home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 30576 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #60: 14 Jan 2021, 08:24 »

Har heldigvis ikke selv det problem. Men random steder eller er der en sammenhæng

Det er meget random..nogle gange bare i midtugen andre gang under autosave eller som nedenstående..

Efter mit indlæg igår startede jeg spillet op igen.. Her fik jeg spillet kampen imod Bologna færdig - men så frøs spillet.
Jeg kunne ikke komme videre og måtte tvinge spillet til at lukke med Ctrl+Alt+Del

Jeg har prøvet at sætte alt til default som da spillet blev installeret første gang... Nu må vi se..

Det er voldsomt frustrerende...
Logged

Love the Blues

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #61: 14 Jan 2021, 11:19 »

Og det er ikke din computer der er skrald og ikke kan trække det? Min gamle laptop havde store problemer med at køre spillet rent. Efter skift af laptop kører spillet smooth uden nogle crashes eller lign.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #62: 14 Jan 2021, 13:05 »

Det er meget random..nogle gange bare i midtugen andre gang under autosave eller som nedenstående..

Efter mit indlæg igår startede jeg spillet op igen.. Her fik jeg spillet kampen imod Bologna færdig - men så frøs spillet.
Jeg kunne ikke komme videre og måtte tvinge spillet til at lukke med Ctrl+Alt+Del

Jeg har prøvet at sætte alt til default som da spillet blev installeret første gang... Nu må vi se..

Det er voldsomt frustrerende...

Hvad med at prøve at geninstallere spillet?

Sker det også hvis du kører 2d matches?
Logged


Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #63: 15 Jan 2021, 05:57 »

Er der nogle herinde der starter saves med første transfervindue lukket?
Hvis der er, får man så et transferbudget senere eller i januar?

Prøvede nemlig at starte et save op uden første vindue slået til, og der står bare et fedt 0 ved transferbudget, og lønbudgettet står som N/A.
Man kan ikke engang byde på spillere så de først ankommer 01/01-21 ...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #64: 15 Jan 2021, 21:01 »

Og det er ikke din computer der er skrald og ikke kan trække det? Min gamle laptop havde store problemer med at køre spillet rent. Efter skift af laptop kører spillet smooth uden nogle crashes eller lign.

Min pc er ganske vist ikke den nyeste, men jeg kører WIN 10 Pro, 2,5 Ghz i5-7200u, 32gb RAM og Geforce Mx940.
- Så jeg tænker min laptop er mere end ok til at køre spillet.

Grafikkort er nu "nultstillet" til fabriksindstillinge r.. Så ser jeg om det hjælper på det...

Alternativt, som en anden skriver, må jeg jo prøve at gen-installere spillet.

@Nasmar
Kører altid i 2D.. ;-)
Den dag at 3D bliver ligeså detaljeret som FIFA, vil jo overveje at bruge det... Ellers synes jeg ikke det gør noget ekstraordinært for FM..
« Seneste Redigering: 15 Jan 2021, 21:04 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #65: 16 Jan 2021, 17:57 »

Citat
Min pc er ganske vist ikke den nyeste, men jeg kører WIN 10 Pro, 2,5 Ghz i5-7200u, 32gb RAM og Geforce Mx940.
- Så jeg tænker min laptop er mere end ok til at køre spillet.

Grafikkort er nu "nultstillet" til fabriksindstillinge r.. Så ser jeg om det hjælper på det...

Alternativt, som en anden skriver, må jeg jo prøve at gen-installere spillet.

@Nasmar
Kører altid i 2D.. ;-)
Den dag at 3D bliver ligeså detaljeret som FIFA, vil jo overveje at bruge det... Ellers synes jeg ikke det gør noget ekstraordinært for FM..


Tror ikke det er din computer som ikke kan klare at køre spillet medmindre du har en database på 100000+ spillere,

har du prøvet at "bekræfte spilfilers intergritet" via Steam?

Bruger du ekstra grafik som facepacks, stadion osv. og bruger du et costom skin som er hentet via nettet el. steam

Logged


Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #66: 19 Jan 2021, 17:36 »


Tror ikke det er din computer som ikke kan klare at køre spillet medmindre du har en database på 100000+ spillere,

har du prøvet at "bekræfte spilfilers intergritet" via Steam?

Bruger du ekstra grafik som facepacks, stadion osv. og bruger du et costom skin som er hentet via nettet el. steam



Kører med large database og ca 45000 spillere.
Kører ikke med facepack, kun realname fix et enkelt custom skin..

hvor bekræfter jeg spillet? kan ikke finde det i Steam??
Logged

Love the Blues

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #67: 19 Jan 2021, 19:35 »

hvor bekræfter jeg spillet? kan ikke finde det i Steam??

