home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Rapporter/stjerner
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Rapporter/stjerner  (Læst 2652 gange)
Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Rapporter/stjerner
« : 20 Feb 2021, 20:19 »

Hvor meget kan man regne med stjernesystemet/rapporterne?

Jeg har nu spillet nogle spil og undre mig over, at spillerne i følge stjernerne i deres rapporter, ikke udvikler sig!

Eks. 1 Lindstrøm: Har spillet 2 sæsoner med Brøndby, hvor han har spillet 21 kampe i første sæson og 32 kampe i anden sæson. Alligevel står han til stadig kun at have 2,5 stjerner.

EKS. 2 Greenwood: Har spillet 2 sæsoner med United, hvor han har spillet 35 kampe, 20 mål 0g 29 kampe, 19 mål. Han står også til kun at have niveau 2,5 stjerner.

Hvad gør jeg for at spillerne bliver bedre (i følge stjernerne)?

Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rapporter/stjerner
« Svar #1: 20 Feb 2021, 21:25 »

Ikke helt så meget som nogen måske vil tro - Kan anbefale den her YT video, den illustrerer det ret godt: https://youtu.be/Aq5-iFKrzhk
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rapporter/stjerner
« Svar #2: 20 Feb 2021, 21:51 »

Klasse video, som svarer rigtig godt på mit spørgsmål 👍 mange tak for hjælpen 👌
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rapporter/stjerner
« Svar #3: 21 Feb 2021, 07:43 »

God video, som forklarer meget godt at spillernes stjerner er relative, vil ændre sig over tid, og at 3 er et udtryk for en spiller som er lige så god som dit hold.  Peace Jeg har også fået min inspiration fra nogle videoer på nettet.

Jeg bruger selv stjerner primært til at spotte potentielle nye spillere. Spillere som har potentiale over 3 stjerner (og helst 4-5 stjerner) kan jeg så scoute mere indgående med min bedste scout.

Jeg ser derefter meget mere på personligheden og attributterne. Jeg ser især på de mentale attributter og determination. Og så læser jeg scout report hvor jeg ser efter mørkegrønne og lysegrønne fordele. Især consistency og big matches er noget som jeg godt kan lide.

Når vi taler helt unge spillere, så ser jeg også på media description. Jeg leder selvfølgelig efter Wonderkid, men ellers har jeg gode erfaringer med spillere som kaldes "promising".   Smiley
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rapporter/stjerner
« Svar #4: 21 Feb 2021, 11:08 »

Tak for endnu et godt svar. Jeg kigger også meget efter unge med potientiale til 5 stjerner. Når man henter disse unge, hvad gør man så for at de opnår de 5 stjerner eller så tæt på som muligt?

Jeg selv giver dem individuel træning på den position som de er tiltænkt og som de selvfølgelig er vurderet til at spille. Derudover så meget spilletid som muligt. Synes dog ik det virker som håbet.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rapporter/stjerner
« Svar #5: 21 Feb 2021, 11:18 »

Det lyder til at du gør meget af det rigtige. Jeg sætter dem normalt også op på 1. holdet, så jeg ved at de træner med de andre 1. holds spillere. Men det lyder det til at du allerede har gjort.  Smiley

Derudover kan man lave mentor grupper, hvor de kan blive influeret af dine etablerede spillere med høj determination (se i hierakiet hvem der er team leaders). Det kan give noget ekstra. Jeg har dog blandet erfaring med mentor ordninger, da de også lærer Player Prefered moves, og nogle af dem er ikke nødvendigvis gode.   Wink

Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rapporter/stjerner
« Svar #6: 22 Feb 2021, 20:53 »

Dem der har alder/niveau ryger op på 1.holdet, så de træner med dem, men dem der ikke er helt gode nok, spiller kampe på 2. holdet. Men hvad gør vi med de helt unge15-17 årig? Træner og spiller på reserveholdet eller udlejer dem?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010