home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Minimalistic 2020
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Minimalistic 2020  (Læst 62266 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #60: 21 Feb 2021, 07:24 »

Tillykke med din første PL sejr. Surt med VM i klubhold, EL og FA cuppen - men mon ikke du når et par sæsoner mere i klubben inden du smutter til det spanske.  Hævet Øjenbryn

Vildt at Fulham lå nr. 1 - det tyder på at der er sket en hel del fra 2021 til 2033  funny
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #61: 22 Feb 2021, 23:05 »

2034/35 - Man Utd - Premier League (16. sæson)
4. plads (20-10-8, 54-30, 70 point) - FYRET!


Endnu engang bliver jeg offer for at ting naturligvis ikke kan virke i to sæsoner i træk. Med et mesterskab i sidste sæson, hvor vi scorede masser af mål, er det kun logisk at mine spillere i de første tre fjerdedele af den efterfølgende sæson pludselig ikke kan score mål overhovedet. Da de endelig fandt ud af det igen, var det for sent til andet end en 4. plads.

Vi startede ellers sæsonen med i sikker sejr i Community Shield over Burnley, som overraskende slog Liverpool i FA Cup-finalen i sidste sæson (efter at de fik en åndssvag sejr over os i semifinalen). Skæbnen ville at vi endnu engang mødte dem i FA Cup-semifinalen i denne sæson, og også der blev det til en sejr på 4-0. Så skulle vi møde Leeds i finalen, velvidende at uanset hvordan det gik, ville jeg nok blive fyret. Vi vandt 1-0 ude og 5-0 hjemme over Leeds i ligaen, så da vi efter total dominans kun førte med 1-0 da der var 5 minutter tilbage, var det selvfølgelig uundgåeligt at de skulle score to gange og snyde mig for min første FA Cup-sejr.

I Carabao Cuppen fortsatte vi den underlige trend med at blive slået 1-0 hjemme i 4. runde af et lortehold, og i Champions League var det klart at vi skulle ende bag mit tidligere hold Dortmund i gruppen, og så dominere i to kampe mod Bayern uden at kunne drage fordel af det.

Nå, nu må det Barcelona-job altså godt lige blive ledigt...

Community Shield-finale: Burnley 0-4 Man Utd
Carabao Cup 4. runde: Man Utd 0-1 Cardiff
FA Cup-finale: Man Utd 1-2 Leeds
Champions League 1. knockout-runde: Man Utd 1-2 FC Bayern München (agg. 0-1, 1-1)

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #62: 22 Feb 2021, 23:15 »

Tidligere klubber

Spennymoor - Ikke helt samme højder som i sidste sæson, men det bliver alligevel til en 9. plads i League Two.

Rochdale - Lige ved og næsten for Rochdale, der slutter på en 7. plads i League One, lige uden for playoff-pladserne.

Wolves - Den nye manager i Wolves, Denis Suarez, gør det endnu dårligere end forgængeren og slutter helt nede på 11. pladsen.

Borussia Dortmund - For 3. sæson i træk slutter Dortmund på en 4. plads, og denne gang koster det også Paulo Sousa en fyreseddel.
Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #63: 23 Feb 2021, 06:21 »

Surt med sådan en sæson g00n.  Græder

Hold dampen oppe. Når man har gang i et super save som dig, så vil der være perioder (eller tydeligvis hold  Cool), som ikke er lige spændende.

Jeg tror at Barca jobbet kommer når du har vundet Champions League med United - så det må være målsætningen for næste sæson  Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #64: 23 Feb 2021, 09:14 »

Jeg tror at Barca jobbet kommer når du har vundet Champions League med United

Jeg tror du har misset et ord i den seneste update:

4. plads (20-10-8, 54-30, 70 point) - FYRET!

 Grin
Logged



NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #65: 23 Feb 2021, 09:28 »

Der er bare en regel i FM's match engine om at ens taktik ikke må virke i mere end en sæson af gangen Huh
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #66: 23 Feb 2021, 09:31 »

Job Update

Ballspielverein Borussia 09 e.V. Dortmund have offered you a three year contract on £32,5K per week to take the managerial job at  SIGNAL IDUNA PARK.

The job offer has been accepted.


Mikel Arteta hiver 3. pladser hjem til Barcelona hver sæson, hvorefter han står som 'Insecure' indtil sommer, hvorefter det skifter til 'Stable' og han beholder jobbet alligevel. Sådan har det i hvert fald været de sidste 3 sæsoner.

De eneste overvejelige ledige jobs denne gang var Liverpool, Fiorentina... og Dortmund. Jeg ville gerne væk fra England igen, og hvis jeg skal til Italien, håber jeg på en større klub end Fiorentina. Sååå... I'm back baby!

Måske ikke det mest spændende for spilprogressionen at gå tilbage til Dortmund, men jeg kunne nu godt lide at man kan have 9 spillere på bænken i Bundesligaen. Og et transferbudget på £300M+ hver sæson.



Logged



NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #67: 23 Feb 2021, 09:44 »

Det var noget af en løn nedgang du måtte tage der! Sjovt de vil have dig tilbage efter at have fyrret dig få sæsoner før. Kræver de en første plads?
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #68: 23 Feb 2021, 10:12 »

Ja, lønnen er ikke noget at prale af Tunge De kræver ikke en førsteplads, men en 'title challenge'
Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #69: 23 Feb 2021, 11:11 »

Jeg havde slet ikke set du var fyret i man utd. Surt.

