home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 329 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Vejen mod Hall of Fame
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vejen mod Hall of Fame  (Læst 4041 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Vejen mod Hall of Fame
« : 16 Apr 2021, 14:10 »

Vejen mod Hall of Fame


Det er sgu lang tid siden, at jeg har været aktiv herinde, men jeg har skabt fulgt med i lang tid stadigvæk. Nå, men nu til det det handler om. Jeg har fået lavet et save, som jeg syntes er ret fedt, og vil derfor gerne dele det med jer andre. Det kommer til at være et langt save, da jeg forsøger at vinde ligatitlen i alle lande, og når jeg siger alle lande, så er det alle. Jeg har downloadet (lavet) db's til alle landene i verden, hvor jeg skal forsøge at hente en masse titler hjem til mig selv, hvorefter jeg skrider og søger nye udfordringer i et andet land.

Jeg ved endnu ikke, hvordan jeg vil komme til at opdaterer denne "blog", men det kommer nok til at være en gang pr. sæson, hvor jeg lige præsenterer det nye hold, som jeg er kommet til, eller kan det være jeg er blevet i en klub i mere end en (er dog ikke sket endnu), men det finder jeg vel ud af hen ad vejen. Herudover, så regner jeg med at forklarer noget omkring landet, hvordan det er gået i sæsonen, men også hvordan ligastrukturen er i landet. Jeg vil nok også komme ind på, hvordan jeg har ageret, for at tage titlen i landet, selvom nogle af gangene bare er rent, hent de bedste spillere i ligaen, da ingen har kontrakter, men det kommer, når jeg får lavet det næste blog opslag.

Til at starte med, så vil jeg gerne komme ind på, hvad det er, som jeg laver. Som sagt, så har jeg valgt at have alle lande med i spillet, men jeg starter med at forsøge at vinde ligaen i lande, som starter med A, hvorefter jeg går videre derefter. Dette gør jeg både for at holde styr på, hvor jeg har været, men også for at databasen ikke bliver ufattelig stor. Jeg er startet uden noget som helst, hverken i erfaring eller i trænerlicenser, så det er hard work from the beginning.

Nå, men nu til hvordan det er gået. Jeg er lige nu i sæson 2026/27, hvor jeg er i Lori Vanadzor i den bedste armenske rækker, men det kommer jeg nærmere ind på, når næste update kommer. Indtil nu, så har jeg været i Angola, Andorra, Anguilla, Amerikansk Samoa, Antigua & Barbuda og nu Armenien. Jeg har taget titlen i alle disse lande (bortset fra Armenien), så derfor er disse fjernet fra databasen. Nedenfor vil jeg komme med en liste med hvilke lande, som er i "poolen" for at komme til, men også hvem jeg har været, hvilken position jeg endte på og i hvilket land, som jeg konkurrerede i. Lige nu er jeg igang med Kontinental Pro-licensen, så jeg arbejder mig opad.

Landepoolen

Albanien
Algeriet
Argentina
Aserbajdsjan


Sæsonerne

2020/21 - Inter Club d'Escaldes (Andorra) - 1.
2021/22 - Atlético Sport Aviação (Angola) - 6.
2022/23 - Atlético Petróleos de Luanda (Angola) - 1.
2023/24 - Diamond FC (AIA) (Anguilla) - 1.
2024/25 - Tafuna Jets (Amerikansk Samoa) - 1.
2025/26 - Green Bay Hoppers F.C. (Antigua & Barbuda) - 1.
2026/27 - Lori Vanadzor (Armenien) - 1.
2027/28 - SV Dakota (Aruba) - 1.
2028/29 - Oqaban Hindukosh (Afghanistan) - 1.
2029/30 - Central Coast Mariners FC (Australien) - 1.


