home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Crystal Palace F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Crystal Palace F.C.  (Læst 6186 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Crystal Palace F.C.
« : 30 Jan 2021, 11:21 »



CRYSTAL PALACE F.C.


Jeg besluttede mig for at det var tid til en udfordring i FM. Jeg ville tage et midterhold / nedrykningstruet hold til Champions League triumf. Valget faldt på Crystal Palace, et hold jeg altid hemmeligt har været fan af, og som altid har ville prøve i tidligere versioner, men bare aldrig har fået prøvet. Holdet starter med ca. 1/3 af førsteholdet med langtidsskader og en stab der for at sige det mildt, er elendig. Transferbudgettet lyder på £22 millioner, mens lønbudgettet siger £40k pr. uge.

Jeg besluttede mig for at både førsteholdet og staben skulle have en ordentlig overhaling og det må man sige de fik.
Jeg solgte Vicente Guaita (£10 mil til Real Madrid), Jeffrey Schlupp (£10 mil til Lyon), Andros Townsend (£8 mil til Wolves), James McArthur (£5,5 mil til Wolves), Max Meyer (£5 mil til Gladbach) og Joel Ward (£5 mil til Burnley). Forsøgte at sælge et par stykker mere, men ingen held der. Men disse gav, gav det mig over £60 mio til transfers og over £300k pr uge til lønninger.

Ind kom i stedet: Dominik Livakovic (£8 mil fra Dinamo Zagreb), Silvan Widmer (£10 mil fra Basel), Jack Wilshere (Fri Transfer), Victor Fischer (£1,8 mil fra FCK), Thiago Almada (£5 mil fra Velez), Manuel Ugarte (£1,5 mil fra Fenix), Matias Arezo (£1,6 mil fra River - kommer 01/01), Fredrik Andre Bjørkan (£2 mio fra Bodø Glimt), Nicolo Armini (£3 mil fra Lazio), Nicolo Rovella (£1,8 mil fra Genoa) og Ivan Saranic (£2,5 mio).

Så der er vendt op og ned på det hele lige pt. Jeg tror indkøbene er ovre for nu, der er stadig £32 mio til transfers og £180k til lønninger, så der er til et indkøb eller to til januar.  Pre-season er overstået, og første liga-kamp er ude mod Newcastle. Jeg vender tilbage med diverse updates på hvordan det er gået.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #1: 30 Jan 2021, 11:52 »

Nu er det anden gang, du starter en tråd med et hold jeg lige er gået igang med. Først Monza og nu Palace. Jeg har dog ikke skiftet så stort ud i truppen som dig, men Jack Wilshere hentede jeg også på en fri. Derudover brugte jeg størstedelen af budgettet på Odsonne Edouard (€35M fordelt over 3 år), og så en backup til Zaha på højrekanten i form af danske Alexander Bah (€2.9M). Af salg er Maximilian Meyer (€1.8M) og James McArthur (€5.5M) røget, samt en del spillere fra andetholdet udlejet. Jeg forsøger også at sælge spillere som Christian Benteke, Gary Cahill m.fl., når de engang er blevet skadesfri.

Jeg har lavet to taktikker i løbet af pre-season. Den ene er en 4-4-2, som jeg føler passer bedst til spillerne jeg har til rådighed. Jeg har som backup plan en 4-1-4-1 klar mod sværere modstanderne. Begge taktikker gør brug af et relativt intenst presspil oppe på banen, men stadig med en standard defensiv linje, for ikke at blive overløbet for meget af PL's mange hurtige angribere. Dette kan dog ændre sig i kampe mod hold der gør brug af en targetman. Derudover er der fokus på højt tempo, og kontraangreb, hvilket også gør sig bedst med en ikke for høj defensiv linje, da vi gerne vil lokke modstanderholdet lidt op på banen, for at give os plads i omstillingerne.

Jeg har spillet første udekamp mod West Ham hvor vi var tæt på at tage alle 3 point på en kanonkasse af Wilshere, men en dødboldsscoring fra West Ham gav os desværre kun det ene point. Jeg er i gang med anden kamp, som er en Carabao Cup kamp mod Bristol City, og kampen står pt. 1-0 til os.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2021, 11:56 af Svartowiz » Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #2: 30 Jan 2021, 12:02 »

Haha, great minds think a like Wink

Edouard er også min number one target til januar. Mht. Benteka og Cahill, skal du bare lige overveje at de jo har kontraktudløb til sommer, så det bliver nok ikke møj du kan få for dem. Jeg fik uafgjort ude mod Newcastle i premieren, da Milivojevic fik rødt kort med en halv time igen, og så udlignede Newcastle self. Jeg trak spøjst nok også Bristol City i Carabao Cuppen på udebane, som jeg vandt 2-1. Næste runde byder på Bournemouth hjemme.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #3: 30 Jan 2021, 12:11 »

Du har helt ret. Cool

Ja, det er rigtigt jeg ikke kan få meget for dem, men de er på ingen måde med i mine planer, så vil bare gerne af med dem, selv hvis det bliver billigt. Deres lønkroner sparet er nærmest en indtægt i sig selv.

