home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2021
| | | | |-+  [3] AS Roma - Step up
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [3] AS Roma - Step up  (Læst 2410 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
[3] AS Roma - Step up
« : 03 Apr 2021, 14:51 »

[1] AS Roma - Castle of Glass


Endnu et år… endnu en april måned… med andre ord, endnu en blogkonkurrence på FmFreaks. Den store begivenhed, der i mange år trak store og små bloggere frem på en fælles scene. En scene, hvor vi har set de nogle af de mest legendariske blogs gøre sit indtog… En scene, hvor store navne har taget deres første forsigtige skridt ind i spotlightet og lagt fundamentet til det en serie af legendariske saves.

På FmFreaks bliver legender født i april!

Det her er stedet, hvor vi soler os i fortidens fantastiske skrivere, når de atter kommer frem fra deres skjul, og fortæller os, hvordan en old-school blog kan og bør se ud! Hvor nutidens store skrivere forkæler os med flotte grafiske billeder og opsætninger! Hvor fremtidens bloggere suger til sig og giver prøver på deres talent!

Scenen her er vel den mest unikke i Football Manager, ikke bare i Danmark, men tæt på verden. Jeg læser gerne med på flere af de internationale FM-sider, og selvom der bliver fortalt om diverse saves, er blogkonkurrencen på FmFreaks altså bare noget unikt! Det skal vi værne om, og derfor er jeg stolt… men samtidig også vemodig…

Fra 26 deltagere i 2011 til nu 9… Jeg er stolt over den hårde kerne af deltagere, som forsat, år efter år, kommer på banen med måske deres eneste skriv, og jeg er stolt over, der forsat er nye deltagere, som kommer og byder ind.


Jeg har atter en gang kastet mig ud i et spil med AS Roma. Dem, der har set mig herinde, er ikke i tvivl om det er min hjerteklub, og selvom vi IRL havde et virkelig godt run i CL nogle år tilbage, må jeg også sige holdet bare har sine mangler idag. Heldigvis tillader FM mig at glemme den grå virkelige verden… I FM har jeg muligheden for at kunne sætte farver og skifte det grå ud. Og det er lige netop det jeg vil!

Hvordan jeg kommer til at gøre det, er jeg faktisk ikke helt sikker på. Om det bliver med story-telling eller en mere klassisk følg-mit-save har jeg i skrivende stund ikke besluttet mig for endnu.. Kommer der et topbanner undervejs? Det må april måned afsløre.

Til mine medbloggere skal der lyde et stort held og lykke, må den mest velskrevene blog vinde!
« Seneste Redigering: 18 Apr 2021, 13:44 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [1] AS Roma - Castle of Glass
« Svar #1: 15 Apr 2021, 10:05 »

Jeg ser hvert år frem til at læse alle indlæg i blogkonkurrencen, og dette er er ingen undtagelse. Og når du stiller op med Roma plejer det at være garanti for kvalitet. .. .. Så hvor bliver den af?!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [1] AS Roma - Castle of Glass
« Svar #2: 15 Apr 2021, 10:48 »

Jeg ser hvert år frem til at læse alle indlæg i blogkonkurrencen, og dette er er ingen undtagelse. Og når du stiller op med Roma plejer det at være garanti for kvalitet. .. .. Så hvor bliver den af?!! Opstemt

Det spørger jeg også om. Roma er også min hjerteklub - jeg havde glædet mig 🙂
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] AS Roma - Castle of Glass
« Svar #3: 15 Apr 2021, 23:30 »

Fortvivl ikke mit kære publikum! Der er skam noget på vej!

Jeg har været temmelig hårdt ramt af noget sygdom, så jeg har ligget helt stille med alt der minder om noget som helst. Græder

Meeen, I må vente til vi kommer ind i weekenden, så burde der blive sat fart på!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [1] AS Roma - Castle of Glass
« Svar #4: 16 Apr 2021, 08:06 »

Fortvivl ikke mit kære publikum! Der er skam noget på vej!

Jeg har været temmelig hårdt ramt af noget sygdom, så jeg har ligget helt stille med alt der minder om noget som helst. Græder

Meeen, I må vente til vi kommer ind i weekenden, så burde der blive sat fart på!

God bedring - det glæder vi os til! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] AS Roma - Castle of Glass
« Svar #5: 16 Apr 2021, 23:11 »

[2] AS Roma – Breaking the habit


Normalt er det sådan mest min måde at skrive en blog på, at jeg laver en historie. Det har sine fordele, man kan give den sit eget personlige præg, og tviste fortællingerne på nye flotte måder. Jeg bilder på ingen måde mig selv ind, jeg er blandt de bedste på den her side til den stil.

