home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Milliardær
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Milliardær  (Læst 64602 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #120: 01 Jul 2021, 13:05 »



DANMARK, 2. DIVISION - NÆSBY BOLDKLUB - 1. PLADS


Da jeg sluttede af i Skotland lige op til sommerferien, var der rigeligt med jobs at vælge imellem, da jeg gik i gang med den store søgning. Og jeg fik mit ønske opfyldt - næste udfordring venter mig nemlig i Danmark.

Her fik jeg mulighed for at overtage jobbet i Næsby Boldklub, som befandt sig i 2. Division. To år forinden havde de været nede at vinde i Danmarksserien, så det var bestemt ikke en topklub, jeg tog styringen i. De har været elevatorhold mellem Danmarksserien og 2. Division siden spillets start, men nu er det mit job at føre dem mod Superligaen, Champions League og 1 milliard kroner på kontoen.

Jeg har allerede nu spillet første sæson færdig, og vi er braget direkte op i 1. Division i min første sæson i klubben. Da vi kom over i oprykningsfasen, var det eneste hold, der nogenlunde kunne følge med os, Varde, som endte med at snuppe ligaens anden oprykningsplads.

Pengemæssigt har jeg absolut intet at rykke med her i startfasen. Over 20 spillere kom til klubben på fri transfer eller leje i løbet af sæsonen, mens halvt så mange forlod klubben - også på fri - på samme tid. Det er et djævelsk landskab at bevæge sig rundt i landskabet af amatørkontrakter, hvor din bomber kan være væk fra den ene dag til den anden.

Heldigvis formåede jeg at holde fast på et par solide kræfter gennem hele sæsonen. Jeg fik en tidligere Superliga keeper fra Silkeborg hentet ind, og på toppen havde jeg en 25-årig angriber hentet fra Fredericia i 1. Division, som nettede 20 gange i løbet af sæsonen. Og midtbanen blev styret af et skotsk powerhouse, som jeg fik hentet gratis fra Ladbrokes League 2, hvor jeg lige selv er kommet fra, sådan cirka. Det var nok de mest betydningsfulde spillere for mig i løbet af sæsonen.

Økonomisk er det røv og nøgler, og saldoen står lige nu på minus 698.525 kroner. Et fald på ca. 100.000 kroner siden jeg overtog klubben. Der bliver nok ikke meget mere at lege rundt med i 1. Division, hvor der heller ikke er mange præmiepenge på højkant. Men nu må vi se, hvor lang tid der evt. går, før vi kan kalde os professionelle. Indtil nu er klubbens status semi-prof.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Vålerenga kom som en kæmpe overraskelse bagfra og nappede trofæet i denne sæson. Brumunddal kan igen tage til takke med bronzemedaljerne, selvom de nok ikke er lige så værdsat som de tusinde guldmedaljer, de har hængende hjemme på væggen. I pokalturneringen blev det til exit i kvartfinalen, mens de i Europa League blev gelejdet ud 2. knockout runde til Man United.

Stalybridge Celtic
Så tæt på et comeback til Premier League og alligevel så langt fra. Klubben fik tilsnusket sig en 3. plads i Championship, men på målstregen i play-off finalen måtte de se sig slået af Swansea. FA Cup blev til 3. runde, Carabao Cup 2. runde.

CF Rayo Majadahonda
En lille forbedring i det spanske, da Rayo Majadahonda rykkede fra en 10. plads til en 7. plads i denne sæson. Dog kun et point uden for europæisk deltagelse, men trods alt stadig en forbedring. I pokalturneringen gik man hele vejen til semi-finalen, hvor Atl. Madrid blev endestationen.

Peterhead F.C.
Og for første gang et tilbageblik på mine skotske kammerater, der skulle klare sig uden mig ved roret. Det gjorde de egentlig ganske fortræffeligt, da de tog sølvmedaljerne i hus. Det var dog dødt løb i toppen, og Celtic ender med 77, Peterhead med 76 og Rangers med 75 point. Det blev dog til et trofæ i form af den skotske pokalturnering, så der er nok trillet et par hundrede millioner ind på kontoen der igen. I Champions League gik man også videre fra gruppespillet, men her blev man sablet ned med samlet 7-1 til PSG i første knockout runde.