Hvis du har lnc filer (real name fix fx) installeret, skal du passe på med at bekræfte spillet. Det vil nemlig tilføje de gamle overskrevne filer igen. Så er det bedre at afinstallere spillet helt, det vil sige også slette de filer du har hentet eller evt. gem dem et andet sted, og så installere spillet og filerne igen.

Men for at svare på spørgsmålet, gør du det ved at højreklikke på Football Manager 2021 i Steam, og så trykke på egenskaber. Hvis du så går ind på lokale filer er der mulighed for at bekræfte filerne nederst.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #68: 23 Jan 2021, 00:50 »

Sorry, ved ikke om det har været oppe..., har siddet og kigget igennem.

Jeg er måske ikke helt kvik i den øverste halvdel (eller bare gammel)..., men jeg forstår simpelthen ikke det der xG.

Nu har jeg siddet og set nogle videoer, og de fortæller alle, om vinkler, og procenter og giv mig dit barn og jeg spiser det..., men jeg er lidt på bar bund.

Hvis jeg vinder 4-1 og xG er 2,41 - 0,89

Betyder det så reelt at jeg kun burde have scoret 2,41 mål, og modstanderen 0,89? Eller er der nogle procenter jeg ikke forstår? Og betyder det så reelt, at vi begge har klaret os bedre, end vi burde have gjort (selvfølgelig mit hold bedst)

Giver mit spørgsmål mening?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #69: 23 Jan 2021, 14:49 »

Det betyder egentlig bare at de chancer du har haft i løbet af kampen er vurderet til at skulle have givet 2,41 mål i kampen (ud fra en masse parametre om vinkler, modstandere i nærheden, afstand til mål mv.). Dine spillere har så bare omsat de chancer der har været bedre end den generelle vurdering spillet beregner chancerne til samlet set.

Jeg håber det giver mening. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #70: 23 Jan 2021, 23:26 »

Det betyder egentlig bare at de chancer du har haft i løbet af kampen er vurderet til at skulle have givet 2,41 mål i kampen (ud fra en masse parametre om vinkler, modstandere i nærheden, afstand til mål mv.). Dine spillere har så bare omsat de chancer der har været bedre end den generelle vurdering spillet beregner chancerne til samlet set.

Jeg håber det giver mening. Smiley

Gør det..., altså simpelt sagt, så ville det mene, at chancerne havde været til 2,41 mål, men at de scorede på noget, der ikke var vurderet så godt... Cool nok, så er jeg glad for at jeg ikke var længere væk i mine tanker
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #71: 24 Jan 2021, 18:33 »

Gør det..., altså simpelt sagt, så ville det mene, at chancerne havde været til 2,41 mål, men at de scorede på noget, der ikke var vurderet så godt... Cool nok, så er jeg glad for at jeg ikke var længere væk i mine tanker

Nemlig - det er egentlig bare en måde at måle dine afslutteres effektivitet - i din trupoversigt kan du tilvælge "Forventet antal scorede mål", så du kan se det per spiller også. Så kan du se hvilke spillere det er der ødsler afslutninger væk! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #72: 24 Jan 2021, 18:56 »

Nemlig - det er egentlig bare en måde at måle dine afslutteres effektivitet - i din trupoversigt kan du tilvælge "Forventet antal scorede mål", så du kan se det per spiller også. Så kan du se hvilke spillere det er der ødsler afslutninger væk! Opstemt

Hos mig er det altid mine angribere  Grin
Resten af holdet kan fint score  Rullende Øjne
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #73: 24 Jan 2021, 19:57 »

Hos mig er det altid mine angribere  Grin
Resten af holdet kan fint score  Rullende Øjne

Det svinger lidt for mit vedkommende, men sjovt nok er det enten kanter eller angribere - alle andre på holdet kan fint score på deres chancer, men det kommer sig nok også af typen af afslutninger - eksempelvis tænker jeg at chancer til en stor, stærk midterforsvarer oftest er hovedstødsdueller, som måske vurderes som en mere svær afslutning end en friløber eller lignende, på trods af spillerens evner i luften. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #74: 01 Feb 2021, 18:35 »

Okay, nu må i lige hjælpe mig med at forstå noget...

Jeg spiller i Premier League, men har fjernet Brexit via en editorfil.
Jeg har hentet fire nordmænd i første transfervindue, og én af dem skulle have arbejdstilladelse. De tre andre var der ingen problemer med... Hvad handler det om?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010