home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  GG Ligaen - draftliga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: GG Ligaen - draftliga  (Læst 10443 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
GG Ligaen - draftliga
« : 17 Feb 2021, 09:57 »

Hej Alle

En af mine kammerater, som streamer regelmæssigt (
Twitch.tv/GGKnudsen - han tester blandt andet lidt forskellige taktikker og har et længereværende save i Bulgarien for tiden) går med drømmen om at lave et "streamer Showdown" (hvis nogen ikke kender udtrykket er det opstået fra fuldtids-FM streamere der mødes virtuelt en gang om måneden og laver en draftturnering mod hinanden - den sidste weekend i hver måned). Knudsen går med tanken om at starte op på onsdag, og i den forbindelse har jeg lovet at gøre lidt reklame for eventen - jeg har selvfølgelig konfereret med Sunbao, for at sikre mig at dette er OK.

Nedenstående er de nuværende regler der er sat op - der kan komme ændringer hertil. Hvis nogen har interesse i at deltage, så er de meget velkomne til at tage fat i mig - på nuværende tidspunkt er der 4 tilmeldt - inklusive jeg selv (så må vi se om jeg kan finde ud af den salgs), og Knudsen bestemmer enerådigt hvem der deltager, og det er først til mølle (hvis ikke han selv har fundet de sidste fire mens jeg skriver her).

Han leger med ideen om at det skal være et tilbagevendende event, så hvis man går med lysten til at prøve dette af, og ikke får chancen denne gang, så er muligheden der igen formentlig igen senere.

Hvis der er lidt tilslutning herinde fra, har han ligeledes meldt ud at han da nok gerne vil lave lidt "reklame" for FMFreaks.



Alder:
+16

Antal deltagere:
8

Buy-in/depositum:
- 50,- pr person, dette tilbagebetales efter turneringen er slut. (Hvis en deltager forlader turneringen før tid, så ryger depositum i præmiepuljen og vil IKKE blive tilbagebetalt til den der forlader turneringen før tid.)
- Der indbetales via mobilpay, info om dette kommer senere.

Krav for deltagelse:
- Opfylde buy-in kravet
- Have discord, samt mikrofon så der kan deltages aktivt i ligaen.
- Kan vise sine kampe på discord, enkelte kampe vil blive udvalgt som "stream" kampe.
- Holdnavn er ens Twitchnavn.

Kampdage + tid:
- Onsdag er fast spilledag i ligaen, ligaen bliver afviklet over 4 onsdage.
- Første onsdag = Draft af spillere.
- Anden onsdag = Afvikling af 5 runder i ligaen (10 kampe bliver vist på stream)
- Tredje onsdag = Afvikling af 5 runder i ligaen (10 kampe bliver vist på stream)
- Fjerde onsdag = Afvikling af 4 runder i ligaen (8-10 kampe bliver vist på stream)
- Der er start kl 19.00, med slut ca. kl 22.30. (Deltagere i ligaen skal være klar på discorden 18.45)

Kampregler under kamp:
- Skal der ændres taktik eller laves ind/udskiftninger, holdes der pause og man giver sin modstander besked om pause/start.
- Højdepunkter = "Omfattende"
- Kamera = "TV"
- Kamphastighed under højdepunkter = "Et hak over midten"
- Kamphastighed mellem højdepunkter = "Maksimum"
- Gengivelser er slået fra.
- Tid afsat pr kamp ca. 20 min.
- Crash under kampe vil blive vurderet af admin/mods for ligaen, for at skabe mest fair resultat muligt.

Udeblivelse:
- Hvis man udebliver fra kamp, vil man blive udelukket fra den resterende del af ligaen.
- Retten til at få depositum retur frafalder, samt retten til præmie.
- Kan få konsekvenser for fremtidig deltagelse af GGLigaen.

Præmiepuljen:
- 500,- fordelt således.

