home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 283 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Er siden helt død?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Er siden helt død?  (Læst 14758 gange)
Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Er siden helt død?
« : 04 Feb 2021, 01:15 »

Jeg har været medlem i en del år efterhånden, og der har altid været en masse aktivitet på siden, men de sidste 2-3 år har det dalet en del. Det er lidt ærgerligt, men det virker til at siden er helt opgivet, eller folk måske bare ikke spiller FM ret meget mere? Uanset hvad, så det er trist. Dog ser det ud til vi har mange "gæster" online, men næsten ingen brugere længere?
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #1: 04 Feb 2021, 08:54 »

Aktiviteten er faldet meget. I skrivende stund kan jeg se at der er 5 brugere og 263 gæster online. Så det ser ud til at der er trafik, men ikke så mange der skriver, som der har været.

Jeg elsker personligt at læse Blogs, og de mange forskelligartede missioner folk kaster sig ud på.  Thumbs Up
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #2: 04 Feb 2021, 10:19 »

Enig, har brugt siden siden 2010 (dog under et andet brugernavn) og aktiviteten er godt nok faldet markant på det seneste hvilket jeg synes er en skam. Er dog stadig inde og tjekke flere gange dagligt om der er kommet noget interessant. Her er det også primært i blogsektionen jeg kigger Smiley
Logged


Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #3: 04 Feb 2021, 14:29 »

Den er i hvert fald ikke helt levende. På et tidspunkt må man altså se facts i øjnene og lukke den ned.
Jeg kigger herind hver dag, men forlader altid siden forholdsvist trist...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #4: 04 Feb 2021, 16:12 »

De gamle brugere er blever... gamle.

Nye brugere er det nok småt med, fordi internettet har ændret sig siden FMFreaks startede. Forumsider som denne er jo ikke rigtig noget man ser ret ofte længere.

Så jo flere af os gamle, der så småt falder fra eller har travlt med andre ting, jo mindre bliver aktiviteten.
Logged

Isolation

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #5: 04 Feb 2021, 19:44 »

På et tidspunkt må man altså se facts i øjnene og lukke den ned.

Sålænge der er den mindste aktivitet, når det kommer til specielt blogs og lignende spændende skriftlige produkter, synes jeg ikke der ville være nogen grund til at lukke siden ned. Alle ville ønske der var mere aktivitet på siden, men det skader jo ikke nogen, at siden er oppe, udover dem som betaler for serveren. Lidt aktivitet er bedre end ingen aktivitet.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #6: 04 Feb 2021, 20:41 »

I takt med at jeg spiller mindre og mindre FM, røg denne side også ud i glemslen. Kom i tanke om den for nyligt igen, og tjekker ind herinde en gang eller to om ugen nu, primært for at læse blogs.

Der er kommet så meget andet, som tager tid efterhånden, og der er bare ikke nok timer til at nørkle om noget så nørdet som FM mere. Når jeg gamer FM, er det gerne et og samme save i meget lang tid (nuværende mål er at vinde Superligaen 100 gange i træk med VSK Aarhus).

Dertil skal det siges, at jeg stadig spiller FM18. Har endnu ikke gidet betale for en nyere version, og mine cravings for FM bliver fint opfyldt af en ældre version.

Tror længe aktiviteten for FmFreaks har på vej ned ad bakke, men det er da klart nostalgisk, at forummet stadig findes, så vi gamle hoveder stadig kan tjekke ind herinde i ny og næ. Det kommer aldrig tilbage til det, det var engang, men det gør nu heller ikke så meget. En ny blog her og der er rigeligt for mig til at tjekke ind løbende. Overvejer også selv en blog (i FM18), hvis jeg kan finde tid til det. Bare for hyggens skyld.
Logged


Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #7: 04 Feb 2021, 22:08 »

I takt med at jeg spiller mindre og mindre FM, røg denne side også ud i glemslen. Kom i tanke om den for nyligt igen, og tjekker ind herinde en gang eller to om ugen nu, primært for at læse blogs.

Der er kommet så meget andet, som tager tid efterhånden, og der er bare ikke nok timer til at nørkle om noget så nørdet som FM mere. Når jeg gamer FM, er det gerne et og samme save i meget lang tid (nuværende mål er at vinde Superligaen 100 gange i træk med VSK Aarhus).

Dertil skal det siges, at jeg stadig spiller FM18. Har endnu ikke gidet betale for en nyere version, og mine cravings for FM bliver fint opfyldt af en ældre version.

Tror længe aktiviteten for FmFreaks har på vej ned ad bakke, men det er da klart nostalgisk, at forummet stadig findes, så vi gamle hoveder stadig kan tjekke ind herinde i ny og næ. Det kommer aldrig tilbage til det, det var engang, men det gør nu heller ikke så meget. En ny blog her og der er rigeligt for mig til at tjekke ind løbende. Overvejer også selv en blog (i FM18), hvis jeg kan finde tid til det. Bare for hyggens skyld.


Problemet er så bare, at når der ikke er besøgende på siden, så gider folk heller ikke skrive blogs.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #8: 04 Feb 2021, 22:18 »

Problemet er så bare, at når der ikke er besøgende på siden, så gider folk heller ikke skrive blogs.

