home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Aston Villa F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa F.C.  (Læst 4018 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Aston Villa F.C.
« : 18 Nov 2020, 18:05 »

Jeg er startet op med Aston Villa i FM21, så tænker også de skal have en tråd.

Jeg har efterhånden spillet 27 kampe i den første sæson i Premier League og ligger pt på en fjerdeplads - med Chelsea og Arsenal lige hælene. Arsenal har sågar en kamp i hånden. De to Manchester klubber er stukket af sammen med Liverpool i front.
Tottenham til gengæld ligger a point med Fulham omkring nedrykningsstregen, så kunne måske stjæle et par spillere der til sommer.

I forhold til transfers er der ikke hentet specielt ind - jeg plejer at slå transferaktivitet fra i første vindue. I vinter transfervinduet har jeg hentet Nico Elvedi, Danny Rose og Curtis Jones på en leje frem til sommer. Curtis Jones har gjort et par fine indhop siden, blandt andet med en scoring.

Jack Grealish har (i min optik) ikke fået den opgradering han burde have fået i forhold til FM20. Han er dog stadigvæk en god spiller i betaen og har været med i 18 scoringer i 23 Premier League kampe.

På taktikdelen har jeg kørt nogenlunde samme taktik henover hele sæsonen, så den lader til at virke. Specielt på udebane hvor det er blevet til ni sejre i 13 kampe. Defensiven er bygget op på at modstanderne skal søge ind i banen, hvor de fleste af mine midtbanespillere er.

Andre der har Aston Villa i tankerne i forhold til et save? Peace
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa F.C.
« Svar #1: 19 Nov 2020, 13:40 »

Vildt nok med 18 scoringer til Grealish alligevel Smiley Hvordan spiller Watkins?
United stak helt af i min første sæson i PL (var LFC) - har i øvrigt set flere spil hvor Hammers er røget ned, er de også lort ved dig? Smiley krydser fingre for at du når top 4
Logged

LFC & OB!!!

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa F.C.
« Svar #2: 19 Nov 2020, 22:24 »

Vildt nok med 18 scoringer til Grealish alligevel Smiley Hvordan spiller Watkins?
United stak helt af i min første sæson i PL (var LFC) - har i øvrigt set flere spil hvor Hammers er røget ned, er de også lort ved dig? Smiley krydser fingre for at du når top 4

I forhold til Grealish så var det assist eller mål. Han slutter på 12 scoringer og ni assists for hele Premier League sæsonen.
Watkins har jeg desværre ikke fået det bedste ud af endnu - 14 mål og 6 assists. Vil overveje at ændre hans rolle til den næste sæson.
Jeg har ikke oplevet at West Ham er skod - de fik en midterplacering.

Sluttede på 73 point for 38 kampe, men det var desværre ikke nok til en top4. Chelsea fik 78 point og en 4 plads.  Forlegen
Må prøve igen næste sæson.  Thumbs Up
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa F.C.
« Svar #3: 20 Nov 2020, 11:48 »

æv træls, og ja mig der læste forkert Smiley synes også du underspillede ham enormt med 18 "scoringer" i så fald haha. Men udmærket sæson med Villa må man sige. nogle spændende indkøb? Træls med Ollie, håber han brænder igennem i anden sæson. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale Gabriel Barbosa
Logged

LFC & OB!!!

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa F.C.
« Svar #4: 21 Nov 2020, 13:05 »

æv træls, og ja mig der læste forkert Smiley synes også du underspillede ham enormt med 18 "scoringer" i så fald haha. Men udmærket sæson med Villa må man sige. nogle spændende indkøb? Træls med Ollie, håber han brænder igennem i anden sæson. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale Gabriel Barbosa

Gabriel Barbosa er et bæst, men også dyr - hvad har du givet for ham? Han falder heller ikke ind under kategorien U23 spillere, som ledelsen helst ser at jeg køber. Han er fyldt 24  Forlegen

Forlænget lejeaftalen med Curtis Jones og hentet Marcus Edwards. Forsøger så vidt muligt at hente britiske spillere.  Thumbs Up
Logged

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa F.C.
« Svar #5: 21 Nov 2020, 19:43 »

Gabriel Barbosa er et bæst, men også dyr - hvad har du givet for ham? Han falder heller ikke ind under kategorien U23 spillere, som ledelsen helst ser at jeg køber. Han er fyldt 24  Forlegen

Forlænget lejeaftalen med Curtis Jones og hentet Marcus Edwards. Forsøger så vidt muligt at hente britiske spillere.  Thumbs Up

Købte ham for omkring 150 mio
Logged

LFC & OB!!!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010