home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden  (Læst 10743 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« : 30 Dec 2021, 10:46 »



Newcastle United Football Club er en professionel engelsk fodboldklub i byen Newcastle med kælenavnet Magpies (Dansk: Skaderne), som spiller i den bedste engelske række Premier League.

Deres tilhængere er kendt som Toon Army eller Geordies grundet området, hvor klubben hører til og hvor størstedelen af deres tilhængere er fra. Klubben blev grundlagt i 1892 efter fusionen mellem to lokale klubber, Newcastle East og Newcastle West og spiller deres hjemmekampe på St James' Park, som er Newcastle West's gamle grund i byen.





Klubben har bl.a vundet fire engelske mesterskaber, været engelsk pokalvinder seks gange og vundet Inter-Cities Fairs Cup én gang.

De traditionelle lokale rivaler er Sunderland og Middlesbrough.


Klubben var ejet af Mike Ashley fra 2007 til 2021, som efterfulgte den langsigtede formand Sir John Hall. Klubben er den 17. højest omsætningsproducere nde klub i verden målt i årlige indtægter, og genererede €169,3 millioner i 2015. Newcastles højeste placering var i 1999, hvor de var den femtemest omsætningsproducere nde fodboldklub i verden, og nummer to i England kun bag Manchester United. Den 7. oktober 2021 blev klubben købt for £300 millioner af et konsortium ledet af den saudiarabiske regerings suveræne formuefond. Købet gjorde Newcastle til den rigeste klub i Premier League.


Amanda Staveley:
Citat
- Vi er på markedet for at konkurrere om verdensklasse spillere. Vi har store ambitioner, og jeg håber, det bliver en game changer for Newcastle United. Men hvis man ikke kan sætte infrastrukturen omkring den verdensklasse spiller, og man ikke har et hold, der kan spille med ham, kommer man ingen vegne, siger Amanda Staveley, der er en del af klubbens nye bestyrelse.

- Træningsanlægget er virkelig forfærdeligt og har brug for enorme investeringer. Heldigvis er det et område, hvor vi ikke er begrænset af Financial Fair Play, lyder det til slut fra hende.



Stadion: St. James' Park

Kapacitet: 52.404

Træningsfaciliteter: Gennemsnit

Ungdomsfaciliteter: Gennemsnit

Ungdomsrekruttering: Tilstrækkelig

Økonomi: Rig

Transfer budget: £200 mio

Lønbudget: £2 mio

Tilgængeligt lønbudget: £600.000


Der skal mere til end at købe 11 stjernespillere og vinde alt på et par år. Kan du opbygge et dynasti fra bunden til toppen og gøre Newcastle United Football Club til verdens største klub?
Du har opbakningen fra ejerne, resten er op til dig selv!

Der er lånt lidt fra sigames forum, men tråden inspirerede mig til at lave en lignende her, også for at høre om andre har prøvet sig frem med Newcastle.

Lad os få de gode historier frem.

Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #1: 30 Dec 2021, 11:36 »

Fedt at du har brugt tid på at skrive et ordentligt første indlæg om klubben - det er helt sikkert en klub med en spændende fremtid på godt og ondt, og på trods af alle pengene, kan det stadig være svært at samle et slagkraftigt hold med det samme! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #2: 30 Dec 2021, 20:34 »

Jeg skal selvfølgelig forsøge mig med Newcastle. Cool

Jeg fik købt og solgt følgende:

Køb:
Kulusevski fra Juventus til 400m
Bruno Guimaraes fra Lyon til 300m
Nikolai Milenkovic for 245m
Renan Lodi for 180m
Calum Chambers for 135m
Dani Ceballos for 115m
Gabriel Barbosa for 110m
Chris Mepham for 55m

Salg:
Jeff Hendrick 24m
Ciaran Clark 25m
Matt Ritchie 15m

Jeg forsøger stadig at slippe af med: Ryan Fraser, Almirón, Schär, Manquillo og Joelinton.

Jeg har ikke helt besluttet mig med Callum Wilson, da jeg tror Barbosa tager pladsen i front.

