home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:13:59 Mussolini Blogs Build a Nation - Danmark
I går kl. 19:20:00 Guldbrand Blogs Moneyball - Chelsea FC
I går kl. 13:17:37 NAsMaR Challenges The Lutz Pfannenstiel ...
I går kl. 10:58:43 Ninja777 Blogs 18 | Deroute Deportivo
06 Mar 2021, 17:35 Boerre Klubsøgnin... AS Roma
05 Mar 2021, 22:39 Michael H Omklædning... Vinter opdatering
05 Mar 2021, 22:29 Erzael Blogs Milliardær
Antal Registrerede Brugere: 22440
  0 Brugere, 341 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ihoti
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  GG Ligaen - draftliga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: GG Ligaen - draftliga  (Læst 609 gange)
Broen13
Blogmester

GG Ligaen - draftliga
« : 17 Feb 2021, 09:57 »

Hej Alle

En af mine kammerater, som streamer regelmæssigt (
Twitch.tv/GGKnudsen - han tester blandt andet lidt forskellige taktikker og har et længereværende save i Bulgarien for tiden) går med drømmen om at lave et "streamer Showdown" (hvis nogen ikke kender udtrykket er det opstået fra fuldtids-FM streamere der mødes virtuelt en gang om måneden og laver en draftturnering mod hinanden - den sidste weekend i hver måned). Knudsen går med tanken om at starte op på onsdag, og i den forbindelse har jeg lovet at gøre lidt reklame for eventen - jeg har selvfølgelig konfereret med Sunbao, for at sikre mig at dette er OK.

Nedenstående er de nuværende regler der er sat op - der kan komme ændringer hertil. Hvis nogen har interesse i at deltage, så er de meget velkomne til at tage fat i mig - på nuværende tidspunkt er der 4 tilmeldt - inklusive jeg selv (så må vi se om jeg kan finde ud af den salgs), og Knudsen bestemmer enerådigt hvem der deltager, og det er først til mølle (hvis ikke han selv har fundet de sidste fire mens jeg skriver her).

Han leger med ideen om at det skal være et tilbagevendende event, så hvis man går med lysten til at prøve dette af, og ikke får chancen denne gang, så er muligheden der igen formentlig igen senere.

Hvis der er lidt tilslutning herinde fra, har han ligeledes meldt ud at han da nok gerne vil lave lidt "reklame" for FMFreaks.

Alder:
+16

Antal deltagere:
8

Buy-in/depositum:
- 50,- pr person, dette tilbagebetales efter turneringen er slut. (Hvis en deltager forlader turneringen før tid, så ryger depositum i præmiepuljen og vil IKKE blive tilbagebetalt til den der forlader turneringen før tid.)
- Der indbetales via mobilpay, info om dette kommer senere.

Krav for deltagelse:
- Opfylde buy-in kravet
- Have discord, samt mikrofon så der kan deltages aktivt i ligaen.
- Kan vise sine kampe på discord, enkelte kampe vil blive udvalgt som "stream" kampe.
- Holdnavn er ens Twitchnavn.

Kampdage + tid:
- Onsdag er fast spilledag i ligaen, ligaen bliver afviklet over 4 onsdage.
- Første onsdag = Draft af spillere.
- Anden onsdag = Afvikling af 5 runder i ligaen (10 kampe bliver vist på stream)
- Tredje onsdag = Afvikling af 5 runder i ligaen (10 kampe bliver vist på stream)
- Fjerde onsdag = Afvikling af 4 runder i ligaen (8-10 kampe bliver vist på stream)
- Der er start kl 19.00, med slut ca. kl 22.30. (Deltagere i ligaen skal være klar på discorden 18.45)

Kampregler under kamp:
- Skal der ændres taktik eller laves ind/udskiftninger, holdes der pause og man giver sin modstander besked om pause/start.
- Højdepunkter = "Omfattende"
- Kamera = "TV"
- Kamphastighed under højdepunkter = "Et hak over midten"
- Kamphastighed mellem højdepunkter = "Maksimum"
- Gengivelser er slået fra.
- Tid afsat pr kamp ca. 20 min.
- Crash under kampe vil blive vurderet af admin/mods for ligaen, for at skabe mest fair resultat muligt.

