home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  35# Europa Rundt med start i Ruhr området.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Såfremt mesterskabet vindes i Barcelona, hvor skal turen så gå hen
PSG
- 2 (25%)
Sparta Prag
- 3 (37,5%)
Lokomotiv Moskva
- 1 (12,5%)
AIK
- 2 (25%)
Antal Stemmer: 8

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: 35# Europa Rundt med start i Ruhr området.  (Læst 34877 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 20# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #60: 21 Apr 2020, 10:41 »

Imponerende transfervindue du har gennemført og spændende om det så lykkedes for dig i denne sæson. Der bliver ihvertfald gjort et ihærdigt forsøg, og med den trup ser det meget lovende ud. Afslutningen af sidste sæson var også absurd, og burde ikke kunne ske. Så helt berettiget at der er blevet ryttet op i truppen.
Held og lykke - og hent så det mesterskab hjem.

Hvis det ikke lykkedes i denne sæson, tror jeg aldrig det lykkedes :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
22# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #61: 21 Apr 2020, 11:15 »

 

Juventus er stadig Italiens største klub


På listen over kommercielle indtægter kommer AC Milan ind på en flot andenplads med 413 mio. kr. efterfulgt af Inter Milan med 276 mio. kr.. Efter en sæson hvor de ender som Champions League mestre, skulle man også tro at indtægterne strømmede ind i den italienske topklub. På trods af dette, buldrede fortidens succeser stadig i italiens topklub, Juventus.

Selvom Juventus på nuværende tidspunkt ligger udenfor de europæiske pladser i den italienske liga, er de stadig sponsoreres favorit og de indtager førstepladsen over kommercielle indtægter med hele 2,23 mia. kr.. Det svarer til ca. 50% af alle kommercielle indtægter i hele den italienske liga, hvor bundproppen Spezia ligger nederst med 21,8 mio. kr..

Mon Dennis Linddals indtog i Milan, og hvad man må forvente er et italiensk mesterskab til topklubben, kan ændre denne uretfærdige fordeling af indtægter? Der er lang vej, og mange tvivler på, at den danske favorit er længe nok i Italien til at gøre en forskel på dette punkt.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
23# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #62: 22 Apr 2020, 17:36 »

 

Mesterskab til Milano



Efter en fuldstændig forrygende sæson kan den danske manager, Dennis Linddal, endelig ånde lettet op. Efter 30 runder er Milano klubben så langt foran sine nærmeste konkurrenter, hvis man kan kalde dem det. Med et forspring på hele 30 point hersker der ingen tvivl om hvilket hold der er det bedste i Italien.

Efter 38 kampe har Milan blot tabt 3 kampe og spillet en enkelt uafgjort. De har knust alle rekorder. Flest point, flest sejre, færrest uafgjorte og både topscorer Krzysztof Piateks 25 scoringer og Leon Baileys 18 assists er nye rekorder i Serie A. 

Milan tabte pokalfinalen til ærkerivalerne Inter, og røg ud af kvartfinalen i årets Champions League mod det catalonske tophold, Barcelona.

Vi fik en kommentar fra Dennis Linddal efter denne vilde sæson:

‘Jeg kan med sikkerhed fortælle, at ingen andre har gjort noget lignende som det vi har gjort som hold i denne sæson. Krzysztof og Leon har været fantastiske, men de kunne ikke have præsteret hvis ikke vi kunne regne med Romagnoli og Donnarumma i den anden ende. Det her, er en holdpræstation og vi kunne ikke have gjort det uden én af disse fantasitiske gutter. De fortjener alverdens ros og hæder! Det er deres hårde arbejde der gør, at vi i dag kan blive hædret som italienske mestre. Derudover har det bragt ekstra motivation igennem sæsonen at Juventus rekorderne fra 2013/14 sæsonen stod for fald. Der nu vil stå A.C. Milan meget længe.

