home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  SAF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: SAF  (Læst 10942 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #90: 15 Feb 2023, 10:45 »

Stærkt begge to  Thumbs Up

Voldsom signing Broen - tænker han kommer til at bombe ligaen i stykker  Opstemt

Jeg nåede til starten af november i går aftes, og lad mig bare spoile med det samme - Sesko er aaaaaalt for god til Skotland! Opstemt Det var 275 mDKK, godt givet ud (han var utilfreds i RB Leipzig og havde bedt om at komme væk)!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #91: 20 Feb 2023, 17:49 »



2036 blev året med første ligatitel i meget lang tid. Så starter jagten på de sidste 12 Opstemt
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #92: 21 Feb 2023, 07:54 »

Stærkt Kenitho!! Opstemt Så er der håb forude!

Det er også blevet min tur til en lille opdatering og det bliver lige med to sæsoner i en (fordi jeg egentlig skylder en, hvis mit nuværende mønster skal følges):

Sæsonen 2031/32:

Jeg tror jeg har ødelagt FM med købet af Sesko....

Alle de andre hold stoppede med at vinde kampe, og 65 point som nummer to er det laveste pointtal længe. Derfor ikke så underligt jeg vandt, men vi var suveræne (og tabte endda tre af de fem mesterskabspuljekam pe).





Sæsonen 2032/33:

Jeg gik og troede at det var en walk-over, og nu skulle jeg bare have den næste sæson overstået (WAS I WRONG!). Vi startede med at rode rundt under nedrykningsstregen, og kom da lidt op, men formåede ikke rigtigt at få sat gang i den seneste sæsons momentum. Mange spillere ville væk, og det meste af truppen var utilfreds. Men så begyndte Sesko at score igen, og på sidste spilledag skete dette:

Rangers spillede uafgjort og vi vandt - SLUT MED SKOTLAND FOR MIG OGSÅ!! Opstemt



Truppen som jeg afsluttede med i Dundee United (jeg er ked af at forlade min yndling - Scott McTominay):


Jeg efterlader en solid klub, med penge på kontoen, meget lidt gæld og de bedste faciliteter og unge talenter Skotland kan ønske sig:


Nu må vi så se om Leeds bliver ledig, eller en anden klub kunne tænke sig at bruge mig som manager i Premier League.. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #93: 24 Feb 2023, 16:59 »

Så har jeg startet op på denne challange.

Startede i Forfar i League 2, hvor jeg forlod klubben den 20. oktober 2022, og efterlod den på en 1. plads, uden at tabe en kamp Smiley - De endte faktisk med at rykke op Smiley - Jeg fik dem også til at betale 1. trænerkursus.

Fik intet i job i sæsonen 22/23, blev ikke kaldt til samtale nogen steder.

I næste sæson, kom vi helt frem til april, hvor St. Johnstone pludselig blev ledig (De havde tabt nogle kampe i træk), men de lå altså nr.2, da jeg ansøgte, og jeg blev sgu kaldt til samtale, og endte med at få jobbet, og da jeg overtog dem, lå de altså på 1. pladsen, med 4 kampe igen. Så det var en walk in the park, og jeg endte med at rykke direkte op Smiley Jeg sagde herefter op, og satsede på der var en klub i Premiership som opsagde deres manager.
Man håber jo altid på Hibs, Haerts eller Aberdeen. Men af alle, så var Motherwell ledig, selvom de var endt på 4. pladsen i sæsonen, og jeg fik sgu jobbet.
Så jeg er igang med fase 3, og starter direkte ud i Europa i sæsonen 24/25.

De har et ret fedt hold, med en masse unge spillere. Så jeg tror det nok skal blive rigtig godt, og satser på at komme i gruppespil i år, så jeg kan få nogle penge i kassen og derved udvikle truppen Smiley

Jeg smider ikke lige nogen billeder op endnu, da jeg simpelthen ikke kan huske hvordan man gør - Men gør det efter 1. sæson er slut Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #94: 28 Feb 2023, 10:52 »

Så er jeg her igen med nyt om mit SAF-save:

LEEDS!!!! Blev det ikke Peace Den 10. november skete dette:





Vi nåede semifinalen i Europa League - inden:



Der manglede fem kampe af sæsonen, og jeg havde ikke formået at få rykket holdet tilstrækkeligt og altså slet ikke ud af nedrykningspladsern e, så helt fair. Jeg holder lige en lille SAF-pause, før jeg måske igen tager hul på denne challenge, hvor jeg eventuelt kommer til at søge efter et nyt hold i Premier League - formentlig først til næste sæson.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #95: 15 Mar 2023, 20:24 »

Efter lidt stilhed er her en lille opdatering.

Vi skriver sommer 2041.

Større titler
Premier League: 5
Champions League: 3
FA Cup: 1
Liga Cup: 4
Europa League: 1

Min hidtil dyreste spiller Afonso Poulo blev solgt til Bayern for 1,7 mia - det har jeg ikke oplevet før  Opstemt
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #96: 16 Mar 2023, 06:27 »

Damn, det er mange titler Smiley

Ingen treble endnu?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #97: 22 Mar 2023, 07:52 »

Damn, det er mange titler Smiley

Ingen treble endnu?

Jo, der har været 1 eller 2 trebler Smiley
Men der mangler stadig mange titler...
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #98: 04 Apr 2023, 09:44 »

Efter lidt stilhed er her en lille opdatering.

Vi skriver sommer 2041.

Større titler
Premier League: 5
Champions League: 3
FA Cup: 1
Liga Cup: 4
Europa League: 1

Jeg har kun fået gennemført en enkelt sæson mere hvor jeg fik sikret et mesterskab, så der er da kommet et enkelt trofæ i hus. Kæmper virkelig med at få klubben på ret køl i forhold til talentudvikling og registrering af spillere der er trænet i landet og klubben.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #99: 04 Apr 2023, 18:37 »

Vi skriver start sæson 2044.

Større titler
Premier League: 8
Champions League: 6
FA Cup: 1
Liga Cup: 6
Europa League: 1

Spillerne begynder at have en alder omkring 32 for mange af dem, så der skal snart laves en udskiftning i truppen...
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #100: 09 Apr 2023, 21:36 »

Vi skriver slut sæson 2046.

Større titler
Premier League: 10
Champions League: 6
FA Cup: 2
Liga Cup: 6
Europa League: 1

5-8 spillere vil ikke forlænge, så udfordringen bliver nu at erstatte dem med andre, så der stadig kan indhentes en skilling. Alternativet er at lade deres kontrakt løbe ud.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010