Jeg var foran 3-0 mod Bristol City, men endte skuffende med kun at vinde 3-2. Lidt for nervepirrende til min smag. Næste kamp var mod Arsenal på hjemmebane som endte 0-0, og jeg kan sige jeg er meget tilfreds med resultatet, selvom jeg vil mene vi faktisk kunne have vundet kampen.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2021, 12:14 af Svartowiz » Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #4: 30 Jan 2021, 12:43 »

Jeg fik solgt Benteke for €6M, hvilket jeg er meget tilfreds med.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #5: 30 Jan 2021, 13:38 »

Jeg endte også med at købe Livakovic, da mine scouts blev ved med at anbefale ham. Det gjorde så også, at jeg solgte Guaita til Real Madrid.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #6: 30 Jan 2021, 17:45 »

Her min start-opstilling og taktik her i det indledende forløb.



Kommer med en længere opdatering når første halvdel af sæsonen er gået.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #7: 30 Jan 2021, 17:58 »

Spændende. Min taktik ser såles ud, nu jeg er nået til januar.



Som man kan se har jeg hentet Denis Vavro i Lazio, da jeg har solgt nærmest alle mine midtstoppere pånær Kouyaté og Tomkins (hvem jeg desuden også prøver at sælge). Har også hentet Pontus Jansson fra Brentford. Har annulleret Batshuayi's lejemål da han tog en kæmpe løn uden at præstere det store, når han fik chancen. Jeg forsøger også stadig at få Edouard igang, hvilket ikke har lykkedes mig endnu. Min assistent Michael Laudrup foreslog at få ham til at placere sine skud, så håber det kan give pote med hans 17 i afslutninger.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #8: 30 Jan 2021, 19:22 »

Jeg har nået kvartfinalen i Carabao Cup, hvor modstanderen hedder Brentford på udebane.
Af de "store" hold, er kun Tottenham og Man Utd tilbage. Så måske er jeg heldig og kan gå hele vejen xD
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #9: 01 Feb 2021, 14:55 »

Første sæson er overstået, og det endte med en middel præstation i form af en 10. plads. Vi havde en kamp mod nummer 9, Brighton, i sidste kamp, og da vi var foran 2-0 var 9. pladsen næsten hjemme, men to mål af Welbeck gav dem en ærgerlig udligning, som kostede os i tabellen.

Til den nye sæson har jeg på grund af Brexit hentet en del engelsk blod til truppen. Noget er bredde og andre er startere. Jeg mangler stadig lidt en højreback med PL niveau. Bah er mine bedste højreback, men med 4 i defensiv positionering og 8 i markering vil jeg hellere bruge ham som backup til højrekant.

Ind siden sidst:
Phil Jones (€6M)
Olivier Ntcham (€7.25M)
Marcus Edwards (€19.75M)
Josh Dasilva (€11.25M)
Ivan Toney (€9M)

Lige en lille sjov ting her til sidst for os danskere, der har fulgt Michael Laudrups trænerkarriere. Min assistent Laudrup fik tilbudt drømmejobbet i Barcelona. En hurtig samtale med ham fik ham til at takke nej. Ikke videre realistisk, men jeg klager ikke.

Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #10: 01 Feb 2021, 15:40 »

Januar første sæson, og jeg ligger nummer 3 i ligaen med 7 point ned til nummer 4. CL bold ligner en virkelig realistisk mulighed.
Er også i Carabao Cup finalen. Det er ret nemt det her.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #11: 01 Feb 2021, 17:48 »

Det er ret nemt det her.

Blærerøv. Grin

Jeg må sige, jeg ikke forstår hvordan, du kan ligge så højt, når man tænker på det materiale du har til rådighed. Men flot er det.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #12: 01 Feb 2021, 18:33 »

Blærerøv. Grin

Jeg må sige, jeg ikke forstår hvordan, du kan ligge så højt, når man tænker på det materiale du har til rådighed. Men flot er det.

Jeg synes selv jeg har købt ret godt ind, så det hjælper nok på det  Smiley
Livakovic, Almada, Fischer, Ugarte og Widmer har været fantastiske

Og så ligger Tottenham hjælpeløst sidst, plus både Chelsea og Arsenal ligger i midten. Så konkurrencen er ikke så stor.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #13: 01 Feb 2021, 19:09 »

Jeg synes selv jeg har købt ret godt ind, så det hjælper nok på det  Smiley
Livakovic, Almada, Fischer, Ugarte og Widmer har været fantastiske

Og så ligger Tottenham hjælpeløst sidst, plus både Chelsea og Arsenal ligger i midten. Så konkurrencen er ikke så stor.

Du har skam også købt godt ind, men det screenshot du sendte af din taktik, indeholdte mange middelmådige spillere i mine øjne. Men ja, de hold du nævner, er alle med i toppen i mit save.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace F.C.
« Svar #14: 01 Feb 2021, 19:14 »

Du har skam også købt godt ind, men det screenshot du sendte af din taktik, indeholdte mange middelmådige spillere i mine øjne. Men ja, de hold du nævner, er alle med i toppen i mit save.

Middelmådige eller ej, de er åbenbart gode nok til at ligge nummer 3  Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010