home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Moneyball - Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Moneyball - Chelsea FC  (Læst 26796 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Moneyball - Chelsea FC
« : 21 Feb 2021, 21:37 »


« Seneste Redigering: 21 Feb 2021, 21:39 af Guldbrand » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #1: 22 Feb 2021, 05:52 »

Det bliver spændende at se hvad du finder frem til. Jeg spiller altid med Chelsea, og det kunne være rart med noget inspiration til nogle andre spillere end dem man normalt går efter.

En mulig erstatning for Kante står højt på min liste. 3-4 sæsoner henne begynder det at blive aktuelt  Hævet Øjenbryn
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #2: 22 Feb 2021, 07:58 »

Jeg læser helt sikkert med her - Moneyball er en fed måde at få et anderledes save på, hvor man ikke bare ender med at købe de samme spillere hver gang! Og som ægte statistik- og Excelnørd er det lige noget for mig! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #3: 22 Feb 2021, 11:01 »

Jeg læser stensikkert med her. Chelsea er favoritholdet, og jeg har selv gang i et super spil med dem.

Og du, Guldbrand, skriver altid glimrende blogs.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #4: 22 Feb 2021, 21:03 »

Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #5: 22 Feb 2021, 21:11 »

Jeg er lidt spændt på, hvordan du får plads til både Mount og Kanté, eller hvad du har af planer for midtbanen. Og så er jeg spændt på, om du kan finde plads til Gilmour, som burde være skræddersyet til de roller, du har på midtbanen.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #6: 22 Feb 2021, 21:17 »

Måske bør Andreas Christensen omskoles til DMC?  Cool
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #7: 22 Feb 2021, 21:17 »

Jeg er lidt spændt på, hvordan du får plads til både Mount og Kanté, eller hvad du har af planer for midtbanen. Og så er jeg spændt på, om du kan finde plads til Gilmour, som burde være skræddersyet til de roller, du har på midtbanen.

Jeg rotere meget, så Kante og Mount deles om felt-til-felt rollen - omend Mount også kan bruges på venstre kanten.
Gilmour er bestemt også en del af den langsigtede plan. Helt ideelt vil jeg gerne have 3 klassespillere til de to positioner, og så Gilmour som det unge up-comming talent.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #8: 22 Feb 2021, 21:21 »

Måske bør Andreas Christensen omskoles til DMC?  Cool

Naahh, det har han hverken teknik eller overblik til.. Han kan maksimalt bruges som backup for at restiturer andre spillere.
Men desværre så ser AC ud til at trække sorteper på holdet. Han er femtevalg i det centrale forsvar og på midtbanen er Drinkwater og Gilmour foran i køen - selvom Gilmour dog er skadet i opstarten.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #9: 22 Feb 2021, 21:26 »

Men nu hvor vi er ved AC - Så kan jeg godt afslører at jeg er halvvejs igennem første sæson og AC har fået 7 kampe fra start og 3 som indskifter - Og han er faktisk den spiller i truppen, der har den højeste win-rate med 90% -(og ubesejret), og den spiller der har fået flest point pr. kamp...


Så måske han skulle starte inde i flere kampe..  Hævet Øjenbryn

Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #10: 23 Feb 2021, 06:23 »

Men nu hvor vi er ved AC - Så kan jeg godt afslører at jeg er halvvejs igennem første sæson og AC har fået 7 kampe fra start og 3 som indskifter - Og han er faktisk den spiller i truppen, der har den højeste win-rate med 90% -(og ubesejret), og den spiller der har fået flest point pr. kamp...

Så måske han skulle starte inde i flere kampe..  Hævet Øjenbryn


AC er en rigtig god boldspillende forsvarer  Wink Det jeg måske savner fra ham er at han får brugt sin højde til at være mere farlig på dødbolde. Det er en dimension hvor jeg synes de andre forsvarere er lidt bedre. Jeg har forsøgt at træne hans attributter i mit save, men jeg har ikke fået låst op for flere hovedstødsmål endnu  Sur
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #11: 24 Feb 2021, 19:54 »

AC er en rigtig god boldspillende forsvarer  Wink Det jeg måske savner fra ham er at han får brugt sin højde til at være mere farlig på dødbolde. Det er en dimension hvor jeg synes de andre forsvarere er lidt bedre. Jeg har forsøgt at træne hans attributter i mit save, men jeg har ikke fået låst op for flere hovedstødsmål endnu  Sur

AC er en rigtig fin spiller - Han er meget allaround god. God intelligens, fin fart, fin i hovedspillet og fin teknik. Men for at være på et niveau som Chelsea, så skal han være bedre i det hele, eller også skal han have nogle spidskompetencer som man taktisk kan udnytte..

Zouma og Tomori er som udgangspunkt ikke bedre overall end AC, men fælles for dem begge er at de har nogle spidskompetencer i verdensklasse. Og kan man udnytte det, så har man pludselig nogle rigtig stærke forsvarsspillere.. Det kan man ikke udnytte på samme måde med AC.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #12: 24 Feb 2021, 19:55 »

Det er jeg desværre nok enig i  Wink

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #13: 24 Feb 2021, 20:50 »

Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #14: 25 Feb 2021, 12:46 »

Flotte resultater.

Jeg kan egentlig ret godt lide tilgangen til spillestilen. Håber, det kan fortsætte.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010