home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021  (Læst 15811 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #15: 21 Feb 2021, 07:34 »

@mama99ai: Det er faktisk ret sjovt, at prøve nogle andre ligaer, de regler de har bl.a. i det hvidrussiske, gør at man skal omstille sig lidt.


Det kan jeg sagtens forestille mig. De har garanteret en masse særlige regler for registrering af spillere , og en række turneringer som vi aldrig har hørt om i Europa.
Logged

Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #16: 21 Feb 2021, 10:32 »

Fedt spil - og spændende updates.

Jeg ville ønske at min pc kunne trække mere end blot nogle få ligaer, så jeg kunne give mig i kast med et journeyman-save af denne karakter - men det er desværre ikke tilfældet.
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #17: 21 Feb 2021, 13:19 »

Det kan jeg sagtens forestille mig. De har garanteret en masse særlige regler for registrering af spillere , og en række turneringer som vi aldrig har hørt om i Europa.

Det er både udfordrende, men til tider også frustrerende.

Man skal bl.a. have 2 under 20 spiller blandt de første 11 - samtidig skal der være 4 u20 i den udtaget trup (Så 2x u20 på bænken). Det er faktisk lidt en træls regel, for spillerne er som regel bedst når de er 19 - og så snart de så fylder 20, så er de ubrugelig ift. denne regel, så ender man/jeg med at leje spillere fra de større klubber istedet (Jeg tænker ikke helt det er hensigten).

Derudover må man kun bruge Hvidrussiske, russiske og kazakhstanske spillere. Til at starte med, var det ikke gået op for mig at man måtte hente Russiske spillere, for det ændre en hel del, da udvalget af spillere bare er langt bedre i Rusland end i Hvidrusland.

Sommer og vinter pauser kører også helt skævt iforhold til andre ligaer og man starter bl.a. i April, det er også lidt små frustrerende ift. de andre ligaer.

Det kan i øvrigt også nævnes at økonomien i Hvidrusland er ret ringe, specielt i deres anden divsion, så det er en konstant kamp at holde økonomien oppe.

Island var også meget speciel, med en cup turnering i starten af sæsonen, som spilles færdig inden de rigtige ligaer begynder.

Det bedste må være at man lærer hele tiden noget nyt med denne challenge! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Feb 2021, 13:20 af NAsMaR » Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #18: 25 Feb 2021, 22:08 »

Gomel opdatering 2
Det lykkedes desværre ikke at rykke op i forrige sæson med 12 kampe tilbage. Ubeslutsom

Nu skal der ske noget, hvis oprykningen skal sikres! Derfor henter jeg 13 spillere ind. Grin
Nogle af dem, er dog u20 spillere, da forriges sæson u20 spillere nu er blevet for gamle og må udskiftes (Da reglerne foreskriver at der skal være 4 u20 spillere i kamptruppen)

Det er lidt svært at finde u20 spillere med nok kvalitet til førsteholdstruppen, derfor vælger jeg at leje 3 spillere fra større klubber, der mangler spilletid.

Derudover finder jeg en enkel højreback og sælger derfor min nuværende højreback som netop lige er fyldt 20 og ikke mere er u20 spiller (Niveau er nogenlunde ens på spillerne)

Min store helt fra sidste sæson Zheleznikov fra Orsha, får forlænget hans kontrakt, da han bare spiller outstanding som LM (Wing) i min taktik.

Derudover henter jeg en Armenier med Hvidrussisk baggrund til min DMC (DLP) fra Krasnodar (Rusland). En center forsvar fra min konkurrent Lida.
En central midtbane til at udfylde rollen som angribene Mezzala.

De 4 spillere, sammen med min nuværende centerback Lukashevich er mine stjernespillere for sæsonen,
og jeg tro nu på at vi kan tage skridtet op til den øverste hvidrussiske liga Vysejsaja Liha! Hævet Øjenbryn



Granit Mikasheichi viser sig at blive ligaens overraskelse, med en medieprognose på en 13. plads kører jeg par løb med dem om første pladsen hele sæsonen. ticked off

De starter stærkt ud og er et godt stykke foran os, men vi henter dem point for point i løbet af sæsonen.

