home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 06:14:37 Wester Blogkonkur... SAF - En taktisk blog
I går kl. 21:06:25 haneman Baren Ny bærbar
I går kl. 18:05:57 szukizek Blogkonkur... De lyseblå fra Sønderj...
I går kl. 17:09:01 Ninja777 Blogkonkur... #16 - Terzis sidste kamp
I går kl. 13:59:40 Maestrodk Blogkonkur... #16 - München ist blau...
I går kl. 07:42:22 Alfster Blogkonkur... #14 Leder ovenpå EM
12 Apr 2021, 10:19 Broen13 Omklædning... GG Ligaen - draftliga
Antal Registrerede Brugere: 22507
  3 Brugere, 339 Gæster Online.

Nyeste Bruger: yzebalum
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2021
| | | | |-+  [1] AS Roma - Castle of Glass
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [1] AS Roma - Castle of Glass  (Læst 190 gange)
warmon
Førsteholdsspiller

[1] AS Roma - Castle of Glass
« : 03 Apr 2021, 14:51 »

[1] AS Roma - Castle of Glass

Endnu et år… endnu en april måned… med andre ord, endnu en blogkonkurrence på FmFreaks. Den store begivenhed, der i mange år trak store og små bloggere frem på en fælles scene. En scene, hvor vi har set de nogle af de mest legendariske blogs gøre sit indtog… En scene, hvor store navne har taget deres første forsigtige skridt ind i spotlightet og lagt fundamentet til det en serie af legendariske saves.

På FmFreaks bliver legender født i april!

Det her er stedet, hvor vi soler os i fortidens fantastiske skrivere, når de atter kommer frem fra deres skjul, og fortæller os, hvordan en old-school blog kan og bør se ud! Hvor nutidens store skrivere forkæler os med flotte grafiske billeder og opsætninger! Hvor fremtidens bloggere suger til sig og giver prøver på deres talent!

Scenen her er vel den mest unikke i Football Manager, ikke bare i Danmark, men tæt på verden. Jeg læser gerne med på flere af de internationale FM-sider, og selvom der bliver fortalt om diverse saves, er blogkonkurrencen på FmFreaks altså bare noget unikt! Det skal vi værne om, og derfor er jeg stolt… men samtidig også vemodig…

Fra 26 deltagere i 2011 til nu 9… Jeg er stolt over den hårde kerne af deltagere, som forsat, år efter år, kommer på banen med måske deres eneste skriv, og jeg er stolt over, der forsat er nye deltagere, som kommer og byder ind.

Jeg har atter en gang kastet mig ud i et spil med AS Roma. Dem, der har set mig herinde, er ikke i tvivl om det er min hjerteklub, og selvom vi IRL havde et virkelig godt run i CL nogle år tilbage, må jeg også sige holdet bare har sine mangler idag. Heldigvis tillader FM mig at glemme den grå virkelige verden… I FM har jeg muligheden for at kunne sætte farver og skifte det grå ud. Og det er lige netop det jeg vil!

Hvordan jeg kommer til at gøre det, er jeg faktisk ikke helt sikker på. Om det bliver med story-telling eller en mere klassisk følg-mit-save har jeg i skrivende stund ikke besluttet mig for endnu.. Kommer der et topbanner undervejs? Det må april måned afsløre.

Til mine medbloggere skal der lyde et stort held og lykke, må den mest velskrevene blog vinde!

Un diamante Grezzo er mit bidrag til årets blogkonkurrence! Læs med, og støt op om årets begivenhed her på FMF!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010