home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021  (Læst 15810 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« : 07 Feb 2021, 21:49 »

Nostalgi er en sammensætning af det græske nostos (hjemrejse) og algos (smerte). Det bruges om at længes efter noget tabt, forsvundet eller bare gamle dage.  Græder

Jeg havde egentlig tænkt dette som en blog, men andre skal ikke snydes, for denne episke rejse.

Lad os starte ved hovedpersonen. Lutz Pfannenstiel, grunden til at det hele handler om ham, er at han havde en legendarisk fodbold karriere (Som i øvrigt er fortsat efter han er stoppet som aktiv fodboldspiller). Han har spillet for ikke mindre end 27 forskellige klubber i hans karriere i 15 forskellige lande.




Denne challenge går i alt sin enkelthed ud på, at genskabe Lutz Pfannenstiel's "journey man" karriere, bare som manager. For at kunne gøre dette, kræver det at spillet bliver sat lidt specielt op til challengen.

Jeg har været så fræk at kopiere lidt fra sidens ejer Saviola, som tidligere har stået for de her challenges. Jeg kan i øvrigt se at der i FM12 var ikke mindre end 58 tilmeldte!

Jeg er helt sikker på, at der er en masse der skal rettes til. Det tænker jeg at gøre løbende (Jeg har allerede rettet lidt til).

Men here goes.

The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021

- Start et spil op med så mange ligaer som overhovedet muligt. (F.eks. samtlige nationer og ligaer.)
-- (Det medfører selvfølgelig at spillet går langsomt, men det er en del af charmen.
- Man skal mindst have 2 rækker (hvor muligt) med fra hvert land.)
- Database-størrelsen er irrelevant i og med at man har så mange ligaer med, så small DB er fint.
- Den eneste editor-ændring der er acceptabel er at gøre diverse landshold spilbare.
- Man skal være arbejdsløs fra starten af og man skal have Sunday League Footballer som Past Experience. (Serie 6 spiller og ingen træneremblemer)
- Ens nationalitet skal være tilfældig, så her skal du have brug i random.org. Først random test er om du skal have to nationaliteter eller ej. Så her får du blot siden til at vælge mellem 1 og 2.
o Dernæst, får du siden til at vælge mellem 1 og 26/29, alt afhængig af hvilket sprog du kører med. Dette markerer det første bogstav af dét land,
   du skal være fra.
o Dernæst er du nødt til at gå ind og tælle hvor mange nationer der starter med det bogstav, og af det antal skal du igen få siden til at vælge et tal
  for dig. For eksempel, hvis jeg skulle have et land med A og hvis siden dernæst valgte tallet 15 til mig, så ville jeg vide at jeg skulle være fra
  Azerbadijan.
- Derefter er det blot at gå på ferie og indstille det således at man søger alle jobs. Man skal acceptere et af de første 5 tilbuds man får. Grunden til  denne ændring er at man ellers nok ender med at få et specifikt hold.
o Når du har fået en klub, så kan det anbefales at gå ind i "Manage Subscriptions" da man ellers vil få cirka en milliard nyheder hele tiden.
- LLM reglerne skal følges (vil definere LLM reglerne nedenfor).
- Det er en del af konceptet at man flakker meget rundt i ens karriere, så når man får et jobtilbud mens man er ansat i en klub allerede, så skal det accepteres. Dette er egentligt hoved-princippet i challengen. Hvis det ikke følges, så kan spillet ikke karakterises som en del af denne challenge.
- Det står en frit for at sige op i en klub, men det vil være dårlig stil at sige op i en klub uden at give det en chance, så en 10-15 kampe bør være absolut minimum.
- Spillets startdato sættes til tidligste dato, her laves en random på 1-52 lande hvilket land skal være startsted (Dette er for at sørge for flest tilfældigheder)
- Ingen deaktivering af spilleregenskaber
- Check "Forhindre styring af hold, hvor der allerede er managere"
- Check "Forhindre brug af Live Spil-Editor
- Ledelsesstil findes ved at tage 1-7 på random.org

LLM reglerne
Nøgleordet her er realisme og det er lidt op til dig selv at definere realisme men de følgende kriterier er minimum:

