home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2021
| | | | |-+  SAF - En taktisk blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: SAF - En taktisk blog  (Læst 15743 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #30: 16 Apr 2021, 09:33 »

Fed blog med inspiration - er det bare mig, eller har du ikke lagt taktikken op med roller?
Eller er det tiltænkt senere? :-)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #31: 16 Apr 2021, 09:59 »

funny

Men har jeg nogensinde påstået det?

Og du har ret, jeg burde måske prøve andet men har ikke tiden og lysten mere. Jeg nyder kun FM med Man Utd og hele grunden til jeg stadig holder fast. Eneste grund til jeg laver denne blog er for at bakke op om FMF og blogkonkurrencen  Smiley

Så du skal ikke forvente der kommer noget andet fra mig i fremtiden. Næste gang jeg bidrager med noget, er nok næste år til blogkonkurrencen og 100% igen med Man Utd  funny

Det har du ikke nej - det er alle os læsere der tænker det! Wink

Jeg er helt med på at tid, motivation, andre forpligtelser og andre fornøjelser er medvirkende til at man ikke spiller spillet på samme måde som man måske har gjort engang (og det skal der selvfølgelig være plads til!) - og mon ikke jeg læser med igen næste år, når du endnu engang blogger om Man U! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #32: 16 Apr 2021, 17:15 »

Fed blog med inspiration - er det bare mig, eller har du ikke lagt taktikken op med roller?
Eller er det tiltænkt senere? :-)

Jeg har sendt filen til Sunbao og aftalt han sætter den op i download sektionen. Så ligeså snart han har det, så  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #33: 17 Apr 2021, 06:32 »

SAF - En taktisk blog

#17 – Halvvejs anden sæson

Jeg må indrømme, at jeg frygtede mine unge spillere, ikke var klar og jeg ville få svært ved at opnå målsætningen med en top4 placering. Min tvivl blev dog gjort til skamme, for de unge gutter har været fantastiske indtil videre i denne sæson.

Jeg er med helt fremme i Premier League men jeg forventer ikke at mesterskabet ender i United. Jeg frygter dog ikke længere for min top4 placering. Det er selvfølgelig de etableret spillere der har båret det største læs og jeg er især tilfreds med Tuanzebe, som virkelig har grebet chancen i det centrale forsvar. Han har været stærkt medvirkede til, at jeg pt. har ligaen bedste forsvar. Så nu genovervejer jeg mine planer med at hente en udenlandsk spiller til pladsen.

Eneste lille streg i regnskabet er, at Greenwood har og er ude med en længerevarende skade men heldigvis har Calvert-Lewin gjort det fint i Greenwoods fravær, så det har ikke kostet på pointkontoen.

Som note skal det skal også nævnes, at jeg har fortaget en taktisk ændring, men det kommer jeg ind på senere.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #34: 18 Apr 2021, 06:08 »

SAF - En taktisk blog

#18 – Det dumme svin og 8’eren

Noget af det som jeg har savnet på Uniteds hold de seneste år, det er spillere med vilje og vinderinstinkt. Bruno Fernandes har heldigvis tilføjet en god del af det siden hans ankomst. Jeg har især savnet det central i banen, hvor Pogba, Fred og Matic slet ikke har bidraget med det. Jeg savner simpelthen en spiller, som vil sætte sig mere igennem inde central.

En Roy Keane type som er villig til at være et dumt svin, når det virkelig brænder på. En som kommer med noget vildskab og som er villig til at tage de fysiske dueller. McTominay kommer med noget af det og han er en af de spillere, som jeg tiltænker rollen.

En spiller der er villig til at tackle igennem og være mere aggressiv end de andre roller. Da han samtidig er holdets balancespiller i ”Ankeret”, som fungerer som stødpude foran forsvaret, kan erobre bolde og som ofte spiller den sikkert videre til de mere kreative spillere.

En som holder sin position centralt i banen og som ikke kommer i for mange fremadrettet løb, da han også skal samle løse bolde op og sætte den i rotation igen. Sidste men ikke mindst skal han sikre, at lukke eventuelle omstillinger ned. Jeg har derfor valgt at bruge Ball Winning Midfielder på 6er positionen. Den rolle er som designet til de ting som jeg syntes United mangler.



