home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Salg af spillere - Gode spillere, ingen bud?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Salg af spillere - Gode spillere, ingen bud?  (Læst 2127 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Salg af spillere - Gode spillere, ingen bud?
« : 01 Aug 2022, 23:07 »

Hej hej freaks Smiley

Jeg ved ikke om der er andre som har dette problem, pga. den måde de spiller FM på. Hvor man, ligesom jeg, køber nye spillere før man har solgt dem man har tiltænkt de skal erstatte Forlegen Grin

Men: Jeg er Arsenal (sommer 2023) og prøver at få solgt Gabriel og T. Partey. De har begge spillet godt (især Gabriel med 7 mål i ligaen), men de eneste hold som vil have dem/byder på dem (når jeg 'tilbyder til andre klubber') er fra England. Hvilket jeg ikke er særlig interesseret i.
Har prøvet at vælge 'tilbød kun udenlandske klubber', men så er der absolut ingen  der byder.. Og jeg har ikke sat en salgspris på dem. Har haft dem til salg hele sommeren (snart 3 måneder).

Så: Jeg søger nok egentlig mest noget afklaring, eller nogle tips og tricks? Thumbs Up Peace

Syntes det er lidt mærkeligt..
« Seneste Redigering: 01 Aug 2022, 23:08 af hoeven » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Salg af spillere - Gode spillere, ingen bud?
« Svar #1: 02 Aug 2022, 08:24 »

Jeg tænker der kan være mange årsager til ovenstående, men den største - tror jeg - er fordi de fleste klubber i i England har flere midler at gøre med end gennemsnittet af andre lande og derfor har bedre muligheder for at betale lønningerne - hvilket jeg forestiller mig sagtens kan være en faktor for eksempelvis Gabriel.

Derudover kan det blandt andet have noget at gøre med (sikkert flere ting end nedenstående):

- hvor meget du forlanger for spilleren
- tidspunktet for hvornår du tilbyder dem til salg - i de perioder hvor der ikke er et åbent transfervindue, synes jeg at have oplevet at interessen fra andre klubber til at købe, ikke rigtig er til stede på samme måde
- om spilleren overhovedet vil skifte klub

Bedste råd er nok - lad være med at købe spillere du ikke kan have i dit nuværende lønbudget! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Salg af spillere - Gode spillere, ingen bud?
« Svar #2: 03 Aug 2022, 11:35 »

Broen13

Ja det er selvfølgelig rigtig at de engelske klubber har flere penge og nok også bedre (umiddelbare) kendskab til de 2 herrer.

Men jeg har ikke bedt om noget eksakt beløb. Gabriel er "kun" på 750.000 kr om ugen, hvorimod Partey er på 1.500.000. Så ift. Partey giver det mening, at mange klubber nok ikke kan/gider følge med.

Tror du har ret i tidspunkt for hvornår jeg tilbyder. Har nemlig lige prøvet igen (3. august 2023), og nu kom PSG, Juventus og Hertha på banen Smiley Så tror sgu det lykkedes alligevel Peace

Og ja dit sidste råd er jo selvskrevet, og noget jeg jo egentlig godt ved - Det er bare svært ikke at lege Barcelona funny Forskellen her er dog, at jeg har plads i lønbudgettet Wink
« Seneste Redigering: 03 Aug 2022, 11:39 af hoeven » Logged

HSS2750
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Salg af spillere - Gode spillere, ingen bud?
« Svar #3: 09 Mar 2023, 16:54 »

Jeg har tidligere oplevet, at spillere der er til salg ikke bliver budt på. Og kom der et bud, var det åbenlyst alt for lavt.

Jeg synes dog, dynamikken i transfermarkedet er blevet bedre de seneste år, men jeg savner alligevel hypen omkring slutrundetransfers. Tag f. eks. Enzo Fernandez. IRL, købte Chelsea ham jo i janaur '23 hos Benfica for ca 900 mil.

Og vi husker vel alle sammen VM's darling fra 2014, James Rodrigues, der kom til Real Madrid.

Lignende handler har jeg aldrig oplevet i nogen af FM spillene, altså at få genskabt "magien/hypen" omkring en mere eller mindre ukendt spiller, som lige pludselig rammer formen under en slutrunde.

Hvis de fra SI's side, bedre kunne få denne del bedre integreret i fremtiden ville det være et kæmpe plus i min bog.
Logged

Husk fortiden, lev i nutiden, skab fremtiden!

Altid ytringsfrihed, aldrig ytringspligt!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010