- Den store forskel fra FM12 er tilføjelsen af "Staff Responsibilites/Ansvarlig for staben". Dette er med til at forøge realismen markant, da der næppe er mange managers der har som deres ansvarsområde at bestemme hvor ens talentspejdere skal søge efter nye spillere henne osv.
Selvfølgelig gør det dit arbejde, som manager, markant sværere, da du nu vil være meget mere afhængig af andre personer. Men sådan ser virkeligheden i den store fodbold-verden også ud.
Derfor skal alle parametrene inde i "Staff Responsibilities/Ansvarlig for staben" været sat til at blive styret af en anden person end dig selv, med undtagelse af "Hires/fires all other staff/Ansætter/Afskediger al andet personale"
Følgende slåes fra: Talentsspejderansva r,
- Alle spillere man tilføjer til ens ønskeliste skal enten være scoutet af ens talentspejdere eller tilbudt en af agenter. Spillerne som kan scoutes kan findes på følgende måder:
o Igennem scouting assignments
o Modstandere
o Rygter (hvis pressen kæder dig sammen med en spiller)
o Nyheden omkring fritstillede spillere (her er det vigtigt at notere at det ikke er tilladt at subscribe til alle ligaer i spillet da man derfor får alt for mange nyheder omkring dette.
- Derfor er Player Search funktion forbudt land til enhver tid.
- Downloadede taktikker/træningsprogrammer er ikke tilladt
o yderst realisme ville være at man skulle basere sine taktikker ud fra den samling standard taktikker der er i spillet fra starten af og så lave få ændringer ud fra dem, men hvis man har sin egen taktik så kan den også accepteres.
- Træningskampe skal arrangeres af en assistent.

Det følgende kan virke ret strikst, både i forbindelse med selve konceptet og LLM. Men det er for at skabe den ultimative udfordring.
« Seneste Redigering: 07 Feb 2021, 21:52 af NAsMaR » Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #1: 07 Feb 2021, 21:53 »



Jeg starter challengen ud med at køre min trænerprofil igennem Random.org møllen (Bare fordi jeg kan, og det er ret sjovt Grin.

Min træner skal have 2 nationaliteter, som bliver Nicaraguansk og Yemenitisk. Derudover taler personen også Italiensk og Walisisk.

Den foretrukkene spillestil er tiki-taka med en formation der hedder 4-1-3-1-1 DM OM Smal. Jeg vil forsøge så vidt muligt at benytte mig af spillestilen og formationen, når det tillader det (Jeg tænker jeg kan ende ud i at tweake det lidt).

Ledelsesstil: Motivator

I Nicaragua taler man Spansk.
Træneren bliver en Kvinde
For at få navn og yderligere info går jeg herind https://www.fakenamegenerator.com/
Sætter gender til female, name set til hispanic, country til Spain.
Min person er 41 år (Random på 18-67)
Navn: Roxana Zúñiga Betancourt
(Alt andet er lavet med random.org)


« Seneste Redigering: 09 Feb 2021, 19:48 af NAsMaR » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #2: 07 Feb 2021, 22:02 »

Held og lykke Wink
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #3: 08 Feb 2021, 19:38 »

Er blevet tilbudt ikke mindre end 7 manager jobs rundt om i verden:
PFK Montana i Bulgarien
Chennai City i Indien
Vestri i Island
Hapoel Afula i Israel
Tiddin Road FC i Indien
Kardemir Karabükspor i Tyrkiet
Central Espanol i Uruguay

Jeg tog til samtale i samtlige 7 klubber. Vestri var de første til at tilbyde mig en kontrakt, som jeg tilfredsstillende tog, som det første managerjob.



Hvem kan sige nej til det her:



Der skal bygges videre på en midterplacering i Inkasso-deild karla ligaen, Medieprognosen siger en 9. plads.
Stadion Torfnesvöllur har en kapacitet på 1.596 tilskuer opført i 1980. Hold da op Smiley

Islandsk tiki-taka, det bliver måske en worldfirst!

Vi forsøger os med min (åbenbart) yndlings taktik 4-1-3-1-1 DM OM Smal. Så må vi se hvor meget der skal justeres Opstemt
« Seneste Redigering: 09 Feb 2021, 20:10 af NAsMaR » Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #4: 12 Feb 2021, 20:59 »

Vestri Opdatering 1
Jeg er kommet til en klub, der skal spare på lønomkostningerne, alle top spillere har kontrakt udløb om noget der ligner 10 måneder.
Så helt generelt starter vi lidt op af bakke her!  Ubeslutsom

Man starter i Island med at spille Deildabikar, det er en form for liga cup man spiller i pre-season.
Den anses som den tredje vigtigste turnering i Island.