Med 4 kampe igen er playoff sikret. Det er minimum kravet fra bestyrelsen. Vi skal samtidig møde nr. 2 Granit Mikasheichi.

Vi banker dem på hjemmebane med 6-0! Det må være den bedste kamp i mit spil indtil videre, alt fungerede bare. Vi har derfor sikret os oprykning til den øverste hvidrussiske liga, wuhu! Thumbs Up Peace

Jeg unlocker endda 5 achievements i FM21: Hattrick, Knusende (Vind med  min 5 mål), Nationalhelt (ryk op fra laveste til højeste division),  Du rykker op!, Fuld tillid.

De sidste 3 kampe skal gå på at sikre første pladsen. Det bliver gjort med et smalt nederlag og to sejre.

Gomel i VYSEJSAJA LIHA, Sådan!  Grin Opstemt Grin



Der går samtidig rygter om overtagelse af klubben pga. en større gæld (3 mio DKKR)

Klubben havde både årets unge spiller, årets topscorer, årets køb, årets mål, flest assists

Jeg har i løbet af sæsonen arbejdet på både træner licens C, B og er nu igang med at tage A licsensen også. Mit omdømme er vokset til 1½+ stjerne. Mine stats er også begyndt at røre på sig.

Min kontrakt i Gomel går på hæld, da jeg har udløb om en måned (31/12/2023) og rejselysten er begyndt at blusse op. Shockeret

Jeg kigger imod horisonten, da Gomel vælger at tilbyde mig en 2 årig kontrakt forlængelse.
...Men jeg kigger imod horisonten! Jeg siger op... Græder Græder Græder



Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #19: 27 Feb 2021, 16:41 »

?? Opdatering 1

Jeg kan tage en masse positive ting med fra Gomel, der bliver også talt pænt om mig efterfølgende:



Jeg havde håbet jeg kunne finde en klub i sydamerika der ville have mig, men det lykkedes desværre ikke.

Derimod fik jeg mange jobtilbud fra østeuropa (Hvor jeg nu har arbejdet i to klubber)




Jeg ville gerne tage et ryk op i omdømme og fandt til sidst FC Torpedo Moscow som spiller i Tinkow Russian Premiere League.
Desværre ligger de dog nr. 16 i ligaen, så der venter en lang sej kamp de næste 11 kampe (Der er allerede spillet 19 kampe)

Så nu begiver jeg mig ud i en nedrykningskamp, som helst skal ende ud med success! Ellers må jeg overveje fremtiden igen!
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #20: 28 Feb 2021, 10:27 »

Alene navnet Torpedo tegner godt  funny

Nogle gange må man tage en chance, og selv om Rusland ikke er noget jeg har stor erfaring med, så er det da ligaer hvor der er europæisk fodbold på spil. I første omgang skal nedrykning naturligvis undgås  Peace
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #21: 28 Feb 2021, 17:45 »

FC Torpedo Moscow -  opdatering 1
Vi har 11 kampe til at undgå nedrykning.

Jeg henter 4-5 udenlandske profiler til klubben, i håb om at at de kan hjælpe os i vores kamp.

Vi starter godt med en sejr over 14 pladsen, men herefter går det ned af bakke. Vi starter med at lave 5 uafgjorte resultater i streg.

Jeg skifter min 4-1-4-1 fra Gomel tiden ud med nogle nye taktikker bl.a. en 4-4-2, som jeg synes fungere bedre her.

Det starter med at give to uheldige nederlag, hvor vi taber i de sidste minutter af kampen. Herefter hiver vi to sejre i land og har nu den sidste kamp tilbage, hvor vi kan sikre os nedryknings playoff fremfor at rykke direkte ned.

Vi skal spille mod rivalerne fra Dynamo Moscow, de ligger nr. 4 i ligaen og har været godt kørende.

Kampen ender 3-2 til rivalerne fra Dynamo. Jeg havde regnet med overlevelse, så jeg er noget skuffet - selvom alle odds var imod os... Jeg siger derfor op efter en kort tid i Moskva.

12 kampe blev det til inklusiv en cup kamp som også blev tabt.

