home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021  (Læst 15808 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #30: 07 Mar 2021, 11:44 »

Hapoel Jerusalem (EXT) - Opdatering 2

Det har været en sindssyg sæson i Jerusalem! Den hidtil sjoveste i karrieren! funny

Jeg startede med at rydde hårdt ud i truppen, da lønbudgettet er meget lavt. Det giver plads til at hente lidt ind også. 11 spillere røg ud og 11 røg ind. Hævet Øjenbryn

Vi stiller op i en 4-1-2-1-2 Diamant. Der skal presses hårdt og vi ønsker at der skal sættes hårdt ind overfor modstanderne. Thumbs Up

Holdet starter med at gå til semi-finalen i Toto cuppen (Cup der spilles før sæsonen går igang). Vi ryger ud i en sindssyg kamp mod en liga rival Hapoel Hadera, vi ryger ud efter - hold nu fast - 18 straffesparksforsøg . Til sidst sad jeg egentlig bare og håbede på det snart var slut, puha! Ubeslutsom

Med 32 kampe spillet og 5 kampe tilbage i sæsonen, har vi vundet titlen. Peace Peace Peace


Min bedste signing må være en 20 årig amerikaner, Joe Rodriguez, han har hele sæsonen været fast mand som offensiv midtbane.
40 kampe deltog han i med 28 mål og 25 assists til følge (Her til skal det tilføjes at han både tog frispark, hjørnespark og frispark. 15 player of the match. Gennemsnitsbedømmel se 8.17! Det er for vildt! Opstemt



Derudover bør jeg også nævne min uruguyanske angrbiber, Óscar Cruz, 23 år. Han spillede 41(1) kampe og sønderbombede 44 mål ind. Han gik lidt kold sidst på sæsonen og scorede kun 1 mål i de sidste 8 kampe. Cool



Moments to remember:



Lineup:






Næste sæson står på ren og skær overlevelse, min kontrakt går til 31/5/2026, så jeg har 1 år tilbage af kontrakten. Jeg har fået taget et Continental C license og starter nu (2/6/2025) på min B license som tager de næste 6 måneder.

« Seneste Redigering: 07 Mar 2021, 13:04 af NAsMaR » Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #31: 07 Mar 2021, 12:59 »

Vi stiller op i en 4-1-2-1-4 Diamant. Der skal presses hårdt og vi ønsker at der skal sættes hårdt ind overfor modstanderne. Thumbs Up

Er det ikke lidt snyd?
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #32: 07 Mar 2021, 13:05 »

Er det ikke lidt snyd?

De 4 forreste har håndgranater, det er jo Israel funny

Ramte vist forkert det er selvfølgelig en 4-1-2-1-2 diamant formation Djævel
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #33: 07 Mar 2021, 13:17 »

Tidligere klubber 2025      
      
Det er faktisk lidt sjovt at følge med i ens gamle klubber, specielt dem hvor jeg har haft lidt success.      
      
KlubLiganiveauBeskrivelse
Vestri:-1 (Udenfor liga systemDe kravler op i Inkasse-deild Karla ligaen af og til, for så at rykke ned under liga niveauerne i island, de er netop rykket ned i den forrige sæson.
Orsha:2Den hvidrussiske liga kører lidt skævt ift. ligaerne i Israel, så her er de i den første halvdel af sæsonen, 11 kampe er spillet og Orsha ligger nr. 7 i den hvidrussiske anden division (Piersaja Liha)
Gomel:2Gomel er rykket ned fra 1 division (Vysejsaja Liha), selvom de startede forrige sæson solidt med en 6 plads, så rykkede de alligevel ned i samme sæson. Nu ligger de efter 11 kampe i Piersaja Liha nr. 1 med 3 point til nr. 2.
Torpedo:1Torpedo er netop rykket op, efter jeg var med til at få dem rykket ned til den russiske anden division. Dog kun som nr. 3 via playoff kampe.
      
      
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #34: 12 Mar 2021, 19:41 »

Der mangler måske lidt noget at gå efter i denne challenge. Hvis jeg skulle sætte et ultimativt mål for mig selv må det blive i Lutz Pfannenstiels ånd.

