfter på holdet, selvom han kun var 22 år. Eller det var i hvert fald således Matteo havde forstået det, med sit – til tider – sløje engelsk.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#6 - Matteo e K.B
« Svar #5: 08 Apr 2023, 14:07 »




I denne klub havde man for det meste haft held med at hente kasserede spillere fra de større klubbers ungdomsakademier, og Matteo var selv en af dem der var kommet til fra Juventus i sin tid for omkring syv år siden, da han blev vurderet til ikke at være god nok til at blive Serie A spiller.

Dengang, som håbefuld 15-årig, var det et hårdt slag at få at vide, at drømmen om at spille for en af Italiens største klubber ikke blev til noget – som 22-årig var Matteo efterhånden godt klar over at niveauet nok passede bedre i den nuværende klub. Det var da heller ikke fordi han ikke havde det godt hvor han var – han fik da en fornuftig løn i klubben, og boede under en times kørsel fra to storbyer, så der var rig mulighed for at opleve op til flere storkampe i landets bedste række, herunder Champions League, og det gjorde Matteo og hans venner tor brug af.

« Seneste Redigering: 08 Apr 2023, 14:26 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#7 - Matteo e K.B
« Svar #6: 09 Apr 2023, 14:35 »




I en klub med 130 års historie og 7 ligatitler på CV’et er det lidt sørgeligt med den begrænsede opbakning, og med omkring 1.000 sæsonkortholdere ud af 5.500 pladser på stadion, så er det en af de mindre klubber, også baseret på fantilslutning. De fleste i og omkring byen var stort set altid tilknyttet fangrupperinger fra de større klubber i området, da de var mere attraktive.

De fans der trods alt var fremmødt til sæsonens første kamp, var dog håbefulde. De seneste resultater havde set rimelig fornuftige ud, selv mod de lidt stærkere modstandere, og den nye taktik gav tanker om et offensivt og hurtigt spil mod mål, hvor det handlede mere om at få nogle afslutninger end om man kunne holde på bolden længst mulig tid.

Spændingen blev forløst – et flot 2-0 resultat mod Padova og hele holdet var solidt og taktikken spillede.
Måske KB havde lidt styr på det alligevel, trods den manglende erfaring?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#8 - Matteo e K.B
« Svar #7: 10 Apr 2023, 12:40 »




Matteo følte stadig at han kunne høre de seneste måneders eufori fra fans på stadion svagt i det fjerne. De første måneder under den nye manager havde været helt vilde, og selv de stærkeste tvivlere var begyndt at se lyset i KB. To periferispillere dog været inde på hans kontor og brokke sig over manglende tillid, men KB havde med det samme taget konsekvensen og sat dem begge to til salg med det samme – ”INGEN OVER KLUBBEN”, som han sagde. Det faldt heldigvis i god jord hos resten af truppen, så alt var godt da vinterpausen blev nået.

Det var ikke kun i omklædningsrummet at der var fremgang at spore – holdet havde præsteret bedre end noget hold nogensinde før i den tredjebedste række i landet, og klubben lå nummer 1 hvor kun en enkelt udekamp mod Albinoleffe var blevet tabt i de indtil nu 19 spillede kampe! Overalt hvor Matteo færdedes i byen, blev han opsøgt af unge drenge der ville have taget billeder med ham, og få autografer.
Der blev råbt ”MAT-TE-O! MAT-TE-O! MAT-TE-O!” efter ham, og flere unge kvinder begyndte at lægge mærke til ham når han var på café, restaurant eller lignende med vennerne. Han var efterhånden blevet kendt i lokalområdet, for de gode præstationer han og holdet leverede for tiden.

Godt nok var de blevet slået ud af Mantova i anden runde af pokalturneringen, i en kamp hvor Matteo og flere andre profiler var blevet sparet, så det virkede til det næsten var meningen at kampen skulle ende sådan, vurderede han. Bestyrelsen havde vidst ikke regnet med noget, så det gav ikke problemer. Lige nu gik alt egentlig godt, og Matteo nød livet som lokal stjerne, med alt hvad det indebar.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#9 - Matteo e K.B
« Svar #8: 11 Apr 2023, 08:22 »




Matteo skumlede af raseri! Hele tre gange i løbet af januar måned havde Genoa sendt tre – efter hans vurdering – rigtig fine bud på ham, men hver gang havde KB blankt afvist nogen form for forhandlinger. Det seneste bud var over 1 million Euro, og for en klub af denne statur, var det mange penge – I hvert fald i Matteos hoved.

