home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2023
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM23: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FM23: Hvem skal jeg være?  (Læst 32745 gange)
Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
FM23: Hvem skal jeg være?
« : 21 Okt 2022, 19:30 »

Tråden hvor man kan fortælle om sine tanker til sit næste save eller spørge andre om idéer ud fra nogle specifikke ønsker man har til en kommende klub.

Jeg kan starte med at sige, jeg vil bruge betaen på et spil i Danmark. Jeg tror det bliver Randers, da jeg synes de har nogle spændende spillere, og så er det altid sjovt at vinde en klubs første mesterskab, hvis det skulle ske.

Hvem starter I andre ud med?
Logged

kie8891
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #1: 21 Okt 2022, 19:54 »

Jeg har overvejet meget hvem man skal være og jeg har hele tiden planlagt at jeg skal starte op med Brøndby, barndomsholdet. Der er sådan et kæmpe potentiale i det hold, med de nye indkøb. Jeg er dog blevet en lille smule i tvivl og tænker på at starte med et mindre hold.
Tænker at det bliver et hold i skandinavien.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2022, 08:11 af kie8891 » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #2: 22 Okt 2022, 16:53 »

Jeg er startet med EfB .. Klubben som fik bronze i Superligaen og få sæsoner efter i 2. div... :/
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #3: 22 Okt 2022, 17:07 »

Jeg er så småt kommet igang med Brøndby.
Synes der er nogle fede saves i vente i Superligaen med bla. FCK og FCN som begge har voldsomt potentiale på akademierne.
I FM 22 kørte jeg en strategi med FCK ala den de netop har lanceret med unge spillere fra eget akademi suppleret med top spillere, det er en fed nok udfordring.

Men jeg er som sagt igang med Brøndby.
Har solgt Slimane for 25 mio til Leeds. Bøvler lidt med taktikken hvor jeg kører en 3 bagkæde og 2 angribere for at få lagt det tryk jeg synes Brøndby er gode til i FM.
Vallys ligger som 10'er og præsterer rigtig godt. Ellers er det sådan lidt forskelligt hvem der lige peaker.
Jeg kommer til at have fokus på akademiet hvor der er behov for at hæve overliggeren ift. spillere med potentiale til Superligaen.

Jeg møder Royal Antwerp i ECL 4 runde og håber jeg kan tage det sidste skridt ind i gruppespillet.
Derudover har jeg ikke hentet nogle spillere udover nogle nordmænd til akademiet.
Dog kommer jeg til at arbejde på Marcondes hvis jeg kommer i gruppespillet.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #4: 22 Okt 2022, 17:14 »

Starter altid et spil i Danmark og det bliver mellem Brøndby eller Sønderjyske.
Har i FM 22 haft et godt spil i Hertha Berlin, så tror jeg starter et spil op der om det bliver i Berlin ved jeg endnu ikke Frankfurt lokker også lidt.
Logged


Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #5: 22 Okt 2022, 18:54 »

Alle danske hold nævnt pånær Brøndby har jeg også haft på radaren. EfB skal jeg 100% spille med på et tidspunkt.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #6: 22 Okt 2022, 21:56 »

Jeg kører på med Roma her i Betaen for at finpudse min taktiske udgangspunkt i år.

De sidste par versioner har jeg været meget opsat på at få en libero til at fungere. I år har jeg en "drøm" om at få Fantasistaen fra en svunden tid i Italien til at funkle igen.

Herudover har jeg en vision om at implementere en regista i en af versionerne for at genskabe den magi Roberto Baggio og Andrea Pirlo skabte i Brescia for mange år siden.

Det kan være det skal være den taktiske variant der på sigt skal få Vaduz og Liechtenstein frem i verden eller måske skal den have et skud på et dansk hold også.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2022, 22:05 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #7: 24 Okt 2022, 11:36 »

Jeg er i betaen startet op med Man City bare for lige at lære spillet at kende, da jeg ikke rigtigt har spillet så meget siden FM 20 eller måske endda FM 19.

Når det 'rigtige' spil kommer ud d. 08-11 så tænker jeg at det bliver med enten Juventus eller OB.
Logged

mikekuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #8: 24 Okt 2022, 12:14 »

Jeg er startet med Hjerteklubben EfB Smiley 2. division virker som en walkover, jeg er spændt på hvordan det går når jeg formentlig rykker op i 1. div Smiley
Logged

Fisken
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #9: 24 Okt 2022, 19:39 »

Det må blive Liverpool, har ikke så meget tid så det bliver et hold  jeg kender forholdsvis god.
Og så må jeg da lige vise at den start de har fået i år er en fejl, så skal have rettet op på Klopps fejlskud og købe 2-4 midtbanefolk
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #10: 28 Okt 2022, 18:41 »

Arsenal er et godt bud på en startklub. Sikke en sæsonstart Arsenal har fået i virkeligheden. Fantastiske unge folk i Ødegaard, Saka, Martinelli og Saliba
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #11: 28 Okt 2022, 22:11 »

Alle danske hold nævnt pånær Brøndby har jeg også haft på radaren. EfB skal jeg 100% spille med på et tidspunkt.

EfB er sjove!
De har 3-4 spillere foran med potentiale.

Især Holten er mål farlig. (Især for mig) Opstemt
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #12: 28 Okt 2022, 22:12 »

Jeg er startet med Hjerteklubben EfB Smiley 2. division virker som en walkover, jeg er spændt på hvordan det går når jeg formentlig rykker op i 1. div Smiley

Er du rykket op?

Jeg rykkede op i 1. sæson og 2. sæson ligger jeg pt. nummer 1 i Nordicbet ligaen! Opstemt
Logged

mikekuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #13: 31 Okt 2022, 09:59 »

Er du rykket op?

Jeg rykkede op i 1. sæson og 2. sæson ligger jeg pt. nummer 1 i Nordicbet ligaen! Opstemt



Ja rykkede klart op til nordic bet ligaen Smiley, 30 point ned til nr 2 Opstemt

Har kun spillet cirka en kvart sæson i nordicbet, dog også som nummer 1.

Holten var et monster i 2. division, har dog været skadet i starten af 2. sæson.



har du hentet nogen?

Jeg har hentet en ung målmand- Lukas Jensen , på fri transfer Smiley han var lige lidt kvalitet op fra gadegaard, som ellers stod fint men var utilfreds og ville smutte på en fri transfer sagde han.

og så har jeg hentet simen alexander santos lyngbø til backpladserne. han er ret god faktisk Smiley


Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM23: Hvem skal jeg være?
« Svar #14: 01 Nov 2022, 06:14 »

Chelsea er altid det første save for mig  Kys

Udfordringen i år er at truppen er en rodebutik - der er købt ind for et rekord beløb og alligevel er truppen smal og der mangler for eksempel stadig en god angriber. Samtidig har du et meget begrænset transferbudget 1. sæson, så det er oplagt at dette er spillet hvor de unge spillere virkelig får chancen. - og flere står klar til at tage chancen for eksempel Broja, gallagher og chalobah.  Thumbs Up

Et spændende save venter  Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010