Naturligvis. Igen, de fleste gør det nok bare for hyggens skyld.

I sidste ende er det jo op til Sune. Men jeg tror, at vi skal meget langt ud, før han vælger at lukke siden. Så længe den ikke flænser ham for flere tusinde kroner om året at holde åben, tror jeg ikke, at han kan få sig selv til at lukke den  Wink
Logged


Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #9: 05 Feb 2021, 01:36 »

Problemet er så bare, at når der ikke er besøgende på siden, så gider folk heller ikke skrive blogs.

Det vil jeg giv dig fuldstændig ret i. Jeg overvejede selv at skrive en blog for at bidrage med noget, og fordi det måske kunne hjælpe med at holde kan i mit save, så man ikke gik død i det, men det ser ikke ud til, at der er vildt meget aktivitet i de blogs der er i forvejen, andet end personen som skriver bloggen.
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #10: 05 Feb 2021, 01:38 »

De gamle brugere er blever... gamle.

Nye brugere er det nok småt med, fordi internettet har ændret sig siden FMFreaks startede. Forumsider som denne er jo ikke rigtig noget man ser ret ofte længere.

Så jo flere af os gamle, der så småt falder fra eller har travlt med andre ting, jo mindre bliver aktiviteten.

Jeg tror du har ret i, at de gamle brugere er blevet gamle, og muligvis ikke spiller længere. Jeg tror også Twitch er løbet fra blogs, så folk følger hellere med i dem der streamer i stedet for.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #11: 05 Feb 2021, 07:59 »

Jeg er enig i alt det der er skrevet herover - alder på brugerne, nye platforme, manglende tilgang af nye brugere. Men som der også bliver skrevet ser jeg heller ingen grund til at lukke siden, hvis ikke det er fordi Sune taber penge på det. Hvis man har holdningen at den er helt død, kan man jo bare lade være med at kigge herind (ikke for at provokere, men den form for kommentarer er i mit hoved ligegyldige og bidrager udelukkende til negativitet).

Jeg er herinde hver dag for at læse alle de blogs der er, og også selvom man ikke nødvendigvis har tid til at sidde og skrive lange indlæg til bloggen, føler jeg stadig at jeg bidrager med en læsning om ikke andet. Men det er selvfølgelig bare mig.

Og om materialet herinde kommer fra FM21 eller FM18 eller andre er mig ligemeget - hvis nogen har lyst til at skrive FM-relateret materiale, så skal de være meget velkomne til at gøre dette! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #12: 05 Feb 2021, 11:34 »

Jeg er enig i alt det der er skrevet herover - alder på brugerne, nye platforme, manglende tilgang af nye brugere. Men som der også bliver skrevet ser jeg heller ingen grund til at lukke siden, hvis ikke det er fordi Sune taber penge på det. Hvis man har holdningen at den er helt død, kan man jo bare lade være med at kigge herind (ikke for at provokere, men den form for kommentarer er i mit hoved ligegyldige og bidrager udelukkende til negativitet).

Jeg er herinde hver dag for at læse alle de blogs der er, og også selvom man ikke nødvendigvis har tid til at sidde og skrive lange indlæg til bloggen, føler jeg stadig at jeg bidrager med en læsning om ikke andet. Men det er selvfølgelig bare mig.

Og om materialet herinde kommer fra FM21 eller FM18 eller andre er mig ligemeget - hvis nogen har lyst til at skrive FM-relateret materiale, så skal de være meget velkomne til at gøre dette! Smiley

Mit opslag skulle ikke ses som negativt. Grunden til jeg lavede opslaget, var for at gøre opmærksom på problemet, og evt finde en løsning til at få mere gang i siden igen.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #13: 05 Feb 2021, 17:04 »

De unge søger andre platforme. Sådan er det bare. Jeg syntes det hyggeligt siden stadig er åben og kommer forbi ofte men bidrager ikke så meget mere. Deltager lige i blogkonkurrencen ellers er det mest bare en vane lige at tjekke ind mens man gamer Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Er siden helt død?
« Svar #14: 05 Feb 2021, 20:04 »

Mit opslag skulle ikke ses som negativt. Grunden til jeg lavede opslaget, var for at gøre opmærksom på problemet, og evt finde en løsning til at få mere gang i siden igen.

Bare rolig - det var ikke et svar på din kommentar. Smiley Jeg er enig i problemet, og ønsker også at siden består, hvis det kan lade sig gøre. Som Wester også skriver, så er det bare lidt hyggeligt at kigge herind og læse lidt om andres saves og lignende, og måske hjælpe de andre FM'ere ind imellem.

Personligt synes jeg eksempelvis at det er meget bedre og mere overskueligt her, end i en eller anden Facebookgruppe hvor alle alligevel bare spørger om hvem de skal købe og hvilken taktik de skal bruge. Her bidrager folk da i det mindste med nogle gode historier (jeg lyder nok bitter, og det er jeg nok også - efterhånden synes jeg der er for mange der søger de nemme løsninger, frem for at spille spillet som det er tiltænkt). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010