home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Hamlet uden Shakespeare
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hamlet uden Shakespeare  (Læst 17991 gange)
Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Hamlet uden Shakespeare
« : 05 Dec 2021, 16:22 »



Velkommen til det sydlige London, hvor Dulwich Hamlet FC, holder til.
Klubben fra 1893, holder til på det relativt nye, og alligevel ganske lille Champion Hill, der åbnede i 1992.
Kapaciteten er på beskedne 3.000 tilskuere, hvoraf kun 500 er siddepladser.
Stadionrekorden er fra det legendariske cup run man havde i 2019, hvor man nåede til hovedturneringens 1. runde. Her var der nemlig blevet klemt 3.336 håbefulde sjæle ind til opgøret mod Carlisle United, hvor  man desværre tabte 1-4.

Til daglig, ligger tilskuergennemsnitt et dog kun på ca. 1.800.
I 2018 rykkede man via en 2. plads i English Isthmian Premier Division, op i Vanarama National League South. Her er man efterfølgende blevet nr. 14, 19 og 12 i den seneste sæson, som det bedste resultat indtil nu.
Det har givet tro på mere, men ikke uden at der også er visse bekymringer. Man har nemlig valgt, ikke at forlænge med angriberen Reise Allassani, som har været i klubben flere gange, og som i 17/18 sæsonen lavede 15 mål i 26 kampe.
Det efterlader holdet med kun en enkelt betydende angriber, 30 årige Danny Mills, som med 196cm og 86 kg, nok må siges at være farligst i luften. Hvad der sker nede på jorden skal jeg vende tilbage til.

Man vil i al fald bygge videre på den 12. plads man opnåede i sidste sæson.
Alligevel er det med en vis forbløffelse at jeg ved første møde med direktionen finder ud af, at målet er playoff som minimum, da der kun er én direkte oprykker i en række på det underlige antal af 21 hold.
Derudover forventes der, deltagelse i FA cuppens 1. runde, og 2. runde i FA Trophy, som er en turnering for hold til og med Vanarama National Leage, rækken over de to parallelle South og North.

FA Trophy er faktisk klaret med det samme, da vi træder direkte ind i 2. runde, så der kan vi kun glæde ledelsen.
FA Cuppen, bliver derimod sværere. Der starter vi i 2. kvalifikationsrunde, så den skal vindes, og det skal 3. og 4. kvalifikation også, før vi står i hovedturneringen.

Ydermere får jeg at vide, at mit transferbudget er på 0 kr. Så de skal hentes gratis spillere, hvis der skal være blot den mindste chance for ikke at blive kylet direkte i Themsen, og forlade jobbet i vanære, lige så hurtigt som jeg fik det.
Men det falder jo meget godt i tråd med, at klubben ønsker at der primært hentes spillere under 23 år, dog ser de gerne, at der i sæson 22-23 sikres oprykning til Vanarama National League.
Så jeg har altså én sæson til at gøre holdet klar til at sikre oprykning. Til det har jeg som sagt 0 kr. i transfer budget, og skal primært hente spillere under 23. Det bliver i al fald ikke udfordringer jeg kommer til at mangle.

Alt dette får jeg at vide af bestyrelsesformande n Ben Clasper som elsker klubben meget højt, og ikke vil forlade den frivilligt. Jeg skal også baren endelig sige til hvis jeg mangler noget. I al fald så længe det ikke handler om penge, for dem er der som sagt ingen af.

Nu jeg ved hvad jeg hvad jeg har at arbejde med og hvad der forventes, må jeg se på truppen.

Det første der springe i øjnene er målmændene. Der er to. En på 16 og en på 25. Det skræmmende er, at den yngste er den bedste, selv om den anden har været brugt som førsteholdsmålmand.
Der må handles, og det skal gå stærkt. Mine uundværlige hjælpetrænere (ingen scouts har endnu skrevet under), gør mig hurtigt opmærksom på en ung mand på 20 år, Harvey White.
Han gør sig godt bemærket, og jeg får ham heldigvis til at skrive under med det samme, da ingen jo skal have penge for ham:
https://i.gyazo.com/cc1ab564a1cd777cece97a78d2f70a96.png

Så var der jo lige det lille angrebs issue….