Men mon ikke jeg skal gøre et eller andet, for ikke at ryge i FFP fælden Shockeret
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #3: 03 Jan 2022, 09:47 »

Jokeren er løs  Opstemt
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #4: 03 Jan 2022, 19:29 »

Åbenbart kan man gå all in på transfers, da ejerne bare smider nogle flere penge i sækken Opstemt
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #5: 04 Jan 2022, 15:40 »

Tottenham vil give 730 mio DKK for Allan Saint-Maximin - det siger jeg da bare ja tak til, selvom han har spillet 19 kampe med 5 mål, 9 assists og 4 PoM, AVR 7.38.

Jeg tror erstatningen bliver enten Manor Solomon fra Shaktar eller Amine Gouiri fra Nice. Meget samme typer, dog lidt stærkere på afslutningerne, lige knap så hurtige dog.

Andre der har et bud på en erstatning?
Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #6: 05 Jan 2022, 09:08 »

Jeremy Doku fra Rennes eller David Neres kunne være en mulighed. Ved ikke om du mangler noget til midten også, men Gravenberch er utrolig god centralt, og en spiller man kan have i mange sæsoner.

Har selv færdiggjort første sæson med NUFC, blev nummer 6 selvom jeg lå til mere i løbet af året, fik en fantastisk start. Bestyrelsen er ovenud tilfredse, også med indkøb.

Har købt Livakovic, Badiashile, Lacroix, Roussilon, Gravenberch, Antony og et par mere jeg ikke kan huske. Synes også du skal sælge Allan, vanvittig pris Smiley Han spiller i øvrigt mega ringe for mig, var skadet i flere måneder i starten også. Så tror selv jeg skal have en ny til den posistion.
Logged

LFC & OB!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #7: 05 Jan 2022, 13:57 »

Gravenberch er fin, men det er hans pris også synes jeg. Hvad gav du selv for ham?

På midten har jeg Ceballos og Guimaraes. Ceballos fungere ikke rigtig desværre, men han var også pænt billig. Jeg ser dog et stort potentiale i Willock og begge Longstaff brødrerne.

Calum Chambers er heller ikke for god - han er meget ude - men købte ham også mest for at spille decent og så være HG ^^

Men som det ser ud så koster min erstating i Solomon ca. 380 mio DKK, så det er stadig lidt til overs til en ekstra spiller. Jeg har dog ikke lige fundet en endnu.

Jeg er ca. halvvejs og ligger nr. 2, så det går meget godt. Men det er ret tæt i toppen, så det kan nok hurtig gå galt Opstemt

Callum Wilson og Barbosa har scoret 20 mål hver, så de bomber pænt meget sammen Thumbs Up

Jeg gået over til at spille noget ala 4-2-2-2(4-2-4). Så to på midten og to IW's på kanterne og så 2 advanced forwards, det spiller - lukker dog også en del ind, men jeg scorer som sagt også meget funny
« Seneste Redigering: 05 Jan 2022, 14:00 af NAsMaR » Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #8: 05 Jan 2022, 14:44 »

hehe okay, er du 2. i første sæson eller hvad? Der lå jeg også i top 4 i noget tid, men fik voldsomt mange skader lige pludselig. Willock spiller bare lort for mig, så han er reserve.

Gravemberch kostede ca. 300 mio (kun) faktisk. og blev 3. i Golden Boy. krydser fingre for dig Smiley Skal også lige i gang med 2. sæson, endnu et stort vindue i vente. Callum Wilson skal nok skiftes ud, han bombede ellers også 20+ ind for mig, men han gik helt i stå til sidst.

spiller 4-2-3-1 i øvrigt. Kunne ikke få Barbosa, han gad ikke hehe.
Logged

LFC & OB!!!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #9: 05 Jan 2022, 16:06 »

Ja, jeg er kun i januar 2022 - så det går ikke så hurtigt ^^ Jeg har 3 point op til liverpool men samtidig også 1 point ned til nr. 5.

Kan faktisk se han har en minimum free release på 350, Gravemberch - men har desværre bare alt for mange på midten allerede.

Mangler nok nærmere en RB eller en backup selvom Krafth har gjort det mindst ligeså godt som Chambers og så nok en CB backup.

