home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #4 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Landstræner for Andorra
Savet startes forfra som manager for FC Andorra og landsholdet
- 3 (42,9%)
Forsøg at overtage via ny manager (så Romario kan få jobbet)
- 2 (28,6%)
Forsæt savet og vente til jobbet bliver ledigt
- 2 (28,6%)
Antal Stemmer: 7

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #4 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22  (Læst 10909 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #0 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #15: 12 Nov 2021, 12:06 »

Tak for det - det bliver lidt trukket alligevel, men dog pænere  Smiley

Du skal sætte et mellem rum efter det første "img" så får billedet den korrekte størrelse

Du kan kopiere denne linje herunder, hvor jeg har indsat et mellemrum efter det første img. Smiley

Kode:
[center][img ]https://i.imgur.com/oaHXgMl.png?1[/img][/center]
« Seneste Redigering: 12 Nov 2021, 15:12 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #16: 12 Nov 2021, 15:35 »

Aner ikke hvordan jeg gør billederne større herinde  Rullende Øjne, men du skulle gerne kunne klikke på dem  Thumbs Up

kan jeg skam også men synes det forbliver meget småt også selvom jeg zoomer, måske man skulle gå til en optiker  Thumbs Up
Logged

Tidligere: Baloo38

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #1 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #17: 13 Nov 2021, 14:47 »

Aner ikke hvordan jeg gør billederne større herinde  Rullende Øjne, men du skulle gerne kunne klikke på dem  Thumbs Up

I koden kan du skrive således for at selv kunne definere størrelsen på billeder: "img width=400" i stedet for der bare står "img" mellem []. Smiley De 400 er så størrelsen og den kan du ændre på op til 600 (tror jeg det er). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #18: 15 Nov 2021, 21:55 »

Du er da kommet ganske fint fra start! Smiley KIU
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #0 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #19: 15 Nov 2021, 22:24 »

Du skal sætte et mellem rum efter det første "img" så får billedet den korrekte størrelse

Du kan kopiere denne linje herunder, hvor jeg har indsat et mellemrum efter det første img. Smiley

Kode:
[center][img ]https://i.imgur.com/oaHXgMl.png?1[/img][/center]

Når jeg det, så bliver billede af stadion trukket ud. Umiddelbart lader jeg det forblive som det er nu, men tak for tippet. Det kan jeg bruge i forhåbentlig kommende blogs  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #20: 15 Nov 2021, 22:28 »

I koden kan du skrive således for at selv kunne definere størrelsen på billeder: "img width=400" i stedet for der bare står "img" mellem []. Smiley De 400 er så størrelsen og den kan du ændre på op til 600 (tror jeg det er). Smiley

Det vil jeg prøve af  Thumbs Up

Du er da kommet ganske fint fra start! Smiley KIU

Fedt du læser med  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#2 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #21: 15 Nov 2021, 22:50 »

Det første spæde spadestik er taget


Første sæson er nu gået og det var overalt forventning at vi ender på en imponerende 2. plads og derved skulle ud i playoff kampe. Overgangen til 5-2-3 taktikken har været intet mindre ind fantastisk.

Den første kamp var på neutral grund mod Racing Club De Ferrol. Det blev ene taktisk affære hvor vi primært stod for den offensive del, men nøj de stod godt. Kampen ender 0-0, og bedste som jeg var forberedt på forlænget spilletid osv., sluttede kampen helt. Vi gik simpelthen videre på at være det bedst seedet hold (det kunne være jeg skulle havde kigget på playoff reglerne inden jeg fortsætter), da jeg virkelig havde kastet alt frem i slut minutterne funny

I den afgørende kamp om oprykning stod Villarreals B hold og ventede og de blev relativ sikkert ekspederet ud med en 4-2 sejr. Vi skal derfor spille i den næstbedste række i den kommende sæson. Den højeste liga klubben nogensinde har befundet sig i.





Til noget af det mere langsigtede perspektiv har vi også fået det første youth intake. Deværre skuffede det en smule, men alle talenterne blev signet alligevel, i tilfældet af der skulle være nogle late bloomers i blandt.



Til den lidt mere sjove side, så blev vores assistent træner hentet til en anden klub, så vi har signet selveste Arjen Robben, som ny assistent  Cool
« Seneste Redigering: 15 Nov 2021, 22:57 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #2 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #22: 16 Nov 2021, 18:30 »

er vild med dette projekt, og glæder mig til at høre mere Smiley
Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#3 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #23: 20 Nov 2021, 20:05 »

Et billede siger mere ind tusinde ord


Det går jo fuldstændig vanvittigt med 5-2-3 taktikken. Tænker ikke det kan forsætte på denne måde.



