home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  2 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  RW Essen - Overlevelse
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: RW Essen - Overlevelse  (Læst 4199 gange)
Tor1991
Gæst

Sv: RW Essen - Overlevelse
« Svar #30: 06 Dec 2006, 20:50 »

Januar - Nye indkøb

Så startede året 2006, vi har sagt goddag til tre nye spillere, og farvel to der var til overs i truppen. Vi har fået vores profiler tilbage efter deres længere skadesperiode, og vi har fået spillet de nye og tilbagekommende spillere ind på holdet med tre træningskampe. Og til sidst på måneden spillede vi vores første kamp i 2. Bundesliga. Så det har været en god start på det nye år, og lad os håbe at det fortsætter.
-

Afgang:
- Eric Skora: Eric kom jo hertil på en lejekontrakt. Han startede med at spille 5-6 gode kampe, men derefter er hans præstationer gået den forkerte vej. Og det har her på det sidste resulteret i at bestyrelsen og jeg har besluttet os, at vi ikke vil have ham på holdet mere, ikke fordi han var ond eller dum som person, men ham passede bare ikke ind på holdet, pga. hans spillestil.
- Lorenzon: Lorenzon har ikke spillet mere end to ksmpe her i efteråret, og jeg fandt ham heller ikke god nok til førsteholdstruppen, og han fik også en uforståelig lån, som næsten sprængte lønbudgettet. Han var selvfølgelig irriteret og sagde til pressen at "Brug mig eller mist mig", og derefter valgte vi at sælge ham til AbinoLeffe for cirka 120.000 DKK, hvilket er okay for begge parter.

Tilgang:
- Marcus Lantz: Marcus var tilovers i Brøndby, og ville gerne slutte med førsteholdsfodbold, det følte han at han ikke kunne i Brøndby, og anmodede derfor om at blive solgt. Vi slog straks til med et bud på 350.000, og det var Brøndby tilfredse med, og han røg til Tyskland. Jeg regner med at han går direkte ind på startelleveren på midt'midt, og skal være en slags styrmand. Dette synes jeg var vores bedste indkøb i dette transfervindue.
- Lars Pleidrup: Lars er købt ind til at starte på bænken - og det er han også indstillet på. Jeg synes han er en god spiller, der kan tilføre dybte til vores hold, han kan både spille angriber og højremidtbane. Vi fik ham ved at ligge 280.000 DKK hos AGF.
- Maurice Bassolé: Maurice er blevet købt for at styrke midtbanen i den offentlige del, han spillede i Dolphin i Sydafrika, og har været en vigtig brik for deres hold i denne sæson, så vi har da forventninger til ham. Vi måtte betale 180.000 for ham.

Vi har spillet tre træningskampe her i januar, og det har været okay, 2 uafgjorte og en vundet. Vi har spillet de nye spillere ind, og prøvet nogle forskellige taktikker. Men vi holder stadig fast i den gamle 4-4-2 kontra, som virker fint til et hold som os.

RW Essen - AaB: Vi lagde ud med at møde danske AaB på hjemmebane. det var et lidt skuffende resultat, men en god debut af Marcus Lantz. kampen endte 2-2, Younga scorede på straffespark, og nyindkøbte Marcus Lantz nettede til 2-2.
RW Essen - Schalke 04: I denne kamp viste vi godt spil, vi turde prøve noget, og vi spillede op med spillerne fra Gelchenkirchen, og kampen endte 0-0, et fint resultat, hvor vi fik prøvet nogle defensive taktikker.
RW Essen - RW Essen II: Sikke en kamp, vi scorede mange mål, og fik pumpet selvtillid i spillerne, kampen vandt vi stort med 11-0, men vores 2.  hold er ikke noget at råbe Hurra for.

2. Bundesliga

Vi lagde ud i 2. Bundesliga med at spille mod Kaiserslautern, første halvleg var jævnbyrdig, og en kedelig affære. Arie Van Lent blev småskadet efter 35' minutter, og Younga blev sat op i angrebet, det gjorde han til et 10-tal, han scorede først i det 40' minut, i det 69' minut og sluttede en mindeværdig kamp af med at score til 3-0 på et straffespark. Jeg var virkelig overrasket, for der var 4-5 spillere der spillede op til et 10-tal.
Med sejren rykker vi op på en syvende plads i ligaen.

Don Abramovich
Manager

« Svar #31: 06 Dec 2006, 20:57 »

Go' update ! Og gode handler.. ham Pleidrup er da et godt køb synes jeg, 3.000 i løn er ikke meget, og Lantz ffor 350.000 er sq da ikk værst ? men linket til ham Lorentzon virker ikke Smiley KUTGW Thumbs Up

Tor1991
Gæst

« Svar #32: 06 Dec 2006, 21:00 »

Go' update ! Og gode handler.. ham Pleidrup er da et godt køb synes jeg, 3.000 i løn er ikke meget, og Lantz ffor 350.000 er sq da ikk værst ? men linket til ham Lorentzon virker ikke Smiley KUTGW Thumbs Up

Hehe ved jeg godt.. der er ikk noget link Thumbs Up, har ikk noget pt.

Don Abramovich
Manager

« Svar #33: 06 Dec 2006, 21:05 »

Hehe ved jeg godt.. der er ikk noget link Thumbs Up, har ikk noget pt.
nå, så er det jo klart det ikke virker Smiley

Tor1991
Gæst

« Svar #34: 06 Dec 2006, 21:11 »

nå, så er det jo klart det ikke virker Smiley

Hehe ja Grin

Tor1991
Gæst

« Svar #35: 06 Dec 2006, 21:22 »

Andre end "Trofaste" Don Abramovich, må ogso kommentere, give ´ris/ros osv. Thumbs Up

Don Abramovich
Manager

« Svar #36: 06 Dec 2006, 21:36 »

Andre end "Trofaste" Don Abramovich, må ogso kommentere, give ´ris/ros osv. Thumbs Up
Smiley Har det samme problem i min blog  Skuffet ticked off

Tor1991
Gæst

« Svar #37: 08 Dec 2006, 18:39 »

I skal ikke forvente nogen updates de kommende dage, .. jeg kan ikke finde lysten/tiden og vi kun måske vende tilbage med en update..... Desværre Rullende Øjne

Don Abramovich
Manager

« Svar #38: 08 Dec 2006, 18:40 »

I skal ikke forvente nogen updates de kommende dage, .. jeg kan ikke finde lysten/tiden og vi kun måske vende tilbage med en update..... Desværre Rullende Øjne
Skuffet Græder

Tor1991
Gæst

« Svar #39: 10 Dec 2006, 19:35 »

Så har jeg tænkt over det, og vil ikke fortsætte med bloggen.... Håber i kunne lide den Smiley

Tak til dem der læste den Thumbs Up

Don Abramovich
Manager

« Svar #40: 10 Dec 2006, 19:57 »

GræderGræder Øv altså !

F.C.K.
Gæst

« Svar #41: 14 Dec 2006, 19:49 »

Så har jeg tænkt over det, og vil ikke fortsætte med bloggen.... Håber i kunne lide den Smiley

Tak til dem der læste den Thumbs Up

Sur Skuffet Græder ticked off Surt, jeg har ellers os læst med men bare ikke fundet noget jeg ku skrive  ticked off Græder Skuffet Sur

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010