home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 296 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AGF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AGF  (Læst 6121 gange)
Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
AGF
« : 27 Dec 2020, 00:20 »

Starter sku en tråd omkring AGF.


Grundlagt: 1880

5 danske mesterskaber
9 pokaltitler

Truppen ser stærk ud fra start af med en god blanding af etablerede spillere i Superligaen og unge talenter.

Profiler:

Jón Dagur Thorsteinsson
Casper Højer Nielsen
Frederik Tingager

Spændende talenter:

Benjamin Hvidt
Albert Grønbæk
Sebastian Hausner

Økonomi:

Total saldo: 54.600.000
Gæld: ingen
Transferbudget: 10.000.000

Er endnu ikke sikker på hvilken tilgang jeg vil have til det taktiske i dette save.

Hvis der er andre der har erfaringer med GF i dette års FM eller gode spillere til danske klubber, så kom gerne med input!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #1: 30 Dec 2020, 01:33 »

Jeg er tre sæsoner inde. Har handlet en hel del.




2020/2021

Ind
Diogo Leite // Leje // Porto [Sommer]
Konrad De la Fuente // Leje // Barcelona [Sommer]
Àlex Collado // Leje // Barcelona [Sommer]
Romário Baró // Leje // Porto [Sommer]
Isak Pettersson // Fri // Norrköping [Vinter]
Mikkel Damsgaard // Leje // Sampdoria [Vinter]
Mads Pedersen // 4,75 mio. // Augsburg [Vinter]
Timo Hübers //  870.000 // Hannover [Vinter]
Jens Stage // 6,25 mio. // FCK [Vinter]

Ud
Casper Højer // 25 mio. // Red Bull Salzburg [Vinter]




2021/2022

Ind
Konrad De la Fuente // Leje // Barcelona [Sommer]
Viktor Kristiansen // Fri // FCK [Sommer]
Kevin Diks // 8,25 mio. // Fiorentina [Sommer]
Mikkel Damsgaard // Leje // Sampdoria [Sommer]
Jacob Sørensen // Leje // Norwich [Sommer]
Brenden Aaronson // Leje // Red Bull Salzburg [Sommer]
Dominik Greif // 7 mio. // Slovan Bratislava [Vinter]
Valentin Antov // 25 mio. // CSKA Sofia [Vinter]
Louka Prip // 1,3 mio. // Horsens [Vinter]
Ísak Bergmann Jóhannesson // 16 mio. // Norrköping [Vinter]
Samuel Tetteh // 3,5 mio. // Red Bull Salzburg [Vinter]
Ricardo Reis // 45 mio. // Marítimo [Vinter]

Ud
Gift Links // 15 mio. // Wolfsburg [Sommer]
Jón Dagur Þorsteinsson // 32 mio. // RB Leipzig [Sommer]
Kasper Kristensen // 60.000 // Djurgårdens [Sommer]
Milan Jevtovic // 5,25 mio. // FK Partizan [Vinter]
Patrick Olsen // 12 mio. // Parma [Vinter]
Isak Pettersson // 50 mio. // Frankfurt [Vinter]
Niklas Backman // 750.000 // Al-Wasl [Vinter]
Emil Agerbæk // 1,75 mio. // Brøndby [Vinter]
Alexander Munksgaard // 16 mio. // Norrköping [Vinter]
Nicklas Helenius // 10 mio. // AIK [Vinter]
Alex Gersbach // 6 mio. // Minnesota [Vinter]





2022/2023

Ind
Konrad De la Fuente // Leje // Barcelona [Sommer]
Marco Carraro // 7 mio. // Atalanta [Sommer]
Erik Utkilen // 40 mio. // Stabæk [Sommer]
Adam Hlozek // 540.000 // Sparta Prag [Sommer]
Alexander Bah // 9 mio. // SønderjyskE [Sommer]
Gideon Mensah // 14 mio. // Red Bull Salzburg [Sommer]
Fábio Sousa // 5 mio. // Vejle BK [Vinter]
Dávid Joensen // 6 mio. // Silkeborg [Vinter]
Nikolaj Olsen // 12 mio. // IK Sirius [Vinter]


Ud
Timo Hübers // 40 mio. // Mainz 05 [Sommer]
Magnus Kaastrup // 15 mio. // Real Sociedad [Sommer]
Viktor Kristiansen // 4,75 mio. // Stade Rennais [Sommer]
Bror Blume // 7,5 mio. // Kristiansund [Sommer]
Benjamin Hvidt // 15 mio. // Levante [Sommer]
Kevin Diks // 45 mio. // Hertha [Sommer]
Mads Pedersen // 26 mio. // Blackburn [Sommer]
Daniel Jakobsen // 70.000 // Nürnberg [Vinter]




