home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  I Kina har de pengetræer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: I Kina har de pengetræer  (Læst 1719 gange)
Ayatollah Risager
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
I Kina har de pengetræer
« : 14 Jan 2021, 23:20 »

Jeg er ca. halvvejs inde i 3. sæson i mit Brøndby-save. Har haft to vanvittigt succesfulde sæsoner med to gange The double, og Tobias Børkeiet har været en af mine vigtigste spillere, men jo ikke verdensklasseniveau . Han har fået CL erfaring i 2. sæson, men var desværre skadet i første halvdel af 3. sæson, og mistede derfor CL. Han er aldrig blevet udtaget til det norske landshold i mit save. Hans højeste vurdering har været på 40-50 mio kr, dog nede på ca. 20 mio pt. (da han som sagt har været ude med skade - er dog kommet tilbage for nyligt). Der har været bud efter ham fra relativt store adresser i alle sæsoner, men har afvist alt. Men altså rimelig stor konkurrence om ham.

Og her kommer så humlen. Nu kom der et par bud, bl.a. fra Tianjin fra Kina. Derudover stor interesse fra et pr andre kinesiske klubber. Jeg ved jo at de er hovedrige, så prøvede for sjov at kræve 250 mio kr. + 30 % videresalgsklausul fra Tianjin. Det ville de ikke give, men forhandlede dog. Satte kravet ned til 220 mio. og samme videresalgsklausul = fucking pengeregn over Vestegnen.

Altså: hvis de kinesiske klubber er på jagt efter jeres superligaprofiler, tror jeg der kan laves rigtig mange penge. Det gjorde jeg i hvert fald her 🤑

Logged

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: I Kina har de pengetræer
« Svar #1: 15 Jan 2021, 08:20 »

Ja tak for den information. Grin Solgte Magnus Mattson i går til en kinesisk klub i 2. sæson. Han har gjort det for vildt både i 1.division og ligaen.. De bød 16 mio og jeg tænkte det er fandme mange penge..man er vel midtjyde. Dagen efter solgte Sønderjyske Bah til FCK for 45 mio... Så var jeg godt klar over at jeg havde ladet guldfuglen flyve for billigt.
1-0 til FM21  ticked off
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: I Kina har de pengetræer
« Svar #2: 15 Jan 2021, 11:09 »

Ja de fyrer godt med penge af fras Kina. Har solgt Jobbe dertil for ca 70 mill kroner og Mattson afviste skifte dertil for over 15 mill £
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010