Hvis der er nogle spørgsmål, så bare kom med dem, men regner første indlæg bliver bedre ned dette, da det bare har været lidt omkring spillet og hvad jeg har oplevet indtil nu.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2021, 23:30 af jepze » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #1: 16 Apr 2021, 14:31 »

Hold nu k......! en opgave der ligger foran dig! :O Det er jo voldsomt, men fedt forsøg! Går ikke ud fra du direkte tager dem alfabetisk (så havde du nok været i Afghanistan), men blot søger og tager de jobs i pulje af lande, som opstår - korrekt - altså derfor du er i Armenien før nogle af de andre lande? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #2: 16 Apr 2021, 14:38 »

Hold nu k......! en opgave der ligger foran dig! :O Det er jo voldsomt, men fedt forsøg! Går ikke ud fra du direkte tager dem alfabetisk (så havde du nok været i Afghanistan), men blot søger og tager de jobs i pulje af lande, som opstår - korrekt - altså derfor du er i Armenien før nogle af de andre lande? Smiley

Det er en kæmpe opgave, men man skal ikke tænke så meget over det, så det passer mig fint i de små pauser der er på studiet, men man kan lave en masse imens.

Det er helt korrekt. Jeg prøver at overtage hold, som har en chance for at tage trofæet, eller som ligger i toppen. Om det så er Afhganistan, eller om det er Armenien, så tager jeg det job, hvor der er den største mulighed for succes Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #3: 16 Apr 2021, 14:50 »

Jeg følger helt sikkert med, og vil se frem til dine opdateringer når de kommer! Opstemt God jagt!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #4: 16 Apr 2021, 15:15 »

Den armenske drøm udleves i Vanadzoe


Så er vi kommet til første opdatering. Som jeg nævnte i første indlæg, så er jeg lige nu aktuel manager i Armenien, hvor jeg står i spidsen for Lori Vanadzor, som er baseret i Vanadzoe.
Armenien er et flot bjergrigt land i Europa, hvor der bor omkring 3 millioner indbyggere. Det har været en del af Sovjetunionen, hvor de blev løsrevet i 1990. Der er nok ikke alle, som kender til Armenien, men det har den ældste hovedstad i verden, som er Yerevan, hvor også landets største klub, Ararat-Armenia Yerevan, hører til.

Hvis vi kigger lidt på Vanadzoe, så er det den tredjestørste by i Armenien. Hvis man tager en tur til Vanadzoe, så kan det være, at man skal slå et smut forbi de arkæologiske steder omkring byen, hvor man kan se en masse ruiner fra bygninger, men man kan også slå et smut forbi det arkæologiske museum, hvor der er op til 34.000 fund, som er fundet i nærheden af byen. Udover dette, så lever byen meget på hotel og spa fra turisme, men ellers er det en industriel by, hvor der er mange større firmaer, som arbejder med kemikalier, byggematerialer og mælkeprodukter, som nok er byens største eksportvarer.

Nok om landet og historien, men nu kigger vi på ligaen. Den består af 10 hold, hvor der skal spilles 18 kampe, 2 gange mod hvert hold. Herefter splittes ligaen i en top 6 og en liga med de 4 nederste. De 6 øverste hold tager deres point med videre og spiller mod hinanden 2 gange mere, for at finde en vinder af ligaen, mens de 4 nederste spiller 1 kamp mod hinanden, hvorefter det hold, som ligger nederst rykker ned. Pointene fra den indledende ligaer kommer med over, så man skal klare sig godt igennem hele sæsonen.

Hvis vi tager et kig på Lori Vanadzor, så er vi seedet til at tage en 4-plads i ligaen, men målet fra bestyrelsen er bare at komme i mesterskabsspillet. Mit personlige mål er at forsøge at tage titlen, men det bliver svært, da alle holdene er professionelle, og det vil derfor være svært at hente en masse ryttere til, da økonomien ikke er alt for god.

Da jeg kom til holdet, så var det derfor vigtigt at se spillerne an, for at finde frem til en taktik, som passede spillerne bedst, da dette ville give den bedste mulighed for at hive et trofæ mere i skabet, så jeg kan komme vide til næste land. Det endte med at blive en 4-2-3-1, da spillermaterialet passede bedst til dette.