2023/2024

Ind
Konrad De la Fuente // Leje // Barcelona [Sommer]
Craig Saunders // 3.750 // Flint Town [Sommer]
Titas Krapikas // 9,5 mio. // Spezia [Sommer]
Álex Cardero // 3,5 mio. // Real Oviedo [Sommer]
Benoît Vergnaud // Fri // Caen [Sommer]
Tom Maynard // Fri // Aldershot Town [Sommer]

Mamin Sanyang // Fri // Bayern München [Sommer]
Stamen Simeonov // 400.000 // Ludogorets Razgrad [Sommer]
Hugo Mosquera // 4,5 mio. // Independiente Santa Fe [Sommer]

Santi Ramos Mingo // Leje // Barcelona [Sommer]

Ud
Zach Duncan // 27 mio. // Fulham [Sommer]
Dominik Greif // 95 mio. // Bournemouth [Sommer]
Gideon Mensah // 24 mio. // Watford [Sommer]
Samuel Tetteh // 40 mio. // Hebei China Fortune [Sommer]
Mikkel Møller Lassen // 30 mio. // Bournemouth [Sommer]




Spillerne med rødt er regens, så de giver ikke mening at anbefale.

Jeg vil dog sige, at man for alt i verden skal forsøge at få fat i Isak Pettersson, hvis han ikke forlænger kontrakten med Norrköping. Han bliver super god og kan sælges for gode penge. Timo Hübers og Louka Prip er også rigtig gode køb taget deres priser i betragtning. De andre gode spillere, jeg har købt - især Antov og Jóhannesson - er jo forholdsvist dyre, så jeg kan kun anbefale dem, hvis man får gode resultater og får solgt nogle spillere for mange penge. Salget af Casper Højer - plus det faktum at jeg kom i gruppespillet i Europa League i første sæson - gjorde, at jeg havde råd til den slags spillere.

Samuel Tetteh kan ikke anbefales. Han er bare ikke skarp. Det var overraskende, da Hebei tilbød 40 millioner for ham, og en ekstremt nem beslutning at sælge ham. Patrick Mortensen endte faktisk med at være min foretrukne angriber i den sidste halve sæson før Tetteh blev solgt, selvom Mortensen var blevet 33 og markant dårligere (på papiret) end Tetteh. Men Tettehs 9 i afslutninger er bare skidt.

Gideon Mensah var okay, men ikke noget at råbe hurra for. Bergmann Jóhannesson har spillet mere fast som venstre wing-back end Mensah, selvom Jóhannesson nok egentlig er bedre som kantspiller.

Alexander Bah er en kæmpe succes. Han bliver brugt på alle mulige positioner. Det samme kan i øvrigt siges om Stage.

Og hvis man kan komme til at leje Leite, Baró, eller Damsgaard kan det virkelig også anbefales. Alle tre var super gode. Brenden Aaronson var mere tvivlsom og ret svingende. Min klart bedste spiller i hele spillet har dog været Konrad De la Fuente. Det er lykkes mig at forlænge hans lejeaftale tre somre i træk, og han er bare helt fænomenal og alt, alt for god til Superligaen. I 22/23 sæsonen scorede han 15 mål og lagde op til 11 i Superligaen med et gennemsnit på 7,72. Totalt overkill for Superligaen med sådan en spiller, men Barcelona har altså accepteret mit forslag om forlængelse hver eneste sommer, selvom jeg kun har betalt 20 procent af hans løn, indtil denne sæson hvor jeg nu betaler 50 procent.

Men helt generelt: Sats på ungdommen! Kaastrup, Hvidt, Duncan, Gersbach (når han endelig kommer tilbage fra skade), Grønbæk, Møller Lassen. Alle er værd at give godt med spilletid og udvikle på. Især fordi de alle kan indbringe gode summer i fremtiden.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #2: 30 Dec 2020, 13:23 »

Gode salg må man sige.