De bedste 24 klubber i Island er samlet i turneringen, så når man som Vestri er det 4 dårligste af de bedste 24 klubber, er chancerne få.

Vi skulle spille 5 kampe i Gruppe af, bl.a. mod sidste års vinder af top-ligaen (Pepsi-deildin) Valur Reykjavik.

Det blev til 2 tabte kampe mod to Pepsi-deildin hold, her tabte vi dog kun 1-0 til Valur, hvilket må siges at være et ret fantastisk resultat.

En sejr og to uafgjorte mod andre hold i Inkasso ligaen. Det var kun nok til en 4 plads i gruppen (Ud af 6)
Det er kun nr. 1 der går videre fra gruppen, der er 4 grupper, de 4 vindere mødes i en semifinale og senere en finale (Som IBk Keflavik endte med at vinde, dem var vi i gruppe med!  Forseglede Læber)



En godkendt start skulle, desværre ikke blive et godt startskud til ligaen.

Vi starter med at ryge ud i cuppen Mjolkurkukarinn til et andet Inkasse-deild karla hold (Man skal holde tungene lige i munden med de har navne Grin)

De første 3 kampe taber vi med et ét måls nederlag, det er brænd ærgeligt.

Herefter begynder pressen at være efter mig, de mener snart at mit eventyr i Island er slut.

Er det bedre med sort tekst? Jeg er lidt i tvivl  Tunge

Så fremtiden er spændende, kan jeg mon få skuden vent i Island  Hævet Øjenbryn

Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #5: 12 Feb 2021, 23:34 »

Er blevet tilbudt ikke mindre end 7 manager jobs rundt om i verden:
PFK Montana i Bulgarien
Chennai City i Indien
Vestri i Island
Hapoel Afula i Israel
Tiddin Road FC i Indien
Kardemir Karabükspor i Tyrkiet
Central Espanol i Uruguay

Er lige ved at starte et spil op, siger lidt om spillets standard ting når vi tager hele verden, at jeg har fået tilbudt samtale hos de præcis samme 7 klubber som du fik. på sin vis skræmmende, hvor lidt nationalitet osv må betyde for spillet, så længe man er sat på samme trin.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #6: 13 Feb 2021, 11:36 »

Er lige ved at starte et spil op, siger lidt om spillets standard ting når vi tager hele verden, at jeg har fået tilbudt samtale hos de præcis samme 7 klubber som du fik. på sin vis skræmmende, hvor lidt nationalitet osv må betyde for spillet, så længe man er sat på samme trin.

Ja, der håbede jeg faktisk lidt at det var mere forskelligt. Jeg har dog forsøgt mig i FM 21 touch også (bare lige for at prøve), men der fik jeg ikke de samme.

Men det kan jo næsten ikke være tilfældigt at få de samme 7. Men gad vide hvad man kan gøre for at det bliver mere tilfældigt? Jeg håbede lidt at start datoen kunne sætte lidt bod på det. Det kan være man skal starte med at gå på ferie i et tilfældigt antal dage/uger/måneder, f.eks. random på 1-30 dage, det må vel give diversitet, da de manager jobs i starten må blive taget lidt efter lidt.

Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #7: 13 Feb 2021, 12:18 »

Vestri Opdatering 2

Klubben får en ny bestyrelsesformand, han vil dog ikke ændre noget og det ser ud til at bestyrelsens mening om holdet forbliver den samme.

Lidt defensive justeringer for at undgå mange chancer i mod og så har jeg flyttet en af vores bedste spiller Daniel Agnar Asgeirrsson fra midtbanen ned i midterforsvaret.

Det gav porte og en 1-0 arbejdssejr udmøntede sig. Dog får vi stadig alt for mange skud og skud på mål i mod os 18/8, mod konkurrenten på 10 pladsen.

Bestyrelsen mener dog at jeg har mistet tilliden til spillerne, og de vil diskutere min fremtid. Manglende fremmøde vil resultere i en annulleret kontrakt, så jeg må nok hellere dukke op Wink

De vil have at holdet levere 8 point de næste 5 kampe. Det er 1,6 point i snit. Jeg acceptere, der er ikke så meget andet at gøre, da jeg ikke vil risikere at blive fyrret allerede.


Sejr i første kamp efter bestyrelses mødet, 7. pladsen nu!