Her finde jeg modstykket til førnævnte Danny Mills.
Fabio Lopes: 19 år og fra Portugal, også gratis naturligivis.
19 cm lavere og 18 kg lettere end Mills. Modstykket er fundet. Han kan løbe solen sort, og måske endda samle det op som Mills piller ned fra 3. sals højde?
https://i.gyazo.com/9aa22c25d9508816a245676064ccde3b.png

Så skal det blive spændende at se hvordan det går i træningskampene, op til sæsonstart.
Vi vinder de fleste, spiller en uafgjort, og taber til Barnet, der ligger rækken over os.
Udfordringen består bare i, at vel laver vi en del mål, men vi holder ikke nullet selv.
Taktikken blive derfor langt om. Vi går væk fra tre-back kæden suppleret med wing-backs, og over til den HELT klassiske 4-4-2. Dog vil jeg prøve at implementere en vertikal form for tiki-taka, med boldbesiddelse, og offensiv fodbold. Dette samtidig med at være tro mod de klassiske britiske dyder, med tacklinger der kan høres helt ud på den lokale pub, og klassisk fight for alle pengene.

Men hvordan kommer det så til at gå, i den kommende sæson?
Det håber jeg I er med på at finde ud af, og følge med i den historie, som nu skal tage Dulwich Hamlet til nye højder. Væk fra Vanarama, og med tiden op i divisionssystemet, og måske endda endnu længere.
Igen: Velkommen til det sydlige London, Dulwich Hamlet, og Champion Hill.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #1: 05 Dec 2021, 17:05 »

Først og fremmest, et stort velkommen til!

Navnet det lover jo godt, jeg har sku aldrig hørt Hamlet uden der var en tanke om Shakespeare indover, spændende om du kan ændre på det format!

En fin start på bloggen, du får lige lidt tip og trick:

- Når du linker en spiller som du med et SS således https://i.gyazo.com/cc1ab564a1cd777cece97a78d2f70a96.png kan du med fordel gøre det at du skriver url=http://indsæt dit link her] spillernes navn [/ u r l]

Når du gør alt dette kommer det så til at se således ud: Harvey White. Du sparer altså en smule plads i din opdatering, og samtidig kan du altid gøre skriften fed så det står lidt tydligere, evnt ændre farven. Så ser det eks. således ud:

Harvey White
 
Leg lidt med størrelse, fed skrift mm. indtil du finder det helt rigtige for dig. Da det er første gang du blogger herinde er der er en del at lære, men du er sku kommet godt på vej! Inddeling af afsnit med linjer mm. kan give dig et mere clean look hvis det er det du ønsker!

Glæder mig meget til at se hvordan du kommer til at køre din blog, og din måde at opdatere på. Det er noget af et projekt du har begivet dig ud i!
« Seneste Redigering: 05 Dec 2021, 17:07 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #2: 05 Dec 2021, 20:21 »

Rigtig lovende start, velkommen til siden! Vil da helt sikkert følge med her!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #3: 06 Dec 2021, 14:15 »

Sæsonstart

Vi starter sæsonen hjemme, mod Chippenham Town FC.
Vi fortsætter stilen fra træningskampene med mål i begge ender, og vinder 4-2.
De to mål kan måske tilskrives præmiere nerver. I al fald burde vi aldrig komme i tvivl om at vinde den kamp:
 

Tvivl om sejrene er der dog i meget høj grad både mod Hemel Hempstead  (3-2) og Eastbourne Boro (2-1).
For begge kampe gælder det nemlig at vi skal dybt ind i overtiden, før enten Mills eller Lopez kommer med den afgørende scoring.
Det sammenholdt med at vi hjemme mod Dartford er bagud 0-2 efter mindre end et kvarter, giver mig lidt mere at beskæftige mig med end godt er. Men her udligner Mills dog efter 43 min, og med et mål 7 min efter pausen, var opgaven at kæmpe den hjem.