Mit forrige hold Gomel klarer sig fremragende, med en 6 plads i øverste hvidrussiske liga, det glæder mig meget.



Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #22: 28 Feb 2021, 17:47 »

Alene navnet Torpedo tegner godt  funny

Nogle gange må man tage en chance, og selv om Rusland ikke er noget jeg har stor erfaring med, så er det da ligaer hvor der er europæisk fodbold på spil. I første omgang skal nedrykning naturligvis undgås  Peace

Der var rigtig gode muligheder, det ærger mig det ikke lykkedes! Det hele kunne være afgjort på sidste spilledag! Øv.
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #23: 28 Feb 2021, 20:09 »

Æv æv æv  Sur

Men så er nedrykning også prøvet. Så er det bare om at komme tilbage i første hug  Djævel
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #24: 28 Feb 2021, 21:10 »

Æv æv æv  Sur

Men så er nedrykning også prøvet. Så er det bare om at komme tilbage i første hug  Djævel

Jeg har sagt op Opstemt

Citat
Kampen ender 3-2 til rivalerne fra Dynamo. Jeg havde regnet med overlevelse, så jeg er noget skuffet - selvom alle odds var imod os... Jeg siger derfor op efter en kort tid i Moskva.
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #25: 28 Feb 2021, 22:22 »

Og gå glip af russisk 1. Division  Grin

Det bliver spændende hvad dit næste hold bliver  Peace
Logged

Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #26: 01 Mar 2021, 11:13 »

Jeg håber på en tur (hjem) til Sydamerika - måske Colombia, Peru eller Uruguay?
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #27: 02 Mar 2021, 18:49 »

Opdatering

Jeg forsøger at søge lidt højere omdømme igen, det lykkedes dog ikke rigtig. Der afsøges også meget i sydamerika, men det virker svært at komme derover.

Så jeg søger muligheden for at komme lidt væk fra Østeuropa og måske gå på kompromis med omdømmet og drømmen om at komme hjem til mellem/sydamerika.

Her bliver jeg tilbudt job i flere forskellige lande, men bl.a. i Israel hos Hapoel Jerusalem (EXT) som har et lidt lavere omdømme og lønbudget.

Jeg synes muligheden for at arbejde i Israel er for spændende til at afvise, jeg takker derfor pænt ja tak.




Hapoel Jerusalem (EXT) (eller מועדון כדורגל הפועל ירושלים  Opstemt)

Jeg flytter derfor de 4.000 km syd på. Vi befinder os i den Israelske anden division, Liga Leumit, her har vi en medieprognose på en 3 plads.

Der er mulighed i at rykke op direkte via 1 eller 2 pladsen. Bestyrelsen satser dog kun på at være med i den øverste halvdel af ligaen.

Jeg vil dog satse benhårdt på oprykning. Derfor skal der også hentes gode spillere ind! Man må have 3 udlændinge, så det skal vi da have! Derudover finder jeg også nogle spændende israelske regens! Så må finanserne blive reddet på et andet tidspunkt Grin

Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #28: 03 Mar 2021, 16:03 »

Israelske regens - det er en første for mig  funny

Det er interessant at det er så svært at komme til Sydamerika, som du beskriver. Jeg kender desværre ikke noget godt trick.  Græder
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #29: 03 Mar 2021, 18:19 »

Israelske regens - det er en første for mig  funny

Det er interessant at det er så svært at komme til Sydamerika, som du beskriver. Jeg kender desværre ikke noget godt trick.  Græder

Jeg er vildt imponeret over niveauet af israelske regens iforhold til russiske, det virker lidt spøjst, da Rusland burde have vildt mange. Men måske det handler om regler og krav til ligaerne ift. unge spiller etc..

Jeg tror jeg skal have samlet mig et bedre omdømme, så kommer det nok med sydamerika. Jeg er jo efterhånden kendt i Østeuropa, hvor jeg får det ene job tilbud efter det andet, men derfra virker der langt til (syd)amerika. Jeg er måske også lidt kritisk ift. økonomien i klubberne jeg søger i, og i sydamerika virker det til at økonomien i fodbold, specielt i de små klubber, er ret  ringe.
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010