Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23580
0 Brugere, 608 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
susankeaton
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
RW Essen - Overlevelse
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
Forfatter
Emne: RW Essen - Overlevelse (Læst 4164 gange)
Tor1991
Gæst
RW Essen - Overlevelse
«
:
24 Nov 2006, 18:17 »
RW Essen-Overlevelse
RW Essens' træner Nico Schäfer valgte idag at trække sig som manager for RW Essen, pga. familiære problemer. Tyske aviser er uenige om hvem den nye mand på posten bliver. De tre største favoritter er dog den danske Preben Elkjær, den hidtil ukendte tysker Sven Jansen og den svenske manager Tom Prahl. Der vil blive afholdt pressemøde imorgen klokken 13.00.
Klokken var 13.00, og min nye bestyrelses formand Rolf Hampelmann, stod i presserummet og skulle til at præsentere mig for den fremmødte presseskare. Han sagde " I vil nok blive overraskede men her kommer han, en ung og ukendt dansk træner ved navn Mads Svanderup.
Jeg gik ind og blev nervøs med det samme. Pressefolkene stilte mig spørgsmål, men jeg ville ikke svare på så meget endnu. Et tysk fodboldblad fik dog det eneste interview.
"Tror du at du kan holde klubben oppe fra nedrykning?"
"Ja, ellers havde jeg ikke sagt ja til jobbet. Så det tror jeg på vi kan.
"Skal der købes ind?"
"Ja det regner jeg med. Jeg har fået 750 Dkk, at gøre det for så det bliver ikke det vilde indkøb, men vi må jo leve uden"
Næste update: mere om truppen, og de første kampe
«
Seneste Redigering: 10 Dec 2006, 19:24 af Tor1991
»
Mikkellas
Gæst
Sv: RW Essen - Overlevelse
«
Svar #1:
24 Nov 2006, 18:17 »
Samme start som med lansholdet. Håber ikke dette spil crasher. Held og lykke.
Tor1991
Gæst
«
Svar #2:
24 Nov 2006, 21:36 »
Gennemgang af truppen:
Jeg synes at mit hold har en god mulighed for at overleve rækken selvom mange ikke tror på det, men det gør jeg. Defensivt ser det godt ud synes jeg, men det halter, og bliver dårligere jo længere vi kommer frem på banen, så der skal helt sikkert blive købt ind på de offensive pladser. Jeg vil give målmænd, forsvar, midtbane, angreb og udskiftere en karakter:
Målmænd 9/10:
Jeg mener at vi er godt styrket på målmandsposten. Vi har en gammel kending fra SAS-ligaen nemlig Karim Zaza, som helt klart bliver førstevalg, så har vi en lidt aldrende men okay 2. målmand, som også ser nogenlunde ud. Og til sidst har vi en ung gut på 23, der ser lovende ud. Så på den plads skal der ikke købes ind.
Forsvar 7/10:
I forsvaret mener jeg at der stadig mangler nogle sikre backs, de ser ikke gode ud dem jeg har nu, men til gengæld ser centralforsvaret godt ud. Jeg forventer meget af den tidligere Schalkespiller Thomas Kläsener, som også bliver kaptajn på holdet. Her mangler generelt meget, men det skal vi nok få rettet op på.
Midtbane:6/10:
På midten mangler der rigtig meget, og vi har kun en spiller der i mine øjne er god nok, det er tyrkiske Ali Bilgin som er ung og talentfuld. Men de andre er næsten ikke noget værd, her skal helt sikkert købes nye spillere.
Angreb 7/10:
I angrebet er der 2 middelspillere og to gamle, men med gode stats og erfaring. Her mangler dog en profil der er bedre end de to middelspillere, for ind til videre mangler vi en allround angriber. Men det ser fint nok ud, der skal kun købes en spiller ind tror jeg.
Udskiftere 5/10:
På bænken ser det skidt ud synes jeg, der er ikke nogen der kan komme ind og gøre det mindst ligeså godt som start elleveren, og her skal købes meget ind. Vi mangler en eller to jokere der kan komme ind og vende en kamp.
Jeg tror at vi skal købe nye spillere til disse pladser: DM, BO, Omh/c/v, Fv, og bænken, det bliver spændene om vi kan alt det med de få transfer penge vi har.
Her er de tre spillere som jeg ser som klubbens bedste, og dem der skal være afgørende i sæsonen.