Ude godt men hjemme bedst. Dortmund som fremtidige tyske mestre lyder heller ikke helt dårligt  Thumbs Up

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #70: 24 Feb 2021, 23:38 »

2035/36 - Borussia Dortmund - Bundesliga (17. sæson)
1. plads (26-1-7, 84-28, 79 point)


Det ser tilsyneladende ud til at jeg fortsætter trenden med at hive et pænt trofæ hjem i min første sæson i en ny (sådan da) klub. Problemet er, at det så kun kan gå ned ad bakke herfra. Vi var som sædvanlig dem der scorede suverænt flest mål, og på hjemmebane var det nærmest usædvanligt hvis vi scorede færre end 4 gange. Til gengæld kunne man pretty much regne med, at hver gang vi mødte enten Bayern, Hertha eller Leverkusen, så tabte vi.

Det medførte en utrolig tæt titelkamp, hvor Leverkusen så ud til at skulle trække det længste strå - vi var 2 point bagud inden sidste spillerunde, hvilket betød at vi var tvunget til sejr ude mod Mainz, mens Leverkusen ikke måtte vinde ude mod Frankfurt. Vi gjorde vores del med en sikker sejr på 3-0, og da hverken Frankfurt eller Leverkusen formåede at score, blev det altså Bundesliga-titel nr. 2 til undertegnede. En titel som Hertha i øvrigt havde vundet siden jeg vandt den sidst, altså 4 gange i træk.

Som sædvanlig blev det ikke til noget i pokalturneringen, og da vi i Champions League-gruppen naturligvis endte bag Man City i gruppen, fik vi en svær lodtrækning mod Barcelona i næste runde. De blev dog slået på udebanemål, og herefter fik vi den vel nok bedste lodtrækning på vej mod finalen - Napoli først, og derefter vinderen af Valencia mod Hertha. Vi tabte 1-0 i en jævnbyrdig udekamp, og i hjemmekampen, som burde have været vundet overbevisende, taber vi så af uforklarlige årsager 0-3. Så meget for den lodtrækning.

DFB-Pokal-semifinale: Schalke 04 1-0 Borussia Dortmund
Champions League-kvartfinale: Napoli 4-0 Borussia Dortmund (agg. 0-3, 0-1)

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #71: 25 Feb 2021, 00:00 »

Tidligere klubber

Spennymoor - En enkelt placering ned for Spennymoor, der bliver nr. 10 i League Two.

Rochdale - Rochdale starter sæsonen fint, og ligger faktisk nr. 3 midtvejs, men derefter går det kun nedad, og de ender faretruende tæt på nedrykning som nr. 18 i League One.

Wolves - Supersæson for Wolves, der opnår deres hidtil bedste placering i spillet som nr. 2 i Premier League. De når også frem til FA Cup-finalen, men den tabes med 1-2 mod Liverpool.

Borussia Dortmund - N/A

Man Utd - Det eneste hold der overgår Wolves i Premier League er såmænd Man Utd, der med en vis Unai Emery som manager vinder deres 24. Premier League-titel. Det kunne været blevet til en slags Double, men i Carabao Cup-finalen taber de med 1-0 til Fulham.
Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #72: 28 Feb 2021, 10:39 »

Lidt sjovt at det er dine to tidligere klubber der deler 1. og 2. pladsen i Premier League... måske skulle klubberne havde holdt fast i dig lidt længere tid  Grin
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #73: 28 Feb 2021, 10:42 »

2036/37 - Borussia Dortmund - Bundesliga (18. sæson)
1. plads (28-2-4, 71-21, 86 point)


På trods af at jeg hentede spillere for £136M i løbet af sommeren, endte jeg faktisk med et overskud på transferbudgettet - og så var der aldrig tvivl om hvor mesterskabet ville ende i denne sæson. Vi startede med at vinde 5-1 over Leipzig, og så lå vi nr. 1 i 33 ud af de 34 spillerunder. Til sidst endte vi med et forspring på 10 point ned til Schalke og ny pointrekord i klubben.

Til gengæld kan vi stadig ikke rigtig finde ud af det i knockout-turneringerne. I den tyske pokal løb vi ind i et nederlag mod Frankfurt, selvom vi havde mere end dobbelt så mange skudforsøg og skud på mål som dem, mens vi i Champions League for en gangs skyld formåede at blive nr. 1 i gruppe med Atlético Madrid, Wolves og Salzburg.

Det resulterede i en drømmelodtrækning i næste runde mod Rijeka, som på en eller anden måde gik videre fra gruppespillet, og i kvartfinalen skulle vi så møde min tidligere klub Man Utd. For en gangs skyld fik vi ikke slag mod et engelsk hold, og efter en sejr på 1-0 hjemme, var der endda et smalt håb om at gå videre. Så vi tabte naturligvis 2-0 ude.

DFB-SuperCup: Schalke 04 3-1 Borussia Dortmund
DFB-Pokal 3. runde: Eintracht Frankfurt 1-0 Borussia Dortmund
Champions League-kvartfinale: Borussia Dortmund 1-2 Man Utd (agg. 1-0, 0-2)
Logged



mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Minimalistic 2020
« Svar #74: 28 Feb 2021, 11:18 »

Hvis du henter spillere for 136 mio. £, så tænker jeg at du nok skal få succes i pokalen på et tidspunkt  funny

Vildt flot med point rekord og et mesterskab over mægtige Bayern er ikke at kimse af.

Europa er svært, og jeg synes altid det er svært at finde ud af hvor når man skal stille med stærkeste hold i Europa og hvornår man skal give sine yngre spillere kampe. Men i det mindste får du en hel del penge i kassen, så du øger langsomt sandsynligheden for et trofæ mere til klubben.  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010