Forlængede du med Højer eller solgte du ham bare efter 6 måneder?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #3: 01 Jan 2021, 17:23 »

Jeg forlængede med ham som noget af det allerførste. Jeg vil dog sige, at salget af Højer er noget af det eneste, jeg fortryder. Set i bakspejlet var 25 millioner for lidt, men på daværende tidspunkt virkede det til at være et tilbud, jeg ikke kunne afslå.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #4: 11 Jan 2021, 19:51 »



Jeg er selvfølgelig også startet op med AGF, og jeg har netop spillet sidste kamp inden vinterpausen. Og jeg er egentlig meget tilfreds. Jeg har arbejdet lidt på at finde den optimale taktik, men jeg tror jeg er kommet frem til noget der virker nu.

Tanken er, at min offensiv udgøres af min angriber, offensiv midt samt de to kanter der trækker ind i banen, og enten selv forsøger sig, eller forsøger sig med en assists. Den brede støtte i angrebet skal komme fra mine to backs.

Jeg vil gerne at vi er et hold der tør have bolden og spille den hurtigt rundt mellem hinanden. Når muligheden kommer for at spille bredt, er det tanken.

Når vi mister bolden, skal vi forsøge os med det høje, aggressive pres.

I ligaen er vi med i den sjove ende, og målsætningen er medaljer. Vi er fortsat med i Sydbank Pokalen, hvor FCK venter i Aarhus.

Vi strøg i Europa League gruppespillet, hvor vi dog røg ud, efter en flot præstation.

Trupmæssigt, så har jeg min A-kæde & B-kæde.

Jeg har ikke hentet nye ansigter til truppen, og har ellers kun lejet unge spillere ud i jagten på spilletid. Dog så bliver Mustafa Amini’s kontrakt ikke fornyet 31/12/20. Jeg vil gerne beholde ham, men vi kan ikke blive enige om hans rolle og løn. Så vores veje skilles nu.

Hvis i mangler info eller SS af noget, så tøv ikke med at råbe højt!
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #5: 12 Jan 2021, 20:23 »

Fedt, at der er flere der spiller med AGF @Polaken.

Jeg er selv godt igang med et safe med GF og min taktik minder meget om din. 4-2-3-1 med højt tempo og genpres.

Første sæson endte overraskende med at vi vandt mesterskabet, men vi blev desværre slået ud i pokalen af FCK i fjerde runde.

Vi kvalificerede os til gruppespillet i Europa League, men endte som nr. 3 i en gruppe med FC RB Salzburg, Leicester og Feyenoord.


I anden sæson forsvarede vi mesterskabet og det blev til pokaltitel nr. 10 til AGF.

Desværre mindede sæson 2 om sæson 1, da vi fik tæv i Champions League i en gruppe med Real Madrid, PSG og Zenit. Vi sluttede som nr. 4 med 3 point.

Jeg har netop afsluttet transfervinduet i sæson 3 og målet i denne sæson må være at genvinde mesterskabet og pokalen. Derudover skal klubben være mere konkurrencedygtig i Champions League og det skal minimum blive til en tredjeplads i gruppespillet.


Transfers indtil videre:

2020/21:

Ind:

Wahid Faghir - 3.250.000 - sommer
Allan Sousa - 4.500.000 - sommer
Matías Arezo - 13.000.000 - vinter
Isak Pettersson (god anbefaling af Batigol) - Fri - vinter

Ud:

William Eskelinen - 2.500.000 - sommer
Diverse unge spillere på lejekontrakter - sommer


2021/22:

Ind:

Rasmus Nicolaisen - 4.250.000 - sommer
Lukas Engel - 560.000 - sommer
Daniel Anyembe - 1.200.000 - sommer
Basim Serbecic - 600.000 - sommer
Felice D'Amico - leje - sommer
Simon Olsson - fri - vinter
Joseph Okumu - 11.000.000 - vinter
Paulos Abraham - 16.000.000 - vinter
Yéremi Pino - 20.000.000 - vinter
Luis Carbonell - 11.000.000 - Vinter
Kamil Grabara - forlængelse af leje med 1 år

Ud:

Nicklas Helenius - 5.500.000 - sommer
Alexander Ammitzbøl - 1.050.000  - sommer
Magnus Kaastrup - 22.000.000 - sommer
Nicklas Backman - fri - sommer
Gift Links - 15.000.000 - sommer
Jón Dagur Thorsteinsson - 36.000.000 - sommer
Patrick Olsen - 6.250.000 - vinter
Alex Gersbach - 22.000.000 - vinter
Isak Pettersson - 50.000.000 - vinter

2022/23:

Ind:

Alexander Bah - 7.750.000 - sommer
Andreas Poulsen - 10.000.000 - sommer
Jens Stage - 6.750.000 - sommer
Isaac Atanga - 12.000.000 sommer
Benedikt Gimber - 3.750.000 - sommer

Ud:

Milan Jevtovic - 14.000.000 - sommer
Lukas Engel - 1.050.000 - sommer
Jesper Juelsgård - Karrierestop








Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #6: 12 Jan 2021, 21:58 »

Jeg er kommet lidt videre, men jeg er efterhånden ude i kun at købe regens (stadig i rødt).