Karim Zaza
Thomas Kläsener
Ali Bilgin
Og talentet Serkan Calik
Vi stiller op i en slags 4-1-1-3-1, med kontra og direkte spil.
Her er SS'er af opstilling og taktik:
Opstilling:
Taktik:
I næste update kommer de første kampe.
Tor1991
Gæst
«
Svar #3:
24 Nov 2006, 22:36 »
Så¨er der kommet en afstemning! stem venligst
Tor1991
Gæst
«
Svar #4:
25 Nov 2006, 02:18 »
Den svære start
1. juli - 31. juli
Det har været en lidt svær start her i min nye klub RW Essen, nogle af fansene har skrevet ind til radiostationer, for at klage over at jeg er blevet ansat i klubben, de tror ikke på at jeg kan holde deres elskede klub oppe over nedrykningsstregen.
Det har også været svært at finde egnede spillere, enten var de for dyre eller for dårlige. Men det er da blevet til et par køb og salg. Heldigvis har vi fået trænet meget godt, og man kan se at spillerne er ved at komme i god form. Der har dog været overraskende mange skader i denne måned, og uheldigvis var det nogle af de bedste spillere. Men heldigvis bakker bestyrelsen mig stadig op om mit arbejde for klubben.
Transfers ind:
-
Eric Skora
, er blevet lånt fra klubben Preston, i resten af sæsonene, og vi skal ikke betale ham nogen løn. I starten vil han fungere som udskifter, for at lære vores spillestil at kende, når han er kommet godt i gang, vil jeg primært bruge ham på den offensive midt, hvor han skal ligge og dele bolde ud til kanterne.
-
Taofek Salami
, er blevet købt for 90.000 Dkk. fra Fc Midtjyllands talentfulde ungdomshold. Han er stadig ung, og jeg vil bruge ham som indskifter, indtil han er mere erfaret og kan komme ind i vigtigere kamp.
-
Aurelius Skarbalius
, er den sidste vi har erhvervet i. Vi manglede erfaring i forsvaret, og det kan den tidligere Brøndbymand Auri Skarbalius give til holdet. Han er også en god reserve i forsvaret, og han vil starte ude i nogle måneder. han kom fra Herfølge, og vi købte ham for omkring 260.000 Dkk.
Transfers ud:
-
Michael Lorenz
, Vi fandt ikke Michael god nok til klubben, vi fik en snak under fire øjne, og blev derefter enige om at ophæve kontrakten. Så nu står han på en fri transfer, og det var bedst for begge parter.
-
Moritz Stoppelkamp
, har ikke vist overbevisende takter i træningskampene, og bestyrelsen og jeg blev derfor enige om at sælge ham. Han blev solgt til klubben Sprockhövd for 10.00 Dkk. som vi er tilfredse med at få ned i lommen.
Venskabskampene
D. 11. juli
Schwabach 0 - 5
RW Essen
Det skulle vise sig at være en meget let kamp denne her. Vi havde spillet 70% af kampen. I det 16' minut startede
Stijn Haeldermans
målorgiet, han satte en inderside på et fladt indlæg, og bolden snittede stolpen da den gik ind. Allerede to minutter efter begyndte
Arie Van Lent
hans ydmygelse af Schwabach, han headede os foran på 2-0. sytten minutter senere var han der igen, han satte en spiller af og trillede den ud i venstre side. Men
Arie Van Lent
var ikke færdig, i det 37' minut lobber han bold den ind over målmanden og ind i kassen. 6 minutter efter sluttede han det hele af med at hjerne bolden i krydset fra cirka 20 meter.
D. 15. juli
Bonlanden 0 - 2
RW Essen
Allerede i det 3' minut var
Arie Von Lent
på tavlen, ligepludselig skød han, og BANG så stod det 1-0 til os.
Vi spillede meget skidt, og vi var under pres i lange dele af kampen, men i det 58' minut kom vi foran 2-0, det var
Ali Bilgin
der dukkede frem fra det skjulte og scorede sikkert på en friløber. Jeg fik prøvet en defensiv taktik, og fik set nogle af mine unge spillere i aktion.
D. 20. juli
Plauen 0 - 3
RW Essen
Vi startede igen en kamp med en hurtig scoring, efter 6' minutter lavede en af deres spiller selvmål.
