home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 315 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 30597 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #75: 24 Mar 2021, 13:38 »

Jeg har lige et spørgsmål jeg håber der er en der kan hjælpe mig med.

Jeg er Intercity fra spanien og har ført klubben op igennem rækkerne. Da jeg rykkede op i den bedste række fik jeg B-holdet som er kendt som andetholdet for spanske klubber hvilket er super fedt. Det mindre fede er at jeg nu har spillet i la liga i 5 sæsoner men mit b-hold er stadig ikke blevet inviteret til en reserve liga. Nu har jeg før prøvet at spille med andre spanske klubber før hvor man netop for invitation til b-holdet.
Det er helt klart mest optimalt at have b-hold der spiller i en liga, da det er nemmere at tilføje personale til holdet samt at bruge unge spillere til at udvikle sig. Det mangler jeg i den gråd
Målet er at lave en form for La Masia som barcelona.

Håber der er nogle der har et svar på dette
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #76: 13 Jul 2021, 17:35 »

Hvorfor kan jeg ikke vælge mellem de forskellige startdatoer, når jeg forsøger at starte et spil i 2. division?
Logged


noah09ba
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #77: 16 Jul 2021, 12:22 »

This Spacebar counter helps you to count the quantity of your times you will hit the spacebar throughout a given amount of time.
Generally, some games would like you to use the spacebar counter for some necessary actions like shooting or jumping etc. So, you higher be fast at that!
Spacebar speed take a glance at permits you to submit your score likewise as save your Personal Best scores for each interval. you will raise your friends to need the spacebar challenge and beat your score.
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #78: 19 Jul 2021, 22:06 »

Jeg håber virkelig at en herinde kan hjælpe mig!

Jeg vil rigtig gerne have fat i nogle af de seneste transferupdates.
Problemet er at man skal bruge winzip til alle pakker når man downloader dem.
Jeg kan ikke hente en version af winzip som kan bruges - hver gang får jeg melding om at alt er opbrugt derinde og jeg skal registrere mig for kunne bruge det!

Jeg bruger mac, men er der nogle der har et bud på hvordan det kan løses eller kan man downloade en update uden at den skal udbakkes med winzip??

Jeg har hentet version 10.1 på Steam men den virker ikke. Når jeg vælger den database sletter den stort set alle ligaer når jeg vil starte et nyt save.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010