home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge  (Læst 10307 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
« Svar #15: 16 Dec 2021, 12:44 »


Læste du denne sætning?
Der kommer snart en update herpå (Jeg lover den bliver eksotisk!) Wink


Du skal simpelthen holde op med at redigere indlæg efter jeg har læst dem! Opstemt Nej jeg må have misset den sidste linje - håber du finder et godt og solidt job snarest muligt! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
« Svar #16: 17 Dec 2021, 20:31 »



D. 29 Marts 2024, 4 måneder efter jeg opsage min stilling i Wexford, har jeg fundet et nyt job.

Jeg er glad og stolt over at jeg nu har fundet et land, hvor Lutz Pfannenstiel selv har spillet. Tunge

Det er samtidig et land jeg ikke har været manager i, siden FM2015.

Det er en klub der ligger i den anden bedste række i landet, nemlig GLADAFRICA Championship.



Klubben hedder Free State Stars! Klubben har et nationalt rygte og er status professionel.
Økonomien sejler. Vi har et stort hul i balancen på
15 mio dkkr.
Lønbudgettet hedder 61.634 DKK p/w, men der bruges
94.630 DKK p/w!! Det bliver hardcore! Ubeslutsom

Vi har et stadion på 20.000 tilskuerpladser, men med en billetpris på 26 kr og ingen sæsonkort holdere. Det højeste antal tilskuer til en kamp denne sæson er 400! Så det bliver ikke let! Shockeret

Der restere 9 kampe af sæsonen, og klubben ligger nr. 14 af 16 mulige. Dvs. lige over nedrykningsstregen.

Vi har holdet til at spille min foretrukket 4-3-3 med en advanceret angriber og inside forwards på kanterne.

De sidste 9 kampe gik med 7 sejre og 2 uafgjorte og en plads som nr. 5, er det en helt fantastisk start på det Sydafrikanske eventyr! Grin

Det er dog lidt bekymrende, med et kæmpe hul i økonomien 12 mio i udgifter og kun 7 mio i indtægter denne sæson.

Jeg forsøger at rydde ud i truppen, få dyre spilere væk og satse på de unge. Dem er der rigtig mange af.

Jeg tror derfor ikke, at næste sæson kommer til at blive til mere end en midterplacering. Huh



Best players:

Liga table:



Hvordan er det gået tidligere klubber:
Florø: Efter at være blevet nr. 15 sidste sæson, ligger de nu i toppen af Post nord Ligaen efter 7 kampe. Mine to tidligere spillere Lucas Simonsen og Nenass (Som jeg hentede inden jeg forlod klubben), er holdets stjerner.

Wexford: Efter den flotte 3 plads sidste sæson, er Wexford nr. 5 i ligaen efter 15 kampe. Topspilleren er Dominic Hutchinson, som jeg hentede på free fra Watford.


Personligt:
Jeg har færdiggjort Continental B License.

Karriere stats er på 91 kampe, 59 sejre, 12 uafgjorte og 20 nederlag. 64% i sejrsprocent
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
« Svar #17: 22 Dec 2021, 23:14 »



News:
Jeg begynder at hente spillere ind, for at styrke holdet.

Men i løbet af sommerpausen sker der noget spændende, sidste års nr. 6 opsiger deres manager, da de havde forventet oprykning.
Jeg kigger lidt nærmere på klubben Maritzburg United, det er en klub med en god økonomi, 2½ stjerne reputation og en media prediction som nr. 1.

Jeg søger jobbet og kommer til job interview!

Maritzburg tilbyder mig en kontrakt. Jeg kan få et transferbudget på 1.2 mio dkk og et lønbudget på 200.000 DKK (Dvs. over dobbelt så højt som det jeg har nu!). Opstemt


Jeg slår til! Målet er at spille med i playoff i år og sæsonen efter, direkte oprykning til den øverste liga i syd afrika, op til klubber som Kaizer Chiefs og Orlando Pirates! Cool




Transfers:
Jeg er nødt til at hente en hel del spillere ind, da man i "GLADAFRICA" ligaen kun signer 1 årige kontrakter.
Det betyder, at der er mange af klubbens spillere der har forladt klubben og ikke fået forlænget deres kontrakter.

Jeg finder, sammen med mit scouting hold nogle potentielle emner, det bliver til 6 signings og et enkelt lån.
Alle signings til førteholdet. Mit lån, en 16 årig syd afrikaner fra Cape Town City i den øverste Absa Premiership, er en rigtig advanced forward/poacher type og derfor passer han som en handske ind i min foretrukne opstilling.

Det går op for mig efter den første kamp, at man skal have 3 spillere under 23 i startopstillingen i hver kamp - det gør at jeg bliver nødt til at hive de bedste unge spillere op fra ungdomsholdene og reserveholdet. Forseglede Læber

Jeg kører selvføgelig videre i bedste tiki-taka stil med angrebsfodbold med possession, et højt tempo og et stort pres på modstanderens boldholder.

Min passion er blevet at hente unge spillere til førsteholdet og er noget jeg holder ved.



