home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:23:06 Mussolini Blogs Build a Nation - Danmark
I går kl. 17:52:55 ezexe Klubsøgnin... Hydra ru onion
I går kl. 17:33:13 oqalesa Klubsøgnin... Гид&...
I går kl. 16:40:47 Polaken Klubsøgnin... AGF
I går kl. 14:04:28 imeripo Blogs Вхо&...
I går kl. 13:38:21 imita Blogs Ест&...
I går kl. 13:14:41 Xsdu Blogs Hamlet uden Shakespeare
Antal Registrerede Brugere: 23227
  1 Bruger, 390 Gæster Online.

Nyeste Bruger: yvoqamy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AGF
Zafety og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AGF  (Læst 69 gange)
Polaken
Ynglingespiller

AGF
« : 19 Jan 2022, 16:49 »

Vi skal selvfølgelig også have en tråd om AGF her på forummet! Smiley Efter længere tids pause fra FM, har jeg valgt igen at give mig i kast med et nyt save. Valget er igen igen faldet på AGF. Det er hos dem den store interesse ligger.
Jeg tænker at opdatere løbende herinde fra savet, men tiden til at nørde FM er blevet markant mindre de senere år, så jeg kan derfor ikke garantere faste opdateringer. De kommer når jeg lige synes det passer ind. Jeg håber dog stadigvæk nogle enkelte har lyst til at læse med.

Vi er ved at nærme os afslutningen af september måned i den første sæson, så jeg synes det er passende med en lille opdatering på dette stadie af sæsonen.
I Superligaen er vi med i den sjove ende, og jeg er spændt på hvor holdet kan ende henne. Målet er top 6, men jeg kunne rigtig godt tænke mig et sæt medaljer. Og jeg synes også truppen er til det.

Vi er også videre i pokalturneringen, hvor B.93 ikke gav mine reserver de store problemer. Vi vandt stensikkert 0-3 på Østerbro Stadion.

Vi er derudover lykkes med at kvalificerer os til UEFA Europa Conference Leauge. Min personlige holdning til den er at det er spild af tid, for de store klubber, men det at det er en fin turnering for mindre klubber. Med vores gruppe, forventer jeg at vi gør en god figur, og gerne ende som minimum nummer 3. Jeg har ikke de store forventninger til os i Europa endnu. Truppen er alt for uerfaren og ikke bred nok til det.

Jeg har forholdt mig meget roligt på transferfronten, hvor kun norske Albert Braut Tjåland er kommet ind.
Hvis i ønsker billeder eller har nogle kommentarer/spørgsmål skyder i endelig bare løs Smiley

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Xsdu
Lilleputspiller
*

Sv: AGF
« Svar #1: 19 Jan 2022, 17:20 »

Billeder er altid en god ting.
Var det nederlag i gruppen hjemme eller ude?
Håber på kvalifikation videre derfra.
Men hvilke positioner skal forstærkes, nu du antyder en smal trup Og hvad vil du i forbindelse med det gøre omkring scouts mv?

Polaken
Ynglingespiller

« Svar #2: 19 Jan 2022, 17:33 »

Nederlaget var på udebane mod FK Vojvodina fra Serbien. Jeg stiller op med mine reserver i turneringen, men en videre kvalifikation fra gruppen bør være muligt.

Jeg påtænker ikke at truppen skal forstærkes nogle steder i det kommende vindue, men kigger vi frem mod sæson 2 skal der sker noget. Bundu's lejeaftale slutter, så enten skal han købes, den skal forlænges eller jeg skal finde på noget helt andet. Derudover vil jeg gerne have forstærket mine to backs. Det er mine tanker omkring truppen, og hvor vi skal have hentet nye navne ind.

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller

« Svar #3: I går kl. 16:40:47 »

Så er vi kommet igennem de sidste kampe inden vinterpausen, og jeg tænker at det er på tide med en kort opdatering.

Vi har fået bygget et fint forspring i Superligaen. Det overrasker mig, specielt at det er SønderjyskE der presser os mest. Vores hovedmål for sæsonen er stadigvæk medaljer i ligaen, og det ser jo fint ud.
Vi er også gået videre i pokalen, hvor vi nu står overfor AaB i to opgør. Det bliver mine reserver der spiller denne turnering.

Europæisk er det også gået over al forventning, og vi endte faktisk i toppen af vores gruppe, som endte med at være uhyre tæt. Der er endnu ikke trukket modstander til det næste opgør. Jeg forventer at blande min A-kæde & min B-kæde til disse opgør. Når vi nu er kommet så langt, skal vi jagte chancen.

Taktisk har jeg arbejdet mig frem til denne opstilling. Jeg ønsker at mine to kanter trækker tæt ind omkring min angriber, så derfor har de begge fået besked på at spille mere smalt. Derudover ønsker jeg at min skyggeangriber skal forsøge at finde den plads de andre efterlader, han må derfor bevæge sig mere frit rundt på banen.

Jeg forventer ingen handler i det kommende vindue, og jeg kommer til at gøre meget for at holde på truppen. Skal der nogen ind, skal der først en ud.

Næste opdatering bliver når vi er igennem transfervinduet, hvis der mod forventning er blevet handlet.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010