SOMMER, 2057
Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #121: 05 Jul 2021, 16:16 »

Så kom vi endelig til Danmark - glæder mig! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #122: 14 Jul 2021, 15:31 »

Godt nok et imponerende save du har gang i!
Glæder mig til at følge med i Danmark.
Logged

Traditionsklub siden 1924

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #123: 17 Jul 2021, 16:52 »

Hvad fanden, det er jo min klub!
Held og lykke i Næsby Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #124: 20 Jul 2021, 10:25 »



DANMARK, 1. DIVISION - NÆSBY BOLDKLUB - 3. PLADS


Selvom der havde været godt fart på, hvis jeg havde taget den direkte fra 2. Division til 1. Division og videre i Superligaen, er det stadig bittert at smide en oprykning på målstregen, som vi gjorde i denne sæson.

Gennem hele sæsonen lå jeg og kæmpede med Viborg om førstepladsen og dermed også den direkte oprykning til Superligaen.  Og med få runder igen fik vi endelig kæmpet os forbi dem, så vi selv kunne afgøre det ved at vinde vores resterende kampe. Her valgte vi dog at tabe tre og spille en uafgjort ud af de sidste fire kampe, hvilket gjorde det nemt for Viborg at tilsnige sig førstepladsen igen. Faktisk endte vi helt nede på en 3. plads, da Esbjerg slog os i sidste spillerunde og smuttede forbi os.

Dermed skulle vi ud i play-off mod potentielle nedrykkere fra Superligaen. Her blev AGF vores modstander, og i begge kampe kommer vi hurtigt bagud med flere mål. Vi får dog i begge opgør også kæmpet os tilbage igen, men til sidst står vi med et samlet nederlag på 4-5, og vi må tage endnu en sæson i 1. Division. Vi kunne nok heller ikke klare os i Superligaen med nuværende materiale, men det ville stadig have været fedt med en så hurtig oprykning.

Kontoen er blevet lidt bedre med godt 1,3 mio. kroner på den positive side, så det er altid noget at slutte sæsonen af med et plus rent økonomisk.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Brann nappede igen førstepladsen foran Brumunddal, der måtte tage til takke med sølvmedaljer. I Europa League blev de slået ud i 1. knock-out runde til FC Porto, og i pokalturneringen slukkede håbet i 3. runde.

Stalybridge Celtic
For andet år i træk fik Stalybridge Celtic sikret sig en 3. plads i Championship og dermed en plads i play-off. Her blev det til exit i semi-finalen med et samlet 3-2 nederlag til Aston Villa. I FA Cup var det exit i 5. runde, og i Carabao Cup allerede i 1. runde.

CF Rayo Majadahonda
En lunken midterplacering var alt hvad det kunne blive til i denne sæson. Nummer 10 ender Rayo Majadahonda, og dermed er der ingen europæisk i næste sæson. Pokalturneringen sluttede i 4. runde til Rayo Vallecano.

Peterhead F.C.
Peterhead F.C. ender for en gangs skyld foran både Celtic og Rangers. Men det hjælper ikke meget, når man samtidig ender bag både Hearts og Motherwell. Dermed blev det til en 3. plads i denne sæson, som dog stadig betyder Champions League i næste. I denne sæson blev det til avancement i CHL, hvor Roma dog blev endestation i første knockout runde. I pokalen kom man igen hele vejen til finalen, hvor Dundee dog nappede trofæet med 2-1.






SOMMER, 2058
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #125: 19 Aug 2021, 20:46 »



DANMARK, 1. DIVISION - NÆSBY BOLDKLUB - 1. PLADS


SU-SU-SUPERLIGA!

Vi gjorde rent bord i denne sæson af 1. Division. I år var der ingen Viborg til at tage den fra os, og Esbjerg var en skygge af sig selv. Det efterlod muligheden for at tage 1. pladsen, og det gjorde vi i sikker stil. Med hele 13 point ned til forfølgerne fra Oure FA, var med fire runder igen sikre på den direkte oprykning.

Vi havde en lidt vanskelig start, og efter tre sejre løb vi ind i en række nederlag og uafgjorte. Dog sluttede vi efteråret af i sikker stil, og de samme takter fortsatte i foråret, hvor vi først tabte, da vi havde sikret os titlen. I pokalturneringen gjorde vi det også fremragende, og vi skulle helt frem til en kvartfinale, hvor FC København gjorde det af med os. Dog kun med en 2-1 sejr, så vi var tæt på at drille dem.

