home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2023
| | | | |-+  #63 - Næstved Boldklub - HER SLUTTER DET! #NæverForever
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #63 - Næstved Boldklub - HER SLUTTER DET! #NæverForever  (Læst 9957 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#15 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #15: 05 Apr 2023, 00:46 »


           24.03.2024 - Næstved spiller sig i top 6.

Sportsdirektør og Bechmann jubler over, at Næstved har sikret sig en top-6-placering i NordicBet Ligaen.
De sidste 5 kampe:
2-1 v FC Fredericia
1-0 v Fremad Amager
1-1 v AC Horsens
2-0 v Esbjerg fB
2-2 v Aarhus Fremad

Næstved sikrede sig lørdag aften en plads i top-6, efter holdet spillede 2-2 mod Aarhus Fremad.
Det er første gang siden Superliga nedrykningen i 1995/1996-sæsonen, at Næstved ender i top-6, og det glæder sportsdirektør, Peter Dinesen, at klubben nu har nået det mål.

- Det er mange år siden, Næstved har været med i den bedste halvdel, så for os er det lidt af en milepæl, og det er jeg rigtig glad for, siger Peter Dinesen.

Top-6-placeringen glæder også Næstved's træner, Tommy Bechmann.

- Det er en milepæl for Næstved, og for dem, der arbejder i klubben. Vi fik en god start på sæsonen, så spillerne fortjener alt den ros de kan få, siger han.

Udover Næstved er; AC Horsens, Hobro IK, Fremad Amager, FC Helsingør og Vendsyssel FF kvalificeret til oprykningsspillet.




« Seneste Redigering: 05 Apr 2023, 01:03 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#16 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #16: 05 Apr 2023, 01:12 »


           10.04.2024 - Marcus Mølvadgaard misser resten af sæsonen.

Marcus Mølvadgaard kan se frem til mange måneder på sidelinjen.

I Næstveds anden kamp i oprykningspillet mod Hobro blev angriberen udskiftet med en skade, og det viser sig nu, at Mølvadgaards ankel er brækket 2 steder, skriver klubben.

Ifølge Næstved betyder det, at angriberen må holde en pause på 4 til 5 måneder.

Marcus Mølvadgaard har i denne sæson spillet 18 Superliga-kampe for Næstved, og det har kastet 8 mål af sig.

- Jeg er selvfølgelig ked af og frustreret over situationen og den lange pause, der nu venter. Jeg er meget ærgerlig, da vi er inde i en rigtig god periode, men sket er sket, så nu vil jeg prøve at hjælpe holdet udefra, så godt jeg kan, fortæller en trist Mølvadgaard til Sjællandske Nyheder.

Emil Højlund begræder sin angrebspartners skade.

- Marcus's ankel er brækket. Det skaber store problemer. Han er kommet sindssygt godt tilbage fra sin anden skade, og nu ser det bare ikke særligt godt ud.

Næstved møder i næste kamp Fremad Amager.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#17 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #17: 05 Apr 2023, 01:38 »


           18.05.2024 - NÆSTVED RYKKER OP!

Næstved leverede en stor overraskelse og rykkede op i Superligaen ved at spille 2-2 i Helsingør med blot 2 kampe tilbage af oprykningsspillet.

Næstveds træner, Tommy Bechmann, mener, at klubben på mange fronter ikke er gearet til at spille i landets bedste fodboldrække.

- Det er i virkeligheden nok for tidligt, at vi rykker op nu. Klubben satsede på oprykning om tre-fire år, og der er mange ting i klubben, der slet ikke er klar til Superligaen, siger Tommy Bechmann.

- For et år siden havde jeg sagt, at en oprykning umuligt kunne lade sig gøre. Ingen har snakket om os i forhold til oprykning.

Det er første gang siden nedrykningen i 1996, at Næstved er rykket op i Superligaen.

Zean Dalügge har tidligere spillet i Superligaen med Lyngby så han ved, hvad der venter.

- 1. division har været en stærk række, og næste år er den mindst lige så stærk. Der er ikke så stor forskel på toppen i 1. division og bunden i Superligaen længere, siger Dalügge til Sjællandske Nyheder.

Udover Næstved rykkede Vendsyssel FF også op landets bedste fodboldrække.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#18 - Næstved Boldklub - VI GIVER IKKE OP! #NæverForever
« Svar #18: 06 Apr 2023, 17:48 »


           20.07.2024 - 3. Sæson for Tommy i Næstved!

Næstved kunne sidste sæson glæde sig over en oprykning til landes bedste række efter en overraskende sæson i NordicBet Ligaen.