Den kolde luft mellem Matteo og KB bredte sig så småt til halvdelen af truppen, og stemningen var derfor - på trods af fortsættende gode resultater og en velspillende Matteo - på sit absolut laveste under KB.

Den dårlige stemning havde bredt sig så meget, at bestyrelsen havde fået det at vide – det var endnu ikke så stort et problem at de ville gøre noget ved det, men der skulle nok snart ske noget drastisk, ellers var der nok ikke nogen vej uden om at en fyring lå i kortene…
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#10 - Matteo e K.B
« Svar #9: 12 Apr 2023, 09:30 »




To måneder senere, et fuldendt trænerkursus til KB (der nu endelig var påbegyndt sin licensmæssige trænerkarriere), endnu flere sejre og vanvittigt flot spil, havde lagt en dæmper på problemerne, og Matteo var nu igen en glad mand i klubben. Han havde ikke fået det skifte han havde ønsket sig, men til gengæld havde klubben præsteret væsentligt over evne og havde vundet Serie C, gruppe A med fire kampe tilbage af sæsonen. Der var fortsat kun et enkelt nederlag på kontoen, og holdet havde slået stort set alle positive rekorder i rækken, allerede inden de sidste fire kampe, såsom flest sejre på en sæson, flest holdmål på en sæson og flest kampe uden nederlag.

Derudover var holdets og ligaens topscorer - Gianmario – flyvende, og havde scoret 40 (!) mål i ligaen i blot 34 kampe. En stor del af forklaringen på dette var helt sikkert Matteos venstrefod, som havde lagt op til 17 mål indtil videre, hvilket var det højeste antal i Serie C, gruppe A – på nuværende tidspunkt.

Alt så efterhånden ud til at være et spørgsmål om hvor mange midler man fik til næste sæson i Serie B, men økonomien var en kæmpe udfordring i klubben. Bestyrelsen havde været nødsaget til at smide penge i klubkassen, da KB havde brugt lidt for mange penge i sin tid i klubben – på trods af de gode resultater,
ville dette så være nok til at slukke klubbens drømme?..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#11 - Matteo e K.B
« Svar #10: 13 Apr 2023, 12:57 »



Matteo sank sammen i lænestolen, efter en hård dag. Han havde egentlig mest af alt lyst til at feste videre, men kroppen kunne ikke mere…

Sæsonen havde været hård – KB troede på at man ikke kom sovende til succes, så en stor del af træningen var lagt op på god form, masser af løbevillighed, og lysten til at give sig 100% for sine holdkammerater. Derfor var sommerferien velfortjent, og den skulle bruges fornuftigt, så Matteo kunne være klar til den kommende sæson – om det var her i klubben eller måske et andet sted, vidste ingen på nuværende tidspunkt…

Holdet havde spillet over al forventning og bestyrelse og fans var lykkelige over hvordan det hele var endt. 38 kampe i ligaen med 29 sejre, 8 uafgjorte og kun 1 nederlag med en målscore på 101-36. Ligaen blev vundet med 20 point ned til nummer to, og holdet viste altså at man var klar til Serie B-modstand!


- Holdet viste ligeledes hvem der var det bedste Serie C-hold i Italien -

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#12 - Matteo e K.B
« Svar #11: 14 Apr 2023, 08:53 »


FC PRO VERCELLI 1892
Intro

Indledning: En sovende kæmpe? Kæmpe er måske så meget sagt om en klub med en stadionkapacitet på 5.500 siddepladser, men en klub der har vundet den bedste italienske række syv gange i historien, kan man ikke helt afvise har noget stjernestøv over sig.

Jeg har noget med mindre hold i FM, og jeg spiller sjældent med store klubber, da jeg synes det er for nemt og for ensidigt. Derfor forsøger jeg altid at gøre udfordringen så svær som muligt, men dog med en flig af historie ind over. DERFOR var mit klubvalg utrolig simpelt!
- Matteo er selvfølgelig foreviget på herreværelset -

Baggrund: Personligt kendte jeg ikke meget til Pro Vercelli før jeg begyndte at kigge i Serie C efter en klub til et langvarigt save i FM23, men hold nu op hvor er det her bare en fed klub! Godt nok er seneste mesterskab i starten af 1920’erne og godt nok er stadion ikke særlig stor, og godt nok har klubben været konkurs, men faciliteterne er gode, økonomien er ikke slem (i forhold til så mange andre), truppen er ganske stærk på trods af at klubben ikke er topseedet – der er virkelig muligheder for et par fede saves i det nordlige Italien!