Som I nok ved, underskrev jeg inden sæsonen en forlængelse på min kontrakt på et år. Jeg kan nu meddele, at jeg ikke forlænger min kontrakt yderligere. Årsagen skal findes i, at jeg søger nye udfordringer som manager, og jeg mener, at mit arbejde i Milano er afsluttet. Rejsen i det italienske har været helt fantastisk og jeg sætter pris på hver enkelt fan der har støttet os, og mig i svære tider. Nu skal jeg holde en velfortjent sommerferie, mens jeg sammen med min agent undersøger hvilke muligheder jeg har personligt i fremtiden’
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 23# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #63: 22 Apr 2020, 17:38 »

Stort tillykke med en fornem ligatitel Aflster, det er sgu godt gået Thumbs Up

Bliver spændende at følge næste kapitel for Linddal Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
24# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #64: 22 Apr 2020, 17:59 »

 

Lionel Messis karrierestop og ny klub til Dennis Linddal


Det catalonske stopklub skal for første gang i mange år spille uden Lionel Messi, som er gået på pension efter en fantastisk karriere, og samtidig har træneren kontraktudløb. Præsidenten Josep Maria Bartomeu stod derfor med en kæmpe udfordring med udskiftning af den måske største stjerne indenfor moderne fodbold og samtidig skal finde ny manager.
Derfor skal der nyt blod til, og man finder ikke en ny Messi lige rundt om hjørnet, hvorfor det nemmeste selvfølgelig vil være at hente den mest succesrige manager de seneste 5 år. Manden der kan vinde overalt. Vi taler selvfølgelig om vores helt egen, Dennis Linddal, der skal forsøge at løfte den catalonske klub og finde en løsning på den største udfordring for en manager i nyere tid: Erstatte Lionel Messi og sikre at Barcelona kan vinde uden ham.

Hele fodboldverdenen holder vejret og samtlige Barcelona fans glæder sig over den nyankomne manager, men er stadig nervøse omkring deres fremtid uden deres klart største stjerne.

Traditionen tro har Dennis Linddal været meget modvillig til at stille op til interview, men vi fik et svar på vores spørgsmål på SMS, om hvad det første han ville gøre som manager for Barcelona:

‘Som det aller første jeg vil gøre, som manager for Barcelona, er at tale med spillerne og undersøge hvordan vi kan forbedre truppen. Vores største udfordring er ikke at vi ikke har Lionel Messi, vores største udfordring bliver at finde 50 mål og 25 assists andre steder.’ Derudover reagerer jeg normalt ikke på uopfordrede henvendelser vedrørende jobs, men Projekt Barcelona uden Messi tiltalte mig'

Som altid et køligt og arrogant svar fra Dennis. Vi kan dog garantere, at denne sæson bliver ligesom alle andre sæsoner i Dennis’ karriere: Underholdene, offensivt og seværdig.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #65: 22 Apr 2020, 18:00 »

Stort tillykke med en fornem ligatitel Aflster, det er sgu godt gået Thumbs Up

Bliver spændende at følge næste kapitel for Linddal Peace

Mange tak Crazy. Glad for du følger med :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
25# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #66: 24 Apr 2020, 09:25 »

 

Lønbudget og transfers


Der ventede Dennis Linddal en stor opgave i Barcelona både spillermæssigt, men også økonomisk.  Lønbudgettet er brugt, balancen udviser et underskud på 700mio, sæson indtægter er dog ikke indgået endnu. I forhold til transferbudget, blev der ved kontraktunderskrive lsen sat 200mio i vente til Dennis Linddal.
 
Truppen med Messi & Suares i spidsen har bibeholdt deres lønninger selvom karrieren lakkede mod enden. Messi, Suarez og Busquets er alle på vej ud af klubben og Dennis Linddal vil ikke forsøge at overtale dem til at tage en sæson mere. De 3 spillere får til sammen 47,5mio i løn om måneden, hvilket svarer til 25% af de samlede lønomkostninger i klubben. Økonomien skal forbedres for at skabe et fundament til at bygge videre på.

