home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:36:31 JG v25 Baren Hvor mange hobbyer har...
26 Jul 2021, 14:02 Ninja777 Idéfabrikken Danmark - Lower League...
24 Jul 2021, 17:49 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Jul 2021, 12:41 Arsrea Klubsøgnin... Odense Boldklub
21 Jul 2021, 02:38 Arberg Fodbold Ballon d'Or 2021
20 Jul 2021, 10:25 Erzael Blogs Milliardær
19 Jul 2021, 22:06 jonesg Omklædning... Spørgsmåltråden
Antal Registrerede Brugere: 22803
  1 Bruger, 475 Gæster Online.

Nyeste Bruger: omisenej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Milliardær
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Milliardær  (Læst 14636 gange)
Erzael
Manager

Sv: Milliardær
« Svar #120: 01 Jul 2021, 13:05 »

DANMARK, 2. DIVISION - NÆSBY BOLDKLUB - 1. PLADS

Da jeg sluttede af i Skotland lige op til sommerferien, var der rigeligt med jobs at vælge imellem, da jeg gik i gang med den store søgning. Og jeg fik mit ønske opfyldt - næste udfordring venter mig nemlig i Danmark.

Her fik jeg mulighed for at overtage jobbet i Næsby Boldklub, som befandt sig i 2. Division. To år forinden havde de været nede at vinde i Danmarksserien, så det var bestemt ikke en topklub, jeg tog styringen i. De har været elevatorhold mellem Danmarksserien og 2. Division siden spillets start, men nu er det mit job at føre dem mod Superligaen, Champions League og 1 milliard kroner på kontoen.

Jeg har allerede nu spillet første sæson færdig, og vi er braget direkte op i 1. Division i min første sæson i klubben. Da vi kom over i oprykningsfasen, var det eneste hold, der nogenlunde kunne følge med os, Varde, som endte med at snuppe ligaens anden oprykningsplads.

Pengemæssigt har jeg absolut intet at rykke med her i startfasen. Over 20 spillere kom til klubben på fri transfer eller leje i løbet af sæsonen, mens halvt så mange forlod klubben - også på fri - på samme tid. Det er et djævelsk landskab at bevæge sig rundt i landskabet af amatørkontrakter, hvor din bomber kan være væk fra den ene dag til den anden.

Heldigvis formåede jeg at holde fast på et par solide kræfter gennem hele sæsonen. Jeg fik en tidligere Superliga keeper fra Silkeborg hentet ind, og på toppen havde jeg en 25-årig angriber hentet fra Fredericia i 1. Division, som nettede 20 gange i løbet af sæsonen. Og midtbanen blev styret af et skotsk powerhouse, som jeg fik hentet gratis fra Ladbrokes League 2, hvor jeg lige selv er kommet fra, sådan cirka. Det var nok de mest betydningsfulde spillere for mig i løbet af sæsonen.

Økonomisk er det røv og nøgler, og saldoen står lige nu på minus 698.525 kroner. Et fald på ca. 100.000 kroner siden jeg overtog klubben. Der bliver nok ikke meget mere at lege rundt med i 1. Division, hvor der heller ikke er mange præmiepenge på højkant. Men nu må vi se, hvor lang tid der evt. går, før vi kan kalde os professionelle. Indtil nu er klubbens status semi-prof.

TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Vålerenga kom som en kæmpe overraskelse bagfra og nappede trofæet i denne sæson. Brumunddal kan igen tage til takke med bronzemedaljerne, selvom de nok ikke er lige så værdsat som de tusinde guldmedaljer, de har hængende hjemme på væggen. I pokalturneringen blev det til exit i kvartfinalen, mens de i Europa League blev gelejdet ud 2. knockout runde til Man United.

Stalybridge Celtic
Så tæt på et comeback til Premier League og alligevel så langt fra. Klubben fik tilsnusket sig en 3. plads i Championship, men på målstregen i play-off finalen måtte de se sig slået af Swansea. FA Cup blev til 3. runde, Carabao Cup 2. runde.

CF Rayo Majadahonda
En lille forbedring i det spanske, da Rayo Majadahonda rykkede fra en 10. plads til en 7. plads i denne sæson. Dog kun et point uden for europæisk deltagelse, men trods alt stadig en forbedring. I pokalturneringen gik man hele vejen til semi-finalen, hvor Atl. Madrid blev endestationen.