Derfor er følgende nu et mål i mit spil:

- Spil i 27 forskellige klubber,

- Sig nej til Bayern München, hvis de kommer med et tilbud (Dette er fordi, at Pfannenstiel valgte at takke nej til at sidde på bænken i Bayern da han var en ung spiller, derfor bør det også være en del af min challenge)

- Spil i alle seks fifa confederations

Forsøg at spil i følgende lande i ægte Lutz Pfannenstiel-stil:
- Germany
- England
- New Zealand
- Singapore
- United States
- Brazil
- South Africa
- Finland
- Malaysia
- Belgium
- Canada
- Namibia (Tror desværre ikke landet er med i spillet Skuffet )
- Norway
- Armenia
- Albania
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #35: 20 Mar 2021, 12:32 »

Hapoel Jerusalem (EXT) - Opdatering 3

Det bliver en hård kamp for at undgå nedrykning, vores spillere er slet ikke på niveau med dem i ligaen over. Der var kun et hold der rykkede op og ned, da de andre hold i øverste liga klarede sig gennem playoff kampene.

Vi henter 8 spillere ind til den nye sæson i et forsøg på at forstærke os. To stærke centerforsvarer, en ny målmand og et forsøg på at gøre bredden i truppen stærkere ved at hente nogle unge talenter, der har niveauet til holdet.

Dog er der en bonus for hold der har 5 eller mindre udenlandske spillere på 600.000 dkkr, dem vil vi gerne have! Så jeg kom desværre til at hente en udenlandsk spiller for meget, som jeg desværre ikke kunne registrerer.

TOTO Cup:
Vi starter sæsonen med TOTO Cuppen. Her ligger vi godt ud og går sikkert videre fra puljen. Thumbs Up

Semifinale:
I semifinalen venter Beitar Jerusalem, altså et af de store hold i Israel. Og faktisk et hold vi deler stadion med, jeg kan dog se at de betaler leje og vi gør ikke (Win!). Står det er ejet af "Council".

Kampen ender 0-0 og vi slår dem efter straffespark! Min keeper redder alle 3 første forsøg og vi scorer på vores! Grin

Vi er derfor i finalen i TOTO Cuppen. Vi står til at hive en god pengepræmie med, hvad enten vi taber eller vinder (1.83 mio dkkr for vinderen og 1.32 mio dkk for taberen af finalen). Tunge

Det er ikke den mest prestigefyldte turnering, men vi tager alt med! I finalen venter Hapoel Ra'Anana, som vandt turneringen sidste år. Finalen spilles først 6 kampe inde i sæsonen, så vi må vente lidt på resultatet!

Finalen:
Det bliver en ret lige finale, vi har dog en del flere afgørende situationer end Ra'Anana - kampen er dog fyldt med nerver og ender 0-0, derfor skal vi ud i straffespark.

Min nye 20 årige målmand starter med at redde det første skud, det giver ligesom et boost til alle sparkerne! Straffespark konkurrencen ender 4-2 til os!

Jeg har vundet det første cup trofæ i karrieren!


The sky is the limit. Peace Peace Peace



Næste update blir for slutningen af sæsonen! Og de 6 kampe der var mellem semifinalen og finalen i TOTO cuppen var der 6 kampe og jeg kan afsløre de endte med 1 nederlag og 5 sejre! Opstemt

0-2, 3-0, 2-0, 1-0, 2-0 og 3-1!

Så sæsonen er startet intet mindre end fænomenalt, det er MEGET spændende om vi kan holde det høje niveau! Opstemt

« Seneste Redigering: 20 Mar 2021, 12:34 af NAsMaR » Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #36: 23 Mar 2021, 09:00 »

Hapoel Jerusalem (EXT) HAR VUNDET LIGAEN!  funny funny funny

Efter 34 runder har vi opnået det sindssyge resultat at ende som nr. 1 i Israel! Vi havde en medieprognose som nr. 14 (Sidste pladsen). Cool

