home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 2490 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
FC Midtjylland
« : 20 Aug 2021, 22:35 »

Andre der spiller med FC Midtjylland?

Jeg er lige startet, og jeg er kommet rigtig godt fra start - Men det der overrasker mig mest, er at Luca Pfeiffer har scoret 6 mål i 2 kampe - hvoraf den ene var som indskifter..

Umiddelbart var han ikke tiltænkt nogen rolle på mit hold, men grundet det tætte program med blandt andet Champions League kval, så fik han chancen og blev skiftet ind mod Vejle - Det kvitterede han med 2 scoringer og det fulgte han op med 4 scoringer mod Randers..

Er han virkelig så god ?

Det er selvfølgelig på en billig baggrund og kun vurderet over 2 kampe - Men jeg overvejer jo om jeg skal satse på ham fremfor Brumado som den alternative striker (som iøvrigt også har gjort det godt)
Kigger jeg på hans stats, er der ikke noget der imponere mig - God beslutsomhed, god styke og balance og generelt god i hovedfspillet - men så er det nærmest også det...
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #1: 03 Sep 2021, 14:05 »

Så sluttede første sæson, og sikke da en sæson!

Mesterskabet blev selvfølgelig hentet hjem uden de større problemer, mens jeg desværre tabte pokalfinalen til FC Nordsjælland med 3-1.

Champions League blev dog tilgengæld en spændende rejse, omend vi dog havde stort set alt den lodtrækningsheld vi kunne få..

Legia, Celtic og Røde Stjerne blev slået i kvalifikationmen og dermed var vi klar til gruppespillet..

Her trak vi - Zenit, Ajax og Dinamo Zagreb.. Nærmest det perfekte hold fra hvert lag.
Vi ender med at slutte to'er i gruppen efter Dinamo. I ottendedelsfinalen trækker vi FC Porto (igen, perfekte lodtrækning), og her vinder vi 2:0 hjemme og taber 5:3 ude, og vi går derfor videre på reglen om udebanemål.

I Kvartfinalen trækker vi Real Madrid og jeg forventer naturligvis at vi får klø - Men vi ender med at spille 2:2 hjemme og 0:0 ude og taber desværre på reglen om udebanemål..

Men en fremragende sæson, hvor vi henter knap 400 millioner kr. i diverse præmierpenge.

Til den nye sæson har jeg fået 113 millioner at købe for. - og de er nærmest allerede brugt inden transfervinduet er åbnet...  Thumbs Up
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #2: 14 Okt 2021, 14:11 »

Jeg er også lige gået igang med et FCM save efter den nyeste opdatering hvor holdet nærmest er lavet helt om.
Har fået en vanvittig start!
Spiller med Onyedika og Oliver Sørensen nærmest fast hver gang og Marrony på toppen er for vild for mig.

Ligger nr. 1 i ligaen efter de 4 første runder og så har jeg kvalificeret mig til Champions League hvor puljen hedder:

FCM
Real Madrid
FC Porto
Zenith

Har lige spillet første kamp hjemme mod Real Madrid som blev vundet 1-0 på et drømmemål af Sisto.

Planen er at køre det næste kuld af unge drenge ind og det ser rigtig fint ud - jeg har ikke hentet nogle spillere direkte til A-truppen, men blot til akademiet som så på sigt skal bide sig fast.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010