Taktikken var sat, så nu skulle der sejre på bordet. Da sæsonen næsten var done, da jeg besluttede mig for denne blog, så er der ikke så mange billeder, men vi gik videre på en førsteplads i den indledende liga, men der skal stadig arbejdes en masse, for at vi skal tage sejren, da mange af de hold, som vi skal møde, burde være langt bedre end os.



Mesterskabsspillet blev spillet, og vi kæmpede hårdt for at snuppe en sejr. Vi stod godt med 3 kampe igen, men det var 2 kampe mod andenpladsen, som var 4 point efter men spillet 1 kamp mere, og 1 mod tredjepladsen, som var 5 point efter og havde spillet en kamp mere. Det hele var altså i vores egne hænder. Vi startede med at tabe 3-0 til andenpladsen og herefter 4-1 til tredjepladsen, hvilket nu betød, at hvis vi ikke tog en sejr i sidste kamp, så ville vi faktisk blive nr. 3.

Kampen starter virkelig dårligt ud, hvor vi kommer bagud efter 9 minutter, men i løbet af første halvleg får vi kampen vendt, og ender med at fører 2-1. Vi kunne nøjes med en uafgjort, selvom vi var 1 point efter holdet, som lå nr. 3 for 2 kampe siden. Grundet til dette er, at ligaen sorteres efter flest kampe vundet, men det kunne være lækkert at tage en sejr i den måske sidste kamp for mig i Armenien. Desværre kommer Alashkert FC tilbage efter 52 min, så nu skulle vi enten presse på, for at få et mål mere, eller prøve at forsvarer den hjem. Jeg valgte det første, men selvom vi blev lidt sårbare i bagkæden, så scorer vi til 3-2 i det 83 minut, hvilket også bliver kampens resultat.



Vi vinder endnu et trofæ, og er nu oppe på 10 samlede trofæer fordelt på 6 hold og har 185 Hall of Fame point, men der er langt op til Pep Guardiola, som har 7456 i skrivende stund, men det hjælper nok, når jeg kommer til lande med større omdømme, hvor der er flere point på spil.

Nu skal vi videre. Jeg lader min kontrakt løbe ud, hvis der ikke kommer et godt hold inden, men ellers skal jeg finde et job i Afghanistan, Albanien, Algeriet, Argentina, Aruba, Asarbajdsjan eller Australien. Jeg vender tilbage, når den næste sæson er færdigspillet.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #5: 18 Apr 2021, 12:33 »



Et smut forbi en af de sydligste øer i Caribien

Der gik et godt stykke tid, før der blev skrevet en ny kontrakt med et nyt hold i et nyt land. Grunden til dette var, at der var topklubber i Australien og Algeriet, som stod med manageren i en usikker situation, hvilket ville have været et drømmeskifte for mig, da der skal kæmpes endnu mere her, for at hive en titel hjem. Holdene valgte at beholde deres manager, så jeg så mig nødtaget til at smutte en tur til Oranjestad i Aruba.

Aruba er et land, som geografisk ligger Venezuela og tilhører de caribiske øer. Det er ikke verdens største, hvor arealet af den er 180 kvadratkilometer, mens der bor omkring 117.000 på øen. Historisk set, så er Aruba et forhenværende koloniområde, hvor Spanien i 1499 kom til landet og overtog styringen af det. Men i 1636 tabte Spanien magten over Aruba til Holland, hvorefter landet i 1986 blev løsrevet fra de Hollandske antiller og blev selvstændigt. Aruba fokuserer meget på tourisme, men har tidligere haft succes med at eksportere gold og olie ud til verden, men de er også kendt for deres produktion af aleo vera, som nærmest alle kender nu til dags.