FC København var blandt andet en af årsagerne til, at det gik så godt for os i denne sæson, da de havde været så søde at udleje en ung angriber ud til os, som nettede hele 26 gange i løbet af sæsonen. Der blev i alt hentet to på leje og to på fri, så har endnu ikke brugt penge på transfers. Der er dog heller ikke kommet penge ind den anden vej endnu.

Klubben er stadig kun semi-pro, men mon ikke at vi bliver opgraderet til professionelle, lige så snart den nye sæson nærmer sig. Der er nok ikke mange af mine nuværende spillere, jeg kan gøre brug af i den øverste række, så regner stærkt med et aktivt transfervindue fra vores side af. Også selvom der næsten ikke er noget at gøre godt med.

Økonomien siger godt og vel 3,7 mio. kroner på bogen. Forhåbentlig kommer der lidt mere ind, når tv-pengene fra den nye sæson kommer. Næste sæson skal gerne slutte med minimum 10 mio. kroner i banken.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
For mine norske venner blev det kun til en fjerdeplads i ligaen, et exit i pokalturneringen i kvartfinalen og et exit i 1. knockout runde i Europa League til Tottenham.

Stalybridge Celtic
Stalybridge Celtic sluttede meget middelmådigt med en 11. plads i Championship. I Carabao Cup blev det til exit i 3. runde, og i FA Cup nåede man til 5. runde.

CF Rayo Majadahonda
Kun 39 point kunne det blive til i denne sæson for mine spanske amigos. Det kastede en 14. plads af sig i rækken. I pokalturneringen bliver det til en kvartfinale, hvor Valladolid bliver endestationen.

Peterhead F.C.
Til gengæld kan jeg så glæde mig over, at mine skotske kammerater snupper titlen for første gang, siden jeg smuttede derfra. Og det endda med hele 15 point ned til Rangers og 18 point til Celtic. I pokalturneringen blev sidstnævnte endestationen i semi-finalen, og i Champions League blev det til exit i 1. knockoutrunde til PSG. Dog med avancement fra gruppen, hvilket er en god præstation.





SOMMER, 2059
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #126: 23 Aug 2021, 18:30 »



DANMARK, SUPERLIGA - NÆSBY BOLDKLUB - NEDRYKNINGSFASE


Starten på vores første sæson som Superliga-klub var lige til at lukke op og skide i. Det var som at starte med at blive fratrukket 20 point fra starten af. Og hvorfor? Fordi min bestyrelse ikke kunne se nogen grund til at gøre vores klub professionel.

Derfor måtte jeg i denne sæson klare mig med 25% af spillerne på amatørkontrakter, 25% af spillerne hentet fra amatørkontrakter i 1. Division og de sidste 50% af spillerne på lejeaftaler fra de øvrige Superligaklubbers ungdomshold. Værsgo at slå FCK, Brøndby, FC Midtjylland osv.

Med to sejre og en enkelt uafgjort i de første tre kampe startede det ellers forrygende. Men hurtigt løb vi ind i den ene øretæve efter den anden, og i de sidste 16 kampe af de indledende 26 kampe, vandt vi hele en. Derfor røg vi naturligvis i nedrykningsfasen, hvor vi røg i gruppe med HB Køge, Brøndby og AC Horsens, hvor vi var få point over sidstnævnte ved fasens start. HB Køge og Brøndby var sikret overlevelse med +15 point foran os fra starten af.

Og i stedet for at være fyr og flamme i de indledende 26 kampe, hvor vi rent faktisk kunne bruge pointene til noget, valgte vi i stedet at være fuldstændig forrygende i nedrykningsfasen. De seks kampe i nedrykningsgruppen endte med seks sejre. Det var to mere, end vi havde haft i de indledende 26 kampe, hvor det blev til fire sejre.

Det sendte os ind i SønderjyskE i nedrykningsspillets semifinale, som vi tabte med samlet 4-2. Selvom vi havde tæsket dem i sidste sæson i 1. Division, fik vi ørerne i maskinen i denne sæson. Det sendte os ud i en afgørende finale om at blive i Superligaen. Her skulle vi møde AC Horsens, som vi heldigvis lige havde tæsket to gange i nedrykningsfasens gruppespil. Med en sejr kunne vi gå videre og møde et 1. Divisions hold om overlevelse. Et samlet nederlag ville sende os retur til 1. Division her og nu.

Vi slap heldigvis ud af opgørene med oprejst pande, da vi efter en 2-1 sejr i første kamp efterfølgende kunne lukke og slukke for AC Horsens håb om overlevelse med en 5-0 sejr. Med samlet 7-1 var vi klar til at møde bronzevinderne fra 1. Division, nemlig Avedøre. I denne sidste afgørende kamp kunne jeg heldigvis se, at vores rivaler fra SønderjyskE, som havde fulgt med os op i Superligaen, rendte ind i Lyngby (markant bedre hold end Avedøre), hvor sønderjyderne måtte lide et samlet nederlag.

For vores vedkommende blev Avedøre heldigvis ikke det store problem. Det havde nok set anderledes ud, hvis vi havde fået Lyngby i stedet. Med samlet 5-3 kunne vi omsider ånde lettet op og glæde os over, at vi lige akkurat klarede kampen om overlevelse i Superligaen. Et mareridt af et nedrykningsspil. Men det endte med at gå vores vej.

Og efter at bestyrelsen hele to gange meldte min anmodning om at gøre os til professionelle ned, håber jeg fandeme, at de snart får fingeren ud og gør det muligt for os at hente bare nogenlunde spillere til klubben, der med økonomiske briller på lige nu har en konto på 6,6 mio. kroner (der er ikke mange præmiepenge i at ende uden for mesterskabsspillet).


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Endnu et hak ned. 5. plads i Eliteserien og et exit i kvalifikationen til Europa League. Dog et trofæ i form af pokalturneringen, hvor Tromsø blev sat på plads med 3-2 i finalen.

Stalybridge Celtic
Også Stalybridge hopper en plads ned på stigen. En 12. plads i Championship, hvor det både i Carabao Cup og FA Cup blev til exit i 3. runde.

CF Rayo Majadahonda
Det er som om, at mønsteret fortsætter. Også en plads ned for Rayo Majadahonda. En 15. plads i La Liga. Ud i 5. runde af pokalturneringen.

Peterhead F.C.
Til gengæld drøner min skotske raket bare afsted. Jeg efterlod den åbenbart med en fuld tank, inden jeg smuttede. Endnu et ligatrofæ til samlingen, og med en sejr over Celtic i pokalfinalen endte sæsonen med to trofæer. I CHL blev det til exit i 1. knockoutrunde mod Dortmund.





SOMMER, 2060
« Seneste Redigering: 23 Aug 2021, 18:39 af Erzael » Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #127: 24 Aug 2021, 09:36 »

Jeg mangler en "Like-knap" her  Smiley     Herlig blog  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and IŽll bet youŽll feel nuts

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #128: 25 Aug 2021, 11:56 »



DANMARK, SUPERLIGA - NÆSBY BOLDKLUB - NEDRYKNINGSFASE


Denne sæson endte med at blive en tæt kopi af sidste sæson. Og for at det ikke skal være løgn, selvom vi nu har klaret os to år i Superligaen, så vil min bestyrelse stadig ikke træffe en forhastet beslutning om at gøre klubben professionel. Jeg er nu oppe på fem forespørgsler om at blive professionel, og de vil stadig ikke give sig, da de sagtens mener, at vi kan konkurrere med uden at blive det. WTF? Gad vide om der skal en top 6 placering til, før de giver sig...

Men som sagt, så lignende denne sæson meget den første i Superligaen. Vi skulle dog helt hen til 7. spillerunde for at finde vores første sejr, og selvom vi levede lidt op hen mod slutningen af det indledende fase, var det stadig ikke nok til at krydse stregen til top 6. Vi endte dog med 10 point mere end sidste sæson, så vi var væsentligt bedre klædt på til nedrykningsfasen i denne sæson og havde egentlig også en reel mulighed for at tage 2. pladsen i gruppen, da der kun var få point mellem os og Brøndby.

Men vi endte desværre stadig på en 3. plads i vores nedrykningsgruppe, og det betød endnu engang det nervepirrende slutspil for vores vedkommende. Første modstander var Lyngby i slutspillets semifinale. Efter et 1-2 nederlag i første kamp, fik vi klubbens største sejr nogensinde med 9-0 på hjemmebane. Dermed var vi sikkert videre til slutspillets finale, der skulle afgøre, om vi skulle ud i en dræberkamp mod et 1. Divisions hold, eller om vi kunne sikre os overlevelse her og nu. Kampen var mod Randers, og med en øretæve på 2-5 i første kamp, hjalp en 2-1 sejr ikke meget i returkampen.

Det sendte os så for andet år i træk ud i en afgørende kamp mod 3. pladsen i 1. Division, hvilket denne sæson viste sig at være Esbjerg. Vestjyderne var dog heldigvis stadig på 1. Divisions niveau, hvilket gav os en 2-0 sejr i begge opgør. Samlet 4-0 og dermed sikret endnu en sæson i Superligaen.

En sæson, der sikkert byder på endnu et år som semi-professionelle. Jeg skal dog lige huske at sige, at jeg har haft mine første salg i klubben. Nogle få talenter er blevet skudt afsted for næsten 0 kroner, men til gengæld har jeg fået en 50% klausul af næste transferbeløb ind hos dem alle, så der venter forhåbentlig en pose penge i fremtiden. Den ene klausul har jeg allerede indløst, hvor vi sikrede os ca. 750.000 kroner. Det var en ung engelsk forsvarsspiller, solgt til Rotherham, der ikke ser ud til at blive meget mere værd. Så kunne jeg lige så godt indløse pengene nu i stedet for at vente på, at han sikkert bliver sat fri. Jeg har stadig to lottokuponer i denne kurv lige nu, som jeg ikke har indløst.

I vinter var der massiv efterspørgsel på en ung fransk angriber, jeg samlede op sidste sommer. Han har score 24 mål i Superligaen, og hans værdi er lige nu på 1 mio. kroner. Jeg hentede ham på fri transfer, og klubber som Lazio og Udinese har været interesseret. Jeg valgte dog at holde på ham, fordi jeg max kunne hive ca. 1,5 mio. kroner ind for ham, og jeg mener, at han er meget mere værd og kan blive meget stærkere, end han er nu. Så nu hvor jeg stadig har ham på kontrakt to år endnu, ser jeg ingen grund til at sælge, før vi enten får +5 mio. kroner for ham, eller en storklub er interesseret og byder en 50% klausul med i handlen.

Bankkontoen er der ikke sket så meget ved. Vi mister et par hundrede tusind hver måned, og så lapper præmiepenge og tv-pengene på det i løbet af sæsonen. Det sætter os lige nu på 6,6 mio. kroner.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Lidt bedre gik det i denne sæson for Brumunddal. De er hoppet er par pladser op, og de endte sæsonen på en 2. plads. Igen blev det til en finalesejr i pokalen, denne gang med 2-1 over Brann. I Europa League røg de ud efter 1. knockoutrunde mod Bordeaux.

Stalybridge Celtic
Stalybridge falder yderligere fire pladser og ender som nummer 16 i Championship. Exit i Carabao Cup i 1. runde og i FA Cup i 5. runde.

CF Rayo Majadahonda
Blot fire point fra stregen endte Rayo Majadahonda i denne sæson. Som nummer 17 er der nok ikke lang tid til, at de desværre endnu engang må en tur ned i næstbedste række. Forhåbentlig kan de vende heldet i næste sæson. Mallorca sendte dem ud af pokalturneringen i 4. runde.

Peterhead F.C.
Når Celtic og Rangers ikke kan skrabe mere end 52 og 55 point sammen, er det ikke svært at blive mestre, når man selv scorer 78 point i løbet af sæsonen. Mine skotske venner sejrede endnu engang i Ladbrokes Premiership, i en sæson hvor også pokalfinalen blev vundet med 2-0 over Hamilton. I Champions League blev det til en 3. plads og dermed EL slutspil. Her kom klubben hele vejen til semi-finalen, hvor Bordeaux var endestationen med samlet 1-5.





SOMMER, 2061
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #129: 26 Aug 2021, 21:02 »



DANMARK, SUPERLIGA - NÆSBY BOLDKLUB - 3. PLADS


Havde lige skrevet en hel update, som blev slettet på grund af 502 bad gateway her på siden, der har været der hele dagen. Så nu bliver det lige et halvt så lang skriv, for gider ikke gentage det hele  ticked off Grin

Det endte med at blive vores hidtil bedste sæson. Faktisk så god, at vi ender på en 3. plads og napper bronzemedaljerne. I sidste spillerunde af den indledende fase lå vi på 41 point sammen med to andre hold, og vi kæmpede alle om plads 5 og 6 i toppen for at komme i mesterskabsgruppen. Med en sejr på 4-3 over FC Nordsjælland satte vi os heldigvis på 6. pladsen og dermed for første gang i mesterskabsgruppen.

Her vandt vi seks kampe, tabte to og fik to uafgjorte mod de øvrige tophold, og dermed klatrede vi stille og roligt op på en 3. plads i ligaen. En pointdeling med Randers, der dog napper sølvet på grund af bedre målscore. Men jeg er nu også fint tilfreds med endelig bare at komme i top 6.

Vores franske komet, som omtalt i sidste update, var blandt andet en af årsagerne til den gode sæson. Han blev ligatopscorer, og vi ender alt i alt med 86 mål og slår rekord for flest scorede mål på en sæson i Superligaen. To lejesvende fra hhv. AGF og FC Midtjylland ender på 4. og 5. pladsen på topscorerlisten og bidrager også enormt til succesen.

En 3. plads er også adgangsgivende til kvalifikationen til Europa League. Så dermed er døren nu sparket ind til det forjættede land, som vi forhåbentlig allerede kan blive en del af efter sommeren. Og dette var også den afgørende faktor for min bestyrelse, der efter nu 10-12 afvisninger endelig laver klubben professionel. Så det åbner forhåbentlig op for en god portion spændende transfers og en målsætning om top 6 hver eneste sæson fra nu af.

Kassen siger over 24 mio. kroner, så der er forhåbentlig en lille chance for at købe nogle spændende spillere ind til den kommende sæson.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
2. plads i ligaen og triumf i pokalturneringen. Exit i Europa League gruppespillet.

Stalybridge Celtic
En helt stabilt 10. plads i Championship. Exit i 4. runde i Carabao Cup og 3. runde i FA Cup.

CF Rayo Majadahonda
Klubben klarede lige nøjagtigt skærene igen i denne sæson med en 15. plads. Exit i 4. runde i pokalen.

Peterhead F.C.
Igen, igen, igen napper Peterhead trofæet i ligaen. Exit i pokalen i 5. runde og i 1. knockoutrunde i Europa League.







SOMMER, 2062
« Seneste Redigering: 26 Aug 2021, 21:07 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #130: 28 Aug 2021, 17:00 »



DANMARK, SUPERLIGA - NÆSBY BOLDKLUB - 1. PLADS


Der skulle ikke andet end en professionel status til, før vi stod med mesterskabet i hænderne. Vores første sæson som fuldtids professionelle kastede en 1. plads af sig i ligaen, og vi har endelig fået gang i den bragende udvikling, som forhåbentlig inden længe kan sende os på den anden side af de 100 mio. kroner, og dernæst milliarden.

Med vores professionelle status var det muligt at hente meget bedre spillere til klubben. Både talenter, faste spillere og lejesvende, hvor vi nu kan hente spillere på leje fra udlandet i stedet for bare hos reserveholdene i Superligaen. I denne sæson fik jeg blandt andet lejet en 21-årig tysker, Christopher Eisenköck, der endte med at brage 37 mål ind i løbet af sæsonen. Derfor vil jeg også arbejde på at få lov til at låne ham igen i næste sæson, selvom han nok er klar til at tørne ud på førsteholdet for Mainz. Mine to øvrige spydspidser nettede hhv. 24 og 21 gange, så der var generelt godt gang i angrebet. De to er begge ejet af os selv, så de forsvinder heldigvis ikke.

Op til denne sæson fik jeg også forstærket forsvaret og keeper-positionen markant, hvilket også gjorde os til det hold i ligaen, der lukkede færrest mål ind. Kun 37 blev det til, hvor vi tilsvarende scorede 92 i den anden ende. Begge backs er dog også lejesvende, så håber at kunne finde nogle fulde erstatninger at købe i løbet af sommeren.

Den unge franske angriber, som jeg har nævnt tidligere, blev endelig sendt afsted. Der kom endelig et bud på over de 5 mio. kroner, jeg ville have for ham, og så blev et skifte til Lazio en realitet. 5,75 mio. kroner + 50% af næste transfer. Og lige netop denne klausul udnyttede jeg til at få små 8 mio. kroner i kassen på en ung irlænder, jeg havde hentet gratis fra Newcastle i sidste sæson og sendt videre til West Bromwich for 2,5 mio. kroner i denne sæson. Få måneder senere kunne jeg indfri klausulen og få over 8 mio. kroner i banken, og han ligner ikke en, der bliver meget mere end 5 mio. kroner værd. Udviklingen går i hvert fald langsomt for ham, så jeg takkede ja.

Jeg har to talenter i pipelinen, der skifter til os til næste vinterpause. Derudover regner jeg stærkt med at købe endnu flere stærke talenter, lige så snart jeg får fyldt transferbudgettet op igen. Det er blevet udnyttet hver eneste gang, der har været et par millioner til rådighed. Klubkassen siger over 60 mio. kroner på stående fod.

Vi skulle forsøge at kvalificere os til Europa League i denne sæson, og vi var snublende tæt på. I sidste og afgørende kval-kamp løb vi ind i svenske AIK. Og hvor vores mest værdifulde spiller stadig havde en værdi på mindre end 5 mio. kroner, havde AIK flere på over 100 mio. kroner. Selvom vi vandt 1-0 i første kamp, blev vi slagtet med 6-2 i returopgøret, og vi måtte se os slået ud lige før gruppespillet. Forhåbentlig tager vi revanche, nu hvor vi træder ind i CHL-kvalen. Forud havde vi ellers slået Atlantas fra Litauen, Basaksehir og Young Boys. I pokalturneringen kom vi til semi-finalen, hvor FC Midtjylland slog os ud på straffe.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
2. plads i ligaen og exit i pokalturneringen i 4. runde. Exit i Europa League gruppespillet.

Stalybridge Celtic
Endelig lidt fremgang. En 6. plads i ligaen, som gav adgang til play-offs. Dog blev det til et nederlag i semi-finalen til Derby. Carbao exit i 3. runde, det samme i FA Cup.

CF Rayo Majadahonda
En 14. plads i La Liga og exit i 5. runde i pokalen.

Peterhead F.C.
Igen, igen, igen napper Peterhead trofæet i ligaen. Exit i pokalen i kvartfinalen og i 1. knockoutrunde i Champions League til Bordeaux.






SOMMER, 2063
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #131: 28 Aug 2021, 19:56 »

Helt fantastiske resultater Opstemt synes det er sjovt at se hvordan det er skiftet med sejrherrene, sidste sæson med Silkeborg som mester og FCK som nr 4, og sidst men ikke mindst er det fantastisk at du kan holde motivationen Opstemt helt igennem genial blog
Logged

Tidligere: Baloo38

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #132: 29 Aug 2021, 10:34 »

Vanvittig imponerende blog du har gang i og rigtig flotte resultater. Det er efterhånden hovedårsagen til at tjekke Fmfreaks et par gange om dagen, i håbet om at der er kommet en ny opdatering Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #133: 30 Aug 2021, 09:54 »

Tak for alle de dejlige beskeder. Det gør det bare endnu sjovere at fortsætte bloggen, også selvom der i perioder ikke lige er tid til at opdatere den hver dag Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #134: 05 Sep 2021, 12:32 »



DANMARK, SUPERLIGA - NÆSBY BOLDKLUB - 1. PLADS


Hvad der lignede en Superliga-sæson i ren cruise control, endte med at blive lidt af en neglebidder til sidst. Efter en suveræn indledende fase, ramte vi en mur i de sidste par kampe før mesterskabsspillet, og i en periode tabte vi 6 ud af 7 kampe ved overgangen til mesterskabsspillet.

Derfor blev vores ellers så sikre 1. plads sat på spil, og i midten af mesterskabsspillet overtog FC Midtjylland den fra os. Heldigvis blev rollerne byttet om igen op mod de sidste tre spillerunder, hvor FC Midtjylland kun fik skrabet et point til sig, mens vi vendte bøtten og nappede 7 ud af 9 point i de sidste tre kampe. Da en af vores sejre kom mod netop FC Midtjylland, var det med til at sende os foran dem. Før sidste spillerunde lå vi med et enkelt point ned til Ulvene, og vi kunne dermed sikre os mesterskabet med en sejr over Randers. Vi tog en 2-0 sejr, mens FCM dummede sig mod AaB og kun fik uafgjort.

Så for andet år i træk kan vi nu glæde os over guldet i Superligaen. En sæson, der også sendte os i Champions League gruppespillet for første gang. Vejen dertil skete over tre kval-runder mod Sparta Prag, som vi slog samlet med 8-4, og efterfølgende blev Galatasaray sendt hjem til Tyrkiet med samlet 6-3. I den afgørende runde trak vi Basel, og med en 5-0 sejr på udebane i første kamp, var det ligegyldigt at de sneg sig til et 1-1 resultat i returkampen.