1 plads = 175,- + 50,- depositum retur.
2 plads = 100,- + 50,- depositum retur.
3 plads = 75,- + 50,- depositum retur.
4 plads = 50,- + 50,- depositum retur.
5 plads = 40,- + 50,- depositum retur.
6 plads = 30,- + 50,- depositum retur.
7 plads = 20,- + 50,- depositum retur.
8 plads = 10,- + 50,- depositum retur.

Diverse:
- GGKnudsen forbeholder sig retten til at ændre regelsættet, hvis behovet opstår.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2021, 10:12 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #1: 18 Feb 2021, 08:32 »

I denne forbindelse, hvor jeg jo blandt andet selv deltager, skal jeg bruge et stadionnavn. Jeg er lidt på bar bund, men tænker at kalde det noget der relaterer sig til FMFreaks. Nogen ideer, eller er det bare "FMFreaks Arena"? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

GGKnudsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #2: 18 Feb 2021, 11:53 »

Hej alle !  Smiley Smiley Smiley

Der er 3 pladser tilbage, hvis nogen skulle have lyst til at deltage?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #3: 22 Feb 2021, 08:49 »

Nåh gutter, så er det på onsdag turneringen starter - er der godt nok ingen der kunne tænke sig at prøve dette spændende forsøg med en draftturnering?? Smiley

Og er jeg stadig på FMFreaks Arena, eller sidder der nogen, med et alternativt navn (eventuelt et hurtigt lille logo jeg skal indlæse)? Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #4: 23 Feb 2021, 12:26 »

Da der mangler et par deltagere, bliver turneringen udskudt til næste onsdag, så der er fortsat mulighed for at deltage, hvis man tænker det kunne være sjovt at prøve! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #5: 03 Mar 2021, 11:49 »

GG Ligaen starter!!


Så er det i aften GG Ligaen tager sine første spæde skridt mod at blive en verdensomspændende tilbagevendende begivenhed for FM-nørder - GGKnudsen vil streame direkte derfra fra klokken 19.00, hvor vi i dag skal bruge tiden på draft og opsætning af taktikker og andet halløj!

Nu må vi se om jeg formår at få draftet de rigtige spillere, så jeg kan blive den første til at strække armene over hovedet med trofæet i hænderne (eller jeg ender som absolut sidst af de seks deltagere)!


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #6: 03 Mar 2021, 12:07 »

Har desværre ikke mulighed for selv at deltage da jeg spiller, da jeg ikke har FM21, men regner da med at kigge med på streamet Smiley
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #7: 03 Mar 2021, 18:21 »

Har desværre ikke mulighed for selv at deltage da jeg spiller, da jeg ikke har FM21, men regner da med at kigge med på streamet Smiley

Du skal desværre vente til næste onsdag - jeg har netop fået at vide at der er en af deltagerne der netop har meldt afbud i aften - der er dermed stadig pladser ledige hvis nogen skulle få lyst og du har jo mulighed for at købe FM21 inden.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #8: 10 Mar 2021, 08:16 »

SÅ SKULLE DET VÆRE SIKKERT - GG Ligaen starter!!


Så er det i aften (håber vi) at GG Ligaen tager sine første spæde skridt mod at blive en verdensomspændende tilbagevendende begivenhed for FM-nørder - GGKnudsen vil streame direkte derfra fra klokken 19.00, hvor vi i dag skal bruge tiden på draft og opsætning af taktikker og andet halløj!

Nu må vi se om jeg formår at få draftet de rigtige spillere, så jeg kan blive den første til at strække armene over hovedet med trofæet i hænderne (eller jeg ender som absolut sidst af de seks deltagere)!


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #9: 10 Mar 2021, 10:32 »

Fedt, jeg kigger med igen Smiley
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
GG Ligaen - draftliga - HOLDENE
« Svar #10: 12 Mar 2021, 09:35 »

VI FIK SUCCESFULDT DRAFTET VORES SPILLERE!

