Jeg er startet op med Aston Villa i FM21, så tænker også de skal have en tråd.
Jeg har efterhånden spillet 27 kampe i den første sæson i Premier League og ligger pt på en fjerdeplads - med Chelsea og Arsenal lige hælene. Arsenal har sågar en kamp i hånden. De to Manchester klubber er stukket af sammen med Liverpool i front.
Tottenham til gengæld ligger a point med Fulham omkring nedrykningsstregen, så kunne måske stjæle et par spillere der til sommer.
I forhold til transfers er der ikke hentet specielt ind - jeg plejer at slå transferaktivitet fra i første vindue. I vinter transfervinduet har jeg hentet Nico Elvedi, Danny Rose og Curtis Jones på en leje frem til sommer. Curtis Jones har gjort et par fine indhop siden, blandt andet med en scoring.
Jack Grealish har (i min optik) ikke fået den opgradering han burde have fået i forhold til FM20. Han er dog stadigvæk en god spiller i betaen og har været med i 18 scoringer i 23 Premier League kampe.
På taktikdelen har jeg kørt nogenlunde samme taktik henover hele sæsonen, så den lader til at virke. Specielt på udebane hvor det er blevet til ni sejre i 13 kampe. Defensiven er bygget op på at modstanderne skal søge ind i banen, hvor de fleste af mine midtbanespillere er.
Andre der har Aston Villa i tankerne i forhold til et save?