szukizek
|
|
Brøndby og QPR, så tror jeg også at jeg vil give SønderjyskE et forsøg efter de har fået nye ejere.
|
|
|
|
|
|
|
|
MBryoma
|
|
Chelsea eller prøve kræften med barcelona
|
|
|
|
One Team One Goal, You Can't Believe In The Dream, Until You Believe In Each Other
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Mit første save er altid med Chelsea 
|
|
|
|
|
|
|
|
bOOmerDK
Lilleputspiller
|
|
Plejer altid at starte fra bunden. Så starter uden job og uden nogen form for træner kurser. Er spændt på at se hvor min rejse bringer mig hen. Har fra tidligere spil været mester i Malaysia, og vundet den asiatiske champions league med Shanghai. Synes det er fedt at prøve forskellige ligaer af
|
|
|
|
|
|
|
|
ThogerJunker
|
|
Klart Arsenal eller Dortmund. Begge hold der lige mangler det sidste for at være på toppen. Arsenal bliver nok mit førstevalg (da forhåbentlig en stjerne eller to) kan sende mig på mesterskabskurs. Senere hen tænker jeg at eksperimentere med at rykke op med lavere rangerede hold (Deportivo, Portsmouth, St. Pauli eller fx Paris FC)
|
|
|
|
"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"
|
|
|
|
ThogerJunker
|
|
Plejer altid at starte fra bunden. Så starter uden job og uden nogen form for træner kurser. Er spændt på at se hvor min rejse bringer mig hen. Har fra tidligere spil været mester i Malaysia, og vundet den asiatiske champions league med Shanghai. Synes det er fedt at prøve forskellige ligaer af Det lyder faktisk super interessant bare at starte fra 0 og se hvor man kan ende af sjove steder i verden! Kan du eventuelt ikke lave en tråd om dette i forumet? Kunne godt tænke mig at følge med i din rejse! 
|
|
|
|
"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Jeg regner med at starte med Valencia. En ejer der ønsker at sælge klubben, en elendig økonomi og en trup der har solgt seks stamspillere uden at hente noget nyt. Det kan kun være en god måde at lære det nye spil at kende Jeg skal helt sikkert også have et spil med mit elskede Valencia på et tidspunkt!
|
|
|
|
|
|
|
|
mist747
|
|
Jeg skal helt sikkert også have et spil med mit elskede Valencia på et tidspunkt!
Jeg skal helt sikkert også! Det er svært at være Valencia fan for tiden, men der ligger altid et godt save og venter når der kommer nyt FM 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dunner87
|
|
2 div i Danmark, ved ikke lige med hvem.
|
|
|
|
Wolves, pride of the midlands.
Shit on the Baggies
|
|
|
|
Boerre
|
|
2 div i Danmark, ved ikke lige med hvem.
Uhh - Tror jeg skal have et spil med Nykøbing når jeg er blevet komfortabel med spillet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Clakz
Lilleputspiller
|
|
Spiller som regel kun i Italien. Starter med Monza. Spændende trup med Berlusconi som ejer og gode muligheder for at rykke op til serie a
|
|
|
|
|
|
|
|
rammy
|
|
Spurs. Altid Spurs. Det bliver vildt med Son, Kane og Bale i angrebet. Derudover skal jeg nok prøve at få Palermo eller Deportivo tilbage efter deres tvangs-nedrykninger.
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Spurs. Altid Spurs. Det bliver vildt med Son, Kane og Bale i angrebet. Derudover skal jeg nok prøve at få Palermo eller Deportivo tilbage efter deres tvangs-nedrykninger.
Tottenham med de 3 foran, og Højbjerg, Delany & Eriksen bagved kunne fandme også være frækt 
|
|
|
|
|
|
|
|