Ali Bilgin
var virkelig i hopla idag og han bragte os både på 2-0 og 3-0, uheldigvis blev han skadet inden pausen og han måtte udgå. Vi spillede en okay kamp, men skulle have scoret flere mål. Dagen blev lidt sur til sidst da vores
Victor Lorenzon
fik rødt kort.
D. 24. juli
Altena 93 0 - 4
RW Essen
Vi starter med at ligge et højt pres, og det resulterer i at
Alexander Löbe
kan bringe os foran 1-0, allerede 10' minutter efter gjorde han det til 2-0 ved at hamre dem op i nettaget. Der skulle gå lidt længere tid mellem det næste mål, selvom vi var tæt på. det var
Ferhat Kiskanc
der satte den ind bag deres målmand efter 54' minutter.
Younga
sluttede kampen af med at score et meget heldigt mål i det 82' minut.
D. 29. juli
Flieden 0 - 3
RW Essen
Holger Wehlage
startede vores sidste træningskamp med at score efter 14' minutters spil. To minutter før pausen gør
Alexander Löbe
det til 2-0 efter at have udplaceret målmanden helt. Han var ikke færdi for efter en times spil prøvede han udefra og den gik ind til 3-0. God afslutning på nogle gode træningskampe.
Det har været nogle gode kampe, og jeg er overrasket over holdet. At have scoret 17 mål i 5 kampe er godt, også ikke have lukket et eneste ind, godt nok var det mod dårligere hold, men det her havde jeg ikke forventet. Det startede med at være en dårlig start, men det vendte hurtigt, og vi er sluttet godt af.
I næste update kommer de første turneringskampe
Dusty78DK
Manager
«
Svar #5:
25 Nov 2006, 21:36 »
En spændende blog. Håber at se mere til RW Essen snart.
Tor1991
Gæst
«
Svar #6:
26 Nov 2006, 19:11 »
Blandet start på ligaen
Det har været en blandet start på 2. Bundesliga, vi har haft opture og nedture i kampene, men jeg er især skuffet over hvordan de fleste spillere har spillet i de gældende kampe. Vi var jo klart overlegne i træningskampene, og jeg forventede mere af holdet, end de har præsteret indtil videre. I de to første kampe brugte vi den taktik som jeg valgte til træningskampene, den virkede slet ikke på dette plan, og vi skiftede taktik til en 4-4-2 kontra, som indtil videre har været bedre.
Der har været tilgang og afgang i truppen, og det har gavnet holdet meget.
Jeg er ved at falde godt til her i klubben, både spillere, trænere og bestyrelse er glade for at have mig som træner, og jeg er glad for dem. Fansene er derimod stadig skeptiske over for mig, og når jeg går rundt i byen, får jeg da mange mærkelige blikke. Men jeg tror på at vi nok skal komme godt ud af det med hinanden.
De første kampe
2. Bundesliga
-Vi startede med at møde
Kaiserslautern
på udebane. Det var en meget jævnbyrdig kamp, og der var store chancer til begge hold. og efter 36' minutter gjorde Erwin Skela det onde ved os, han bankede en returbold i nettet. Vi gav ikke op, og efter 53' minutters spil fik
Alexander Löbe
scoret lidt heldigt. Efter det gik vi i defensivn, det hjalp ikke og 17' minutter før slutfløjt scorede Thomas Riedl på et flot langskud. Det var uheldigt at vi ikke fik omsat nogle af vores chancer til mål, for så kunne vi have vundet.
2. Bundesliga
-Øv, den her kamp kunne vi have vundet, men
Aue
ville det anderledes, selvom de var underdogs. Allerede efter 5' minutters spil sendte
Arie Van Lent
bolden ind bag en sagesløs keeper i Auemålet. Herefter bølgede spillet frem og tilbage, og efter en halv time kom Aue på 1-1 på et mål af Jörg Emmerich. 10' minutter efter lavede Aue selvmål, og vi var foran igen. 1' minut før pausen fik Ersin Demir reduceret til 2-2. Vi var ikke vågne i starten af 2. halvleg, og det udnyttede Aue's Stefan Koch, og scorede til 3-2.
