home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Får vi et halvfærdigt produkt ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Får vi et halvfærdigt produkt ?  (Læst 5921 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Får vi et halvfærdigt produkt ?
« : 04 Nov 2020, 19:50 »

Der er i skrivende stund under en uge til vi alle sammen senest sidder og kigger på betaen af Football Manager 2021.
Det ser jeg naturligvis som altid frem til, men jeg gruer også lidt, for vi har i forhold til tidligere år set meget lidt til selve spillet, lidt screenshots af features interface og sådan, og blot et enkelt af spillets kamp motor.
En motor vi intet har set fra at all, med få dage til beta udgivelse, ud over små overfladiske scener fra en interview video, hvilket for mig tyder på de må havde store problemer med noget ved den, hvad end det er selve motoren eller det grafiske som de går og kæmper med og rette op på her til sidste sekund.

Har jeg ret ? ingen anelse, men min mave fornemmelse siger mig at når noget lugter så er der som regl en bagvedliggende årsag.
Hvad tænker i andre ?
« Seneste Redigering: 04 Nov 2020, 19:53 af Sunbao » Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #1: 04 Nov 2020, 20:22 »

Der er ingen tvivl om, at de har haft udfordringer, og spillet er helt sikkert ikke færdigt endnu, men jeg tror ærlig talt ikke, at de manglende teasers/reveals er et udtryk for, at de har så store problemer. Screenshots af forskellige interfaces kunne de sagtens have lavet, selv, hvis de havde meget store problemer. Det kan godt vise sig, at du får ret, men jeg tror der lægger andre tanker bag SIs anderledes markedsføring (eller mangel på samme).
Logged

Aldrig alene!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #2: 05 Nov 2020, 08:12 »

I bund og grund er BETA'en jo heller ikke "spillet", men en chance for folkene bag spillet, til at opdage så mange fejl som muligt. Husk nu at lade være med at hidse jer op over at spillet ikke gør som I gerne vil have det til under BETA-perioden - her er vi alle blot testpersoner for Football Manager. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Frederik.Mrck
Gæst
 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #3: 05 Nov 2020, 13:43 »

De livestreamer da spillet i aften på deres Twitch  Opstemt
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #4: 05 Nov 2020, 14:20 »

De livestreamer da spillet i aften på deres Twitch  Opstemt
Gode tegn!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #5: 05 Nov 2020, 14:55 »

I bund og grund er BETA'en jo heller ikke "spillet", men en chance for folkene bag spillet, til at opdage så mange fejl som muligt. Husk nu at lade være med at hidse jer op over at spillet ikke gør som I gerne vil have det til under BETA-perioden - her er vi alle blot testpersoner for Football Manager. Wink

Delvist, spillet er jo testet i månedsvis på gradvis større og større gruppe af folk, en syg kampmotor fixes fx ikke på 10 dages beta, den finpudses kun.
Logged

Michael H
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #6: 22 Jan 2021, 17:27 »

Hej alle. Jeg har købt spillet 1 december?  Med hensyn til om jeg har spillets fulde version  og ikke kun betaen.  Er der noget jeg Skal downloade eller? Følger egentlig jegbhsr det hele dog kan jeg ikke se de tyske spillere. Mvh Michael
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #7: 22 Jan 2021, 17:42 »

Hej alle. Jeg har købt spillet 1 december?  Med hensyn til om jeg har spillets fulde version  og ikke kun betaen.  Er der noget jeg Skal downloade eller? Følger egentlig jegbhsr det hele dog kan jeg ikke se de tyske spillere. Mvh Michael

Du kan ikke se de tyske landsholdsspillere, fordi FM ikke har licens til dem. Du kan fikse det ved at hente en real name fix på nettet.
Logged

Michael H
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #8: 22 Jan 2021, 18:01 »

Tak for info svartowiz.  Med hensyn til om jeg har den fulde version ved du om jeg skal gøre noget ekstra hvis jeg købte spillet 1 december.
Logged

Svartowiz
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #9: 22 Jan 2021, 18:30 »

Tak for info svartowiz.  Med hensyn til om jeg har den fulde version ved du om jeg skal gøre noget ekstra hvis jeg købte spillet 1 december.

Du har det fulde spil, den fulde version kom ud i slutningen af november, så du har downloadet den fulde version med det samme. Man kan desuden slet ikke købe kun betaen, man får automatisk det fulde spil med.
Logged

Michael H
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #10: 22 Jan 2021, 18:52 »

Mange tak .
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Får vi et halvfærdigt produkt ?
« Svar #11: 31 Jan 2021, 15:45 »

Tottenham er virkelig elendige i FM21... Har set dem rykke ned i flere saves.
Måske der skulle ændres lidt i en patch?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010