Derudover fandt jeg også ud af at Juventus er moderklub, hvilket måske er logisk nok, taget i betragtning af at det er den nærmeste større klub rent geografisk, dog mere eller mindre på samme afstand som begge Milanoklubber (og Torino selvfølgelig). Det betyder ligeledes at der er grobund for nogle gedigne ærkerivaler, når jeg forhåbentligt får rykket Pro Vercelli op i Serie A hurtigst muligt!

På nuværende tidspunkt hedder de værste rivaler Novara og Pro Patria, men altså kortvarigt, da vi rykkede op og Pro Patria rykkede ud af Serie C som dårligste hold. Novara endte i ingenmandsland midt i tabellen.

- Silvio Piola Stadium -


Historik: Klubben blev stiftet, som ses i navnet, i 1892, dog oprindeligt blot som gymnastikforening. Klubben spillede sin første officielle fodboldkamp i august 1903, men så gik det også stærkt for den forholdsvis lille klub. Det første mesterskab blev vundet blot fem år senere og herefter fulgte en tid mere eller mindre med lutter succes, med vundne mesterskaber i 1908, 1909, 1910/11, 1911/12, 1912/13, 1920/21 samt 1921/22.

Herefter blev professionel fodbold indført i Italien, hvilket var hovedårsagen til at Pro Vercelli mistede momentum i forhold til konkurrenterne. Der var flere penge i storbyerne, og det blev sværere at trække spillere til de små klubber rundt omkring i landet.

Sidst klubben var i Serie A, var tilbage i 1935, hvorefter man ligeledes rykkede ud af Seri B i 1948 og først kom tilbage i 2012. Herefter har man været lidt af et elevatorhold mellem Serie B og Serie C, som ikke rigtig har fået det til at fungere.

Eneste nævneværdige person, som har været involveret i klubben igennem tiden, er Alberto Gilardino, som var træner i 2019/20 sæsonen, dog uden større held.

Pro Vercelli i FM: Som nævnt ovenfor er det sådan set en ret habil trup, med et par positive overraskelser, såfremt man ikke lige regner Pro Vercelli for noget. Hvis man starter fra målet af, så står der en ung gut på 17 år (ved spilstart) ved navn Matteo Rizzo* – slap af han bliver god! Lyon er ude efter ham i første sæson, men heldigvis har jeg fået skrevet en lidt lang kontrakt med ham, hvilket forhåbentligt kan holde de fleste forespørgsler væk i første omgang.

Så går vi lidt længere frem på banen hvor endnu et ungt talent opholder sig – venstrebenede Alessandro Macchioni*, er en habil midterforsvarer, som ligeledes kan udvikle sig til noget større, så godt med kampe til ham også!

På begge kanter findes yderligere to unge talenter med en lys fremtid, den indvendige angriberraket Mohamed Guindo*, samt denne histories hovedperson, Matteo Della Morte**, som uden tvivl er denne klubs største aktiv.

Og så skal I ikke snydes for et billede af topscorer Gianmario Comi*, holdets anfører Simone Calvano*, samt den største overraskelse for mig, min defensive midtbaneåbenbaring, to-metermanden Coli Saco*.

Jeg stiller op med en 4-1-2-2-1 opstilling med en halfback og to kanter der går ind i banen og afslutter, hurtig boldomgang, og en positiv mentalitet med en masse presspil!

Hvorfor vælge Pro Vercelli: Du skal vælge at spille med dette hold, fordi jeg siger det! Det er simpelthen så fedt et save, at du ikke engang skal overveje andre klubber, hvis blot du har den mindste interesse i Italien, og/eller mindre klubber. Når det så er sagt, så er det selvfølgelig op til dig selv, men du har her en mulighed for at sætte dit eget præg på en klub af en vis historisk størrelse, samt fornuftige forhold i den tredjebedste række i en af verdens bedste ligasystemer. Der er kun et spørgsmål du skal stille dig selv – hvorfor er du ikke allerede i gang med at indlæse databasen?!!


*Screenshots er taget et år inde i savet
**Matteo Della Morte er desværre skiftet til Vicenza i den seneste FM-opdatering (og IRL selvfølgelig)
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#13 - Matteo e K.B
« Svar #12: 16 Apr 2023, 20:18 »


BLOGGENS HOVEDPERSON
Matteo Della Morte

Personinfo: Matteo Della Morte (direkte oversat af Google Translate betyder “dødens Matteo” uden at der skal lægges noget i det!) blev født en lun efterårsdag tilbage i oktober 1999 i Torino i bydelen Cirié. Fra han lærte at kravle, havde han altid en bold i nærheden, hvorfor det ikke var så mærkeligt at Matteo endte med at blive fodboldspiller.