Så fik vi startet op på dette lille FM-forsøg, og jeg vil lige gennemgå trupperne for jer, så dem der (af en eller anden mærkværdig årsag) ikke så med i onsdags kan følge med i hvordan turneringen skrider frem. Der kommer i øvrigt et indlæg mere om de første fem runder (første hele spillerunde), når jeg lige finder tiden til dette.

Til dem der ikke er bekendt med draftdelen af FM, så draftes der i rækkefølgen ABBA, så er man nummer 6 har man to valg i streg). Vi havde maks budget og mulighed for at vælge spillere blandt den bedste draftpulje.


Nedenstående holdoversigt er i draftrækkefølge (trupoversigt er i link i navnet) - kommentarer kommer fra holdets manager:

Kasper67dhg2
 - Kasper havde ikke lavet en eller anden form for ønskeliste inden draften, som eneste manager
 - Han valgte de bedste 11 ud fra egenskaber, uden at have stort generelt kendskab til spillerne
 - Efter ovenstående udvælgelse var størstedelen af pengene brugt og de resterende spillere blev hentet ud fra devisen om at de skulle være billige eller gratis
 - Fun fact - valgte Alaba ved en fejl (ville have haft Jordi Alba)
 - Bedste spiller indtil videre har været Martin Ødegaard, mens største skuffelse må være Erling Haaland, der dog var ude med skade i flere af kampene

PappaSax
 - Sax havde nøje planlagt budgettet, dog uden at have for øje hvad de kunne (lidt ala AC og Inter Milan for år tilbage) - han føler ikke det har været tilfredsstillende på nuværende tidspunkt, da det virker til at der er en sprogbarriere og spillerne simpelthen ikke samarbejder.
 - Sætter sin lid til at Harry Kane og Bruno Fernandes skaber noget offensivt - dog ikke sket, og leder nu efter muligheder for at lukke bedre af og sætte en prop i inden næste spillerunde
 - Mangler mere fra Alessandro Florenzi på højre back, mens Alphonso Davies har været holdets bedste spiller set over de spillede kampe
 - er dog forhåbningsfuld grundet god bredde på holdet, og går efter en sikker top 5-placering

MAKBroen13
 - Jeg selv er gået efter et par store spillere i Kylian Mbappé, Virgil Van Dijk og Sergei Milinkovic-Savic, samt en god bredde der kan spille flere pladser (taktisk fleksibilitet) og de ukendte/glemte bargains til billige priser for at få budgettet strukket godt ud
 - Sætter min lid til at Mbappé og Belotti kan bringe noget offensivt
 - Det var vigtigt for mig at stå godt defensivt og bringe bolden hurtigt frem til hurtige angribere - har medført at der ikke er tabt med mere end et mål per kamp, men scorer slet ikke nok, så jeg er i tænkeboks indtil næste runde
 - Bedst præsterende spiller er Diego Costa, som jeg hentede på fri transfer, mens Kylian Mbappé bare slet ikke har præsteret

Frittix FC
 - Frittix er gået efter at have et allround stærkt hold, med Cristiano Ronaldo og Jamie Vardy til at score målene - har dog begge skuffet lidt
 - som leverandør til mål sætter han sin lid til James Ward-Prowse, som virkelig er blevet et monster efter vinteropdateringen - bedste spiller for holdet indtil videre
 - fun fact - havde oprindeligt fundet den forkerte Dodo men kunne lide hvad han så, hvorfor han har to spillere med dette navn på holdet


GGKnudsen
 - Tog Romelu Lukaku, da Erling Haaland og Kylian Mbappé var taget (held i uheld, skulle det vise sig)
 - Gik i øvrigt efter hurtige midterforsvarer for at lukke for kontraangreb
 - gik efter fin start-11 med en "kontra/direkte" spillestil, men til at ændre i løbet af kampene. Dog ikke til Catenaccio (som han har streamet om)
 - Bedste spiller (for hele turneringen indtil videre) er klart Romelu Lukaku, der har præsteret at score hele 11 (!) mål i fem kampe! Til gengæld er der kun én anden spiller der har scoret en enkelt gang, så Knudsen håber på at der ikke sker noget med Lukaku..