Så ja, vi vinder vores kampe her i starten af sæsonen, og det ser forbløffende godt ud i tabellen. Det er dog på ingen måde kønt, og vi skal i den grad være glade for, at der nu om dage, så godt som altid er lagt mindst 3 min til de 90. Havde det ikke været tilfældet, var vi nemlig gået glip af alt for mange point, det må siges at ligge fast.

FA Cuppen

At vi rent faktisk også kan vinde en kamp uden de store nerver opleve vi, da vi i 2. kvalifikationsrunde til FA Cuppen, slår Lyimington 4-1.

Endnu bedre blive det, da vi runden efter møder Greater Wakering, og Danny Mills laver 6 mål, så vi vinder 7-1. Og da vi i 4. kvalifikationsrunde atter skal til ligarivalerne fra Eastbourne Boro må de sande, at vi denne gang har lidt mere styr på angrebet, og vinder 5-2.
 
Målsætningen for FA Cuppen er således opfyldt.

Det går også fint i ligaen. Hvis man altså lige ser bort fra, at vi stadig lukker alt for mange mål ind i snit.
Der har indtil nu kun været en enkelt kamp, hvor der er spillet til 0.

Jeg har derfor bedt om at få lov til at få en samarbejdsklub, der kan lånes talenter fra, så der kan sættes en prop i, før det går helt galt. For det gør det, hvis der ikke sker noget snart.

Hvilken det bliver, og hvem der trækkes i den første ”rigtige” runde af FA Cuppen, vender jeg tilbage til. Når det sker, er vi også kommet gennem juleprogrammet. Forhåbentlig med en samarbejdsklub, og en ligaplacering, hvor vi ikke er raslet ned fra toppen, hvor vi takket været bl.a. tillægsminutterne, endnu befinder os.

Foreløbig har vi rundet oktober, og fører Vanarama South i sikker stil. Men kan det blive ved, med de mål vi lukker ind? Det giver november og december, måske et fingerpeg om.
Logged

fckbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #4: 06 Dec 2021, 14:44 »

God start Smiley Bliver spændende at følge (y)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #5: 06 Dec 2021, 20:11 »

Godt at se en LLM-blog! Opstemt Som Warmon skriver, der er masser af muligheder for at lege lidt med udseendet af bloggen - du kan med fordel gå ind på andres blogs og trykker "citer" over et afsnit, hvis der er noget du gerne vil prøve at lave - så kan du se andres "koder". Smiley

God jagt på oprykning! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #6: 07 Dec 2021, 22:37 »

Fint start! Glæder mig til at høre mere!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #7: 08 Dec 2021, 14:47 »

Flot start.

Følger helt klart med Smiley
Logged

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #8: 09 Dec 2021, 00:25 »

Inden 2021 gøres færdig, lad mig da sige en stor tak for den varme velkomst, de gode råd, og positive tilkendegivelser om forsøget på at gøre Dulwich Hamlet til en magtfaktor i fodboldens verden.
Alt blive taget imod med kyshånd og taknemmelighed.

FA Cup

Det er blevet november, og vi skal møde AFC Telford i FA Cuppens første runde.
De ligger godt til som nr. 4 i Vanarama North, så det er bestemt ikke et sted man bare lige tager hen og vinder.
Det utrolige sker dog. Ikke alene vinder vi, men vi gør det endda 1-0, og spille dermed til 0 for kun anden gang i sæsonen, i en betydende kamp.
Vores portugisiske angriber Lopez får dog et alvorligt riv i lysken, så han er ude den næste måneds tid.


Det bliver tæt, om han kan nå at være med i kampen i FA Cuppens 2. runde, hvor vi har fået hjemmebane mod Torquay. Torquay ligger i Vanarama National Leagues øverste halvdel. Så selv om vi har fået hjemmebane, bliver det på ingen måde nemt.

