home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2022
| | | | |-+  Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd  (Læst 3397 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd
« : 11 Mar 2022, 15:33 »

Velkommen til blogkonkurrencen 2022


Så kan vi igen åbne for tilmeldingen til et af årets mest ventede events her på siden, nemlig blogkonkurrencen!


Tilmeldingen foregår via en privat besked til Sunbao hvori der står hvilket hold I vil deltage med. De tilmeldte brugere og deres hold vil kunne ses i bunden af dette indlæg, som jeg vil prøve at holde opdateret så godt som muligt. Hvis to personer vil have det samme hold, og jeg ikke har fået opdateret listen, så går holdet selvfølgelig til den bruger, som først har skrevet beskeden til mig, og jeg vil helst undgå sure miner fra den anden bruger, selvom det er forståeligt, hvis ens favorithold er blevet taget for snuden af en. I år har vi dog ændret i reglerne for at skabe mere aktivitet, men også for at undgå ens favorithold bliver taget.


For kort at opridse reglerne for konkurrencen:

•   Der spilles med alle Football Manager versioner, nye såvel som gamle.

•   Kun to brugere pr. hold. Det vil sige, at hvis ErikJensen1234 og PoulJensen6783 tager SønderjyskE, så kan JørgenJensen9876 ikke være SønderjyskE, hvis han har tilmeldt sig senest.

•   Landshold er tilladt, ligesom det er tilladt at starte som arbejdsløs.

•   Det er tilladt at spille på sit save inden d. 1. april og lave updates, så længe de ikke bliver postet her på siden inden. Bloggen skal ligeledes oprettes i det særskilte underforum, som først vil blive oprettet, når konkurrencen starter.

•   Det er tilladt at bruge editor og custom databaser.

•   Det er tilladt at skifte hold indtil selve starten af konkurrencen, men husk på, at ved at skifte hold for tit øger man chancen for at optage et hold, som en anden bruger egentlig hellere ville have blogget om. Skiftet sker ved igen at skrive til Sunbao med hvilke hold man vil skrive om.

•   Crewmedlemmer deltager på lige vilkår med alle andre brugere, med undtagelse af at crewmedlemmerne ikke kan modtage præmierne. De kan altså sagtens vinde konkurrencen, men så vil nummer to, tre og fire modtage præmierne, hvis et crewmedlem altså skulle vinde blogkonkurrencen.

•   Starten går d. 1. april klokken 00.01 og alle blogs vil blive låst d. 30. april 23.59, hvorefter vi går ind i en afstemningsperiode.

•   Alle bloggere skal naturligvis tilmelde sig før startskuddet til konkurrencen

God skrivelyst!


Præmier


1: Et eksemplar af Football Manager 2023. 1.500.000 freak$, samt den eksklusive titel "Blogmester".

2: 1.500.000 freak$

3: 1.000.000 freak$


Deltagere:

Wester - Manchester United
szukizek - Queens Park Rangers
Wester Jr - FC Fredericia
Xsdu - FC Helsingør
Stauning-93 - Danmark
Sarl - Danmark
Ninja777 - AD Ceuta FC

« Seneste Redigering: 31 Mar 2022, 23:27 af Sunbao » Logged

Stauning-93
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd
« Svar #1: 13 Mar 2022, 21:24 »

Hej Sunbao

Fedt med en konkurrence! Det overvejer jeg at deltage i. Er det tilladt at skifte hold undervejs i sit save? Eller skal man holde sig til det samme hold? Jeg går nemlig og pusler med nogle forskellige idéer.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd
« Svar #2: 13 Mar 2022, 21:48 »

Hej Sunbao

Fedt med en konkurrence! Det overvejer jeg at deltage i. Er det tilladt at skifte hold undervejs i sit save? Eller skal man holde sig til det samme hold? Jeg går nemlig og pusler med nogle forskellige idéer.

du må skifte klub, så meget du vil  Smiley
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd
« Svar #3: 14 Mar 2022, 18:18 »

Jeg skal helt sikkert deltage i år  Grin Håber jeg kan vise den gamle Wester, hvordan det skal gøres  funny
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd
« Svar #4: 14 Mar 2022, 19:36 »

Jeg skal helt sikkert deltage i år  Grin Håber jeg kan vise den gamle Wester, hvordan det skal gøres  funny

Har I overvejet at lave et netværksspil og konkurrere med hinanden, samtidigt med at I blogger om hver jeres hold?
Det kunne faktisk være interessant.. I kommer dog til at kæmpe om 2. og 3. pladsen, for jeg overvejer også at være med i år..   Wink
Logged

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd
« Svar #5: 15 Mar 2022, 13:32 »

Har I overvejet at lave et netværksspil og konkurrere med hinanden, samtidigt med at I blogger om hver jeres hold?
Det kunne faktisk være interessant.. I kommer dog til at kæmpe om 2. og 3. pladsen, for jeg overvejer også at være med i år..   Wink

 funny
Har spurgt ham flere gange om vi ikke skal spille i samme savegame, men han har sagt nej alle gange  Sur
Men kunne jo være det sker næste år Opstemt haha
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen 2022 - Info- og snakketråd
« Svar #6: 21 Mar 2022, 09:02 »

Der kommer desværre ikke en opdatering på hvad Dennis Linddal laver i øjeblikket. Så titlen er derfor ledig i år. ;-) God jagt til alle
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010