Den defensive trekant med de to centrale forsvarsspillere og 6eren spillere alle simple bolde og bidrager ikke meget til det offensive spil i forhold til det kreative. Deres job er at holde strukturen og sætte bolde i rotation. Derfor er der brug for en spiller, som kan bringe bolden frem fra defensiven og som kan bidrage både i ”Ankeret” og i ”Smørhullet”.

Her har jeg haft Paul Scholes i tankerne. Oprindeligt startede jeg med den Defensive Playmaker i Support rollen, hvilket er naturligt eftersom Paul Scholes var en af de bedste defensive playmakere nogensinde. Jeg har ikke en Paul Scholes i truppen og samtidig oplevede jeg, at rollen var min svageste position på hele holdet.

Den defensive playmaker i denne formation, på denne position sammensat med de andre spillerroller, fandt jeg ud af ikke fungerede optimalt. Defensivt satte rolle sig ikke nok igennem, i presspillet bidrog han ikke nok og så slog han alt for mange vinderbolde for langt tilbage på banen. De vinderbolde vil jeg helst have sker på den sidste tredjedel af banen. Så jeg har valgt at lave en taktisk ændring her i forhold til min oprindelige ide. Jeg skulle finde en rolle, som fungerede bedre.

Jobbet er som sagt at yde support i både ”Ankeret” og i ”Smørhullet”. Defensiv support til holdets 6er og bringe bolden ud af defensiven og kreativt designe spillet fra defensiven og videre op i ”Smørhullet”. En utrolig vigtig rolle i forhold til at binde taktikken sammen. Jeg tog et kig på Central Midfielder i Support og rolle er beskrevet således:

Citat
Den Centrale Midtbanespiller er ansvarlig for at være det flittige bindled mellem forsvar og angreb. Han forventes at varetage en række forskellige opgaver på hele banen og bør have stort taktisk overblik og tekniske evne til at støtte både defensivt såvel som offensivt spil alt efter behov. Med ”støtte”-pligt vil den Centrale Midtbanespiller sørge for nøjagtigt at balancere mellem sine forsvars- og angrebspligter. Han vil komme med frem om nødvendigt, men hovedfokus er at holde sig på midten af banen og forsøge at tråde afleveringer til medspillere på den sidste tredjedel af banen.

Den beskrivelse passer perfekt til det jeg gerne vil opnå og jeg kan faktisk stadig se Scholes for mig i den beskrivelse. Flittig bindled med stort taktisk overblik og gode tekniske evner. Det er sq da Paul Scholes. Så jeg skiftede Playmaker rollen ud med den Centrale Midtbanespiller i Support rolle.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #35: 19 Apr 2021, 06:44 »

SAF - En taktisk blog

#19 – Den klassiske højre side

”Jeg kan huske første gang, jeg så ham. Han var 13 år, og han svævede over jorden som en cockerspaniel, der jagtede et stykke sølvpapir i vinden.”

Jeg elsker det citat fra Ferguson om Ryan Giggs og det beskriver præcis hvorfor jeg forelskede mig i United tilbage i starten af 90erne. Det var nemlig Ryan Giggs, der tryllebandt mig. Der var noget helt specielt ved ham og jeg elskede den måde United angreb på med de hurtige, direkte, og driblestærke kanter. Så den klassiske wing var bare en rolle der skulle være med i taktikken og skulle selvfølgelig have link up med en klassisk full back a la Gary Neville.

Det er en af de roller, som jeg har savnet lidt i United de seneste år. En klassisk wing der udfordrer og forsøger at komme på ydersiden af modstanderens back og til baglinjen for at lave indlæg. Det har været meget den moderne Inside Forward der går ind i banen man har brugt, hvor det brede spil og indlæg så skal komme fra link up fra Wingback. Jeg vil dog bringe den klassiske wing tilbage og opnå indlæg fra baglinjen a la dette mål:






Da den klassiske wing står ret bredt, så det selvfølgelig en Full Back der er hans link up. Der er ikke brug for en wingback, da de ville indtage samme position på den sidste 1/3 af banen. Full Back er en traditionel rolle som har god balance i sit spil. Han er først og fremmest en defensiv spiller men yder support til Wing og laver overlap på den sidste 1/3 hvis Wing kommer langt frem. Men det meste af den offensive magi i højre side skal skabes af wingen.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #36: 19 Apr 2021, 23:28 »

SAF - En taktisk blog

#20 – Min klub solgte sin sjæl til djævlen

Man er loyal og som fan følger man sit hold i med og modgang men jeg vil ikke være med for enhver pris. Blind loyalitet er bare dumt og jeg vil ikke følge pengegriske rigmænd hvis eneste formål er at ødelægge alt hvad jeg elsker ved fodbold. Jeg har boykottet alt med Man Utd. Jeg kommer ikke til at se et eneste minut af deres kampe, bruge en eneste krone på trøjer eller spille et sekund mere med dem i Football Manager.