Udeblivelse:
- Hvis man udebliver fra kamp, vil man blive udelukket fra den resterende del af ligaen.
- Retten til at få depositum retur frafalder, samt retten til præmie.
- Kan få konsekvenser for fremtidig deltagelse af GGLigaen.

Præmiepuljen:
- 500,- fordelt således.

1 plads = 175,- + 50,- depositum retur.
2 plads = 100,- + 50,- depositum retur.
3 plads = 75,- + 50,- depositum retur.
4 plads = 50,- + 50,- depositum retur.
5 plads = 40,- + 50,- depositum retur.
6 plads = 30,- + 50,- depositum retur.
7 plads = 20,- + 50,- depositum retur.
8 plads = 10,- + 50,- depositum retur.

Diverse:
- GGKnudsen forbeholder sig retten til at ændre regelsættet, hvis behovet opstår.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2021, 10:12 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage i Sheffield FC v2

Broen13
Blogmester

Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #1: 18 Feb 2021, 08:32 »

I denne forbindelse, hvor jeg jo blandt andet selv deltager, skal jeg bruge et stadionnavn. Jeg er lidt på bar bund, men tænker at kalde det noget der relaterer sig til FMFreaks. Nogen ideer, eller er det bare "FMFreaks Arena"? Smiley

GGKnudsen
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 18 Feb 2021, 11:53 »

Hej alle !  Smiley Smiley Smiley

Der er 3 pladser tilbage, hvis nogen skulle have lyst til at deltage?

Broen13
Blogmester

« Svar #3: 22 Feb 2021, 08:49 »

Nåh gutter, så er det på onsdag turneringen starter - er der godt nok ingen der kunne tænke sig at prøve dette spændende forsøg med en draftturnering?? Smiley

Og er jeg stadig på FMFreaks Arena, eller sidder der nogen, med et alternativt navn (eventuelt et hurtigt lille logo jeg skal indlæse)? Peace

Broen13
Blogmester

« Svar #4: 23 Feb 2021, 12:26 »

Da der mangler et par deltagere, bliver turneringen udskudt til næste onsdag, så der er fortsat mulighed for at deltage, hvis man tænker det kunne være sjovt at prøve! Smiley

Broen13
Blogmester

« Svar #5: 03 Mar 2021, 11:49 »

GG Ligaen starter!!

Så er det i aften GG Ligaen tager sine første spæde skridt mod at blive en verdensomspændende tilbagevendende begivenhed for FM-nørder - GGKnudsen vil streame direkte derfra fra klokken 19.00, hvor vi i dag skal bruge tiden på draft og opsætning af taktikker og andet halløj!

Nu må vi se om jeg formår at få draftet de rigtige spillere, så jeg kan blive den første til at strække armene over hovedet med trofæet i hænderne (eller jeg ender som absolut sidst af de seks deltagere)!

Mussolini
Juniorspiller
**

« Svar #6: 03 Mar 2021, 12:07 »

Har desværre ikke mulighed for selv at deltage da jeg spiller, da jeg ikke har FM21, men regner da med at kigge med på streamet Smiley

Broen13
Blogmester

« Svar #7: 03 Mar 2021, 18:21 »

Har desværre ikke mulighed for selv at deltage da jeg spiller, da jeg ikke har FM21, men regner da med at kigge med på streamet Smiley

Du skal desværre vente til næste onsdag - jeg har netop fået at vide at der er en af deltagerne der netop har meldt afbud i aften - der er dermed stadig pladser ledige hvis nogen skulle få lyst og du har jo mulighed for at købe FM21 inden.. Wink

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010