Men nu til noget mere fodbold relateret. Hvis vi kigger på ligaen, så består den af 10 hold, hvor alle skal spille mod hinanden 2 gange. Efter de 18 runder, så er den første nedrykker fundet, mens ottende og niende-pladsen skal spille en direkte kamp om, hvem der skal rykke ned, sammen med sidstepladsen. I den anden ende, så skal vi igen ud i et mesterskabsspil om førstepladsen. Her er det de bedste 4 hold, som skal kæmpe i mesterskabsslutspil let, hvor der skal spilles 2 kampe mod hvert hold. I mesterskabsslutspil let vil man ikke tage point med over, så det er ligegyldigt hvordan man klarer sig i den regulære liga, da vinderen af turneringen skal findes over de 6 kampe.

Nu kan vi så tage et kig på det hold, som jeg har overtaget. Jeg er nemlig smuttet en tur til Oranjestad og holdet SV Dakota, hvor vi efter 3 skuffende år med 2 andenpladser og en femteplads, skal forsøge at generobre magten i Aruba. Det vil jeg også sige, at jeg er godt i gang med, inden sæsonen går i gang. Vi har hentet alle de bedste spillere i ligaen på hver position, bortset fra 2, som ikke mener Dakota er en stor nok klub til dem. Dette har kunne lade sig gøre, da alle er på ungdomskontrakter, og da de ikke har nogen værdi, så har jeg enten kunne hente dem gratis eller for 3.000 DKK. Dette har også gjort, at vi er førsteseedede med stor afstand til nr. 2, så der er et vist forventningspres på os.

I forhold til taktikken, så er vi igen gået med en 4-2-3-1, da vi har en god offensiv midtbanespiller, men også nogle gode kanter, så hvorfor gå væk fra noget som virker.

Efter de første 18 kampe var der ingen tvivl om, at vi skulle spille med om mesterskabet. Vi taber kun en enkelt kamp igennem hele turneringen. Her tabte vi 0-2 på 2 straffespark, hvilket er svært at gøre noget ved, selvom vi får scoret 46 mål, så det er lidt skuffende. Vi er dog videre, men det er en helt ny turnering, som vi skal i gang med, da der ikke bliver taget point med over. Udover det går godt i ligaen, så skal vi også spille i pokalfinalen, hvor vi forhåbentlig også kan hive et trofæ med hjem, selvom det ikke er dette, som savet går ud på.




Endnu en sejr til mr. Hedegaard. Vi gjorde rent bord i mesterskabsspillet og derfor tager SV Dakota en sikker sejr, men desværre tabte vi 1-0 i pokalfinalen mod National (ARU), som tager fjerdepladsen i mesterskabsslutspil let, så derfor er jeg lidt skuffet. Selvom jeg har bragt succes til SV Dakota, så skal jeg videre. Opholdet gav 12 point til Hall of Fame, men Pep Guardiola fortsætter med at hive mange point ind, hvor han i denne sæson hev ca. 150 point ind, så der er længere op til ham nu.

Nu skal vi videre. Jeg lader min kontrakt løbe ud, hvis der ikke kommer et godt hold inden, men ellers skal jeg finde et job i Afghanistan, Albanien, Algeriet, Argentina, Asarbajdsjan eller Australien. Jeg vender tilbage, når den næste sæson er færdigspillet.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #6: 18 Apr 2021, 16:18 »



Fodbolden skal i centrum i det krigshærgede land

Lige pludselig kom der et tilbud i Afghanistan, hvor alle managers ellers har haft deres job siden starten af savet. Derfor slog jeg til, da muligheden bød sig. Fik dog ikke det første job i De Maiwand Atalan, men da deres nye manager kom fra Oqaban Hindukosh, så kunne jeg tage dette job. Der er dog allerede spillet en kamp, så jeg skal hurtigt i gang med at opbygge noget, hvis sejren skal komme i hus. Oqaban Hindukosh huserer i Kabul, så her skal Hedegaard slå sine folder ud.

Afghanistan er nok mest kendt fik Afghanistankrigen, hvor USA jo faktisk har valgt at trække sig ud efter næsten 20 år. Det bliver spændende at følge landet i fremtiden, hvor Taliban muligvis slår til igen og overtager styringen. Udover at der har været en masse krig og blodige opgør i Afghanistan, så bor der stadig omkring 28,1-28,2 millioner mennesker i landet, som er mere en 3.000 gange så stort som Aruba, som jeg var manager i sidst. Hvis man kigger på, hvad Afghanistan tjener penge fra, så er kommer 1/3 af deres BNP fra Opiumvlamuen, som herion og morfin kommer fra.