MrHeramir
 - Heramir er inspireret af Serie A og italiensk fodbold. MÅTTE bare have Gianluigi Donnarumma og Sandro Tonali, hvorfor disse var de to første valg
 - stærkt defensiv med Matthijs De Ligt og Stefan De Vrij i spidsen
 - bredden i angrebet lider dog lidt herunder, hvor "Lord" Bendtner er et af alternativerne
 - De fleste spillere har desværre skuffet - kun Gianluigi Donnarumma har holdt nogenlunde niveau. Desværre siger det også lidt at det er målmanden der har spillet bedst...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
GG Ligaen - draftliga - FØRSTE 5 RUNDER
« Svar #11: 15 Mar 2021, 09:06 »

GG LIGAEN ER I GANG!

Så fik vi spillet de første fem runder, og derfor er det tid til at se på lidt resultater:

1. runde

Første runde var svær, for vi vidste jo intet om hvordan vi hver især havde tænkt os at spille, så et par store resultater, hvor vi lærte lidt omkring hinandens bedste start-11.

2. runde

Smårettelser blev foretaget og for de fleste hjalp det lidt på fordelingen af spil og chancer. Det virkede dog til at Kasper havde fundet noget, der ikke bare lige kunne lukkes ned for.

3. Runde

Det var nu mere og mere tydeligt, hvilke spillere der lyste lidt mere op end andre, og især Lukaku har indtil videre vist sig som lidt af et bæst foran kassen!

4. runde

På dette tidspunkt har alle fået en sejr, og vi er efterhånden ved at lære hinanden at kende rent spillemæssigt, og resultaterne bliver mere jævne for alle parter. Kasper er dog i front med maksimum point, og det virker til han har fundet formlen for et rigtig solidt hold og en måde at spille på der ikke er så nem at lukke ned for.

5. runde

Sidste runde i første omgang og alle har nu mødt alle. Kasper mister point for første gang, men redder en uafgjort efter at være nede med 2 mål, og i hvad der var turneringens - indtil nu - mest nervepirrende kamp.



Dette giver følgende stilling og statistikker:




Som nævnt tidligere er Lukaku et bæst:




Skulle nogen have interesse i andre screenshots eller have spørgsmål til noget, skal I bare skyde dem af!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
GG Ligaen - draftliga - RUNDE 6 TIL 12
« Svar #12: 19 Mar 2021, 10:51 »

GG LIGAEN ER OVER HALVVEJS!

Så fik vi spillet de næste syv runder, og derfor er det igen tid til at se på lidt resultater:

6. runde

Det var tydeligt at der havde været tid til at tænke over taktik i den forgangne uge, og Heramir startede med lyn og torden og smadrede den ellers så suveræne Kasper (i sidste opdatering) med hele 5-0! Luka Jovic scorede fire af målene. Lukaku fortsætter ufortrødent med at score når han har lyst.

7. runde

Heramir med en sejr i det absolutte sidste minut, og Knudsen har fået en anden til at score end Lukaku! Første 0-0 resultat i turneringen er en realitet, hvor to defensiver overstrålede de offensive kræfter.

8. runde

Heramir fortsætter i en runde, hvor både nummer 1 og 2 tabte deres kamp (Kasper og Knudsen). Kasper er nu på tre nederlag i streg og har ikke vundet de sidste fire kampe.

9. runde

Jovic er varm, mens jeg selv har fået lidt gang i én af mine angribere, hvilket gør Cavani til min starter. Kasper kæmpede sig til første sejr i fem kampe. Sax er i problemer resultatmæssigt, men står ellers umiddelbart stærkt defensivt.