Peterhead F.C.
Og for første gang et tilbageblik på mine skotske kammerater, der skulle klare sig uden mig ved roret. Det gjorde de egentlig ganske fortræffeligt, da de tog sølvmedaljerne i hus. Det var dog dødt løb i toppen, og Celtic ender med 77, Peterhead med 76 og Rangers med 75 point. Det blev dog til et trofæ i form af den skotske pokalturnering, så der er nok trillet et par hundrede millioner ind på kontoen der igen. I Champions League gik man også videre fra gruppespillet, men her blev man sablet ned med samlet 7-1 til PSG i første knockout runde.

SOMMER, 2057

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #121: 05 Jul 2021, 16:16 »

Så kom vi endelig til Danmark - glæder mig! Smiley

Kolo Abib Touré

Christoffer
Ynglingespiller

« Svar #122: 14 Jul 2021, 15:31 »

Godt nok et imponerende save du har gang i!
Glæder mig til at følge med i Danmark.

Traditionsklub siden 1924

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #123: 17 Jul 2021, 16:52 »

Hvad fanden, det er jo min klub!
Held og lykke i Næsby Smiley

Erzael
Manager

« Svar #124: 20 Jul 2021, 10:25 »

DANMARK, 1. DIVISION - NÆSBY BOLDKLUB - 3. PLADS

Selvom der havde været godt fart på, hvis jeg havde taget den direkte fra 2. Division til 1. Division og videre i Superligaen, er det stadig bittert at smide en oprykning på målstregen, som vi gjorde i denne sæson.

Gennem hele sæsonen lå jeg og kæmpede med Viborg om førstepladsen og dermed også den direkte oprykning til Superligaen.  Og med få runder igen fik vi endelig kæmpet os forbi dem, så vi selv kunne afgøre det ved at vinde vores resterende kampe. Her valgte vi dog at tabe tre og spille en uafgjort ud af de sidste fire kampe, hvilket gjorde det nemt for Viborg at tilsnige sig førstepladsen igen. Faktisk endte vi helt nede på en 3. plads, da Esbjerg slog os i sidste spillerunde og smuttede forbi os.

Dermed skulle vi ud i play-off mod potentielle nedrykkere fra Superligaen. Her blev AGF vores modstander, og i begge kampe kommer vi hurtigt bagud med flere mål. Vi får dog i begge opgør også kæmpet os tilbage igen, men til sidst står vi med et samlet nederlag på 4-5, og vi må tage endnu en sæson i 1. Division. Vi kunne nok heller ikke klare os i Superligaen med nuværende materiale, men det ville stadig have været fedt med en så hurtig oprykning.

Kontoen er blevet lidt bedre med godt 1,3 mio. kroner på den positive side, så det er altid noget at slutte sæsonen af med et plus rent økonomisk.

TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Brann nappede igen førstepladsen foran Brumunddal, der måtte tage til takke med sølvmedaljer. I Europa League blev de slået ud i 1. knock-out runde til FC Porto, og i pokalturneringen slukkede håbet i 3. runde.

Stalybridge Celtic
For andet år i træk fik Stalybridge Celtic sikret sig en 3. plads i Championship og dermed en plads i play-off. Her blev det til exit i semi-finalen med et samlet 3-2 nederlag til Aston Villa. I FA Cup var det exit i 5. runde, og i Carabao Cup allerede i 1. runde.

CF Rayo Majadahonda
En lunken midterplacering var alt hvad det kunne blive til i denne sæson. Nummer 10 ender Rayo Majadahonda, og dermed er der ingen europæisk i næste sæson. Pokalturneringen sluttede i 4. runde til Rayo Vallecano.

Peterhead F.C.
Peterhead F.C. ender for en gangs skyld foran både Celtic og Rangers. Men det hjælper ikke meget, når man samtidig ender bag både Hearts og Motherwell. Dermed blev det til en 3. plads i denne sæson, som dog stadig betyder Champions League i næste. I denne sæson blev det til avancement i CHL, hvor Roma dog blev endestation i første knockout runde. I pokalen kom man igen hele vejen til finalen, hvor Dundee dog nappede trofæet med 2-1.

SOMMER, 2058

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010