Jeg vil altid elske våbenskjoldet, historien og mindes de gode tider men jeg vil ikke støtte en klub, hvis ejers eneste formål er penge og som skider på alle andre lige fra græsrødderne til egne spillere og fans. Det der skete mandag, det er en skændsel. Og jeg håber at UEFA og FA kommer til at straffe dem hårdt. Jeg håber alle spillere bliver udelukket fra alt landsholdsfodbold, at klubben med øjeblikkelig virkning bliver udelukket fra UEFA Cuppen og man bliver udelukket fra alle engelske turneringer heriblandt Premier League. Jeg håber alle lande, alle fodboldforbund og alle fodboldfans vil kæmpe til det sidste og gå imod denne alt ødelæggende og pengegriske aftale de pengestærke klubber har lavet omkring Super League.

Jeg elsker klubben men jeg vil ikke følge dem ned ad denne sti. Det nægter jeg. Jeg håber af hele mit hjerte, at de kommer på bedre tanker og jeg håber at denne ide falder fra hinanden. Jeg håber, at jeg og alle andre Man Utd fans får vores klub tilbage og de pengegriske gribbe bliver presset ud af klubben men det er nok desværre bare et naivt håb. Jeg er bange for at min klub solgte sin sjæl til djævlen og aldrig mere får den tilbage. Jeg er i hvert fald ude så længe planer om Super League forsætter. Jeg vender tilbage hvis Super League planer bliver skrottet eller Man Utd melder sig ud af disse planer men igen. Men når/hvis jeg kommer tilbage, så bliver det udelukkende med det håb om, at Glazer og Woodward en dag bliver fortid og Man Utd genvinder sin sjæl.

Jeg færdiggør selvfølgelig min blog og taktikken og hylder stadig SAF og klubbens historie men savegamet med Man Utd er blevet slettet. Om jeg starter et nyt savegame, det ved jeg ikke lige nu.




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #37: 20 Apr 2021, 09:32 »

Helt enig! Håbløs beslutning, og en beslutning man burde vide ville give ramaskrig igennem hele fodboldverden... En sørgelig dag for de røde djævle og endnu værre for fodbolden i sig selv.

FC United of Manchester/Salford blog i fremtiden??! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #38: 20 Apr 2021, 10:13 »

Jeg er helt på linje med dig Wester. Af samme årsag drikker jeg nu min kaffe i alm. krus idag, istedet for det normale united krus ;-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #39: 20 Apr 2021, 18:27 »

Broen13: Helt enig! Håbløs beslutning, og en beslutning man burde vide ville give ramaskrig igennem hele fodboldverden... En sørgelig dag for de røde djævle og endnu værre for fodbolden i sig selv.

FC United of Manchester/Salford blog i fremtiden??!

svar: Håber ikke det bliver Salford, 100% skal alle holde med Sunderland! De ville 100% ikke være med i den liga(De er ikke gode nok)
Men håber alle holder med sunderland fra nu af. sådan burde det være haha
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #40: 21 Apr 2021, 07:14 »

SAF - En taktisk blog

#21 – Den moderne venstre side

Mandag var en af de værste dage i klubbens historie mens dagen i dag er blandt de bedste. Man Utd har trukket sig fra Super League. Jeg har fået min klub tilbage men det er ikke kun det, som gør dagen i dag en god dag. Ed Woodward stopper i United. Jeg har aldrig været vild med den mand, som viste sin sande side i de seneste dage. Han er en slange, en kynisk pengegrisk satan der kun har et for øje, penge.