Vi tager også lige et kig på ligastrukturen i rækken. Det består af 8 hold, som er delt op i 2 grupper. Her spilles der 6 kampe i hver gruppe, hvor man møder hinanden 2 gange. De 2 bedste fra hver pulje går videre til en semifinale, hvor der bliver trukket lod om, hvem man skal vælge. Her spilles der en enkelt, hvorefter vinderne mødes i en finale, hvor der også spilles en kamp, for at finde vinderen. Derfor har man kun 1 skud for at vinde, hvis man skal tage titlen i denne liga.

Jeg er kommet til klubben, efter vinduet er lukket, så jeg skal arbejde med det jeg har i gruppespillet, hvorefter jeg får mulighed for at forstærke holdet inden mesterskabsspillet, hvis jeg kommer så langt, hvilket jeg regner stærkt med. I forhold til det jeg har, så er den bedste spiller i klubben en offensiv central midtbanespiller, derfor går jeg igen med en 4-2-3-1, men der skal klart forstærkes, for at jeg kan hive titlen hjem til Oqaban Hindukosh, så vi kan komme videre med dette eventyr. Første kamp er allerede spillet, hvor holdet tabte Simorgh Alborz, som er seedet som 5’er, mens vi er seedet som 4’er så det havde været en vigtig kamp at vinde. Nu skal der fokuseres på de næste 5 kampe, så vi kan komme i semifinalen.

Det holdt hårdt i kampen om at komme i semifinalen. Men det lykkedes på sidste dagen, hvor vi tog en sejr på 7-0 over førstepladsen, mens De Abasin Sape stod 0-0 mod Simorgh Alborz. Jeg var næsten sikker på, at det var ude med os, men nu er vi kommet videre og 2 kampe er imellem os og titlen. Jeg har allerede hentet alt godt i ligaen til transfervinduet, så der er kun 1 spiller, som ikke er vores i Best 11 i rækken. Han mener vi er en for lille klub, så vi må klare os uden ham. Oddset på vi vinder er nu 1,00, mens Toofan er seedet som nr. to til et odds på 34. Derfor burde vi kunne tage sejren i år, men da det bliver afgjort på knockoutkampe, så er ingen ting sikker.



Det blev en god afslutning på endnu en sæson, hvor jeg fik hevet endnu en titel hjem til det danske pokalskab, hvor der nu er 12 titler, som jeg kan glæde mig over. Vi startede ud med en 5-3 sejr over vinderne af den anden gruppe, mens vi igen tog en storsejr over De Maiwand Atalan, som vi gjorde det i den sidste kamp af den normale liga. Denne gang blev det dog 8-1, en sejr jeg slet ikke havde forestillet mig ville blive så stor.

Nu skal vi videre. Jeg lader min kontrakt løbe ud, hvis der ikke kommer et godt hold inden, men ellers skal jeg finde et job i Albanien, Algeriet, Argentina, Asarbajdsjan eller Australien. Jeg vender tilbage, når den næste sæson er færdigspillet.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #7: 19 Apr 2021, 23:29 »



En tur Down Under for fodboldens skyld

Så er vi kommet videre fra Afghanistan, og vi er smuttet en tur forbi Australien, hvor vi skal Gosford, som ligger på østkysten nær Sidney. Klubben, som har fået æren af mr. Hedegaard, Central Coast Mariners FC, som har vundet Hyundai A-League for 3 sæsoner siden, mens de blev nr. 2 for 2 sæsoner siden. Siden her, så er det gået ned af bakke, hvor de endte som nr. 6 sidste sæson. Jeg har taget over for klubben med 6 kampe igen, hvor vi lige nu ligger nr. 6. Afslutningen af sæsonen skal bruges på, at jeg kan sætte mit taktiske præg, inden vi går efter sejren i næste sæson. Medieprognosen vil komme for den næste sæson, da der ikke er specielt lang tid tilbage i denne sæson.