Ligaen:
Sæsonen starter ud med 8 kampe uden nederlag, 7 sejre og én enkel uafgjort. Herefter taber vi, noget ufortjent hvis man kigger på xG, men det er på udebane mod et af de andre tophold Chippa United.
Herefter tager vi en fantasi rejse med 27 kampe uden nederlag og blot 4 uafgjorte! Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Vi ender med at tage mesterskabet med 3 kampe tilbage med en uafgjort mod nr .4. Grin
Da nr. 2 snublede og spillede også uafgjort. Vi vinder dermed med et forspring på 10 point! Målscorer på 71-17 over 27 kampe.

Dermed er vi rykket op i den bedste syd afrikanske liga! Hævet Øjenbryn

National Helt achievement i FM22 er hermed låst op (Fåes når man rykker op i et lands øverste division) Wink

What a season! GladAfrica Championshop CHAMPIONS! #Maritz #RSA

BUZZING! CHAMPIONSSSSSS! Peace

De sidste 3 kampe, bliver med de spillere der ikke forlader os. Der der ikke er nogen grund til at spille dem med nogle af dem der forsvinder. Vi mister bl.a. vores top angriber (Som var på lån), en AMR (Inside forward) som er en af vores bedste spillere og en meget talentfuld back - de to sidste ønsker desværre ikke at forlænge med klubben.



Cups:
I pokalen slår vi i kvart finalen et hold fra øverste liga (Som ligger nr. 1 her). I semifinalen skal vi møde mægtige Orlando Pirates (Nr. 2 i ligaen)! Vi slår dem 1-0 i overtiden! Og faktisk dominerede vi kampen.
I finalen skal vi møde SuperSport United som ligger nr. 6 i den øverste liga.
Det bliver en 3-1 sejr og vi skal nu spille med i CAF confederation cuppen næste år (Afrika's svar på UEFA Cuppen).
Vi modtager 5.54 mio DKK for at vinde, det er et kæmpe boost til klubbens økonomi.

Vi har lavet "the double" (Dog ikke top ligaen vi har vundet, men stadig en double!) Opstemt



Best players:


Jeg vil gerne fremhæve den kun 18 årige Tashreeq Webber der var på lån fra Cape Town City. Han scorede 31 mål i 27 kampe heraf 26 mål i ligaen(kun et mål på straffespark), 8 assists og 7 Player of the match rewards. En gennemsnitsbedømmel se på 7.70. (Jeg forsøger i øvrigt at forlænge lånet med et år mere! Det er lidt ærgeligt at udvikle på en anden klubs spiller, men for dælen han er god!) Grin

Liga table:



Hvordan er det gået tidligere klubber:
FS Stars: Blev nr. 8 i GladAfrica. Et godt stykke arbejde blev viderført af deres nye manager!
Wexford: De er nr. 4 i den irske anden divsion efter 15 kampe i sæson 2025. Det betyder også at de ikke rykkede op, da de tabte i playoff kampene til Waterford.
Florø: Er rykket ned igen efter vores flotte oprykning i 2022 for 2 sæsoner siden, og ligger pt. nr. 9 i den norske tredje division PostNord Ligaen efter 6 kampe. Sidste sæson endte de nr 7.

Jeg kan mærke det bliver lidt hårdt at holde øje med alle, og det kan godt være jeg dropper det igen! (Medmindre folk er ellevilde efter det selvfølgelig!) Huh



Personligt:
Franciszek er fyldt 60 år! Og er gået igang med at tage Continental A License.
Han er steget til 2 stjerner i reputation og de højeste stats hedder 8.
Karriere stats er: 127 kampe spillet, 89 vundet, 17 uafgjorte, 21 nederlag, 268 mål for og 115 mål i mod (Difference 153). Sejrsprocent: 70%

Så tror jeg godt jeg kan slutte den sæson af og sige at jeg glæder mig til at spille i en topdivision og "afrikansk" (Siger man det? Læs: europæisk) (Ift. at vi er kvalificeret til den afrikanske version af Uefa cuppen). Thumbs Up Hævet Øjenbryn Grin

« Seneste Redigering: 22 Dec 2021, 23:18 af NAsMaR » Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
« Svar #18: 26 Dec 2021, 08:55 »

Fedt med succes i Sydafrika - jeg har selv haft et save med Mamelodi Sundowns, så kender godt til reglerne!

I forhold til tidligere hold, så er det sjovt nok at læse om det, men du behøver ikke skrive om dem alle (bare de seneste tre eller dem med mest succes) efter min mening. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
« Svar #19: 30 Dec 2021, 10:55 »

Det er fedt med success. Håber det bliver ved! Kunne være man blev headhuntet på et tidspunkt jo Opstemt

Nu håber jeg, at jeg for første gang, kan blive i en klub i mindst 2 sæsoner.
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
« Svar #20: 15 Jan 2022, 15:20 »

Kan I huske i JFTM om man selv må søge jobs, eller man skal vente til nogen tilbyder en samtale?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
« Svar #21: 15 Jan 2022, 17:04 »

Kan I huske i JFTM om man selv må søge jobs, eller man skal vente til nogen tilbyder en samtale?

Kender det slet ikke.

Men jeg fandt en gammel tråd, hvor reglerne står: https://fmfreaks.dk/index.php?topic=41284.0
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lutz Pfannenstiel FM22 Journeyman Challenge
« Svar #22: 15 Jan 2022, 18:18 »

Kender det slet ikke.

Men jeg fandt en gammel tråd, hvor reglerne står: https://fmfreaks.dk/index.php?topic=41284.0

Takker for det Smiley Lækkert!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010