Jeg håber, at hele denne Super League sag afføder flere gode ting for min klub og fodbolden generelt. Jeg håber at engelsk fodbold og også gerne andre steder får indført regler for hvordan klubber kan og må sammensættes hvad angår ejerskab. Regler som minder om dem i Tyskland og gerne strammere. Så vi ikke ender i samme situation igen om 5-10 år.

Jeg siger ikke, at udenlandske investorer udelukkende er en dårlig ting. De kan komme med penge og gode intentioner. Det jeg siger er, at engelsk fodbold og mange andre lande bør tænke sig om. For ønsker man udenlandske ejere med den fulde magt over de nationale klubber? Det burde være sådan, at ingen må eje mere end 49% af klubben og de sidste 51% bør være fanejet. Så man sikrer, at klubberne aldrig ender steder hvor klubbens fans og det nationale forbund ikke ønsker dem.

Nå men det hele betyder, at jeg kan forsætte med bloggen med Man Utd også selvom jeg skrev, at jeg havde slettet savegamet. Heldigvis havde jeg ikke tømt papirkurven, så jeg har gendannet spillet. 

I den moderne fodbold er den indvendige angriber blevet meget populær og rigtig mange hold er gået væk fra den klassiske wing. Nu vil man have kantspillere der trækker ind i banen og yder support til spidsangriberen og så det wingbackens ansvar at holde bredden og slå indlæg. Et link up vi kender fra nutidens Man Utd, hvor især Rashford og Shaw fungerer fint i de roller.

CR7 begyndte så småt også at indtage den rolle i hans sidste sæsoner i United under SAF men nok mest kendt for rollen i hans Real Madrid tid. SAF begyndte dog at bruge rollen og derfor skal den også med her. Mest af alt, så jeg kan få plads til den moderne wingback, hvor jeg især kommer til at tænke på Evra. Han var genial i den rolle i hans United tid.

Jeg har valgt, at Inside Forward skal spilles med Attacking rolle, så han kommer med i feltet ved indlæg fra wingen fra højre side og samtidig truer på længdegraderne. Jeg ønsker ikke at han skal krydse for tidligt ind og han skal helst holde sig fra ”Smørhullet, hvor jeg har andre kreative spillere der skal husere og jeg vil ikke over befolke det rum.




Wingback er i support rolle og jeg har tilføjet Stay Wider og Cross More Often. For jeg ønsker han skal holde bredden, komme i overlap og slå indlæg. Balancen på holdet skal dog holdes og derfor er support rollen valgt, så han ikke efterlader sine defensive pligter fuldstændigt. Jeg oplever backs i attacking rolle efterlade store huller bag sig, som modstanderen udnytter og det vil jeg helst undgå.

Jeg har tilføjet to indstillinger til Wingback. Den ene er Stay Wider da jeg ønsker at holde bredden. På den sidste 1/3 skal han være den bredde spiller i venstre side, da IF jo trækker ind. Derfra skal han slå indlæg og jeg ønsker at han skal slå en del flere end standard, så jeg har også tilføjet Cross More Often.
 

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #41: 21 Apr 2021, 07:57 »

Håber ikke det bliver Salford, 100% skal alle holde med Sunderland! De ville 100% ikke være med i den liga(De er ikke gode nok)
Men håber alle holder med sunderland fra nu af. sådan burde det være haha

Der er én der har set en miniserie om Sunderland, fornemmer jeg?!! Opstemt

Men hvis man skal holde med en anden klub end Manchester United, ville det nu være mest nærliggende at kigge i lokalområdet, hvor store dele af Class of 92 er i ejerkredsen i Salford, eller FC United of Manchester, som er en klub der blev stiftet da Glazer overtog ejerskabet i Manchester United, fordi flere fans ikke ville have noget at gøre med de pengegriske amerikanere. Derfor mine forslag.

Sunderland er en interessant case, men som direkte erstatning for mægtige Manchester United bliver det aldrig aktuelt! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #42: 21 Apr 2021, 08:20 »

Der er én der har set en miniserie om Sunderland, fornemmer jeg?!! Opstemt

Men hvis man skal holde med en anden klub end Manchester United, ville det nu være mest nærliggende at kigge i lokalområdet, hvor store dele af Class of 92 er i ejerkredsen i Salford, eller FC United of Manchester, som er en klub der blev stiftet da Glazer overtog ejerskabet i Manchester United, fordi flere fans ikke ville have noget at gøre med de pengegriske amerikanere. Derfor mine forslag.