2023/2024

Ind
Luis Adalberto Garza // 7,5 mio. // Santos Laguna [Vinter]
Screve Mbayo // Fri // AFC Sudbury [Vinter]
Michael Wright // 40 mio. // Stabæk [Vinter]


Ud
Albert Grønbæk // 37 mio. // Bournemouth [Vinter]
Valentin Antov // 145 mio. // Shanghai Shenhua [Vinter]




2024/2025

Ind
Seydou Abouo // 6,5 mio. // Le Havre [Sommer]
David De Smedt // 8 mio. // Anderlecht [Sommer]
David Owusu // 8 mio. // Porto [Sommer]
Fran Loncar // 5,5 mio. // Dinamo Zagreb [Sommer]
Spas Kamenov // Fri // Mönchengladbach [Sommer]
Tristan Rammoneng // 3,5 mio. // Kaizer Chiefs [Sommer]
José Soto // 22 mio. // Rio Ave [Sommer]
Ángel Luis Atienza // 7,5 mio. // Granada [Sommer]
Nenad Ostojic // 9 mio. // FK Partizan [Sommer]


Ud
Mamin Sanyang // 50 mio. // Red Bull Salzburg [Sommer]
Tom Maynard // 77,5 mio. // Tottenham [Sommer]
Titas Krapikas // 45 mio. // Shakhtar Donetsk [Sommer]
Adam Hlozek // 110 mio. // Newcastle [Sommer]
Frederik Tingager // 8 mio. // QPR [Sommer]
Marco Carraro / 41 mio. // Inter [Sommer]




Nikolaj Olsen, som jeg købte i januar 2023, har præsteret helt vildt. På det halve år scorede han 30 mål, heraf 6 i Europa League, hvor vi nåede finalen og desværre tabte til Manchester United. På vej til finalen fik jeg dog ekspederet Braga, Leicester City, Napoli og Tottenham ud.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #7: 13 Jan 2021, 11:18 »



Jeg har nu rundet 02/02/2021, og dermed er vintertransfervindu et blevet lukket. Det blev noget mere aktivt end jeg forventede.

Jeg har solgt to spillere:

Jón Dagur Þorsteinsson // 26 mio. DKK // TSG 1899 Hoffenheim

Der var en stor gruppe klubber interesseret i Þorsteinsson, men tyske Hoffenheim løb med hans underskrift. Jeg kunne godt have tænkt mig at beholde ham, men da Jón gerne ville videre & prisen var retfærdig, er han nu fortid i Aarhus. 50% af hans næste transfer ryger også til os, så der er potientiale for en større gevinst.

Gift Links // 22 mio. DKK // Olympique Lyonnais

Franske Lyon bød på sidste dagen på Gift Links, og prisen synes jeg var meget tilfredsstillende. Derudover, så modtager AGF 5 mio. DKK efter 20 kampe for Lyon samt 50% af næste salg.  Så også her er der potientiale for en større gevinst.

Derudover så er William Eskelinen røget til AC Horsens på en lejekontrakt for resten af sæsonen, og Alexander Ammitzbøll er røget på en lejekontrakt for resten af sæsonen til Hobro IK.

Magnus Kaastrup er i vinters vendt retur fra Viborg FF da hans lejeaftale udløb, og han skal erstatte Þorsteinsson i truppen.

Da buddet på Gift Links tikkede ind, gik jeg straks igang med at undersøge hvem vi havde i databasen på højre kant, med et godt venstreben. Jeg spiller med den regel, at jeg ikke må benytte spillersøgningen, men kun må hente spillere der bliver anbefalet eller er blevet spejdet tidligere.

Her kom malesiske Mamady Diarra frem, og han er blevet udstyret med en 2-årig aftale. Transfersummen er 2 Mio DKK og han er hentet i Cádiz Club de Fútbol. Det er måske lidt et panikkøb, og derfor den relative korte kontrakt.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2021, 11:28 af Polaken » Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #8: 13 Jan 2021, 23:34 »

Sæson 3 er slut og vi vinder mesterskabet og pokalen igen. Det blev for første gang til et længere eventyr i Europa, hvor vi går videre fra Gruppe B i CHL som nr 1.

