home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Milliardær
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Milliardær  (Læst 64551 gange)
Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #60: 24 Feb 2021, 08:05 »

Skide gode resultater Erzael, og resultaterne ser ud til at forsætte i din nye klub Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #61: 25 Feb 2021, 13:48 »



ENGLAND, VANARAMA NATIONAL LEAGUE- STALYBRIDGE CELTIC - 1. PLADS


Vores første sæson i Vanarama National League blev forhåbentlig også vores sidste. Vi rendte med en direkte oprykning i vores første sæson, og kan nu glæde os til at spille Sky Bet League 2 næste år.

Det holdt dog hårdt med den direkte oprykningsplads, da Oxford lå og pustede os i nakken stort set hele sæsonen. Men i andensidste spillerunde smed de point, og selvom vi også tabte vores kamp, var det stadig for sent for dem at fange os. Dermed sluttede vi af med 98 point efter 46 kampe, 4 point over Oxford. I Vanarama National League er der kun en direkte oprykningsplads, så det var relativt vigtigt for os at ende som nummer et, så vi ikke skulle ud i slutspillet.

På den økonomiske front sker der ikke det store. Vi hiver 1-2 mio. kroner i hus om året på entréindtægter og pokalkampe, og henter stort set alle spillere på fri transfer eller for små beløb på 10.000-50.000 kroner.

I denne sæson nåede vi lige at være med indtil 3. runde i FA Cup'en, hvor de store hold indtræder. Her trak vi Luton fra Championship, der dog sendte os ud med 1-2.

Ellers sker der ikke så meget i disse sæsoner. Det er bare ren rugbrødsarbejde, indtil vi nærmer os Premier League. Spillere flyver ind og ud af døren, og jeg kommer nok også til at skifte store dele af holdet ud op til næste sæson.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Brumunddal klarer sig stadig fint, selvom jeg ikke har været ved roret i snart tre sæsoner. De endte i denne sæson igen med at snuppe ligatrofæet, og de spillede sig også i en pokalfinale, hvor de desværre måtte se sig slået af Brann.

De har hentet en del nye spillere til og solgt en god portion af mine gode spillere, men der er stadig en lang række af mine stærke talenter i klubben, der efterhånden har udviklet sig til fine spillere. Det kunne være sjovt, hvis jeg når til Premier League med Stalybridge, inden disse talenter går på pension, så jeg kan få gensyn med en eller to af dem.

I Champions League blev Dortmund, Roma og Chelsea en alt for stor mundfuld, og de endte som nummer fire i gruppen uden et eneste point.




SOMMER, 2031
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #62: 25 Feb 2021, 20:56 »

Super med tilbageblik på din gamle klub, og det er altså imponerende at du forsætter med at tjene penge på penge på penge  Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #63: 26 Feb 2021, 17:09 »



ENGLAND, SKY BET LEAGUE 2 - STALYBRIDGE CELTIC - 4. PLADS


Hvad der i langt tid skulle ligne en fantastisk sæson, endte med at blive et rent shitshow, som giver os endnu en sæson i Sky Bet League 2.

I stort set hele sæsonen er vi med i toppen af ligaen. Vi kan ikke rigtig få ram på topklubberne, men mod mange af midter- og bundholdene høster vi gode point, hvilket er med til at få os på en 3. plads i rækken inden sidste spillerunde. I Sky Bet League 2 er der tre direkte oprykningspladser, så en 3. plads ville være perfekt.

Dog lå vi á point med Nottingham Forest, hvor vi dog havde en bedre målscore og dermed lå vi på 3. pladsen, Nottingham Forest på 4. pladsen. Vi ender dog med at smide hele molevitten væk med et nederlag til Wigan på udebane i sidste spillerunde, mens Forest napper en sen sejr mod Accrington på 5. pladsen, og så bytter vi ellers pladser, så Nottingham løber med oprykningen, og vi skal spille play-off. Tredje oprykning i streg ville nok også være for meget af det gode, men når vi nu var så tæt på, er det sgu irriterende, at vi ikke kunne kvalificere os direkte til Sky Bet League 1.

Og som du nok har luret, gik det ikke meget bedre i play-off kampene. Her havde vi trukket Gillingham, og efter de to kampe er stillingen 3-3 samlet, hvilket sender os i forlænget spilletid. Her vælger vi endda at brænde et straffe, og uden scoringer ryger vi i straffesparkskonkur rence, som vi naturligvis taber. Det er nok endnu mere bittert, nu hvor Sky Bet ligaerne har så mange kampe. Så ikke at ryge med videre op efter 46 runder er sgu træls.

Havde vi bare vundet en ekstra runde, havde vi taget 3. pladsen. Men der gik gummiben i den til sidst, og bare i de sidste syv runder, vinder vi kun en enkelt, selvom vi møder bundhold efter bundhold.

Banken siger 12 mio. kroner, bl.a. på baggrund af to pokalkampe mod Leeds i hhv. FA Cup'en 3. runde og Carabao Cup, som vi er kommet med i. Begge kampe blev dog sidste stop for os, da Leeds fra Premier League var for stor en mundfuld. Dertil kommer 4-5 mio. kr. i præmiepenge for at blive nummer 4 i ligaen.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Brumunddal havde en meget middelmådig sæson. De endte som nummer et i ligaen, mens de omvendt blev slået ud af pokalturneringen i kvartfinalen. I Europe blev de nummer tre i CHL gruppespillet, mens de i Europa League blev sendt ud af AS Monaco i 2. knockout kamp.





SOMMER, 2032
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #64: 26 Feb 2021, 17:58 »

Surt at misse oprykningen, men spændende læsning  Thumbs Up
Og balancen blev fordoblet, så det er ikke helt skidt... selv om +40 kampe er rigtig mange kampe  Grin
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #65: 28 Feb 2021, 11:21 »



ENGLAND, SKY BET LEAGUE 2 - STALYBRIDGE CELTIC - 1. PLADS


Så fik vi taget revanche for sidste sæson, og det gjorde vi endda med stil, da vi endte med at rende med trofæet i ligaen og ikke bare en af de tre øvrige oprykningspladser.

Vi fik en rigtig god start og en rigtig god efterårssæson, men jeg begyndte at blive nervøs, da vi efter et nederlag på Boxing Day tabte i alt 9 ud af de følgende 11 kampe. Forspringet til efterfølgerne blev mindre og mindre, og pludselig blev vi endda overhalet på førstepladsen. Det lignede en kopi af sidste sæson, hvor vi også kom godt fra start, men tabte det hele på gulvet i sidste halvdel af sæsonen. Derfor valgte jeg også at forstærke holdet, især forsvaret og keeper-posten i januar, hvilket hurtigt fik vendt resultaterne igen, og i de sidste 13 kampe af foråret, vinder vi hele 11 af dem, hvilket sikrer os en førsteplads i Sky Bet League 2.

Jeg regner med at holde på en lang række af spillerne, da jeg mener, at de også kan begå sig i Sky Bet League 1. Med mindre vores omdømme bliver markant forbedret, så vi kan hente meget bedre spillere, har jeg lige nu en okay stamme på holdet.

I pokalturneringerne røg vi igen hurtigt ud. I Carabao Cup vandt vi rent faktisk i første runde, men Burnley sendte os ud med 1-3 i runden efter. I Checktrade Trophy var MK Dons endestation i 3. runde, og vores moderklub Sheff Wed. fra Premier League blev vores stop i FA Cup 3. runde med et 4-5 resultat, hvor vi dog trods alt var foran 3-1, som desværre ikke var nok.

Vi sælger stadig ikke rigtig nogle spillere, da jeg ikke kan hente noget kvalitet til klubben på nuværende tidspunkt. Det er frie transfers eller billige spillere fra rækkerne under os. Derfor sker der heller ikke så meget på økonomien, før vi sikkert ender i Premier League. Balancen siger 12,8 mio. kroner.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Endnu en sikker ligasejr til Brumunddal. Det virker som om, at jeg efterlod en velsmurt maskine, der sagtens kunne klare sig som magtfaktor i norsk fodbold. De fik taget revanche i pokalfinalen med 3-0 over Rosenborg, mens de i Europa League, efter en 3. plads i CHL-gruppen, blev sendt ud allerede i første knockout runde med samlet 1-2 til Leverkusen.





SOMMER, 2033
« Seneste Redigering: 28 Feb 2021, 11:24 af Erzael » Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #66: 28 Feb 2021, 11:28 »

Tillykke med oprykningen  Thumbs Up

Jeg var ved at skrive at nu var der ikke langt til Premier League, men det slog mig at du jo siger op så snart du har milliarden, og med de penge der er i engelsk fodbold - selv i championsship, så er det vel ikke engang sikkert at du når i Premier League  funny

Det er altså ret underholdende med en anderledes blog, der ikke "blot" går ud på at vinde mesterskabet i den bedste række - ikke at der er noget galt i det  Hævet Øjenbryn - men en hvor det alene handler om at nå et økonomisk mål. Spændende læsning. Meget.

Keep up the good work  Peace
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #67: 28 Feb 2021, 11:43 »

Tillykke med oprykningen  Thumbs Up

Jeg var ved at skrive at nu var der ikke langt til Premier League, men det slog mig at du jo siger op så snart du har milliarden, og med de penge der er i engelsk fodbold - selv i championsship, så er det vel ikke engang sikkert at du når i Premier League  funny

Det er altså ret underholdende med en anderledes blog, der ikke "blot" går ud på at vinde mesterskabet i den bedste række - ikke at der er noget galt i det  Hævet Øjenbryn - men en hvor det alene handler om at nå et økonomisk mål. Spændende læsning. Meget.

Keep up the good work  Peace

Tak  Wink

Ja, det kan godt være, at man kan komme godt i gang økonomisk bare i Championship. Men mon ikke, at det primært bliver præmiepengene for at rykke op i Premier League, der kommer til at give det største boost.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #68: 02 Mar 2021, 11:53 »



ENGLAND, SKY BET LEAGUE 1 - STALYBRIDGE CELTIC - 4. PLADS


Det er sjovt med de her lavere engelske rækker. Det første halve år er vi suverænde, mens vi efter julen bare åbner op for vores eget mål og lader modstanderen score så mange gange, de har lyst til.

Vi lå længe på førstepladsen i rækken, men efter årsskiftet kom de sædvanlige svingende resultater, og vi dumpede længere og længere ned. På et tidspunkt var vi også kort uden for play-off pladserne. Til sidste hev vi dog en 4. plads i land, og med kun to direkte oprykningspladser i rækken, skulle vi derfor ud i play-off spillet for at kvalificere os til Championship.

I semi-finalen stod Accrington for skud, og efter vi vandt 4-2 ude i første kamp, var vi med en 4-1 sejr hjemme sikkert videre til finalen med samlet 8-3. I finalen mødte vi Nottingham Forest, og selvom de fik en spiller udvist i første minut, var det åbenbart ikke nok for os. Et nederlag på 1-3 blev det til, og dermed bliver det endnu en sæson til os i Sky Bet League 1. Det er dog okay, da jeg efterhånden har stillet mig til tåls med, at vi er begyndt at møde markant stærkere modstand med meget højere budgetter og omdømme, så vi cruiser ikke bare længere igennem kampene. Men derfor vil det da stadig være rart med en oprykning til Championship inden for 2-3 sæsoner.

I Checktrade Trophy røg vi ud i 2. runde til Liverpools U23 mandskab. I FA Cup'en kom vi igen til 3. runde, hvor lodtrækningen bød på Arsenal. Vi formåede at få 1-1 i første kamp og måtte derfor ud i en returkamp, der dog endte med 4-2 til London-klubben - dog først efter forlænget spilletid, da den ordinære kamp endte 1-1 igen. Men det gav et par millioner at få returkampen på Emirates, da der kan sidde lidt flere tilskuere der end på vores eget stadion, det gjorde ikke noget at ryge ud til dem.

Balancen fik et pænt skub i denne sæson og ligger nu på godt 22,1 mio. kroner. Det går den rigtige vej på det område.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Selvom Brumunddal stadig løb med trofæet i Norge, var det ikke på samme sikre vis, som det plejer at være. Kun et point var der ned til nummer to i denne sæson, så der har nok været drama til det sidste i Eliteserien. I pokalturneringen røg de ud i 3. runde, mens de ikke engang kvalificerede sig til Champions League, men derimod måtte nøjes med Europa League gruppespillet, som de ikke gik videre fra. Jeg kan også se, at Eliteserien vinderen ikke længere ryger direkte i Champions League gruppespillet, så der er røget en del omdømme til den norske liga de sidste par sæsoner.





SOMMER, 2034
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #69: 02 Mar 2021, 21:24 »

Haha - det er sjovt vi taler om at du måske ikke kommer i PL før du runder den første mia., og så misser du oprykningen, men formår stadig at mere end fordoble pengekassen  funny

Så tæt på - næste gang er jeg sikker på at du napper oprykningen  Cool
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #70: 05 Mar 2021, 22:29 »



ENGLAND, SKY BET LEAGUE 1 - STALYBRIDGE CELTIC - 8. PLADS


En mærkelig sæson har nu endelig fået sin ende. En sæson hvor vi både lå nummer 3 og nummer 19 i ligaen. Det hele udmøntede sig i en 8. plads, lige uden for play-off kampene. Men taget sæsonens gang i betragtning, var det nok det bedste, vi kunne klare. Selvom vi i sidste runde teoretisk set havde mulighed for at spille os i play-off, tabte vi kampen og endte lige uden for.

For en gangs skyld havde vi faktisk et dårligt efterår, som heldigvis blev fuldt op af et bedre forår, hvor et par nye signings i januar hjalp lidt til. En af mine angribere scorer hele 40 mål i sæsonen, men når vi ikke kan holde nullet i den anden ende, bliver vi bare overmatchet i mange af kampene.

Vi fik dog en lille sjov rejse i FA Cup'en, hvor vi 3. runde slog Luton ud, mens vi i 4. runde gjorde det af med Stoke med en 4-3 sejr. Norwich fra Premier League blev dog endestationen i 5. runde med et 5-0 nederlag, men det gav gode entréindtægter i kassen, så det var udmærket. I Checktrade Trophy røg vi ud i semifinalen til Birmingham.

Balancen har ramt 29,7 mio. kroner, så vi bygger bare på stille og roligt. Jeg regner stadig med 1-2 sæsoner endnu i League One, da vores mandskab bare ikke er stærkt nok endnu.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Klubben tog igen, igen trofæet, denne gang med 12 point til forfølgerne fra Rosenborg. Og selv samme Rosenborg blev også slået i pokalfinalen med 2-1. Efter fire kval-runder havnede de på ny i Champions League gruppespillet, hvor de dog løb ind i øretæver fra bl.a. Atletico Madrid og Juventus. Så det blev igen til et hurtigt exit med en 4. plads i gruppen.




SOMMER, 2035
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #71: 11 Mar 2021, 21:42 »



ENGLAND, SKY BET LEAGUE 1 - STALYBRIDGE CELTIC - 1. PLADS


Endelig kom oprykningen i hus. Og det skete inden for få sæsoner, hvilket var målet, så det er perfekt. Og vi endte endda som nummer et i ligaen, så vi kunne også tilføje endnu et trofæ til skabet.

Jeg hentede 12 spillere ind i løbet af sæsonen, men det var kun en håndfuld af dem, der endte med at få fast spilletid. Jeg fik bl.a. lejet en række angribere fra både Championship og Premier League klubber, og de sørgede for, at vi fik nettet til at blafre gennem hele sæsonen. Vi satte endda ligarekord med 114 mål.

Vi startede gennemsnitligt ud med en midterplacering i den første måned eller to. Så begyndte sejrene så småt at komme i hus, og i den sidste halvdel af sæsonen kæmpede vi med om de øverste pladser, indtil vi stak fra alle de andre i slutspurten og sikrede os en 1. plads.

Jeg har en række fine talenter i klubben, men indtil videre har det været begrænset med spilletid, jeg har kunne give dem, da jeg bare har foretrukket solide spillere i stedet for at tænke på talentudvikling. Det må enten komme til næste sæson, eller når vi rammer Premier League. Lige nu skal vi have gjort os til et stabilt hold i Championship, men inden for 4-5 sæsoner må der gerne begynde at komme Premier League millioner ind på kontoen, der trænger lidt til en kærlig hånd.