Jeg har i januar solgt Paul Dummett (8 mio til FCM!), Fabian Schär(20 mio), Joelinton(31mio, auch!!), Darlow(45 mio). Så det er lidt tyndt med backups efterhånden Peace
Logged


XaviHer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #10: 05 Jan 2022, 18:19 »

Hvis målet er at blive verdens bedste klub, så synes jeg det er modigt at satse på Willock og Longstaff brødrene, med de penge klubben har. Efter 2. sæson havde jeg Kalvin Phillips, Rice, Gavi, Foden, Mount og Ward-Prowse til midten. Kan især anbefale Ward-Prowse, han nåede i de 2,5 sæsoner jeg spillede med ham, at have 119(12) kampe, 31 mål, 90 oplæg med 7.91 i snit Opstemt Hvilket gave 2.pladser til årets spiller i verden - men det var også inden opdateringen, hvor dødbolde var et overdrevet våben.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #11: 05 Jan 2022, 19:34 »

Hvis målet er at blive verdens bedste klub, så synes jeg det er modigt at satse på Willock og Longstaff brødrene, med de penge klubben har. Efter 2. sæson havde jeg Kalvin Phillips, Rice, Gavi, Foden, Mount og Ward-Prowse til midten. Kan især anbefale Ward-Prowse, han nåede i de 2,5 sæsoner jeg spillede med ham, at have 119(12) kampe, 31 mål, 90 oplæg med 7.91 i snit Opstemt Hvilket gave 2.pladser til årets spiller i verden - men det var også inden opdateringen, hvor dødbolde var et overdrevet våben.

De 3 kan faktisk blive ret så gode. Men det handler om at der kke er flere penge at hente for lige nu og der er langt mere brug for opgraderinger andre steder, da jeg stortset ingen backups har tilbage Grin

Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #12: 06 Jan 2022, 09:29 »

Hvis målet er at blive verdens bedste klub, så synes jeg det er modigt at satse på Willock og Longstaff brødrene, med de penge klubben har. Efter 2. sæson havde jeg Kalvin Phillips, Rice, Gavi, Foden, Mount og Ward-Prowse til midten. Kan især anbefale Ward-Prowse, han nåede i de 2,5 sæsoner jeg spillede med ham, at have 119(12) kampe, 31 mål, 90 oplæg med 7.91 i snit Opstemt Hvilket gave 2.pladser til årets spiller i verden - men det var også inden opdateringen, hvor dødbolde var et overdrevet våben.

hehe true say, jeg satser også på at få hentet nogle flere prominente navne ind her til 2. sæson Smiley Har du vundet noget endnu?
Logged

LFC & OB!!!

XaviHer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #13: 06 Jan 2022, 16:54 »

hehe true say, jeg satser også på at få hentet nogle flere prominente navne ind her til 2. sæson Smiley Har du vundet noget endnu?

Nu det efterhånden længe siden, men på de 4,5 sæsoner jeg nåede blev jeg nr 6, 4, 1 og 1 i ligaen. Derudover vandt jeg CL 2 gange, EL, VM for klubhold, Community Shield, Carabao og FA cup 1 gang og Super Cup 3 gange. Men jeg fik også et latterlig godt hold  Opstemt

Alisson

Livramento - Tomori - De Ligt - Gvardiol

Ward Prowse - Rice

Moukoko - Foden - Pina

Sesko

Med spillere som Van Dijk, Godfrey, Reguilon, Gavi, Mount, Elliot og Kane på som trupspillere. Undervejs havde jeg spillere som Mancini, Lodi, Philips, Konate, Emiliano Martinez, Trippier, Telles, Luiz Felipe, Almada, Tolisso, Neres, Musiala, Ceballos og Belotti. Men jeg startede karrieren i beta-versionen, så skal ikke kunne sige om det er blevet sværere siden hen Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United F.C - Den rigeste klub i verden
« Svar #14: 06 Jan 2022, 21:46 »

Vandt sgu Carabao Cup 4-2 over Liverpool. Dejligt at bryde den Manchester stime (Det bliver den så også IRL, men stadig!)

Renan Lodi har godt nok været et kongekøb, gik helt amok i finalen Opstemt

Men det er sjovt med Ryan Fraser, for jeg vil enormt gerne af med ham, men han spiller fremragende som Inverted Winger (Selvfølgelig som backup) Opstemt

18 kampe ubesejret pt.  Wink
« Seneste Redigering: 06 Jan 2022, 21:51 af NAsMaR » Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010