Endnu en god nyhed, min 32 årige kroatiske midtbane general har valgt at forlænge med 2 år til en lavere løn! Grin

5 kampe med præcist 8 point, et nederlag, to uafgjorte og to sejre, gør at jeg præcist kan forblive træner her lidt endnu! Alle planer om opsigelse er annulleret, wuhu Smiley

Fremtiden ser spændende ud i Island! Vi må se om det holder!  funny
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #8: 13 Feb 2021, 17:21 »

Vestri Opdatering 3                        
Der har været en masse fnider i truppen, jeg har derfor valgt at skille mig af med anføren og en anden toneangivende spiller, begge har dog ikke præsteret noget særligt.
                     
Med 3 nederlag i streg efter min redning, er der nødt til at komme med noget nytænkning!
                     
Jeg hyrer derfor en talentspejder og får en række spillere til prøvetræning.                        
Her lykkedes det bl.a. at tiltrække en 19 årig ung mexicaner der tidligere har spillet for Aragon FC med et flot målsnit.                        
Derudover blev der også hentet nogle forstærkninger til forsvaret og midtbanen (Som var tyndt besat)                        
                        
Med meget dårlige resultater og 8 kampe uden sejr giver bestyrelsen mig en måned til at rette op på de fejlene resultater.                        
                        
Jeg forsøger mig med nogle nye taktikker, jeg prøve at spille mere direkte, da det virker somom de hold med mest success i Island spiller sådan.                        
Det er dog meget svært, når moralen i truppen er så lav.                        
                        
Med en 11. plads i ligaen og kun to kampe tilbage i Vestri, modtager jeg min opsigelse.                         
                        
Skal jeg drage noget positivt, så må det være:

  • at jeg har lært flydende islandsk
  • det er svært at spille tiki-taka i Island
  • det kan både hedde på og i Island
               
                        
Jeg går på ferie og søger igen alle job! Da jeg skal i arbejde hurtigst muligt igen Smiley                        

Ligaens slutresultat (Jeg var ikke del i de 2 sidste kampe)
                        
                        
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #9: 13 Feb 2021, 19:20 »

Orsha opdatering 1

Jeg troede jeg havde det svært med navnene i Island. Det skal vise sig dog, at jeg kommer på prøve igen!
Jeg har nemlig skrevet kontrakt med Orsha fra Hviderusland, de befinder sig på en 15 plads i Piersaja Liha med 5 kampe tilbage af sæsonen.

Der er 16 hold i ligaen og de 2 nederste rykker ned.
Der er dog 3 hold inden for rækkevidde og det er dem vi skal ud og jagte!

Man er lidt hæmmet i Piersaja Liha, da man kun må have hvidrussiske spillere. Man skal også have 2 under 20 spillere blandt de første elleve.

Jeg overtager et hold med 9 ligakampe uden en sejr!
De 5 kampe fordeler sig således: 3 sejre, 2 uafgjort og et nederlag til ligaens nr. 1.

Sidste kamp er mod det nederste hold i ligaen, der allerede er rykket ud - dog har vi 3 skader og 2 karantæner i vores startellever.

Kampen er fyldt med nerver, vi starter med at komme foran 3-0, men smider hele føringen pga. nervøsitet i anden halvleg til 3-3, kampen ender dog 4-3 til os på udebane, og vi har dermed sikret os overlevelse!





Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #10: 15 Feb 2021, 20:05 »

Orsha opdatering 2

En ny sæson for Orsha, medieprognosen siger en 13. plads, jeg håber vi kan gøre det bedre end det! Thumbs Up

Jeg får hentet 5 spillere til den nye sæson. Vi mister dog også 5 spillere. Men kvaliteten er højere på dem der kommer ind.

Det går op for mig, at man har mulighed for at tage op til 8 lejespillere på en sæson og tager fat i min chefspejder og får fundet nogle lejesvende! Opstemt

Det bliver i første omgang til 5 lejespillere, men i sommerpausen henter jeg 3 mere.
4 af de først lejede spillere får nemlig revet deres lejekontrakt over, da jeg desværre ikke formår at bruge dem i de rigtige positioner. Ubeslutsom

Taktikken er en 4-3-3 DM Bred. Dog skifter jeg med 14 kampe igen, til en ny taktik. Vi indkassere for mange mål (21 mål på 18 kampe) og har en stime med over 7 kampe uden sejr. Huh

Den nye taktik er en 4-1-3-2. Så mine indvendige angribere ryger tilbage som brede midtbaner og jeg spiller med to angribere. Det ser ud til at lukke en smule bedre af bagtil end den tidligere taktik.