Lopes er heldigvis blevet klar igen efter sin skade, og går direkte ind på toppen, ved siden af Mills.
Og ved Gud, hvor skal det vise sig vigtigt, at han er tilbage.
Godt nok er vi heldige med en meget marginal offside, men derfra dominerer vi kampen, og det er faktisk møg ufortjent, at vi kommer bagud.
Men det fortjente comeback bliver en realitet, og Champion Hill er i ekstase over, at nå til 3. runde.


Vi følger derfor lodtrækningen til 3. runde med stor spænding, nu hvor alle de gode hold er kommet med.
Der breder sig en afklaret stemning, for vi må nok se i øjnene, at 3. runde bliver endestationen, da vi havner på intet mindre end Anfield. Men en oplevelse skal det da nok blive.

Bedst som jeg toede at bestyrelsen var gået i vinter hi, kommer de frem til Stevenege fra League 2, som potentiel samarbejdsklub.
Ikke just det jeg havde håbet, men det kan måske være en start, og så se om man ikke kan få en fra en lidt højere hylde, senere. Nu er der i al fald mulighed for at låne spillere, til forstærkning af holdet, hvad må siges at være en nødvendighed.

FA Trophy

Her kan man vel sige at Conorden havde startvanskeligheder . Vi er foran 4-0 ved pausen, og de reducerer først til resultatet 1-4, midt i 2. halvleg. I næste runde venter en hjemmekamp mod Woking fra National League.

Her er der tale om et hold, med lidt større kvalitet. For lige så hurtigt som vi kommer på 2-0, er de tilbage igen på 2-2.
Skæbnen ville dog at de blev ramt af et direkte rødt kort i 2.halvleg, så vi lagde et solidt pres på dem, og med 12 min igen, fik vi den fortjente scoring til 3-2.
Dermed var vi i bowlen til næste runde, hvor vi fik en udekamp mod Boston United, som pt ligger nr. 5 i Vanrama North.

BOXING DAY. En af de mest traditionsrige dage i engelsk fodbold. Men ikke for os. Kampen ude mod Welling bliver aflyst, fordi banen står under vand. Så vi må nøjes med kampen 28. dec. Hvor vi tager en sikker 3-0 sejr over Dorking. Ja vi holder endda nullet, og jeg ønsker spillerne et godt nytår, og minder dem om at vi har kamp igen 2.januar mod Dorking.
Nytåret bliver dermed skudt ind, i toppen af Vanarama South.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #9: 09 Dec 2021, 00:34 »

Sku ikke dumt du ender med at trække Liverpool! Skal man ryge ud er det jo ikke helt skidt man gør det på udebane, så man får del i de mange penge der kommer i kassen til den kamp! Det skal nok booste din økonomi betragteligt!

Lækkert du får en klub til at hente lidt gratis blod ned til de lavere rækker! Krydser fingre på jeres vegne!

Ellers rigtig fine resultater, og spillet er jo ikke helt skidt heller kan jeg se! Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #10: 09 Dec 2021, 00:54 »

Man er jo nødt til at prøve sig frem, når "samarbejdet" med Crystal Palace mest ligner, alene at bestå i fribilletter og en tur i loungen i ny og næ. De er i al fald ikke på nogen måde interesserede i at sende deres spillere ned. End ikke deres U23 eller U19 spillere, vil de lade mig låne.
Logged

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #11: 10 Dec 2021, 23:50 »

Januar – Marts 2022

Året får en fin start. Jeg bliver både præsenteret for en 2årig kontraktforlængelse, og at blive månedens manager i december.
Der er også blevet tid til at forlænge lidt kontrakter i staben, og hyre den gamle Rangers keeper Andy Goram, som målmandstræner.

De to første kampe i det nye år, er hhv. hjemme og ude i ligaen, begge mod Welling.
At vi kan vinde dem med samlet 8-3 siger lidt om rækkens niveau, og at Lopes i udekampen lave hattrick kan måske berolige lidt, med tanke på, at der lige i øjeblikket ikke er noget der tyder på, at Danny Mills vil forlænge sin kontrakt. Det ligner jo at Lopes kan blive mange mål og penge værd. I øvrigt imponerende, at ud af de kun 879 tilskuere til udekampen, havde vi de 546 med hjemmefra.

