home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 27261 gange)
Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #30: 27 Nov 2020, 13:38 »

De indledende runder i min første sæson er overstået og vil sige det er gået udemærket, med tanke på mine start vanskeligheder med tonsvis af uafgjorte kampe og meget få vundne. Havde en del problemer(stadig ikke fantastisk) med målscoring, til gengæld er defensiven udemærket.

De store spillere for mig har været Pavlovic og Vigen


* Transfers.png (326,43 KB - hentet 504 gange.)
* Taktik.png (360,21 KB - hentet 493 gange.)
* tabel.png (237,19 KB - hentet 467 gange.)
Logged

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #31: 27 Nov 2020, 14:37 »

Nogen som har en holdning til, om det er værd at starte et save nu? Synes jeg har læst om en del fejl og mangler..
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #32: 28 Nov 2020, 21:35 »

De indledende runder i min første sæson er overstået og vil sige det er gået udemærket, med tanke på mine start vanskeligheder med tonsvis af uafgjorte kampe og meget få vundne. Havde en del problemer(stadig ikke fantastisk) med målscoring, til gengæld er defensiven udemærket.

De store spillere for mig har været Pavlovic og Vigen



Hvem har du overhovedet som målmand, når jeg ser Schwabe er solgt, du har ikke købt en ny og ham jeg betegner som 2. målmand er på bænken?
Logged

Tidligere: Baloo38

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #33: 29 Nov 2020, 09:26 »

Hvem har du overhovedet som målmand, når jeg ser Schwabe er solgt, du har ikke købt en ny og ham jeg betegner som 2. målmand er på bænken?
Han har da hentet Mikkel Andersen i fcm.  Smiley og ikke Mikael Anderson.
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #34: 29 Nov 2020, 13:04 »

Hvem har du overhovedet som målmand, når jeg ser Schwabe er solgt, du har ikke købt en ny og ham jeg betegner som 2. målmand er på bænken?

Mikkel Andersen på mål ja Smiley - jeg kan godt se at det er svært at se på billedet uden at forstørre det, det er min fejl Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #35: 01 Dec 2020, 23:08 »

Mikkel Andersen på mål ja Smiley - jeg kan godt se at det er svært at se på billedet uden at forstørre det, det er min fejl Smiley

Han har da hentet Mikkel Andersen i fcm.  Smiley og ikke Mikael Anderson.


Ahh ja det kan jeg da godt se nu, var lidt for hurtig til at læse transfers  Rullende Øjne
Logged

Tidligere: Baloo38

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #36: 04 Dec 2020, 12:43 »

Er det lykkedes for nogle af jer at forlænge med Jung? Kan det betale sig at forlænge med Jung, Vigen og Schwäbe for evt. at kunne sælge dem dyrere senere hen?
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #37: 04 Dec 2020, 19:00 »

Er det lykkedes for nogle af jer at forlænge med Jung? Kan det betale sig at forlænge med Jung, Vigen og Schwäbe for evt. at kunne sælge dem dyrere senere hen?

Jung ryger på fri transfer da han vil have for meget i løn, Schwäbe skrev kontrakt med en anden klub halvvejs i sæsonen, så solgte ham til dem med det samme for at spare lønkroner. Forlængede forholdsvis hurtigt med Vigen, men hans niveau er dalet i 2. halvdel af sæsonen, måske efter forlængelse Peace
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #38: 05 Dec 2020, 17:21 »

Så fik jeg også begyndt med et Brøndby spil, og det går da okay godt, forsøger at spille samme taktik som de gør i virkeligheden, hvor jeg skifter mellem en 3-1-4-2 eller en 5-1-2-2, på transfer siden er Radosevic blevet solgt til Huddersfield, hvor han har spillet 3 kampe og lavet 2 assist.

4 kampe inde med 3 sejre og 1 udafgjort, spillede 1-1 mod FCK, her valgte Frendrup at score et vildt langskudsmål, FCM blev slået 2-1 begge mål lavet af Uhre, Lyngby og Horsens blev slået 3-0 og 2-0, håber de fortsætter med at spille på denne måde.

* Start 11.PNG (147,61 KB - hentet 334 gange.)
* stilling.PNG (193,99 KB - hentet 325 gange.)
* transfer.PNG (585,37 KB - hentet 359 gange.)
* trup.PNG (127,7 KB - hentet 328 gange.)
Logged


jensen67
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #39: 05 Dec 2020, 19:56 »

Jeg er nået til februar 2021, er på tredje pladsen 6 point efter fcm og fck.
Jeg er løbet ind i et stort problem.
Har to spillere på leje fra England, som efter Brexit har mistet deres arbejdstilladelse.
Jeg kan ingen steder se, hvor jeg kan ansøge om den.
Har andre haft lignede problem?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #40: 06 Dec 2020, 10:31 »

Jeg er nået til februar 2021, er på tredje pladsen 6 point efter fcm og fck.
Jeg er løbet ind i et stort problem.
Har to spillere på leje fra England, som efter Brexit har mistet deres arbejdstilladelse.
Jeg kan ingen steder se, hvor jeg kan ansøge om den.
Har andre haft lignede problem?

Der har været nogen som havde samme problem i FM20, men de kunne stadig bruge spilleren som kom fra England.
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #41: 09 Dec 2020, 21:11 »

Er der nogen af jer der også oplever kun at kunne tilbyde 2-3 årige aftaler?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #42: 10 Dec 2020, 11:09 »

Er der nogen af jer der også oplever kun at kunne tilbyde 2-3 årige aftaler?
Sådan har det også været for mig i OB den første sæson, desværre. Kunne være rart og smide 5 årige kontrakter på nogen af spillerne...
Logged


MrPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #43: 25 Dec 2020, 05:05 »

Jeg har været igennem 3 saves nu med BIF. Begge gange går det strålende i efterårssæsonen, men efter vinterpausen, har det i begge saves gået markant ned ad bakke. Jeg gik igennem efterårssæsonen med mange sejre og stor succes. Efter vinterpausen er det som holdet bare går i stå. Pt. hedder starten på min forårssæson 0-2-7. Det har været en gennemgående tendens i alle 3 saves, hvor jeg ender med at blive fyret i alle 3 saves. Nogle der oplever det samme?
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #44: 30 Dec 2020, 10:14 »

Jeg har ikke haft meget tid til at spille, men har endelig fået taget mig sammen til at færdigspille første sæson.

Her blev det til en tidlig exit i pokalen, men derimod en stabil 2. plads dog ret langt op til fck i ligaen.
Dette gav mig adgang til tidlige kval-kampe i Champions league, jeg gav derfor hele min taktik en kæmpe overhaul i pausen.

Transfers: Kvalificerede mig til Europa League gruppespillet, og Slimane ville gerne videre, gav mig en del penge, så et par sidste minuts transfers inden vinduet lukkede

IND

Victor Campuzano, 1,75M (Udinese)
Casper Højer, 4,5M (AGF)
Xian Emmers, 1,25M (Inter)
Fabrice Ondoa, 2,25M (Oostende)

UD

John Guidetti, 2,05M (Olympiakos)
Ante Erceg, 3,5M (Fuenlabrada)
Anis Ben Slimane, 26M (Wolves)
Peter Bjur, Lån (Viborg FF)

Opstartsprogrammet må siges at være en anelse hårdt med min smalle trup.

* Schedule.png (403,75 KB - hentet 148 gange.)
« Seneste Redigering: 30 Dec 2020, 12:34 af Tårn29 » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010