Da vi ligger på 12. pladsen med 12 kampe igen, får jeg et jobtilbud fra Gomel, som ligger nr. 8 i ligaen og netop er rykket ned fra den øverste division (Altså en lidt større klub med et bedre omdømme). Grin

Min kontrakt udløb alligevel om 5 måneder, så det var sådan set et perfekt tilbud.

Jeg tager en update med Gomel senere Smiley (Jeg skal jo acceptere!)





« Seneste Redigering: 15 Feb 2021, 20:25 af NAsMaR » Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #11: 18 Feb 2021, 16:53 »

Sidder lidt fast pt. i Gomel efter en sæson her, skal jeg fortsætte eller videre. Jeg har sådan set lært flydende hvidrussisk! Grin
Logged


NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #12: 18 Feb 2021, 18:11 »

Gomel opdatering 1

Nu er jeg rykket til en klub der har en medieprognose som nr. 1. Pt. nr 8 i ligaen med 12 kampe igen.

Jeg er ankommet i en klub, der tidligere har vundet den hvidrussiske liga i 2003. De har derudover også vundet liga cuppen.

Det er en klub som kun 5 gange før har spillet i den hvidrussiske anden division ellers har de været i den øverste division.

Stadion er på hele 14.307 tilskuer, opført i 1920 (Gammel lort!).

Forventningerne er også store her, vi skal opnå oprykning og skal forsøge at bygge videre på oprykningen i den øverste liga.

  • Jeg skal udvikle spillere ved at anvende klubbens ungdomssystem.
  • Der skal spilles defensivt solidt fodbold (argh!)
  • Jeg skal købe spillere der er under 23 år til førsteholdet

Spændende! Rullende Øjne

Det er et nedtrykt omklædningsrum jeg overtager og der er meget arbejde at gøre, for at få rettet tingene op her.
Der er  i sidste sæson hentet 4-5 spillere der ikke er brugbare i den hvidrussiske anden division, da spillere her kun må være hvidrussiske, russiske eller fra Kasakhstan. Ubeslutsom

Vi er to kampe fra sommertransfervindu et ved overtagelse og må derfor nøjes med vi har indtil da.
Det bliver desværre til to nederlag. Sur

I pausen får jeg hentet nogle rigtig gode forstærkninger. Bl.a. min tidligere stjerne fra Orsha Gleb Zheleznikov og han fortsætter hvor han slap for mig og bliver den bedste spiller på holdet. Thumbs Up

Jeg henter 5 spillere og afsætter en enkel. Jeg har fået et kæmpe transferbudget på 500.000! Det er 500.000 mere end i Orsha!
Men det gør, at jeg faktisk kan købe alle de bedste spillere fra de andre hold, da deres økonomi er langt fra Gormel's. Jeg prøver dog at beherske mig lidt og tager dem min talentspejder anbefaler mig.

Statistikken hedder 12 kampe, 7 vundet, 2 uafgjort og 3 nederlag

Vi når akkurat ikke at komme med i playoff og er 3 point fra, begge konkurrenter vandt selvfølgelig deres sidste kamp, var det gået anerledes havde muligheden været der helt frem til sidste kamp.
Bestyrelsen er meget skuffet. Hvilket skuffer mig en smule, da min statistik er en hel del bedre end den tidligere manager, der er dog ingen kære mor her i det hvidrussiske! Huh

Jeg vælger at fortsætte i Gormel lidt endnu, da jeg er overbevist om at vi kan sikre oprykning! Cool




« Seneste Redigering: 20 Feb 2021, 13:23 af NAsMaR » Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #13: 19 Feb 2021, 09:04 »

Du har givet dig i kast med nogle ligaer som jeg normalt ikke prøver kræfter med - det er spændende  Thumbs Up

Og så tror jeg faktisk det er det første manager spil jeg ser hvor det er en kvinde der er træner. Fedt.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge 2021
« Svar #14: 19 Feb 2021, 09:57 »

@mama99ai: Det er faktisk ret sjovt, at prøve nogle andre ligaer, de regler de har bl.a. i det hvidrussiske, gør at man skal omstille sig lidt.

Det er ikke meget de gør ud af, at man er kvindelig træner, det bliver kun nævnt når man tiltræder en ny klub, ellers har jeg umiddelbart intet mærket til det eller set kommentar angående det.
Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010