home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hjælp til fm20 editor
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til fm20 editor  (Læst 2968 gange)
kijoha
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hjælp til fm20 editor
« : 11 Apr 2020, 08:50 »

jeg har hentet en editor data fil, som hedder Denmark by Riddler og indlææs den i editoren. (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1951330010&searchtext=denmark) som er ligaerne fra superliga til danmarksserien + reserveliga og u19 liga.
Jeg kunne godt tænke mig at lave videre på den liga struktur, så det næste lige niveau kommer med. Det er københavnerserien, sjællandsserien (2 puljer), albaniserien og jyllandsserien (4 puljer).
Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal forsætte med denne liga struktur udfra den editor data fil jeg har hentet.

det jeg har gjort indtil videre:
oprettet albaniserien og københavnerserien. oprettet sjællandsserien, med 2 underrækker/puljer og jyllandsserien, med 4 rækker/puljer. - har ikke oprettet playoff og forårs turneringen til jyllandsserien (ved ikke hvordan jeg skal få holdene over fra efteråret)
mange af holdene findes i forvejen og der er få der skal oprettes.

hvad skal jeg gøre?? (håber det er fyldtsgørende nok)

forklaring på liga strukturen under danmarksserien:
8 oprykkere i alt:
albaniserien leverer direkte 1 oprykker.
Jyllandsserien leverer 3 oprykkere.
Københavnerserien leverer direkte 1 oprykker.
Sjællandsserien leverer direkte 2 oprykkere. (1 for hver pulje)
playoff om sidste oprykning er mellem nr. 2 fra begge sjællandsserie puljer og nr. 2 fra københavnerserien, der spilles 1 runde (i alt 3 kampe)

jyllandsserien:
I 1. turneringshalvdel (efterår) består Jyllandsserien af 32 hold i 4 puljer á 8 hold, der afvikler en dobbeltturnering.
Nr. 1, 2, 3 og 4 i hver pulje indplaceres i 2. turneringshalvdels (forår) Jyllandsserien 1.
Nr. 5 i hver pulje og de 3 bedst placerede nr. 6 indplaceres i 2. turneringshalvdels Jyllandsserien 2.
Den dårligst placerede nr. 6 og de 2 bedst placerede nr. 7 skal spille playoff-kampe om at undgå nedrykning til serie 1. Vinderne spiller i Jyllandsserien 2, taberne spiller i Serie 1 i 2. turneringshalvdel.
De 2 dårligste nr. 7 samt nr. 8 i hver pulje rykker ned i Serie 1.

jyllandsserien fremgang:
Hold i efterårets JS, der kvalificerer sig til forårets JS1, tager point med afhængigt af deres placering i JS:
Nr. 1 i hver pulje tager 3 point med
Nr. 2 i hver pulje tager 2 point med
Nr. 3 i hver pulje tager 1 point med

I 2. turneringshalvdel (forår) deltager 16 hold i Jyllandsserien 1, fordelt med 2 puljer á 8 hold.
Nr. 1 i hver pulje rykker op i Danmarksserien.
Nr. 2 i hver pulje spiller én kamp om den sidste oprykningsplads.
Kampen spilles på neutral bane senest 1 uge efter afslutning af JS1’s forårsturnering.
Øvrige hold forbliver i Jyllandsserien.
I 2. turneringshalvdel (forår) deltager 16 hold i Jyllandsserien 2, fordelt med 2 puljer á 8 hold.
Nr. 1, 2, 3, og den bedst placerede nr. 4 forbliver i Jyllandsserien.
Den dårligst placerede nr. 4 og de 2 nr. 5 skal spille playoff-kampe om at undgå nedrykning til serie 1. Vinderne spiller i Jyllandsserien, taberne spiller i Serie 1 i næste turneringshalvdel.
Nr. 6, 7 og 8 rykker ned i Serie 1.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til fm20 editor
« Svar #1: 11 Apr 2020, 10:40 »

Selv er jeg ikke særlig kyndig inden for editor, men jeg håber bestemt du kan få det til at virke. Lyder umiddelbart ret spændende - som jeg eventuelt også selv kunne få lyst til at prøve an, hvis du lykkedes med det Smiley
Logged


ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til fm20 editor
« Svar #2: 11 Apr 2020, 22:23 »

Ved heller ikke hvordan det skal lykkes, har selv leget lidt med det i tidligere udgaver, uden held, så opgav.

Måske du kan hente en anden database, fra et andet land, og se de regler der er lavet i den fil.?
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

kijoha
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til fm20 editor
« Svar #3: 12 Apr 2020, 07:15 »

Havde overvejet det med en anden datafil, men så skal jeg jo starte helt forfra, hvor med den datafil er meget af det lavet i forvejen.

Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til fm20 editor
« Svar #4: 12 Apr 2020, 21:27 »

Hmm.. Ved du om der er lavet en dansk udvidelse i 2019 udgaven, måske du kan finde det, og hente Editor19, tjekke regler ud og bruge det i Editor 20..??
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010