hamtaro
Lilleputspiller
|
|
hey jeg har læst et sted at man kan få 3d spillere herinde.. hvor kan man det ? på forhånd tak 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 24 Nov 2006, 20:08 af hamtaro »
|
|
|
|
|
|
|
|
hamtaro
Lilleputspiller
|
|
og det kan også godt bruges til 07 ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
og det kan også godt bruges til 07 ?
Den kan det helt sikkert.. bruger det nemlig selv.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
det samme sted hvor du installerede det i FM06 udgaven hvis du da gjorde det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
hvilken mappe skal filen lægges i???
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Hvis det er første gang så du skal installer dem så skal du bare smide dem ind efter det her: Football Manager 2007\data\graphics\pitch\icons\kit så skulle det meget gerne virke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hamtaro
Lilleputspiller
|
|
tillader mig selv lige at stille et spørgsmål mere: den der sound pack hvad er det ? er det sådan der er fan sange eller ? og hvilken mappe skal den ligge i ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
tillader mig selv lige at stille et spørgsmål mere: den der sound pack hvad er det ? er det sådan der er fan sange eller ? og hvilken mappe skal den ligge i ?
Hvor fandt du den henne?? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
hamtaro
Lilleputspiller
|
|
Hvor fandt du den henne??  tror det var inde under rodekassen i fm 06.. ikke nogen der ved hvad det er ?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 24 Nov 2006, 21:08 af hamtaro »
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
er der ikke en read me fil med i den sound pack du har downloadet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
den gælder vist kun til FM06
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
den gælder vist kun til FM06
har du installert den?? hvor installert du den henne? jeg ved ikke om den virker til FM07
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|