10. Runde

Kasper får en storsejr, hvor endda en indtil nu skuffende Haaland får scoret. Efter min mening fire foræringer til Kaspers favør og jeg selv en enkelt, i en kamp hvor der ikke var meget der fungerede defensivt for nogen af holdene.

11. runde

Kasper får revanche for den første kamp på aftenen med Haaland i hopla!Lukaku må for en gangs skyld dele målscorertitlen med hele tre holdkammerater. Frittix med tredje sejr på aftenen.

12. runde

Knudsen sætter Kasper til vægs, mens Heramir overhaler Frittix med en sejr. Sax er desværre isoleret i bunden på en aften hvor det ikke lykkedes at score i syv kampe.



Dette giver følgende stilling og statistikker:




Lukaku er fortsat et bæst, dog med lidt mindre margin til Ødegaard - derudover har Heramir fået godt gang i Jovic og Donnarumma:




Skulle nogen have interesse i andre screenshots eller have spørgsmål til noget, skal I bare skyde dem af!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
GG Ligaen - draftliga - MIDTVEJSDRAFT
« Svar #13: 22 Mar 2021, 08:54 »

DRAFT HALVVEJS IGENNEM TURNERINGEN!

Da vi kun er 6 deltagere, blev vi enige om at møde hinanden 4 gange, så der blev lidt mere spilletid. I den forbindelse valgte vi også at indlægge et draft halvvejs, hvor man kan skifte lidt i spillermaterialet.
Reglerne for denne draft er som følger:

  • Du har kun de penge du har, det vil sige, at hvis du har brugt alle dine penge i første draft, kan du kun få flere penge ved at "sælge"/fravælge eksisterende spillere. Dette gøres ved en trupudvælgelsesregi strering umiddelbart efter den sidste kamp i første halvdel. Her vælger du de spillere du vil beholde, og trykker registrer. herefter skal spillet have en loadingpause, og du er nu tilbage i draften.
  • Truppen må maksimalt være 25 spillere, så har du allerede valgt dette, skal du som ovenstående fravælge en eller flere spillere.
  • Du må fravælge lige så mange spillere du har lyst til, og så vidt jeg ved kan du drafte lige så mange spillere (op til en trup på 25) du har lyst til.
  • Det er en ny draftrækkefølge som Football Manager vælger helt vilkårligt.



Jeg vil herunder gennemgå hvilke transfers de enkelte deltagere hver især har foretaget:

Kasper67dhg2
Kasper valgte ikke at fravælge nogen i sin trup, på trods af en lidt negativ start på anden runde (husk denne draft er efter spillerunde 10). Han følte dog for at styrke bredden i truppen, og hentede Ogenyi Onazi
IND.

PappaSax
Sax havde et par spillere der slet ikke havde fungeret så langt i turneringen, hvorfor han skiftede disse
UD. Det drejer sig om Bruno Fernandes og Alexandre Lacazette, som slet ikke nåede at stemple ind i turneringen, på trods af rigeligt med spilletid.

IND i stedet kom der kreativitet på kanterne i form af Adnan Januzaj, samt en brølstærk angriber til at hjælpe Harry Kane på toppen. Der er her ikke behov for nogen videre uddybning - Zlatan Ibrahimovic er trådt ind i turneringen!


Frittix FC
Tilsyneladende har Frittix haft en enkelt kantspiller for meget, for det er ihvertfald blevet til udskiftninger, således der nu er en kantspiller mindre i truppen, samt en ny forsvarsspiller.

UD er gået Andreas Skov Olsen og Franck Ribery, og IND er i stedet valgt Gabriel Barbosa, samt Ben Godfrey. GABIGOL dækker begge kanter og angriber, og Ben Godfrey er garant for dækning i det meste af forsvaret.


GGKnudsen
Knudsen havde et par spillere i sin trup, som jeg personligt ikke anede eksisterede. Af disse har to af dem ikke præsteret efter Knudsens forventninger, og han har derfor valgt at
SKILLE SIG AF MED Silas Wamangituka og Tjaronn Chery.