Hvem der skal være centrum for min blog,
må I vente med til næste update!
Er der nogen bud på hvem det kunne være?

Tanken var faktisk også lidt at vi skal begive os ind i en form for story-telling. Men hvor vi normalt bliver holdt lidt på sidelinjen kommer vi til at se det lidt mere ovenfra i denne blog. Der kommer en del af det som det jo handler om, FM, indover, og jeg vil forsøge at dele nogle af mine tanker bag mine beslutninger. Derudover har jeg til mål faktisk at få færdiggjort en blog i en blogkonkurrence, noget der endnu ikke er lykkedes d.d.

Hvem skal så være min dukke, min marionet, min alter ego i dette save? Tankerne var mange… Skulle jeg lade Kejseren vende tilbage til sin arena på sidelinjen? Eller hvad med det lysende trænertalent Danielle De Rossi? En gammel roma legende var jo også en mulighed, navne som Cafu, Gabriel Batistuta, Aldair og Rudi Völler var alle oppe og vende…

Der var også en person som Bruno Conti, en person jeg tidligere har brugt til at drive mine historier, fordi han bare er en ægte klubmand…

Mulighederne var der mange af, og jeg havde endda andre store italienske legender oppe og vende… En mand som Alessandro Del Piero var et navn der kort kom op, men jeg måtte også erkende at så skulle historien have handlet om Juventus og ikke Roma.

Jeg har dog fundet mig en person, en tidligere professionel fodboldspiller, der primært har gjort sig i spansk fodbold over en periode på 10 år, selvom han forinden var 5 år i italiensk fodbold. En spiller der kan notere sig for at have vundet Serie A, La Liga 2 gange og Uefa cuppen en enkelt gang. Han markerede sig på landsholdet med 7 scoringer, og 19 mål på klubniveau. En fighter af guds nåde, en de bedste i verden på sin plads da han var aktiv…
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] AS Roma - Breaking the habit
« Svar #6: 18 Apr 2021, 13:44 »

[3] AS Roma – Step up


AS Roma har netop præsenteret den tidligere argentinske landsholdslegende Roberto Ayala som deres nye manager. Han tiltræder på en 3-årig kontrakt, og overtager dermed sædet fra den nu tidligere manager Paulo Fonseca, der blot fik en enkelt sæson i den italienske hovedstad. Skiftet virker på mange som tilfældigt og ugennemtænkt, men det forsikrer bestyrelsesformand Thomas Dan Friedkin (TDF):

”Efter mange og grundige snakke med Hr. Fonseca måtte vi komme til en erkendelse af vi vil en anden vej, gøre tingene på en anden måde end den tidligere bestyrelse der havde ansat Hr. Fonseca. Vi har derfor været på udkig efter en manager der hjælpe os med optimere klubben så den fremstår knivskarpt på talentudvikling, økonomisk ansvarlighed, og resultater. Kilder i fodboldmiljøet pegede os i retning af Hr. Ayala, og efter en kort samtale var vi ikke i tvivl om det her kunne være rigtig spændende”

Den argentinske forsvarslegende, Roberto Ayala,
er ny mand i spidsen for AS Roma

Den nye bestyrelse med TDF i spidsen tiltrådte her i sommers og har fra start af lagt op til man vil sikre klubben økonomisk ovenpå den igangværende COVID-19 pandemi der sætter dybe spor ind i fodboldverdenen.

”Det betyder konkret, at vi skal sælge før vi kan købe. Derudover har vi enkelte spillere her vi skal have snakket med om hvorvidt de forsat skal spille her.”

TDF vil ikke ud med hvilke spillere der kan være tale om, men det forlyder Roberto Ayala er blevet sat i udsigt man vil forsøge at sælge Edin Dzeko og Frederico Fazio, mens man stadig kan få nogle penge for dem. Samtidig har begge spillere eftersigende lønninger i den gode ende af klubben, og det vil dermed være et skridt på vejen mod økonomisk ansvarlighed.

Roberto Ayala havde ikke mange ord på pressemødet, men det lykkedes dog at få en kommentar fra ham:


”Jeg er ikke kommet her for at tale med jer, jeg er kommet for at løse en opgave. Der er ikke den store forskel på den her udfordring eller at så overfor Messi… Begge dele kræver man giver sig 100%, er til stede i nuet og ikke får rettet fokus mod den næste opgave…
For så er man bagud inden man har set sig over skulderen! ”


AS Roma har dog forsikret pressen om at Roberto Ayala nok skal stille op til et længere interview, når han har fundet sig til rette i sit nye arbejde!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010