FA Cup 3.runde

Ingen havde forventet noget af os. Alligevel var vi fint med, og de første to mål, fik Livepool på dødbolde.
Men så indtraf 2 ”hjerneblødninger” med 3 min mellemrum i 2.halvleg, som førte til to røde kort, og så var det løb ellers kørt. 6-0, men måske en meget sund påmindelse om, at der findes hold som straffe ens dumheder, og som er væsentligt bedre.

FA Trophy

Turen går til Boston. De holder som sagt til, i den sjove del af Vanarma North.

Takket været en disciplineret indsats holder vi dem helt fra afslutninger indtil 13 min før tid. Og da Danny Mills så har brugt sine knapt to meter i højden til at heade et mål ind i 1.halvleg, får vi en fortjent og disciplineret 1-0 sejr med hjem.

Dermed er vi klar til 5. runde. Lodtrækningen giver os en hjemmekamp mod Yeovil Town. Et hold som i 2014 rykkede ned fra The Championship, og hvor det siden da stort set kun er gået én vej. Lige nu ligger de nr. 7 i Vanarama National Leauge, altså den lige over os.

De lægger det ventede pres, og får et straffespark i 1. halvleg.
White læser det dog, og slår bolden til hjørnespark. Derefter ser vi os ikke tilbage, og 10 min senere, er vi på 2-0. Det bliver også 3 og 4-0, inden en kosmetisk reducering til 1-4.

Kampen bliver fløjtet af, og Champion Hill går amok i glæde. Vi er i kvartfinalen, efter at have slået et hold som spiller med i øverste halvdel af rækken over os, den havde jeg ikke lige set komme.

Vi trækker Altrincham, som lige nu ligger nr. 22 i Vanarama National League.
Godt nok over os, men de er et bundhold, og tænker måske mere på at overleve rækken.
Så selv om vi er på udebane, tror jeg ikke det behøver gå helt galt endda.

Det blev et sandt drama. 5-5 efter forlænget spilletid, og en ny kamp ventede på hjemmebane.
Der komme vi relativt komfortabelt foran 3-1, men så får Ming den afsindige ide at tackle med begge ben, hvilket jo giver direkte rødt.

Kort tid efter blev det så 2-3, og SÅ blev bussen parkeret.
Dette med succes, og vi møder Southend United i semifinalen, som spilles hjemme og ude.

Vanarama National League South

Her går det stadig fint. Takket været den gode start på sæsonen, er der råd til et par udfald, med mildest talt svingende præstationer.

At hive 1-1 med det eneste skud på mål på udebane mod rækkens nr. 6, var mere held end forstand, og det bliver mere og mere tydeligt at truppen må forstærkes en del, i tilfælde af oprykning.

Så spørgsmålet er, om jeg får nogle af de millioner som kom ind i FA Cup kampen mod Liverpool stillet til rådighed, til at købe ind for? Gør jeg ikke, bliver næste sæson næsten sten sikkert en elevator sæson. I al fald hvis der rykkes op i år.

Ellers er det mest ophidsende rent faktisk, at vi får en bøde for dårlig opførsel. Åbenbart fordi man rager 6 gule kort til sig i en kamp.

Havde dommerstanden ikke været en flok hellige køer i England, havde jeg nok sagt hvad jeg mener om kampens dommer. Men nu vandt vi den konkrete kamp 3-0, så det er svært at blive rigtig sur.

Udover det, er der lidt udfordringer med spillere som ikke er gode nok til at komme på holdet, og som derfor skaber dårlig stemning.
Men når man vinder og folk ellers er fit, skal man så ændre et hold som netop vinder?

Årets kamp i ligaen, tør jeg nok sige, fandt sted 5. marts.

Vi besøger Hampton&Richmond, og får slidt og slæbt os til sejren.

Som det fremgår holdt det hårdt, men det er endnu et skridt i retning af oprykning.