Starten på sæsonen var ellers ikke så god, da der åbenbart er en regel i den næstbedste spanske række om, at spillere over 19 min. skal have 11.000 i løn om ugen. Det gjorde at vi desværre måtte signe en del spillere samt betale nogen lidt mere ind hvad vi burde. Heldigvis har det jo så betydet at vi har fået øget niveauet i truppen.

Der er primært signet tidligere akademi spillere fra de større klubber fra La liga.

Desværre har der ikke været nogle interessante transfers med Andoriansk nationalitet. Vi har dog signet en del spillere fra landsholdet til vores B-hold  Smiley
« Seneste Redigering: 20 Nov 2021, 20:10 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #24: 22 Nov 2021, 19:00 »

Imponerede! Det må jeg bare sige! Kan klubben egentlig komme i CL? Mener der for en årrække tilbage var noget med man ikke kunne det som en af de her mindre klubber der dækkede de mindre lande?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #25: 22 Nov 2021, 22:12 »

Imponerede! Det må jeg bare sige! Kan klubben egentlig komme i CL? Mener der for en årrække tilbage var noget med man ikke kunne det som en af de her mindre klubber der dækkede de mindre lande?

Tak  Smiley

Jeg tror godt de kan komme i CL, men jeg ved det reelt først, når og hvis vi kommer så langt  Rullende Øjne
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#4 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #26: 22 Nov 2021, 22:35 »

Sæson 2


I sidste update gik det næsten for godt til at det kunne passe. Alle i klubben forventede det ville stoppe, men det gjorde det ikke rigtig. Vi blev konstant ved med at overraske og taktiske tilgang med 3 angribere voldte alle klubber store problemer. Det resulterede i vi nok en gang endte på en 2. plads. Det gør at vi nu tager et kæmpe skridt i rejsen til det forjættede land. Vi havde signet en del spillere men vores centrale aldrende Jairo Morillas med 22 mål tog virkelig ligaen med storm.





En fuldstændig vanvittig oprykning og derved La Liga fra næste sæson. Der venter nu et travlt transfervindue, hvis vi bare skal have en marginal chance for holde os oppe i næste sæson. Jeg forventer egentlig vi rykker ned igen, men blot en enkelt sæson i La liga vil sikre os en del penge til de kommende sæsoner.



Vi har naturligvis planer om at investere de mange penge i klubbens faciliteter, så vi forhåbentlig kan udvikle nogle spændende andorianske spillere.

Årets youth intake var en smule bedre ind sidste år



Der var især en gut, som blev fremhævet som en spiller der muligvis kan blive en god La Liga spiller. Desværre har han også et portugisisk pas, så der er en chance for han vælger ikke at repræsentere Andorra.


« Seneste Redigering: 22 Nov 2021, 22:40 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #27: 22 Nov 2021, 23:43 »

tænker vel at så længe de får et andorrisk pas, så holder det vel også din målsætning forløbigt, ved godt at drømme scenariot er at de repræsentere Andorra på sigt
Logged

Tidligere: Baloo38

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #4 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #28: 23 Nov 2021, 08:33 »

Derfor er det måske en ide at være landsholdet også - så kan man ind imellem få held til at udtage de spillere med dobbelt nationalitet (og der er jo ingen der bliver fyret i jobbet som Andorra-Manager! Opstemt ). Wink
« Seneste Redigering: 23 Nov 2021, 09:01 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 F.C. Andorra rejsen til det forjættede land - FM22
« Svar #29: 23 Nov 2021, 09:33 »

Derfor er det måske en ide at være landsholdet også - så kan man ind imellem få held til at udtage de spillere med dobbelt nationalitet (og der er jo ingen der bliver fyret i jobbet som Andorra-Manager! Opstemt ). Wink

Jeg ærgerlig over jeg ikke gjorde det fra start, da det ikke lader til at blive ledigt. Måske jeg bare skulle enten starte forfra (magter jeg nærmest ikke med den succes vi nu har haft) eller lave en hovsa løsning og oprette en manager der har jobbet som andoriansk landstræner i 10 sekunder og så håbe på vi får jobbet.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010