Så vidt jeg har forstået, så har der været tale om en til en udskiftninger, og
IND i stedet for er kommet et par spillere med lidt mere velkendte navne - ihvertfald i FM-regi, Victor Kovalenko og Keita Baldé. Baldé startede med at score i hans første kamp, så dette skift har allerede båret frugt.


MrHeramir
Heramir var jo godt kørende fra start af anden runde, og havde for så vidt måske ikke behov for de store udskiftninger. Han har dog alligevel lavet to, af offensiv karakter.

UD er gået central midtbane Donny van de Beek, samt kantspiller Federico Chiesa. Det var i hele første runde småt med hvad disse to præsterede, hvorfor det gav god mening at skifte.

I stedet for ovenstående er det blevet til to
TILGANGE for Heramir. Ansu Fati er hentet ind, som mere eller mindre direkte afløser for Chiesa, mens Donny er blevet opgraderet til en angriber, personificeret i Odion Ighalo, som er indhentet som backup angriber. Hvorvidt denne offensive satsning bringer succes må vi se på onsdag.


MAKBroen13
Så er der blot mine egne udskiftninger tilbage. Jeg følte efter de første 10 kampe, slet ikke at truppen havde spillet som ønsket, så jeg gik stort ind i at udnytte denne draft.

Jeg sendte hele fire spillere
UD af truppen, for at få plads til min satsning. Edouard Mendy var den første der røg - jeg bruger alligevel Sergio Romero til 3 mDKK, så at have en reservemålmand til 100+ mDKK var overkill. Jeg har indset at jeg har for mange forsvarsspillere, så ud er røget den ringeste - Daniele Rugani - han bliver ikke erstattet. Koke var en nødløsning da jeg ikke kunne få den spiller jeg ellers ville have haft, og heller ikke han har præsteret, så ud med ham også. Til sidst har jeg en overflod af angribere, så en af dem skulle ud. Andrea Belotti var valgt som min stjerne på toppen (og i øvrigt den dyreste angriber jeg havda), men da det er andre der har scoret målene, måtte han ud som den sidste.

IND i stedet for skulle jeg have kvalitet frem for kvantitet, hvorfor jeg ikke forventede at hente fire nye spillere. Ind skulle en reservemålmand, og det blev Joe Hart til billige penge. Så var der således 785 mDKK tilbage at hente én spiller for, hvilket giver mig rådighed over stort set hele den indlæste database. Jeg gik efter en spiller der kunne ligge de rigtige afleveringer og gøre det uventede, så selvfølgelig skulle det være en af de største stjerner. Derfor hentede jeg Lionel Messi ind, på trods af at jeg egentlig ikke er særlig begejstret for ham i virkeligheden, men hans egenskaber i FM kan man ikke tage fra ham - 780 mDKK brugt. Så troede jeg egentlig jeg var færdig men FM valgte så lige at bruge resten af mine penge på Nikolaj Nartey af en eller anden årsag...



Det var gennemgang af sidste draft - nu er der blot tilbage og spille de resterende otte spillerunder, og køre vinderen af første sæsons GG Liga!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: GG Ligaen - draftliga
« Svar #14: 24 Mar 2021, 08:24 »

SIDSTE OMGANG GG LIGA I SÆSON 1!!


Vi mangler otte spillerunder, og det er nu tid til at få kåret en vinder af GG Ligaen, så det er i aften det går løs for sidste gang i denne omgang! Kom ind og få det sidste skud draft-liga i denne omgang, og forhåbentlig kommer jeg selv nærmere toppen end jeg har været indtil nu!

GG Knudsen går allerede nu med tanker om en sæson to, så hvis nogen kunne have interesse i at være med, så meld endelig tilbage, enten til mig i en besked, her i tråden, eller til GGKnudsen på Twitch!

VI SES I AFTEN!!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010