Sunderland er en interessant case, men som direkte erstatning for mægtige Manchester United bliver det aldrig aktuelt! Smiley

 Opstemt Du har ret i at jeg har set serien, også derfor jeg godt kan lide dem.  funny
Men tror ikke "Super League" Bliver til noget, chelsea og city har vist trukket sig fra det. så lad os håbe det bare fortsætter med det gode gamle.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #43: 21 Apr 2021, 09:09 »

Opstemt Du har ret i at jeg har set serien, også derfor jeg godt kan lide dem.  funny
Men tror ikke "Super League" Bliver til noget, chelsea og city har vist trukket sig fra det. så lad os håbe det bare fortsætter med det gode gamle.

Nej det er vidst afblæst igen, men derfor er der stadig nogle klubber der har nogle udfordringer med vrede fans - herunder Manchester United. Det hjælper at Ed Woodward snart er fortid, men det største problem er stadig ejerkredsen (Glazer-familien), og den slipper vi nok ikke for lige foreløbigt desværre. :/
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: SAF - En taktisk blog
« Svar #44: 22 Apr 2021, 19:18 »

SAF - En taktisk blog

#22 – Angriberne

Det sidste link up vi skal se på er angriberne, min 10er og holdets skarpretter. Mit 10er skal befinde sig i ”smørhullet” og skabe magien. Jeg forventer han er manden der designer det offensive spil og skaber chancer til min tre spillere på længdegraderne men også samtidig yder support til min 9er i feltet og selv være målfarlig. Jeg har forsøgt flere forskellige roller i løbet af savegamet og det tog mig noget tid at finde den helt perfekte rolle. Jeg landede på Attacking Midfielder i support og tilføjede flere indstillinger.

Jeg er virkelig tilfreds med den 10er rolle jeg har skabt og lever helt op til de forventninger jeg har til rollen. Mange assist, score selv mål, deltager i presset og designer det offensive spil. Jeg har tilføjet Roam From Position, da jeg ønsker en 10er med stor bevægelsesfrihed men da jeg samtidig ønsker, at han skal yde support i feltet, skabe magien længere fremme på banen og lade det defensive opstil være til min 8er, så har jeg også tilføjet Get Further Forward. Jeg ønsker han skal spille med stor risiko og være direkte i sit spil, så More Direct Passes og Take More Risks er også tilføjet.



Jeg må indrømme, at 10er positionen ikke er designet efter nogle af de 10ere som jeg husker under Ferguson men designet efter Bruno Fernandes, som jeg virkelig er vild med. Hvilke de fleste United fans nok er. Han er den perfekte 10er i min verden, han er en leder, er kreativ, har stor vision i spillet og sidst men ikke mindst, så han også målfarlig.

Min 9er derimod er helt i Fergusons ånd. En klassisk skarpretter og målræv. En angriber som kun lever af at score mål og befinde sig i boksen. Sådan en type syntes jeg virkelighedens United mangler. Greenwood kunne måske udvikle sig i den retning og Cavani kan det men er for meget skadet og er ikke fremtiden. Nå men rollen er designet med tanker på Solskjær, Cole, Ruud van Nistleroy m.fl. og har kun et for øje. Mål, mål og atter mål.

Jeg har valgt Poacher som kun findes i Attacking rolle og tilføjet tre ekstra indstillinger. Poacher deltager af natur ikke meget i det opbyggende spil, han befinder sig helt fremme ved modstanderens forsvarslinje og venter bare på den rigtig pasning fra midtbanen. Skulle han modtage den tidligt i opstillet, så lægger han den af og flytter sig fremad. Han tager ikke store chancer i sit pasningsspil, han ønsker at holdet skal fastholde bolden og han kan komme i position i feltet.

Jeg har tilføjet Close Down More, da jeg oplevede, at han ikke deltog nok i presspillet, hvilket er nødvendigt med min spillestil. Så har jeg tilføjet Move Into Channels, da jeg gerne ser han får bolden mellem back og det centrale forsvar. Sidste men ikke mindst, så har eg tilføjet Shoot More Often. Han skal simpelthen afslutte når han har chancen i feltet. Han skal være en maskine der kun tænker på at sparke bolden i kassen.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010