Nu skal vi til lidt information omkring landet Down Under. Australien er den største ø i verden, da man kan kalde det dette, da det jo bliver betegnet som et kontinent. Landets areal er på over 7,5 millioner kvadratmeter, mens der bor lidt over 27 millioner mennesker. Australien er en af de lande, som der er flest historier omkring, hvis man kigger på de europæiske kolonier, men der er også en masse historier omkring ”the natives”, som er de oprindelige beboere i Australien. Disse findes stadig og lever meget primitivt, men det er en kæmpe del af Australiens historie. Udover de mange store byer, som der er i Australien, så er der også meget naturlig natur, men også en masse farme, hvor der bliver dyrket en masse forskellige afgrøder.

Nu er der kommet lidt informationer om det store land, men hvis man kigger på fodbolden, så er det ikke det største fodboldmæssige land, trods deres store areal. Der er 12 hold, som kæmper om mesterskabet i Australien. Der skal spilles 26 kampe, hvor man skal møde alle holdene 2 gange, mens de sidste 4 kampe bliver lidt tilfældige i forhold til, hvem man møder. Målet er at vinde ligaen her, hvor det er den normale sæson, da der efterfølgende kommer en form for et mesterskabsspil, som jeg selvfølgelig også vil gå efter, men hvis jeg vinder den normale sæson, så smutter jeg videre efter slutspillet

Efter jeg kom til i de sidste kampe, så nåede jeg op på en sjetteplads, som gav adgang til slutspillet, hvor jeg først skulle spille en knockout kamp, for at komme i semifinalen. Dette endte jeg med at gøre, hvorefter at vi tabte 3-2 til Newcastle United Jets FC. Nu kunne holdet så forstærkes, og det blev det også, men da der ikke er mulighed for at hente ryttere fra andre hold i Australien, mens der kun kan være 5 udlændinge, så blev jeg nødt til at hente på fri transfer, men også leje spillere fra konkurrenterne. Dette lykkedes fint, så vi er igen endt med at stille op i en 4-2-3-1. Nu skal sæsonen bare spilles, og forhåbentligt kan vi leve op til favoritværdigheden.

Jeg troede at det kom til at være en hård sæson, men med 3 kampe tilbage, så sikrede vi os sejren med en 4-2 og en 2-0 sejr over den daværende andenplads, Newcastle United Jets FC. Det gik derfor som det skulle, og vi endte med at hive endnu en titel hjem til trofæskabet, men der var mere at spille om i denne sæson. I cuppen endte vi i finalen, hvor tabte 2-3 til Newcastle United Jets FC, som vandt i overtiden på et straffespark i det 118’ende minut, så det var en lidt hård nød at knække. Vi skulle også spille om A-League Finals, hvor vi startede i semifinalen. Her mødte vi Melbourne City FC, hvor der var lidt problemer med truppen, da vi havde 3 spillere til VM, hvor den ene var vores absolut bedste angriber, så det blev svært. Det endte også med at koste os, da vi tabte til Melbourne City FC på straffespark.




Så kom vi videre i teksten og endnu et trofæ og point blev hentet ind. Det er også endt med at vi er kommet i den danske Hall of Fame, hvor vi nu har 251 point og 13 titler, hvilket er nok. Pep fortsætter så meget han kan, og er næsten oppe på 8.000 point, hvilket måske bliver svært at hente, ved at tage alle ligatitler, men vi får se.

