home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Moneyball
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Moneyball  (Læst 5763 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Moneyball
« Svar #15: 18 Aug 2020, 21:11 »


Piesinger var blevet utilfreds, så han røg til Kalmar. I stedet har jeg fundet Araujo i Benfica til hele 5k  funny En meget spændende, ung CB. Vito havde været utilfreds siden sommer og har kun spillet 5 kampe i efteråret uden og præstere, så han blev også solgt. Der har jeg lejet Portanova i Juventus, hans kontrakt udløber denne sommer. Så hvis jeg er heldig, spiller han skide godt for mig og så kan jeg hente ham gratis til sommer. Molde kom og bød 7,5 mio. for Molina, som kun har været i klubben et halvt år. Han har dog ikke kunne spille sig i min start 11'er og er dyr i løn, så det sagde jeg ikke nej til. Dermed har jeg et transferoverskud på 35 mio her i anden sæson.


Jeg har fundet 3 spillere som tiltræder til sommer på en fri transfer. Her er der tale om ny HB fra Arsenal ved navn Osei-Tutu, han er hurtig og en god offensiv back. Derudover kommer en ung angriber fra Fremad Amager, som har scoret 5 mål i 8 kampe. Han skal kun have 25k/m, så det er ung, talentfuld angriber vi får. Sidst, men ikke mindst. Jeg har ikke været sååå imponeret over O'hara, desværre. Så jeg har fundet en ung, finsk målmand som også kommer til fra England. Så kan han forhåbenligt presse O'hara lidt.


Jeg har efterhånden også fået samlet en ganske udemærket trænerstab i Randers, faktisk den bedste i superligaen...


Som i kan se, er der ikke nogen specielt dyre træner. Jeg har dog lige sprunget banken for Fernandez, som er en af de bedste trænere i spillet! Så få ham til 80k/m kan jeg godt leve med. Samtidig er Allan Gaarde kommet til som ny sportsdirektør. Jeg kæmper dog en del med og finde talentspejdere som er noget værd..
Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Moneyball
« Svar #16: 19 Aug 2020, 15:23 »

Det kører ikke så godt med mit moneyball - De spillere jeg har skulle tjene på har der ikke været bid. De lade deres kontrakt løbe ud da ingen gider byde på dem. Først gik Kjeldsen på fri, min bedste unge CB og nu skrider Oliver Kjærgaard. Har tilgængeld hentet en ung afrikaner fra Atalanta til VB som var gratis. Han har 4,5 stjerne og er 1,7 mil værd, så håber han kan blive det store salgs objekt.

I ligaen går det fint. Første sæson blev jeg 3'er og i anden 6'er. Det er over klubbens forventninger, så lidt positivt er der da, selvom det er en underskudsforretnin g indtil videre.

Største succes på transferfronten har nok være Tobias Pedersen. Hentet fra FCK U19 for 50k og været fast mand siden. Han er nu 350k værd. Han spiller godt!

Edit: Fik forlænget med Kjærgaard på 2,5 årig kontrakt! Han er lidt dyr i løn, men har været en bærende spiller. Desuden har jeg sikret mig Oliver Haurits fra næste sæson af. En spiller der ALTID scorer når jeg møder Næstved. Han har jo også ligget højt på statestikkker i ligaen, så håber han kan danne en skarp angrebsduo med Noah Iversen, som er den eneste angriber jeg har der kan score.
« Seneste Redigering: 19 Aug 2020, 16:49 af Boerre » Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010