DFB Pokal, 1. runde
-Vi var nået til DFB pokalens 1. runde, og her skulle vi op imod Bundesliga holdet
Bielefeld
, Det var med den nye taktik, og den var perfekt. Vi stod godt bagude, og kom til gode chancer oppe foran. Men Sibosisu Zuma var hele tiden en trussel, og efter 60' minutters spil gjorde han det til 1-0, ved at loppe den ind over Zaza i målet. Herfra var vi konstant under pres, men vi ville vinde, derfor skiftede jeg en angriber ud med en forsvarer, og det gav pote, en halvskadet
Arie Van Lent
headede os på 1-1 i det allersidste minut. Så var der omkamp, og her skete der ike noget. Videre til straffe. vi scorede på 4 ud af fem, og
Karim Zaza
var en klippe og reddede 3 ud af deres 5 skud, så vi er videre.
2. Bundesliga
- Vi skulle op mod oprykningskandidate
rne fra
Freiburg
, denne kamp frygtede jeg lidt, for de var uslåede i ligaen indtil videre. Det var igen en lige kamp, og begge hold havde store chancer, men bolden ville ikke ind i ét af målene, det blev en målløs kamp som endte 0-0, vi var godt tilfredse, mens Freiburgs træner, var godt sur over kampens resultat.
,
August startede meget skidt, men blev bedre og bedre, jo længere hen vi kom. De to sidste kampe har vi spillet effektivt, og flot fodbold, så lad os håbe at det fortsætter.
Stillingen
er der dog ikke det store at prale af men jeg tror at vi ligeså stille begynder at røre på os, og kravle længere op.
Næste update: Interview, kampe og reaktioner..
Tor1991
Gæst
«
Svar #7:
28 Nov 2006, 19:54 »
September - god måned
1. sep. - 30. sep.
Efter de første 4 kampe i august, lå vi på en skuffende 16. plads i ligaen. Allerede d. 1 september kom nogle spillere hen til mig, for at sige at de var utilfredse med den måde vi spiller på. Det har jeg dog ikke ændret på, så vi fortsætter med at spille 4-4-2 kontra. Vi har trænet rigtig godt syntes jeg.
Vi har samlet fået 7 point i 3 kampe, hvilket jeg er meget tilfreds med. Vi fortsætter med at overraske i DFB-pokalen, og er videre til 3. runde hvor vi skal møde 1860 München, som jeg tror at vi kan vinde over.
Alle spillerne har givet den fuldt ud i alle kampene, og jeg vil især fremhæve Karim Zaza, Stijn Haeldermans, Alexander Löbe og Arie Van Lent. De 4 har helt klart været vores bedste spillere i kampene.
Transfervinduet er slut, og de spillere vi har købt eller lejet, har indtil videre leveret et godt stykke arbejde her i klubben. Tim Petersen har imponeret mig, og er kommet ind i startopstillingen på højreback.
Kampene
2. Bundesliga
Første kamp i september var imod
Duisburg
, en ret kedelig spillet kamp, med meget få chancer til os, men mange til Duisburg. Men efter 30' minutters spil gjorde vores
Alexander Löbe
det til 1-0, ved at score på et hovedstød, og vi vandt lidt heldigt kampen.
Ali Bilgin spillede godt mod Wehen
2. Bundesliga
Idag skulle vi spille mod
Wehen
, som var klar underdog. Det blev en god og sikker kamp fra vores side af, Wehen havde ikke i sinde at prøve og overraske. Allerede i det 9' minut bragte
Alexander Löbe
os foran 1-0. I det 17' minut var det så en storspillende
Ali Bilgin
der scorede til 2-0.
Arie Von Lent
var kommet tilbage fra en skade, han havde ikke mistet trangen til at score og gjorde det i det 59' minut til slutresultatet 3-0. Forsvaret stod virkelig godt i dag, og Wehen kom kun til enkelte ufarlige chancer.
DFB-pokal, 2. runde
Sikke en kamp, der var chancer til begge hold, mest til os, og
Nürnberg
var ret meget under pres. Vi måtte dog vente helt ind til omkamp for at score. I det 98' minut gjorde vores farlige angriber
Alexander Löbe
det til 1-0, fire minutter lavede Marco Engelhardt selvmål for Nürnberg og bragte os på 2-0. Det sidste mål faldt i det 116' minut, hvor det igen er
Alexander Löbe
der netter, et virkeligt flot mål, der afslutter en stor sensation ifølge medier og bestyrelse.
2. Bundesliga
Efter kampen mod Nürnberg, havde vi meget selvtillid med til kampen, det udnyttede vi bare ikke særlig meget af i dag mod
Offenbach.