Vi tjener ikke mange penge, især ikke når vi ikke gør det godt i pokalturneringerne. Og vi udvider gerne stadion efter hver sæson, hvilket hiver alt overskuddet og mere til, så vi endda tit ender med at gå i minus. Efter denne sæson afventer vi tilladelse til at bygge et helt nyt stadion, da en udvidelse ikke længere bare er nok.

Små 17 mio. kroner står der på kontoen nu, men mon ikke, at der ryger en god luns af det beløb, hvis vi får godkendt et nyt stadion. Forhåbentlig er der gode tv-penge i vente fra Championship.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Endnu et trofæ i Eliteserien til Brumunddal, og med kun to nederlag på en hel sæson, blev det gjort i vanlig flot stil. I pokalturneringen måtte de se sig slået ud i kvartfinalen, mens Benfica, Barcelona og Leverkusen blev en for stor mundfuld i Champions League gruppespillet.




SOMMER, 2036
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #72: 14 Mar 2021, 00:09 »



ENGLAND, CHAMPIONSHIP - STALYBRIDGE CELTIC - 3. PLADS


YES! Efter en lang og hård sæson, hvor vi i store dele af tiden kæmpende med om de to øverste pladser, endte vi på 3. pladsen i Championship. Men det stoppede os heldigvis ikke, da vi bankede de to modstandere, der stod mellem os og Premier League. I semi-finalen vandt vi 8-3 samlet mod Cardif, mens vi i finalen på Wembley bankede Bristol City 5-3.

Dermed er vi nu klar til Englands øverste liga, som bl.a. har kastet over 700 mio. kr. af i tv-rettigheder. De er dog ikke tikket ind på kontoen endnu, da de nok først kommer i løbet af sæsonen eller efter sæsonen.

Vi klarede os primært på lejede spillere i denne sæson, og derfor skal vi også ud og forstærke os markant op til næste sæson, da de fleste er forduftet fra vores trup igen.

Vi endte med at lave et par okay handler i denne sæson. Blandt andet sendte vi en ung midtbanespiller til Wolves for 19 mio. kroner + 50% af næste transfer. Der blev også sendt en midtbanespiller til West Brom for 6,25 mio. kr. + 50% af næste transfer, og efter sæsonen røg en ung angriber fra Georgien til Derby for 15 mio. kr. +50% af næste transfer.

Vi endte også med at komme helt til semifinalen i Carabao Cup, hvor vi rendte ind i Man. City, der sendte os ud efter to opgør. Det gav os heldigvis omkring 8 mio. kr. i entréindtægter, da vi spillede på deres stadion i returkampen. I FA Cup'en røg vi ud i 4. runde.

Balancen siger små 63 mio. kroner inden Premier League sæsonen, som jeg virkelig glæder mig til. Forhåbentlig kommer vi meget nærmere på den milliard, der giver mig mulighed for at rykke videre til næste land. Stadion skal der endnu engang bygges mere af, så vi kan være med på Premier League niveau. Det kommer til at tage en stor luns af vores budget.


TIDLIGERE KLUBBER

Brumunddal
Med 14 point ned til næste forfølger, rendte Brumunddal endnu engang med førstepladsen i Eliteserien. Pokalturneringen blev endnu engang vundet med 3-0 over Tromsø i finalen. Champions League blev det ikke til, da de kun formåede at kvalificere sig til Europa League. Her gik de videre fra gruppen, men blev slået ud i 2. knockoutrunde med samlet 3-4 til Schalke 04.






SOMMER, 2037
Logged


QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Milliardær
« Svar #73: 15 Mar 2021, 16:00 »

Tillykke med turen i Prl League Smiley

Nu håber jeg at du bygger en ordentligt trup op inden du smutter.

Bare så du ikke kommer op og så smutter og de seljer ned i rækkerne igen.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #74: 16 Mar 2021, 14:06 »

Tillykke med turen i Prl League Smiley

Nu håber jeg at du bygger en ordentligt trup op inden du smutter.

Bare så du ikke kommer op og så smutter og de seljer ned i rækkerne igen.

Satser ihf. på at efterlade en trup fyldt med gode talenter og en række stabile spillere, ligesom jeg gjorde i Norge. Når nok ikke at blive tophold, inden målet er nået, men er stabilt midterhold vil også være fint for mig  Wink
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010