Karriere før save: Matteo blev tidligt meldt ind i byens største klub, hvor han blev formet som fodboldspiller op til de tidlige teenageår, inden Juventus i 2015 ikke længere mente der var en fremtid for Matteo hos dem. Turen gik herefter videre til den lokale nabo Pro Vercelli, hvor Matteo spillede resten af sine ungdomsår, inden de tilbød ham en fuldtidskontrakt og trak ham op på førsteholdet.

Matteos debut på det bedste hold kom den 2. december 2017, da Pro Vercelli fortsat var at finde i Serie B. Sæsonen efter blev Matteo lejet ud til Paganese for at få noget regulær førsteholdsfodbold, hvor det blev til 17 kampe. Herefter vendte han tilbage til førsteholdet i Pro Vercelli, og har ikke set sig tilbage siden. Hans første mål som senior kom mod Pianese den 25. august 2019. IRL blev det til 104 kampe og 20 mål – mit håb er at vi får mangedoblet disse cifre i savet her.



Karriere i FM: Den første sæson i FM, blev en vellykket én af slagsen – både for Pro Vercelli, men ikke mindst for Matteo. Fra at være en ukendt spiller i Serie C, er han nu så småt begyndt at blive genkendt på gaden, og flere Serie B klubber og en enkelt Serie A klub har været oppe nordpå for at se ham spille. Det er spændende hvor længe vi får lov til at benytte os af hans egenskaber her i klubben.

I denne første sæson, deltog Matteo i 40 gældende kampe, hvor han bidrag med 16 mål og 20 assists, samt kåret til kampens spiller 10 gange. Det gav i alt et samlet gennemsnit på 7,53, og han endte også som nummer to i kategorien årets spiller i rækken, kun overgået af vores suveræne topscorer Gianmario Comi, samt kåret som den bedste midtbanespiller i rækken.

Matteo Della Morte IRL: han er flyttet til Vicenza (ligeledes i Serie C) for godt 2 mDKK, hvor han nu skal se om han kan udvikle sig yderligere, så han kan blive den spiller jeg tror på han kan blive i FM. En lille sjov historie til hans skifte er at han lavede to assists i sejren på 4-1 over Pro Vercelli i marts 2023.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#14 - Matteo e K.B
« Svar #13: 17 Apr 2023, 15:26 »



Matteo var glad for sin nye kontrakt. Han havde godt nok ikke fået det skifte han gerne ville, men nu havde han altså fået en klækkelig lønforhøjelse og skulle spille Serie B næste sæson.

Detaljerne i kontrakten var ikke officielt meldt ud nogen steder, men det var alment kendt at han var steget betragteligt i løn – Matteo kunne dog holde hemmeligt at han var steget fra 4.000 Euro om måneden, til nu at tjene 20.000 Euro om måneden. Det betød selvfølgelig endnu mere opmærksomhed, både fra medier og alle andre i lokalsamfundet.

Han var nu en af klubbens højestlønnede spillere, sammen med Matteo Rizzo og Simone Calvano, så der skulle fortsættes med de gode præstationer ind i den kommende sæson.

Truppen havde gevaldigt brug for en opdatering, da flere af holdets centrale spillere i den forgangne sæson, var på lejekontrakter. Det betød altså at KB nu havde fået travlt med at sætte et slagkraftigt Serie B-hold sammen, mere eller mindre fra bunden, men mulighederne var der også, netop fordi halvdelen af truppen ikke var låst på kontrakter.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
#15 - Matteo e K.B
« Svar #14: 18 Apr 2023, 08:05 »





Matteo var fortsat blandt en af de vigtigste spillere på holdet, og derfor var han også - helt naturligt efter sin kontraktfornyelse - blevet en del af anførergruppen, sammen med Masi og Comi. Der havde ikke været nogen former for interesse i Matteo siden januar, og med en ny kontrakt, følte han sig sikker på at han var det rette sted i sit liv, både mentalt og fysisk.

Det skulle vise sig at Matteo fik mange nye holdkammerater til den kommende sæson, for der var rigtig godt gang i svingdøren i klubben hen over sommerferien, og holdet var nu klart bedre sammensat i forhold til at skulle overleve i Serie B. KB følte fortsat en mangel på en solid defensiv midtbanespiller, men ellers virkede det til at han var relativt godt tilfreds med truppens konstellation.



Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010