I gruppespillet trak vi Southampton, Bayern München og KRC Genk. Genk og os selv havde ingen chance mod Bayern og Southampton, der satte sig på de to øverste pladser. Til gengæld kunne vi banke Genk, hvilket gav os en 3. plads i gruppespillet og dermed en plads i Europa League. PSG havde ikke kunne tæve Hearts og Leverkusen i deres gruppespil i CHL, så vi skulle selvfølgelig trække dem i første knockoutrunde. Og os havde de ingen problemer med. 1-8 blev det samlede resultat, men vi kunne stikke en masse dejlige millioner i lommen på grund af vores deltagelse i Champions League, så det er helt fint med mig.

I denne sæson blev det kun til tre salg. Men mine spillere er heller ikke nok værd endnu, så det giver ikke mening bare at sælge ud af dem sæson efter sæson på nuværende tidspunkt. Jeg fik mit første salg på over 10 mio. kroner, som var salget af en senegalesisk midtbanespiller, jeg havde hentet for under 400.000 kroner året forinden. Han røg til min tidligere klub i Spanien, Ray Majadahonda, for 13 mio. kroner + 50% af hans næste salg. Jeg havde muligheden fro at hente godt 10 mio. kroner ekstra via den klausul i løbet af sæsonen, men med en daværende værdi på 34 mio. kroner, lod jeg den være i håbet om, at han ville blive skudt af for meget mere end det. Det er dog ikke sket endnu.

Derudover solgte jeg en dansk angriber, jeg tidligere havde hentet gratis i Randers. Han var fin nok, men jeg manglede penge på kontoen for at hente forstærkninger til forsvaret og midtbanen. Så han blev solgt for 5 mio. kroner. til franske FCSM. Det sidste salg var en ung australsk angriber, der røg tilbage til Australien for et ubetydeligt beløb.

Ellers har jeg fået hentet en masse unge talenter, der allerede nu virker lovende. Mit 3-mands forsvar er en sand østeuropæisk klippe, som jeg gerne vil spille sammen de næste mange sæsoner. Midtbanen var i denne sæson bestående af lejesvende fra Liverpool og AC Milan, men da jeg har fået hentet talenter ind til disse pladser også, vil jeg gerne klare mig uden lejesvende på disse positioner i næste sæson. Og i angrebet har jeg to unge skotter, der bomber mål ind for mig. Begge med 17 i afslutninger, og så kæmper en ung franskmand og en ung serber om den sidste plads. Det ser ganske solidt ud, så jeg tror ikke, at jeg skal forstærke mig i front i dette vindue.

Jeg står klart svagest på back-positionerne, hvor jeg igen måtte leje spillere for at finde et niveau, der var højt nok til mit hold, og som gad at skifte til os. Den ene har dog kontraktudløb i denne sæson fra Getafe, så forhåbentlig kan jeg lokke ham til os. Men ellers er det her, mine transfermillioner nok skal gå til i dette vindue, samt en 2. målmand, da min nuværende smutter gratis efter denne sæson.

På bankkontoen sendte tv-pengene fra Champions League, der kom efter sæsonen, os lige op på den anden side af 300 mio. kroner. Helt nøjagtigt har vi 326 mio. kroner i banken, så der begynder at ske noget i Næsby.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
En 4. plads og hele 20 point efter nummer et. Exit i pokalen i kvartfinalen og i 1. knockoutrunde i Europa League.

Stalybridge Celtic
Endnu mere fremgang for mine engelske venner. Med en 5. plads sikrede de sig play-off fra Championship, og da Leeds blev slået i finalen, står den endelig på Premier League igen i næste sæson. Exit i 3. runde og 4. runde i hhv. Carabao Cup og FA Cup.

CF Rayo Majadahonda
Med en ny spiller på holdet fra Næsby, formåede Rayo Majadahonda at sikre sig en 8. plads i denne sæson. Markant bedste præstation i flere sæsoner. I pokalen blev det kun til 4. runde.

Peterhead F.C.
Efter så mange titler skulle det jo ske. En 4. plads blev det til i denne sæson for Peterhead, hele 22 point bag Celtic på 1. pladsen. I pokalen blev det til exit i kvartfinalen, og Newcastle var for stor en mundfuld i 1. knockoutrunde i Champions League.






SOMMER, 2064
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010