Men på trods af den store succes, så har indstillingen og forberedelsen til den kommende sæson ikke ændret sig, forklarer Tommy Bechmann.

- Vi forbereder os, som vi har gjort de seneste 2 år. Skridt for skridt, vi tilpasser holdet så det passer med ligaens niveau, siger han til Sjællandske Nyheder og fortsætter:

- Det er ikke en hemmelighed, og til sidst i sæsonen vil vi se, hvilket niveau vi er på og om vi forsat skal spille med i Superligaen.

Næstved vandt NordicBet Ligaen med hele 7 points ned til Vendsyssel på 2. pladsen.



Tommy Bechmann, vil nu efter oprykningen vende blikket mod transfermarkedet og kigge efter forstærkninger til holdet.

- Nu er sæsonen slut, og det er tid til at kigge på hvilke områder, vi kan forstærke os på. Det er mit job at forstærke holdet på transfermarkedet, siger Bechmann til Sjællandske Nyheder og tilføjede:

- At købe spillere er en kæmpe del af gamet. Så vi må se hvad det ender med på transfervinduets sidste dag.

« Seneste Redigering: 08 Apr 2023, 00:09 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#19 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #19: 06 Apr 2023, 19:27 »


           22.07.2024 - Superliga forstærkninger!

Bechmann har været på jagt efter nogle forstærkninger endnu engang, nu hvor de er rykket op i Superligaen.

Nye spillere til Næstved:
Alexander Simmelhack, 18-årig Angriber > FC København (Lejet)
Wassim Felfoul, 22-årig Midtbane > OB (Lejet)
Francesco Lamanna, 22-årig Back > Hillerød (Kontrakt Udløb)
Albert Braut Tjåland, 20-årig Angriber > (Fri Transfer)
Villads Nielsen, 18-årig Centerforsvarer > FC Nordsjælland (Lejet)
Samlet beløb: 0 dkk

- Leje af Alexander Simmelhack passer perfekt ind i vores spillestil, efter Emil Højlunds leje er ophørt, så vi håber at Simmelhack kan blive succesfuld for os, siger Tommy Bechmann til klubbens hjemmeside.

Spillere der forlader Næstved:
Mark Kongstedt, 29-årig Midtbane < HB Køge (15.000 dkk)
Jesper Overgaard Christiansen, 33-årig Centerforsvarer < FC Roskilde (Kontrakt Udløb)
Emil Højlund, 19-årig Angriber < FC København (Lejet ophør)
Samlet beløb: 15.000 dkk

- Der er sket mange ting siden jeg kom til Næstved, og nu føler jeg det er min tur til at prøve noget nyt, siger Kongstedt.

Kongstedt har spillet 126 kampe og scoret 9 i sin tid i Næstved, som han skiftede til i 2018/2019 sæsonen.

« Seneste Redigering: 14 Apr 2023, 21:26 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#20 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #20: 07 Apr 2023, 18:52 »


           01.08.2024 - Næstved udvider stadion.

Sydsjællænderne har længe lidt under, at deres stadion ikke levede op til moderne standarder for en fodboldarena.

Men de problemer bliver der nu rådet bod på, når Tintshop Park udbygges med mindst 750 siddepladser.
Næstved vil også have gang i flere aktiviteter omkring klubbens stadion, der udvides med blandt andet nyt fitnesscenter.

Udvidelsen sker modsat hovedtribunen, som på lang sigt skal rumme blandt andet fitnesscenter, sportscafé og restaurant.

Første etape bygges i 2024 og kommer blandt andet til at huse fitnesscentret, lokaler til sportscaféen og senere restauranten.

- Fodbold er af stor betydning for Næstved Kommune. 75 procent af den omtale, vi får i aviser, radio og tv, og hvor navnet Næstved bliver nævnt, hænger sammen med fodbolden, fortæller borgmester Carsten Rasmussen til Sjællandske Nyheder.

Tintshop Park udvider fra 2.300 overdækkede siddepladser til 3050 siddepladser.

« Seneste Redigering: 08 Apr 2023, 00:09 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#21 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #21: 07 Apr 2023, 19:54 »


           29.09.2023 - Næstved overrasker.