Jeg kalder en Herfølge! Hævet Øjenbryn

Vi har hele sæsonen bare vundet og vundet, og hele tiden med bagtanken, nu stopper det snart! Da vi ramte slutspillet stoppede det heller ikke og vi formåede at vinde 7 kampe af 10 og resten uafgjort. Thumbs Up

Der sker også det sindssyge i anden sidste kamp at vi vinder Gvia HaMedina og har dermed vundet ALT man kan i Israel på bare en enkel sæson og så den første sæson i topligaen det er CRAZY Opstemt Opstemt Opstemt
















Bedste spiller (Han har været OUTSTANDING!):


Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #37: 25 Mar 2021, 22:54 »

Jeg hopper med her. Har ikke rigtig kunne finde melodien (det vedværende save) i FM21.

Jeg er blevet en Amerikansk Russer ved navn Robert Yakovich.

Første job tilbud er tikket ind og der er pænt blevet takket ja:



De ligger aktuelt nr. 7 og bestyrelsen forventer en placering midt i tabellen.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #38: 26 Mar 2021, 11:33 »

Velkommen til Bubbles Smiley

Du ramte også Hvidrusland, dog i en ret stærk klub, som jeg huske det!

Spændende Opstemt

Super dejligt med en deltager mere Peace
Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #39: 29 Mar 2021, 10:23 »

Velkommen til Bubbles Smiley

Du ramte også Hvidrusland, dog i en ret stærk klub, som jeg huske det!

Spændende Opstemt

Super dejligt med en deltager mere Peace

Tak tak  Smiley

Det er ikke meget at berette om endnu. Sæsonen blev spillet færdig og nu skal jeg i gang med den første fulde sæson for klubben.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #40: 29 Mar 2021, 13:19 »

Update

Efter at have vundet alt i Israel, er det nu tid til at kigge frem. Hævet Øjenbryn

Jeg søger nye jobs, og bliver tilbudt to jobs et hos Mexicanske Xolos Tijuana og VK Mechelen. Jeg har meget svært ved at vælge, da jeg synes sydamerika trækker i mig, den mexicanske liga har dog væsentlig flere begrænsninger end i Belgien.

Jeg vælger at flytte til Belgien - det er hovedsagt fordi det er en del af min challenge at besøge Belgien. Thumbs Up

Yellow Red Koninklijke Voetbalclub  Mechelen eller KV Mechelen


Jeg er ankommet i en klub, der stortset ikke har opnået noget i 45 år, udover at have vundet "Croky Cup" I 2009. Skuffet

Vi har en medieprognose på en 8 plads, hvilket burde kunne lade sig gøre. Men der er nogle store traditionsklubber i Belgien, som vi får svært ved at bide skeer  med. Huh

Vi skal spille underholdene fodbold og prøve at sikre os som en midterklub.

Jeg kigger lidt på Joe Rodriguez, som jeg har haft stor success med i Israel (Han har nemlig en 10 mio's minimum transferfee for foreign clubs!). Opstemt

Ellers skal der hentes ind til første holdet og ryddes lidt op i truppen, før vi er klar til sæsonen.

Jeg fortsætter med min 4-1-2-1-2 Diamant, som jeg har haft kæmpe success med i Israel. Cool
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #41: 05 Apr 2021, 19:58 »

Fandt lige en sjov gammel artikel omkring denne challenge:
https://bleacherreport.com/articles/67021-lutz-pfannenstiel-the-ultimate-journeyman
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #42: 14 Apr 2021, 23:42 »

Er hoppet med på vognen.

Mød Liberiske Enoch Johnson



Første ledige job blev hos Norske Grorud hvor målet er at undgå nedrykning. Der er spillet 3 kampe inden Enoch overtog og det er blevet til 1 point. Så har hele sæsonen foran.



Meget overrasket over, at lande et job i den 2. bedste norske række som det første. Det havde jeg ikke lige regnet med
Logged

Arsenal <3

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #43: 15 Apr 2021, 15:00 »

Så må vi håbe at det ikke visner (Gror - ud) funny ^^ Wink
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #44: 30 Nov 2021, 17:00 »

Gik vist lidt i stå med denne challenge! Kan være der skal startes en 22'er version op!
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010