Om den kommer, finder vi ud af i sidste del af sæsonen fra april til og med 7. maj.
Her finder vi også ud af hvordan vores dobbeltmøde i semifinalen mod Southend United forløber. Så følg med til sæsonafslutningen.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #12: 11 Dec 2021, 00:28 »

Der er sku knald på i Hamlet!

Self ærgeligt du røg ud til Liverpool, men det var også forventet, så det kan man altid trække på skulderen af.

Tilgengæld rigtig flot run i den lille FA-pokal, det kan godt blive en fed sæson, hvis du lige hiver en double hjem!

Forstærkninger er nok påkrævet ja, men så må du jo ud og bruge dine bedste LLM-evner til at sikre dig! Opstemt

Ser frem til afslutningen!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #13: 13 Dec 2021, 00:27 »

April - Sæsonafslutning

Ved overgangen fra marts til april, blev en del af det mindre spændende arbejde gjort.
Der blev forlænget med spillere og stab, og de som ikke var gode nok eller kværulerede for meget, finder selv vejen ud, ved sæsonens afslutning.

Det blev også sæson for at nogle af de store klubber frigav nogle unge talenter, som de ikke kunne se havde en fremtid i klubben.
Det betød, at jeg kunne hente denne unge knægt fra Tottenham på bare 18 år.
Han er gratis og ung, hvilket er to meget vigtige parametre for ledelsen i klubben.

Khalon Haysman



FA Tophy

Semifinalen spilles bedst af to opgør, og vi starter hjemme mod Southend.
0-0 og sæsonens ultimativt kedeligste kamp, men alt er åbent før returopgøret.

Her kan vi se, at der skal hentes lidt forstærkninger, hvis vi rykker op i Vanararma National League.
Southend United vinder uden at imponere 3-1. Men de ligger til playoff om oprykning til League 2, så helt dårlige er de heller ikke.

Det betyder at der nu ”kun” er ligaen tilbage at fokusere på.
Igen kan jeg takke for den sprudlende sæsonstart, og det faktum at alle andre slår hinanden på kryds og tværs. Det gør nemlig, at vi endda med flere kampe i hånden, kan fejre oprykningen til Vanarama National League.


Men med den fejring kommer også en alvor og banker på. Nemlig, at der skal investeres betragteligt, hvis vi skal bide os fast, og ikke være et elevatorhold. Aller helst, vil vi jo med op og spille med om de sjove pladser. Men med det der lige er set mod Southend, kan det godt blive svært.

Det skal dog have et skud, ingen tvivl om det. Men først kommer ferien og optakten til 22/23 sæsonen, med alt hvad dertil hører af spillerkøb/salg mv.
Hvordan det går, skal blive spændende at se. Men for nu, slut på sæson 1.



Logged

Xsdu
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hamlet uden Shakespeare
« Svar #14: 13 Dec 2021, 14:14 »

Past/Pre season

Spillerne er på ferie, men den slags er der intet af for mig.
Jeg sidder tilbage og får flere og flere grå hår, og aner ikke mine levende råd.

Der er ganske mange spillere som gene vil komme og spille for os, nu vi er rykket op, vi har bare ikke råd til dem.
Eller jo det har vi, men ikke til de lønninger de kræver. Ikke at de er ublu i deres ønsker, men når min ledelse med Ben Clasper i spidsen siger, at jeg ikke skal spilde deres tid, når jeg beder om flere penge, så jeg kan give mere end de 4.250 kr. om måneden, er det godt nok svært.

End ikke en manuel forskydning af transferbudgettet gjorde blot det mindste indtryk.

Vi må derfor bruge hvad vi har, i kampen for overlevelse. Det er vist alt der skal satses på i første omgang, og så lade alt derudover være en positiv overraskelse.

Venskabskampene går lidt blandet.
Vi får 1-1 mod Blackpool fra League 1, hvilket får mig til at overveje, om det hele er så slemt endda? Man kan jo altid håbe.


Nu er vi i al fald klar til sæsonstart 30.juli, hjemme mod Aldershot Town. Og kamprogrammet den første tid, ser således ud:

Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010