home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ballon d'Or 2022
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ballon d'Or 2022  (Læst 3468 gange)
Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Ballon d'Or 2022
« : 15 Aug 2022, 14:31 »

Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #1: 15 Aug 2022, 14:34 »

Benzema eller Courtois burde vinde. De var begge vanvittig i CL og La Liga. Tror Benzema tager den, da han er angriber. Har en målmand nogensinde vundet den.
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #2: 15 Aug 2022, 14:48 »

Benzema eller Courtois burde vinde. De var begge vanvittig i CL og La Liga. Tror Benzema tager den, da han er angriber. Har en målmand nogensinde vundet den.
Courtois? Virkelig?
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #3: 15 Aug 2022, 14:55 »

Verdens bedste målmand i sidste sæson
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #4: 05 Okt 2022, 21:31 »

Individuelt pris. Så Haaland burde vinder den. Da han er langt den bedste i verden.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #5: 11 Okt 2022, 15:30 »

Individuelt pris. Så Haaland burde vinder den. Da han er langt den bedste i verden.

Ballon d'Or bliver uddelt på sæsonbasis begyndende fra i år. Altså er sæsonen 2021-2022 grundlaget. Benzema skal vinde for sin præstation i den sæson. For så vidt angår næste uddeling, så er vi kun et par måneder inde i sæsonen, så det er håbløst at begynde at diskutere allerede nu. Det kommer rigtig meget til at afhænge af både VM og Champions League, mestendels førstnævnte.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #6: 18 Okt 2022, 03:28 »

Fortjent at Benzema fik den i år
Logged

Chelsea FC

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #7: 23 Okt 2022, 01:13 »

Fortjent at Benzema fik den i år
Det ved jeg nu ikke om det var. Vandt den gjorde han ihvertfald og det kan han takke sit fantastisk hold for. For en Lewandowski var som sædvanlig bedre individuelt og det er en individuelt pris.

Mon ikke Haaland vinder den næste år, det tror jeg, maskinen laver mål efter behag f.eks som aldrig er set før i verdens bedste liga. Lewandowski er tættest på, men er allerede så godt som ude af CL og Polen vinder næppe VM. KDB skal vinde VM og spille en fantastisk slutrunde for at havde en chance. Alle de andre ? Ikke en chance.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2022, 08:08 af Arberg » Logged

kie8891
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #8: 23 Okt 2022, 06:28 »

Det ved jeg nu ikke om det var. Vandt den gjorde han ihvertfald og det kan han takke sig fantastisk hold for. For en Lewandowski var som sædvanlig bedre individuelt og det er en individuelt pris.

Mon ikke Haaland vinder den næste år, det tror jeg, maskinen laver mål efter behag f.eks som aldrig er set før i verdens bedste liga. Lewandowski er tættest på, men er allerede så godt som ude af CL og Polen vinder næppe VM. KDB skal vinde VM og spille en fantastisk slutrunde for at havde en chance. Alle de andre ? Ikke en chance.

Lewandowski vinder ikke VM med Polen nej, men Haaland vinder heller ikke VM med Norge, de kommer ikke engang til slutrunder. Haaland skal os bevise noget for landsholdet og ikke kun på klub plan.
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #9: 23 Okt 2022, 07:54 »

https://youtu.be/56CuiWvn55g Imponerende stats for så ringe et hold!

Messi har 7 Ballon d'Or og Ronaldo 5 Ballon d'Or. Ingen af dem har vundet VM. Men de var klasser over alle andre i en lang periode. Ballon d'Or handler om at være den bedste spiller i verden og det er Haaland med længder. Kun Lewandowski og KDB når han til sokkeholderne. Handler altså ikke om at vinde kollektive prisen ellers havde blandt andet Snejder vundet den.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2022, 08:06 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #10: 23 Okt 2022, 12:12 »

Gab. Engang handlede det hele om, at du skulle rose Messi til skyerne. Så blev det Ronaldo. Og Froome. Og Pogacar. Nu er det så Haaland. Find på noget nyt at lave. Spil eventuelt noget mere FIFA. Haaland kommer skægt nok heller aldrig til at vinde VM, og han har i øvrigt ikke vundet noget nævneværdigt i sin karriere, så who gives a shit hvor mange mål han scorer. Huntelaar har også bombet kasser i en periode, Bas Dost var i nogle måneder helt uforståeligt skarp. Messi er den bedste i historien, det er efterhånden konsensus. Lev med det. Kom videre.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #11: 23 Okt 2022, 14:11 »

Gab. Engang handlede det hele om, at du skulle rose Messi til skyerne. Så blev det Messi. Og Messi. Og Messi. Nu er det så Messi. Find på noget nyt at lave. Spil eventuelt noget mere FIFA. Messi kommer skægt nok heller aldrig til at vinde VM, og han har i øvrigt ikke vundet noget nævneværdigt i sin karriere med landsholdet, så who gives a shit hvor mange mål han scorer. Huntelaar har også bombet kasser i en periode, Bas Dost var i nogle måneder helt uforståeligt skarp. Ronaldo er den bedste i historien, det er efterhånden konsensus. Lev med det. Kom videre.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2022
« Svar #12: 23 Okt 2022, 14:16 »

Jeg låser tråden her, da vi igen er tilbage til ligegyldig mudderkastning.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010