Alexander Simmelhack har fået en flyvende start i Næstved, hvor både han og holdet har præsteret flot, og han trives godt i klubben.
Første 10 kampe:
1-1 v Brøndby IF
2-0 v AAB
2-2 v FC Midtjylland
2-1 v AGF
0-2 v FC Nordsjælland
2-0 v Silkeborg IF
0-3 v Randers FC
2-0 v Vendsyssel FF
2-1 v Vejle
0-0 v Viborg FF

Angriberen Alexander Simmelhack skiftede i sommerpausen til Næstved, hvor han sammen med holdet har fået en forrygende start i Superligaen og efter 10 runder ligger nummer 3.

18-årige Simmelhack har fået godt med spilletid, og han glæder sig over sin start i klubben, hvor han desuden er faldet godt til.

- Jeg har fået 8 ud af 10 Superliga-kampe fra start. Vi har en virkelig bred trup, hvor vi presser hinanden, så man udvikler sig hele tiden, og her er et godt træningsmiljø. Jeg er rigtig glad for at være her og er sikker på, at jeg kan rykke mig meget i klubben, siger Simmelhack til Sjællandske Nyheder.

- Jeg er faldet rigtig godt til her i klubben. Jeg kom fra FC København, hvor jeg også var rigtig glad for at være, men det her var muligheden for at komme et skridt op, og jeg er sindssygt glad for, at jeg har taget dette skridt. Både på og uden for banen trives jeg virkelig.

Næstved rykkede sidste sæson op i Superligaen, men Simmelhack tror på, at holdet kan gøre det godt i denne sæson.

- Vi har fået en virkelig god start på sæsonen, og fortsætter vi på samme måde, ligger der tonsvis af point og venter på os. Vi har meget at byde ind med, så der er grund til optimisme, siger Simmelhack til Sjællandske Nyheder.

Næste opgave for Simmelhack og co. er på søndag hjemme mod FC København.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#22 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #22: 07 Apr 2023, 22:06 »


           02.10.2024 - Hattrick-helt sendte Næstved videre.

Næstved er videre i pokalen efter storsejr over Hellerup IK med 4-0.
Næstved - Hellerup IK
51' A. Simmelhack 1-0
53' A. Simmelhack 2-0
68' S. Gussiås 3-0
93' A. Simmelhack 4-0

Tommy Bechmann gav chancen til flere reservespillere, og det gav derfor spilletid til spillere som Mathias Holm og Albert Braut Tjåland.

Næstved satte sig fra start på opgøret, selvom HIK-defensiven stod ganske godt imod de første 20 minutter.
HIK var fint med i opgøret i første halvleg, men de blev aldrig helt farlige nede omkring Næstveds mål. Efter de første 45 minutter stod det 0-0.


Efter 45 minutter skiftede Bechmann Tjåland ud og skiftede hermed en brandvarm Alexander Simmelhack ind.

Dette skulle vise sig at give pote.

Efter godt 51 minutter gik den ikke længere. Alexander Simmelhack bragte Bechmanns tropper foran 1-0 med en flad afslutning.
Den stilling varede dog kun i 2 minutter. Her blev et indlæg sendt i HIK-feltet, og derinde stod Simmelhack igen klar.
Simmelhack fik hovedet på bolden og gjorde det til 2-0.

Efter 68 minutter lukkede sydsjællænderne opgøret. Norske Sivert Gussiås tæmmede et indlæg, før han resolut sparkede til bolden, der fløj ind i HIK-målet. 3-0.

Selvom det så svært ud for HIK, så fik de en gylden mulighed for at reducere med 10 minutter igen.
Bolden dumpede ned foran Nikolaj Sønderby efter en dødbold, men angriberens afslutning røg langt over mål.

Opgøret sluttede med endnu en scoring fra Simmelhack, der let kunne gøre det til 4-0 fra en position ved bagerste stolpe.

Det sluttede her, og dermed er Næstved sikkert videre til 3. runde i pokalturneringen, hvor de skal op imod Måløv Boldklub fra Serie 3.

« Seneste Redigering: 08 Apr 2023, 00:08 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#23 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #23: 07 Apr 2023, 22:32 »


           24.10.2024 - Næstved smadre Måløv.

Måløv - Næstved
6' Z. Dalügge 0-1
7' Z. Dalügge 0-2
12' O. Lassen 0-3
17' Z. Dalügge 0-4
20' V. Nielsen (Selvmål) 0-5
27' M. Agger 0-6
80' A. Braut Tjåland 0-7

KÆMPE SEJR I POKALEN!

Næstved sikrede endnu en vigtig sejr i pokalen, da de udebane imod Serie 3 holdet fra Måløv vandt hele 0-7.
Endnu et hattrick blev det til i Næstveds pokal stime.
Zean Dalügge startede ud med 2 mål allerede efter 7 minutter spil og resten af kampen blev der ikke givet ved døren.