Bare en uge inde i Dennis Linddals Barcelona karriere skulle den første store beslutning tages. Ole Gunnar Solskjær var  i telefonen:
O: Tillykke med dit nye Job
D: Tak
O: Du har en spiller som jeg meget gerne vil have til Manchester United
D: Alle mine spillere er til salg, for den rigtige pris selvfølgelig
O: Det er jeg glad for at høre, jeg byder 1,09Mia for Ousmane, buddet er ikke til forhandling
D: Fornuftigt bud, Jeg tænker over det og vender retur indenfor en uge.

Dennis Linddal tog en snak med assistenten Pep Segura, der er mange faktorer der spiller ind. Ousmane er vores bedste spiler, men er han for meget skadet, kan vi forstærke truppen markant ved de penge vi får ind, hvad med fansene? Bestyrelsen er bag Dennis Linddal og støtter beslutningen, hvad end den måtte være.
Efter lange overvejelser er beslutningen at Ousmane Dembele har spillet sin sidste kamp for Barcelona i denne omgang og forlader klubben til fordel for Manchester United, som betaler 1.090.000.000 for den franske landsholdspiller.

Udover Dembele forlader James Rodrigues , Kevin Mbabu og Patxi Sanchez for en samlet pris på 385mio. Så der er nu 1,7 mia til at hente nye spillere ind.

Transfers ind:

Dele Alli 495mio fra Manchester United
Cedric Bouchet 125mio fra Lyon
Odair Moraes 220mio fra Botafogo
Theo Hernandez 220 mio fra Wolfsburg
Marcelo De Nicolo 350mio fra Juventus
Helder Macedo 75mio fra Nürnberg


Dennis Linddal udtaler: Ja jeg er klar over at hovedparten af indkøbende er unge spillere, men en af udfordringerne ved at komme til Barcelona var at lave generationsskifte.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2020, 10:30 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 25# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #67: 26 Apr 2020, 14:19 »

Spændende transfers Alfster Thumbs Up

Kan man lokke et SS af startopstillingen ud af dig Peace?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #68: 26 Apr 2020, 17:06 »

Tak Crazy.

Det kan du tro.

Akæden er her
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 25# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #69: 26 Apr 2020, 17:36 »

Tak Crazy.

Det kan du tro.

Akæden er her


Tak for det, det ser godt nok stærkt ud Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
26# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #70: 26 Apr 2020, 18:40 »

 

År 1 efter Messi


Dennis Linddal har fået en stor opgave i at genrejse Barcelona efter Legenden Messi gik på pension. Der skal samtidig ske et
generationsskifte i truppen, da flere af spillerne er oppe i alderen. Generationsskiftet er allerede påbegyndt i sommerens transfer vindue. Mesterskabet er i de sidste 4 sæsoner delt lige imellem de 2 store Madrid klubber.  Det er på tide at mesterskabet kommer retur til Barcelona, Dennis Linddal er manden, med hans gyldne ord `offensivt, seværdigt og underholdende´

la cacería ha entrado - Jagten er gået ind


Dennis Linddals tropper skulle allerede i første kamp op mod ærkerivalen fra Madrid, kampen i den spanske supercup spilles på Nuevo Mestalla i Valencia. Drømmedebut af Alli, som efter 38 min bringer Barcelona foran, Linddal råber og skriger på gebrokken spansk 'presión por delante' pres fremad, da han fra siden linjen kunne de Real Madrid var i store problemer. Dennis Linddal ved at 1-0 er en farlig føring og vil gerne have det mål til 2-0. Ind ville bolden bare ikke og ganske som ventet, udligner Real ud af ingenting 16min før tid. Der bliver ikke scoret yderligere og kampen skal afgøres fra 11 meter pletten.

Straffesparkskonkur rence
Abel Ruiz 1-0
Salah 1-1
Alli 2-1
Asensio 2-2
De Jong 3-2
Kroos 3-2
De Nicolo 4-2
Samu 4-2


Første trofæ til Dennis Linddal i første kamp for Barcelona.

Barcelona hænger på Real Madrid

Det catalanske flagskib Barcelona viser anderledes takter i forhold til de senere sæsoner. Real tilhængerne har længe kaldt dem for den catalanske jolle. Under lederskab af Dennis Linddal forstummer snakken dog en anelse.

