home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  SAF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: SAF  (Læst 11029 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #15: 30 Dec 2022, 13:40 »

Godt arbejde  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #16: 31 Dec 2022, 08:46 »



Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #17: 31 Dec 2022, 15:38 »

Okay - det her er ret irriterende, når vi selv ligger lige over nedrykning på dette tidspunkt:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #18: 31 Dec 2022, 17:04 »

Nu starter fase 3 for alvor (Kilmarnock i Europa....):


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #19: 02 Jan 2023, 15:36 »

Det er bittert - men mon ikke du kan vende det med Dundee United.

Det var min ønske destination sammen med Aberdeen, men nu må jeg jo tage til takke med Hibs Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #20: 02 Jan 2023, 15:46 »

Acair Breckenridge - Fase 3 update


Første hele sæson er nu gået i Hibs.



Det var en fantatisk sæson selvom vi hverken vandt nogle trofæer eller kunne krydse nogle målsætninger af.
Den bedste forsvarspiller røg til Brentford for 45 mio. lige inden ligaen startede. De penge investeret vi så i at hente et par talenter samt Lewis Ferguson (Bologna) og John Souttar (Rangers).

I vinter transfervinduet kom Brentford igen og hentede den bedste spiller Elias Hoff Melkersen via hans frikøbsklausul på hele 95 mio.. Det gjorde det muligt at hente Scott Bank (Crystal Palace) og rekordindkøbet Dilan Markanday (Blackburn) for 27 mio.

Som en lille bonus på sæsonen blev Acair kåret til årets manager i Skotland

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #21: 05 Jan 2023, 10:07 »

Hold nu op hvor Celtic vilde i mit save.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #22: 05 Jan 2023, 15:37 »

Hold nu op hvor Celtic vilde i mit save.



Enig! De stikker af med det samme og vinder ligaen inden opsplitningen til mesterskabsspillet! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #23: 05 Jan 2023, 15:47 »

Så nåede jeg også slutningen på min første hele sæson, men ikke helt så godt som Bubbles klarede den.. Peace

Vi startede lidt skrantende og fandt først rigtigt melodien efter nytår, men det var nok til mesterskabsspil, hvor vi dog blev flået midt over af alle - sjovt nok undtagen mod Celtic, som vi vandt over!..

Lidt billeder fra savet (herunder start-11 som den formentlig ser ud til den kommende sæson):





Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #24: 05 Jan 2023, 22:08 »

Acair Breckenridge - fase 3


Endnu en sæson er gået i Hibs.



Desværre er der ikke så meget nyt at berette om. Acair har sikret sig nogle trænerlicenser men desværre ingen mesterskaber eller europæisk triumfer. Det blev til gruppespil i EL med videre avancement men exit efter første playoff kampe mod de senere finalister fra Hertha Berlin
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #25: 06 Jan 2023, 12:57 »

Nåh så er du jo ikke længere end mig alligevel (ihvertfald ikke med trofæer)! Peace

Mon ikke den kommende sæson er den der skal til for at halvere Celtics forspring?!! Jeg krydser fingre..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #26: 08 Jan 2023, 19:40 »

Acair Breckenridge - fase 3


Endnu en sæson er gået i Hibs. De gode nyheder er Hibs har sat rekord for antal point. De dårlige nyheder var at det var højeste antal point uden at vinde ligaen.



Det lykkedes Acair at sikre sig trofæet i den Skotske cup og vinde årets manager igen Opstemt

I Europæisk regi kom Hibs hele vejen til kvartfinalen i EL. Desværre blev Hertha igen endestationen. De gik heldigvis hen og vandt EL, så i det mindste var det vinderen der blev stopklodsen.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #27: 08 Jan 2023, 19:42 »

Det ender med jeg vinder EL inden den skotske mesterskab Grin
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #28: 08 Jan 2023, 20:58 »

Stærk sæson endnu engang - Jeg krydser fingre for du snart vinder noget af det der skal til for at komme videre! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SAF
« Svar #29: 09 Jan 2023, 09:48 »

Stærk sæson endnu engang - Jeg krydser fingre for du snart vinder noget af det der skal til for at komme videre! Opstemt

Ja forhåbentligt kommer der noget fremgang i den næste sæson, så motivationen kan holdes oppe. Det er startet godt i Ligaen - Celtic har allerede smidt 2 point i den første kampe  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010