Næstved kørte Måløv mandskabet helt over og vandt hele 0-7.

Zean Dalügge kom til klubben i 2023/2024 sæsonen efter at have spillet for Lyngby, og det ser ud til, at han har ramt det niveau, Næstved håbede, han ville ramme.

- Det er fantastisk. Det var mit første hattrick, og det er sådan noget, man drømmer om at opleve, siger Dalügge til Sjællandske Nyheder og giver æren videre til medspillerne.

- Jeg var intet uden mine holdkammerater. Målene er ikke kun mine, de er hele holdets, siger Dalügge.

Næstved møder i 4. runde Viborg, som i seneste pokalkamp slog SønderjyskE 2-1 efter 120 minutters spil.

« Seneste Redigering: 08 Apr 2023, 00:08 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#24 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #24: 07 Apr 2023, 23:14 »


           02.12.2024 - Næstved går på vinterferie.

Næstved sluttede efterårs-sæsonen særdeles stærkt, og det glæder cheftræner Tommy Bechmann, som er stolt af sit mandskab.
Efteråret sidste 5 kampe:
0-3 v Brøndby IF
1-1 v FC Midtjylland
1-0 v FC Nordsjælland
0-2 v AGF
1-1 v Silkeborg

- Vi har en god tro på tingene, og det er fantastisk at gå på pause på den her måde, fortæller en glad Bechmann til Sjællandske Nyheder.

Søndag eftermiddag spillede Næstved og Silkeborg nemlig uafgjort på Tintshop Park i 3F Superligaens sidste runde inden vinterpausen.

Det var vigtigt for Næstved at få en sejr så de kunne fastholde deres top 6 placering.
Kampen endte 1-1 og Næstved ender på en solid 6. plads, med 5 kampe igen af Superligaens indledende kampe.
Næstved - Viborg
70' Z. Dalügge 0-1
87' Z. Dalügge 0-2


Udover en 6. plads i Superligaen kan Næstved også glæde sig over en sejr i 4. runde af pokalturneringen.

Næstved vandt hjemme 2-0 mod et stærkt Viborg mandskab.

I pokalturneringens kvartfinaler over 2 kampe, møder Næstved først hjemme FC Midtjylland og 3 dage senere skal Næstved så en tur til heden for at spille retur kampen.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#24 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #25: 07 Apr 2023, 23:58 »


           11.12.2024 - AAB vil have Bachmann.


Sportdirektør Jacob Gregersen og resten af bestyrelsen i AAB har inviteret Tommy Bechmann til at deltage i et jobinterview om at skifte til AAB som deres nye cheftræner.

En af årsagerne til at bestyrelsen har besluttet at tilbyde Bechmann en samtale er fordi de mener at han kunne være et acceptabelt match til klubbens vision for fremtiden.

Bechmann har de seneste 2 år ført Næstved fra bunden af NordicBet Ligaen til en solid Superliga placering.

Samtalen med AAB vil give Bechmann muligheden for at drøfte sin egnethed til rollen som AAB's nye cheftræner, samt drøfte ambitioner, planer og det mere detaljeret arbejde der er i AAB.

Tommy Bechmann har eftersigende afvist at skifte til AAB da han ser sig selv i Næstved.

« Seneste Redigering: 08 Apr 2023, 00:08 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#25 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #26: 08 Apr 2023, 00:06 »


           27.12.2024 - Bechmann forlænger med Næstved.

Næstved's manager Tommy Bechmann har forlænget sin kontrakt efter han takkede nej til AAB.

Sportsdirektør Peter Dinesen har bekræftet på klubbens hjemmeside at de har forlænget aftalen med deres nuværende cheftræner Tommy Bechmann.

- Tommy og jeg kommer godt ud af det med hinanden, og jeg kender kvaliteten af det arbejde han laver for klubben og der er ikke noget spørgsmål om andre kommer ind, siger han ifølge Sjællandske Nyheder.

I de sidste 2 år, har der været en stor udskiftning i truppen og sportsdirektøren håber nu med forlængelsen, at Tommy kan få mere stabilitet ind i truppen.

- Over de sidste 12 måneder har vi haft en masse forandringer, vi har været i en omstillingsperiode efter oprykning til Superligaen og jeg tror, at vi er ved at være der hvor vi skal være som klub.

Næstved ligger, inden starten på foråret på en 6. plads.

« Seneste Redigering: 08 Apr 2023, 00:08 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#26 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #27: 08 Apr 2023, 00:29 »


           01.02.2025 - Vintertransfers.