Vi er kommet godt fra land, udtaler Dennis Linddal til den catalanske avis La Vanguardia. Vi har dog stadig nogle dumme pointtab, som gør vi halter lidt efter Real. Vi taber i Sevilla, hvor vi har 4 gange så mange chancer. Vi taber i Real, hvor Poul brænder straffe ved 1-0. Men det er alt sammen noget som jeg tidligere i min karriere har fået ændret, det forventer jeg også her. Spillerne kæmper hver dag til træning for at implementere spillestilen."Jeg tror på det" slutter Dennis Linddal af.

Journalisten skriver yderligere, at der er tydelig fremgang i Barcelona. Barcelona laver mange flere mål i denne halvsæson end i de foregående sæsoner. Der begynder blive udsolgt på Camp Nou igen, fansne virker til at have taget godt imod Dennis Linddal og hans spillestil. Der var mange som stillede spørgsmål over Dembele salget, det virker til at have været den rigtige beslutning af Dennis Linddal.Håbet er tilbage i Catalonien, mesterskabet skal tlibage.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
27# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #71: 26 Apr 2020, 20:07 »

 

Real Madrid alle vegne



Real Madrid viser skræmmende styrke i foråret. Dennis Linddal og Barcelona var efter nederlaget i Betis hele 8p efter de forsvarende mestre. Real Madrid har vist sig at være en skræmmende modstander. Især Vinicius Junior, som var under Linddals vinger igennem 2 sæsoner i Milan, havde et super forår. Junior lavede 14 mål og 9 assist for Real igennem sæsonen. Vinicius gjorde det onde mod Dennis Linddal og Barcelona ved at score Reals enlige mål på Camp Nou, som sikrede Real 1p. og sikrede føringen på 8p ned til Barcelona.

På trods af at Dennis Linddals tropper vandt de sidste 6 kampe i sæsonen lykkedes til ikke at hente Real, som vinder mesterskabet med 1 usselt point. Drengene kæmper til sidste fløjt og vi henter 7p på Real i de sidste 6 kampe, det er bare ikke nok, sagde Dennis Linddal efter kampen.  Vi må forstærke os yderligere og vende tilbage stærkere i næste sæson. Mesterskabet skal tilbage til Barcelona.

Jeg vil gerne fremhæve Gabriel Jesus 21mål 6assist, Abel Ruiz 19mål 5 assist, Paul Pogba 15mål 6 assist, Coutinho 9mål 14assist ,  Bouchet 9mål 9 assist, Alli og Nicolo begge med 8mål og 8assist. Offensiven har været stærk og vi scorede 12mål mere end Real. Forsvaret lod kun 26mål ind, slået udelukkende af Real 25mål og Atl. Madrid 22mål.

Rygterne i Spanien går på at Barcelona leder efter ny målmand og erstatning for Coutinho


Det lykkedes dog Barcelona at hente endnu et trofæ, da de slog Real Madrid 1-0 i pokalfinalen.

"Pokalen er ok, men det er mesterskabet vi går efter" sagde Dennis Linddal kort efter kampen.

Derudover er der chance for yderligere trofæ, da Barcelona slog Real Madrid i semifinalen i Champions League med 4-0 hjemme og 2-2 ude.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 27# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #72: 26 Apr 2020, 20:52 »

Ærgerligt med ligaen, og så endda kun med 1 point Skuffet

Men da altid noget med pokalen, og hvis du også tager CL er det vel et okay plaster trods alt Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
28# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #73: 26 Apr 2020, 21:10 »

 



 



Dennis Linddal har en kommentar efter kampen: Ter Stegen er ikke målmand i Barcelona efter sommerferien.

Se her hvorfor: https://studio.youtube.com/video/I6WEdMIqMJM/edit





Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 27# Europa Rundt med start i Ruhr området.
« Svar #74: 26 Apr 2020, 21:21 »

Av et ulækkert nederlag, og hvad i alverden laver Ter Stegen dog  ticked off
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010