Nu skal vi videre. Jeg lader min kontrakt løbe ud, hvis der ikke kommer et godt hold inden, men ellers skal jeg finde et job i Albanien, Algeriet, Argentina eller Asarbajdsjan. Jeg vender tilbage, når den næste sæson er færdigspillet.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #8: 21 Apr 2021, 00:23 »


Middelhavsbrisen blæser over hovedstaden, Algiers

Vi er snart nået til enden af alle landene med A. Der er 4 lande tilbage, og når man tager et kig på overskriften, så smutter vi en tur nær middelhavet, hvor jeg skal være manager for Mouloudia Club d'Alger, som ligger i Algeriets hovedstad. Der var også en stilling i Qarabag, som var drømmejobbet, da det klart er det bedste hold i Aserbajdsjan, men de ville ikke have mig denne gang. Til gengæld er Mouloudia Club d'Alger det andet bedste hold i Algeriet, så der er også mulighed for en sejr her.

Hvis vi kigger lidt på landet, så er det en af de største i Afrika, mens der bor omkring 41,3 millioner mennesker. Algeriet er også et koloniland, som vi har været ved før, denne gang er det dog Frankrig, som har været en tur forbi i 1830. Efter Algierkrigen blev landet selvstændigt i 1962. Det er også et land, hvor der har været lidt forskellige krige efterfølgende. I 1991 var der et kæmpe folkemord omkring valget, som regeringen valgte at aflyse valget, da de stod til at tabe. Dette førte til, at mere end 100.000 mistede livet. Derfor kan man godt sige, at landet er lidt korrupt, hvor landet er en semipræsidentiel republik, hvor det både er en præsident og en statsminister, som har styringen over landet.

Hvis vi tager et kig på den algeriske liga, så er den næsten, som vi kender den fra Europa. Der er 20 hold i rækken, hvor der spilles 2 kampe mod hvert hold. Der er dog 4 hold, som rykker ud af den bedste liga, men ellers er der ikke særlig meget andet omkring ligaen. Der er selvfølgelig også en cup, som spilles lige som FA Cuppen i England, mens vi også skal en tur forbi Arab Club Champions Cup, hvor der er 19 hold fra Arabien og 19 fra Afrika, som kæmper omkring at være det bedste hold. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af turneringen, men jeg går stadig efter at vinde den. Udover dette, så skal vi også konkurrere i Total CAF Confederation Cup, da MC Alger hentede en tredjeplads hjem i sidste sæson. Dette er det samme som Europa League i Europa, og det er en turnering, som jeg har vundet før med Atlético Petróleos de Luanda. Jeg har et stærkere hold nu, så jeg er næsten sikker på, at jeg kan hente titlen her igen. Mendet største fokus er stadig på ligaen, da det er dette, som savet går ud på.

Det er blevet en lang sæson, hvor vi nærmest har spillet 2 kampe hver uge. Det endte med at blive til hele 73 kampe, hvor det blev til 64 sejre, så jeg er enormt tilfreds med, hvad der skete i denne sæson. Det endte også med at blive til hele 285 mål på de 73 kampe, mens der kun blev scoret i ca. halvdelen af kampene mod os. Derfor kan jeg ikke andet end at være tilfreds. Men hvordan endte det så? Vi endte med at hive sejren hjem i ligaen med 3 kampe igen, og så man måske kunne regne ud på statistikken, så endte vi på hele 103 point, hvilket er imponerende og ny rekord i ligaen.






Vi er nu oppe på hele 431 point, så det er 1/15 af hvad Pep har, som snart har rundet de 8100 point, hvilket er imponerende. Jeg fik også hevet mit andet kontinentale trofæ ind, mens jeg nu er oppe på hele 10 ligatitler og 2 pokaltitler. Det er virkelig mange titler, som vi allerede har fået, men der er stadig lang vej igen, hvor de sidste lande med A lige skal igennem. Jeg begynder også så småt at hive db’s med landene som starter med B, så de lige kan stabilisere sig.

Nu skal vi videre. Jeg lader min kontrakt løbe ud, hvis der ikke kommer et godt hold inden, men ellers skal jeg finde et job i Albanien, Argentina eller Asarbajdsjan. Jeg vender tilbage, når den næste sæson er færdigspillet.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vejen mod Hall of Fame
« Svar #9: 22 Apr 2021, 11:28 »

Kæmpe udfordring, og jeg er kæmpe fan af denne blog. Dejlig simpelt format Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010