Status på transfer-situationen i Næstved.

Næstved har tradition for at gemme deres transfers til i slutningen af sæsonen, og der er intet, der tyder på, at det bliver anderledes denne gang.

Nye spillere til Næstved:
Rasmus Vinderslev, 27-årig Midtbane > Fremad Amager (Kontrakt Udløb)
Yanis Beau-Djellel, 19-årig Angriber > Fri Transfer
Samlet beløb: 0 dkk

- Det er Tommy Bechmann, der sætter holdet. Men vi henter Rasmus Vinderslev, fordi vi gerne vil have flere muligheder omkring midtbanen. Han giver øget konkurrence på pladsen, og så kan det frigive spillere til andre positioner, siger Peter Dinesen.

Spillere der forlader Næstved:
Mathias Holm, 24-årig Kant < Brabrand IF (Kontrakt Udløb)
Samlet beløb: 0 dkk

Hvis man som Næstved-fan forventer, at der kommer flere spillere til klubben eller for den sags skyld ryger nogle den anden vej, kan man godt tro om igen.
Vinduet lukker lige omlidt, men Næstved's trup er, som den skal være.

- Ja, det ser sådan ud. Vi forventer ikke, at der sker noget på den front i dag, siger sportsdirektør Peter Dinesen til Sjællandske Nyheder.

« Seneste Redigering: 14 Apr 2023, 21:27 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#27 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #28: 08 Apr 2023, 13:22 »


           08.03.2025 - Næstved ude af pokalturneringen.

Næstved er ude af pokalturneringens kvartfinaler, efter at holdet tabte til FC Midtjylland over 2 kampe.

Første kamp var Næstved slet ikke klar på FC Midtjyllands offensive spil og måtte se sig slået med 4-1.
Sejren var ganske fortjent. FC Midtjylland var således bedst spillende i kampen.

Anderledes så det ud i anden kamp, hvor Næstved var det bedst spillende hold, men måtte gå fra banen med et 4-3 nederlag.

Næstved er derfor ude af pokalturneringen samlet 8-4 på trods af en god anden kamp.

Næstveds træner, Tommy Bechmann, ærgrer sig over sit holds uskarphed.

- Vi havde selv tre-fire 100 procent-chancer, og det skal være nok til at give de mål vi skal bruge mod et hold som FC Midtjylland, men det var det ikke.

- Det er hamrende frustrerende. Jeg havde været mere bekymret, hvis vi ikke havde skabt de chancer, for det er trods alt positivt nok, at vi skabte mange chancer, siger Bechmann til Sjællandske Nyheder.


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#28 - Næstved Boldklub - SU SU SUPERLIGA! #NæverForever
« Svar #29: 08 Apr 2023, 13:56 »


           01.04.2025 - Næstved misser mesterskabspillet.

I sidste runde af 3F Superligaen tog Vejle, imod Næstved, der kunne nå 6. pladsen, hvis alt flaskede sig.

Dette krævede dog en sejr til Næstved.

Begge mandskaber havde foretaget massive ændringer i startopstillingerne . Næstved havde blandt andet givet plads til reserveangriberen Zean Dalügge, eftersom Alexander Simmelhack var ude med en mindre skade.

Fra kampens begyndelse satte Vejle sig på boldbesiddelsen, men kampen var chancefattig de første tyve minutter.

Herefter kom Næstved bedre med i kampen, og de fik generobret en del boldbesiddelse. Men Vejle skulle dog komme foran efter 21 minutters spil.

Vejle satte sig herefter på begivenhederne igen, og det var dem, der var tættest på at udbygge føringen. Det fik de dog ikke gjort, og derfor gik begge mandskaber til pause med en 1-0-føring til Vejle.

Efter pausen satte Vejle sig igen på spillet, og de lignede et hold, der havde meget mere overskud end udeholdet.

Efter 50 minutter så det mere sort ud for Næstved. Et skarpt slået hjørnespark helt inde omkring van Bladeren dalede ned for fødderne af German Onugha, og han kunne sparke Vejle foran med 2-0.

Næstved var virkelig rystede efter målet. Efter 57 minutter forsøgte Vejle's Starke Hedlund at cleare et indlæg fra venstre side, men han sparkede forbi bolden, som dermed endte for fødderne af Hans Christian Bonnesen. Balayev reddede i første omgang, men bolden endte alligevel i nettet til en 2-1-reducering.

Det blev kampens resultat, og med 2-1-nederlaget ender Næstved på 7. pladsen og misser dermed mesterskabsspillet.


Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010