Her blev det blandt andet til 2 sejre over Bayern Munchen.

I første knockout runde skulle vi møde Atletico Madrid, hvor vi tabte
0 - 1 på hjemmebane i den første kamp.

Vi leverede dog en vanvittig præstation og slog dem 3 - 0 i Madrid.

Vores eventyr i CHL sluttede desværre til Man U i den efterfølgende runde i et samlet 7-2 nederlag.

Transfers:

2022/23

Ind:

Anders Dreyer - 5.500.000 - vinter

Ud:

Frederik Tingager - 15.000.000 - vinter


Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #9: 16 Jan 2021, 20:57 »



Så blev sæsonen færdigspillet, og hvilken en det blev!
Vi endte med en sejr over FCN i Sydbank Pokalen, på hele 4-0!

Derudover, så var vi med en i tæt kamp med FCK & FCM om guldet, som først blev afgjort i sæsonens sidste kamp på udebane i Herning. Det har altså været en fantastisk sæson, med to pokaler & et gruppespil i Europa League.

Tabel Superligaen
Spilleroverblik

Derudover, så valgte BIF at tage en tur ned i Nordic Bet Ligaen, hvilket jeg som GF’er morer mig en del over.

Jeg skal have fundet en løsning på målmandsposten, hvor Grabara’s lejeaftale udløber. Skal den fornyes? Måske. Jeg har ikke tillid til Eskelinen, som enten skal sælges eller lejes ud igen.

Derudover vil jeg gerne have hentet en ny midterforsvar samt en angriber.

Derudover forventer jeg også salg af nogle af profilerne, så lad os se hvad der sker Smiley
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

mikekuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #10: 18 Jan 2021, 23:14 »

polakken, jeg kan anbefale Højbjerg i Efb.. de har ihvertfald ikke justerert på hans niveau i dette spil , for han gør det super godt
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #11: 20 Jan 2021, 16:20 »



Så kom jeg igennem sommerens transfervindue, som blev noget mere livligt end forventet.
 
Der er kommet ny keeper ind i svenske Tim Rönning, som blev hentet i Elfsborg. Grabara var ikke en mulighed, men så fandt mine spejdere heldigvis Tim i Sverige. Han havde også interesse fra Liverpool & Dortmund, så jeg håber han kan sælges videre med en god profit senere. Kevin Diks gjorde det godt sidste sæson under sin lejeperiode, og derfor har han fået en permanent kontrakt.
 
Derudover er Frederik Winther kommet ind på en lejeaftale med købsoption. Han glider ind i b-kæden, og skubber Jesper Juelsgaard ud i periferien af truppen. Jeg har derudover hentet Enzo Barrenechea i Juventus, som også ryger ind i b-kæden. Han skal inden kort tid forhåbentlig overtage Patrick Olsen’s plads i a-kæden. Derudover har jeg hentet en profil ind til min højrekant i kroatiske Dario Spikic, en plads der har været åben siden Gift Links forlod os.

Slutteligt, så fik jeg på sidste dagen mulighed for at tilknytte Mohammed Daramy på en lejeaftale, også med en købsoption. Jeg slog til for breddens skyld. Kan han finde et niveau, kan han blive giftig.

Dertil er der kommet en række unge spillere ind, nogen spiller på U/19 holdet, andre er blevet lejet ud.
Der er også røget lidt ud, primært ungdomsspillere der skal have førsteholdsfodbold, efter de nye forstærkninger er kommet til.

Tilgange
Afgange

Jeg har også ændret taktisk, da jeg gerne vil have en mere boldspillende stil. Tankerne er den samme, men trekanten på midten er vendt rundt.

Jeg er tilfreds med truppens bredde, da vi både skal spille Superliga, Champions League samt Sydbank pokalen. Så der bliver nok kampe.

A-kæde
B-kæde

Derudover har jeg Jesper Juelsgaard, Magnus Kaastrup & Alexander Ammitzbøll i truppen, som presser på i b-kæden.
Hvis i vil have SS af nogle spillere eller andet så spørg endelig 😊
« Seneste Redigering: 20 Jan 2021, 16:22 af Polaken » Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Eraticator
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #12: 15 Feb 2021, 22:25 »

Hvis I skal have et tip til en vanvittig spiller jeg har haft succes med i GF, så er navnet Matias Arezo fra Uruguay  Thumbs Up

Alene mand på toppen i en 4-1-4-1
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010