Vi spillede godt de første 20' minutter, og
Alexander Löbe
fik igen scoret, og det var iøvrigt hans mål nr. 100 for klubben.Men så knækkede vi. Og allerede minuttet efter gjorde Offenbachs Sean Dundee det til 1-1, allerede fire minutter efter var de igen på pletten denne gang var det Regis Dorn, der bragte dem foran. Der skulle gå helt indtil det 61' inden vi rørte os igen. det var
Stijn Haeldermans
der flot udlignede til slut resultatet 2-2. Det var et meget sløvt RW Essen hold, jeg så spille idag, måske var drengene trætte fra sidste kamp. Virkeligt et skuffende resultat i dag.
I
Stillingen
er vi rykket 9 pladser op, hvilket jeg er meget tilfreds med, og det ser ud til at det gode spil fortsætter. Lad os håbe at vi ender her oppe omkring midten af tabellen til sommer.
Interview med Karim Zaza
Karim, er du skuffet over at i har fået en ukendt ny træner?
- Jaeh, i starten var jeg, og den dag Mads blev udnævnt troede jeg ikke på at vi kunne holde os over stregen i denne sæson, det skabte uro i spillertruppen, men nu har Mads ligeså stille fået os på den rette vej, og jeg synes at han er en god træner for os.
Hvad er dit eget mål for sæsonen?
- Puha, jamen mit personlige mål er at stå så mange fejlfrie kampe så muligt, og holde buret rent i længere tid. Og ikke blive skadet. Og mit mål med klubben er at ende i midten af tabellen, det tror jeg godt at vi kan opnå.
Hvad synes du om de fans der ikke er glad for mads' ledelse af klubben?
- Det er ligesom min egen mening, jeg kunne godt forstå dem i starten, men nu synes jeg at han har bevist at han ikke er så uduelig som de mener, han skal jo have tid til at vænne sig til klubben og byen. Men at ringe og skrive ind til radiostationer, det synes jeg er lige hårdt nok, han skal jo have tid til at vise det han kan, og det er så småt ved at komme frem nu.
Hvad forventer du i fremtiden?
- Øhm.. Et stærkt RW Essen hold, der er blevet forstærket, og er klar til at rykke op og begå sig i den store Bundesliga. Og også at vi bliver mere kendte ude i Europa og måske for lagt vores præg på uefa cuppen, og i bedste tilfælde Champions league.
Jeg forventer meget af klubben og de forventer også noget af os spillere, det er jo os der har den største indflydelse på resultaterne. Jeg håber også at Mads bliver her i et par sæsoner mere. For han er en god træner.
Tor1991
Gæst
«
Svar #8:
28 Nov 2006, 19:56 »
Kunne godt lige tænke mig flere kommentare end der er nu...
Zone 43
Manager
«
Svar #9:
28 Nov 2006, 20:01 »
Efter denne update, kan det kun blive godt i de kommende måneder
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #10:
28 Nov 2006, 21:43 »
Det ser ud som om du har ladet dig inspirere af min gode ven Cube, men hey, det gør ikke noget. En meget lovende blog!
Bune
Reserveholdsspiller
«
Svar #11:
28 Nov 2006, 21:53 »
Heps.
En hyggelig blog du har fået banket op. Skal nok blive interesserant at følge
-bune
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #12:
28 Nov 2006, 22:06 »
Hejsa...
Rigtig god blog du har fået lavet. Den vil jeg helt sikkert følge med i fremover. Glæder mig til at høre om du slår 1860 München ud af pokalen. Spændende opgør
Tor1991
Gæst
«
Svar #13:
28 Nov 2006, 22:12 »
Citat af: Dusty78DK 28 Nov 2006, 21:43
Det ser ud som om du har ladet dig inspirere af min gode ven Cube, men hey, det gør ikke noget. En meget lovende blog!
tænker du på en speciel?
For jeg har bare kigget i blog sektionen og udfra nye og gamle blogs og fundet ud af hvordan jeg ville stille det op... Undskyld hvis det ligner din/dine for meget. men tak for kommentaren Dusty
Også tak til alle jer andre...
cube
Manager
«
Svar #14:
28 Nov 2006, 22:12 »
Må indrømme jeg er imponeret over de seneste blogs, der er poppet op her på siden
Way to go, people.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
Sider:
[
1
]
2
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »