home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Milliardær
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Milliardær  (Læst 65019 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #15: 09 Feb 2021, 11:32 »

Flot sejrs stime, og du har virkelig taget konkurrenterne på sengen. Jeg spår at du får en flot midter placering i Elitedivisionen næste sæson. Hvordan ser præmiepengene ud i den bedste liga? Er der nogle af oliepengene som finder vej til fodboldverdenen?  Wink

Fra 5 mio til 16 mio kroner, så ikke dårligt for vores nuværende placering rent økonomisk  Thumbs Up

Men det ser ud til, at det bliver en enorm opgave for os, da bestyrelsen endnu ikke har fundet det passende at gøre klubben professsionel. Så vi kan ikke tiltrække en eneste udlænding, og fra Norge er det kun spillere fra 1. eller 2. Division, der vil skifte. Så det skal nok blive en interessant sæson  Djævel
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #16: 09 Feb 2021, 12:30 »

Det lyder til at "bussen skal parkeres" godt og grundigt næste år så  Djævel
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #17: 09 Feb 2021, 23:46 »



NORGE, ELITESERIEN - BRUMUNDDAL - 8. PLADS


En absolut godkendt sæson fra vores side af. Den øverste nedrykker endte på 25 point, og vi lagde os lunt i svinget med hele 44 point. Langt fra toppen, men heldigvis også langt fra bunden, hvilket i de første par sæsoner her er vigtigst.

Vi havde en meget rodet sæson. Det ene øjeblik taber vi 4-1 til Sandnes Ulf, det andet hold der rykkede op med os i sidste sæson, og i det andet øjeblik vinder vi 2-1 over Rosenborg. Vi fik masser af øretævere, men havde også hele 7 kampe, hvor vi scorede minimum 4 mål. Det var et cirkus uden lige, med flyvende resultater, men vi kom sikkert i havn på en midterplacering i sidste ende.

Den gode sæson skyldes især vores angreb, hvor to af mine angribere satte sig på 2. og 3. pladsen på topscorerlisten efter sæsonen, kun hhv. 1 og 2 mål fra 1. pladsen. Derudover fik vi også spilleren med den højeste gennemsnitsbedømmel se over hele sæsonen, og vi havde spilleren med flest assists i ligaen. Derfor er der nok god grund til at kigge mere på de defensive linjer i næste sæson, end på at forstærke angrebet. De har bevist deres værd i den øverste række nu.

Vi er dog stadig ikke blevet professionelle. Forhåbentlig kommer det inden næste sæson. Efter præmiepengene for denne sæson, er vi nu oppe på en balance på 22,5 mio. kroner, så det må snart være vores tur til at skifte fra semi-prof til prof.

Eliteserien kræver minimum 16 norske spillere i klubben, og max 25 registrerede. Det efterlader ikke meget rum til sydamerikanske talenter, men det er jo nu engang forudsætningen, så det må jeg bare få til at fungere. Vi ramte også en udfordring i sommervinduet, da vores stærkeste spiller, som vi havde lånt fra Everton, kun var udlejet til os i en halv sæson, hvorefter Everton solgte ham til en af vores konkurrenter.

Den anden midtbane-motor i denne sæson blev mit første rigtige salg i klubben. For 455.000 kroner røg han til Lierse i den belgiske 2. Division. Jeg fik en heldigvis en klausul på ham, der giver os 50% af hans næste transfersum. Jeg kan lige nu indløse den for omkring 600.000 kroner, men jeg tror, at jeg holder på den, hvis han nu ender med at ryge for 10 mio. kroner eller mere. Så ville det være ærgerligt at indløse lottokuponen nu, og med over 22 mio. banken, kan jeg godt holde ud at undvære de 600.000 kroner.




EFTERÅR, 2020
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #18: 10 Feb 2021, 00:27 »



ENDELIG





JANUAR, 2021
« Seneste Redigering: 10 Feb 2021, 00:30 af Erzael » Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #19: 10 Feb 2021, 09:21 »

Sådan! Endelig prof - flotte resultater og vild udfordring du har sat dig selv! Opstemt Det her bliver fedt!.. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #20: 10 Feb 2021, 09:35 »

Stort tillykke med steppet op til de store drenges klub - professionel  Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #21: 10 Feb 2021, 11:40 »

Stort tillykke med steppet op til de store drenges klub - professionel  Thumbs Up

Tak  Thumbs Up
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #22: 10 Feb 2021, 11:40 »

Sådan! Endelig prof - flotte resultater og vild udfordring du har sat dig selv! Opstemt Det her bliver fedt!.. Peace

Jep, det skal nok blive langt og tidskrævende  crazy funny
Logged


ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #23: 10 Feb 2021, 20:00 »

Flot klaret.. Smiley
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #24: 10 Feb 2021, 20:37 »

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #25: 11 Feb 2021, 10:18 »



NORGE, ELITESERIEN - BRUMUNDDAL - 8. PLADS


Sæsonen startede rigtig skidt for os, og vi lå i lang tid på vippen mellem at ryge ud og forblive i Eliteserien. Derfor var transfervinduet midt i sæsonen også enormt tiltrængt for os, da jeg fik forstærket truppen markant på alle punkter, hvilket endte med at redde os endnu en 8. plads ligesom sidste sæson. Inden vinduet havde vi tabt 8 kampe, mens vi efter kun led nederlag i 2.

At vi kæmpede mere med denne sæson kan bl.a. ses på antallet af mål. I sidste sæson scorede vi hel 74 mål, mens vi i denne kun nettede 50 gange. En af årsagerne til dette skal nok findes i, at vores topscorer fra sidste sæson blev skadet halvvejs inde, og dermed var ude resten af sæsonen. Men det åbnede op for nyindkøb, der heldigvis greb chancen.

I pokalturneringen røg vi ud i 4. runde ligesom i sidste sæson, så vi har endnu ikke kunne matche det run, vi havde i pokalen i første sæson.

Og så kom vores første millionsalg. Jeg havde hentet en ung WB i Nigeria på fri transfer, og efter en halv sæson hos os var der rift om ham. Flere svenske klubber sendte bud efter ham, men jeg endte med at sende ham til tyske BMG efter et bud på 4,5 mio. kroner og 50% af hans næste transfer. Derudover sendte jeg et andet talent, som jeg ikke kunne få til at forlænge kontrakten med os, næsten gratis til Lazio, men også med en klausul om 50% af næste transfer. Endnu en lottokupon.

Det har kostet en del at blive professionel, og nu betaler vi lønninger på 30-60.000 kroner måneden, sammenlignet med de 5.000-15.000 kroner vi betalte før. Dog giver præmie- og tv-pengene heldigvis stadig nogenlunde balance i regnskabet.

Balancen siger lige nu 26,2 mio. kroner, og næste mål for os må være at komme i top 3 i ligaen for at spille med om de europæiske pladser.



EFTERÅR, 2021
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #26: 11 Feb 2021, 11:51 »

Flot fremgang, gode salg og fin økonomi. Så mangler der blot lidt sportsligt, så er du godt på vej mod 1 mia! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #27: 11 Feb 2021, 12:46 »

flot udvikling  Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #28: 12 Feb 2021, 01:43 »



NORGE, ELITESERIEN - BRUMUNDDAL - 2. PLADS


Endelig lykkedes det os at komme med deroppe, hvor det hele er lidt sjovere. Brann er i en klasse for sig på nuværende tidspunkt, og de ender også med at vinde ligaen for fjerde gang i træk. Men vi kommer inden om alle de andre og napper 2. pladsen og dermed en plads i første kvalifikationsrunde i Europa League. Der er stadig lang vej til at spille europæisk gruppespil, men dette er første skridt på rejsen.

Jeg er efterhånden ved at have fået en række fine talenter i truppen og en god stamme af norske spillere, der er solide over hele sæsonen. Et af mine talenter endte med at slå transferrekord for klubben, da Huddersfield smed 13 mio. kroner + 50% af næste transfersum på bordet for ham. Det var en 19-årig spansk MC, jeg havde hentet fra S.D. Logrones to år forinden for 120.000 kroner.

Min første lottokupon (med 50% af næste transfer-klausul) endte med at blive en nitte, da han blev sat fri af belgiske Lierse og dermed ikke endte med et videresalg. I skrivende stund har jeg tre lottokuponer endnu.

Jeg satte mig igen på toppen af både topscorerlisten og assistslisten, begge pladser besat af hhv. en 18-årig og 19-årig, som ser rigtig lovende ud for fremtiden.

I sommervinduet fik jeg også hentet et norsk stortalent, som forhåbentlig kan blive i klubben i mange år fremover. Jeg smed rekordmange 2,75 mio. kroner for ham, men med sine 18 år og enorme potentiale, kan den unge angriber forhåbentlig blive guld værd for klubben. Og jo flere nordmænd desto bedre med ligaens regler.

Balancen siger lige over 42 mio. kroner, hjulpet godt på vej af en super handel (+13 mio), 2. plads i ligaen (+12,74 mio) og semi-finale i pokalen (+2,73 mio) som vi i øvrigt tabte 2-3 til Rosenborg, der skulle have revanche fra første sæson, hvor vi som 2. Divisions hold bankede dem ud af turneringen. Det kunne have været fedt med en pokalfinale, men lige nu luner en Europa League kval også.




EFTERÅR, 2022
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Milliardær
« Svar #29: 12 Feb 2021, 08:01 »

Imponerende hvor hurtigt du kan spille en sæson og endnu mere imponerede hvor gode resultater du leverer Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010